Aai lief meisje, aai lief meisje...quote:
Ze heeft hem eraf gedaanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:58 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Mooi! Laat haar maar winnen dan
Die is niet wijsquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:00 schreef Whuzz het volgende:
Naomi: Jullie zijn zo LUID allemaal!
Lolwut!?
is me al vaker opgevallen. Michel is niet echt teder in zijn handelingen, het lijkt eerder alsof hij een hond aan het aaien is .quote:
Misschien krijgt Jill wel immuniteit door de kijkersvraag. Maar het zou een leuke verrassing zijn als Jill het 't langste volhoudtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:59 schreef Joyce-43 het volgende:
is toch te hopen dat jill het lang volhoud want 2 van de 3 die michel wou dat afviel is al gebeurd dus jill ga door
Immuniteitquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:00 schreef mario390 het volgende:
wat is met de laatste dann
de het ei nog heeft?
Die moet hem uitbroedenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:00 schreef mario390 het volgende:
wat is met de laatste dann
de het ei nog heeft?
is niet nep,zij heeft deze week niet nepgekotst hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:00 schreef Joyce-43 het volgende:
wel zwak voor nepmisselijkheid je helm afdoen
Of juist autonominatie.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:01 schreef Yolk het volgende:
[..]
Misschien krijgt Jill wel immuniteit door de kijkersvraag. Maar het zou een leuke verrassing zijn als Jill het 't langste volhoudt.
Sjah, mannenkleding staat een man goed. Niet zo gek hequote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese is supergeil in de vest van Michel
De vraag is wie in de finale hoort dus hupsakee meteen door naar de (halve) finale!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:01 schreef Yolk het volgende:
Misschien krijgt Jill wel immuniteit door de kijkersvraag. Maar het zou een leuke verrassing zijn als Jill het 't langste volhoudt .
Al die groupies worden geil als ze in de kleding van hun superidool mogen lopenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese is supergeil in de vest van Michel
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sjah, mannenkleding staat een man goed. Niet zo gek he
Als die net zo vast zitten als die van Zoey zat, moeten ze minstens een handstand doen om 'm eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Die van Liese flikkert er ook nog wel af. Die heeft hem veel te scheef, zelfde geld voor Julie
Dat is idd ook weer zoquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als die net zo vast zitten als die van Zoey zat, moeten ze minstens een handstand doen om 'm eruit te krijgen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill eet een banaan. Ze geniet er intens van ze kauwt goed. en slikt de banaan uiteindelijk door .
Doet hij ook. Met of zonder ei.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:09 schreef Harry het volgende:
Nick: ik kan twee dagen zo blijven zitten. Als het moet drei.
Dit idd. Ze is al een paar dagen niet lekkerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk dat Zoey toch wel echt niet lekker is hoor want het is normaal geen opgever
Moge het kalium haar goed welgevallen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill eet een banaan. Ze geniet er intens van ze kauwt goed. en slikt de banaan uiteindelijk door .
ja dat is volgens mijn door de zon gekomen dat hij misschien beter is vast gezogenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als die net zo vast zitten als die van Zoey zat, moeten ze minstens een handstand doen om 'm eruit te krijgen.
Ik vind haar helemaal niet zo erg zoals ze hier beschreven word hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit idd. Ze is al een paar dagen niet lekker
Was 22 dagen, ken je feiten.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:13 schreef Whuzz het volgende:
Heeft Michel al verteld hoe hij ooit een ei 21 dagen lang heeft moeten beschermen tegen aanvallen van de Taliban?
Dat denk ik ook, maar ik vermoed dat ze op een gegeven moment gewoon compleet vergeet dat ze met een spel bezig is en die pet gewoon afzet, of bukt, of iets.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Jill gaat dit ook nog wel even volhouden. Is een doorzetter.
Nee, was een schrikkeljaar en die kalender telt niet in Afghanistanquote:
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:13 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik vind haar helemaal niet zo erg zoals ze hier beschreven word hoor.
Ze doet echt wel dingen in huis, ze houdt alleen niet van het dominante van de mannen en de vrouwen die daar aanhangen.
Verder doet ze weinig verkeerd in mijn ogen. Ik snap de haat van de cossers niet zo goed.
Oh. Dus hun eieren zijn gevallen? Regie is af.quote:
Immuniteit? Michel heeft er behoorlijk baat bij om die zelf te winnen. Dat geld ook voor Matt en Zoey (maar die zijn al af) en Jill.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:16 schreef Joyce-43 het volgende:
maar als jill hem laat vallen wint michel er toch niet veel mee ja zijn tegenploeg kan geen HM meer worden maar is er nog meer te winnen dan?
Dan kan ze toch genomineerd wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:16 schreef Joyce-43 het volgende:
maar als jill hem laat vallen wint michel er toch niet veel mee ja zijn tegenploeg kan geen HM meer worden maar is er nog meer te winnen dan?
Ze willen niet dat 1 vd 3 het werd ivm gelijke stemmen bij de nominaties. Ondanks dat ze met 5 zijn zit de schrik er goed in bij de 2 baasjes.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Die is daar idd dom genoeg voorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik vermoed dat ze op een gegeven moment gewoon compleet vergeet dat ze met een spel bezig is en die pet gewoon afzet, of bukt, of iets.
Verdomme je hebt gelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, was een schrikkeljaar en die kalender telt niet in Afghanistan
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:47 schreef rinardo het volgende:
Je kunt stemmen wie volgens jou in de finale hoort
Stemmen:
[NL] https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[BE] https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
op wie heb jij gestemd
[poll=1898]
exitpollquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:28 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ik zie nog nergens een uitslag staan?
En Julie ook nog nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:19 schreef Clasientje het volgende:
Waarom hadden hun Matt en Michel gewoon niet laten strijden voor de huismeesterschap hun 2 zijn nog geen huismeester geweest.
Komt omdat 70-80% Hier Nederlander is. Bij een gelijke strijd tussen VL en NL (waarbij de stemmen procentueel zwaarder weegt, zou bewoners zoals Nick, Naomi en Liese veel dichter kunnen komenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Interessant ... K5 krijgt 35 stemmen. Jill in haar eentje 29.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
We weten allemaal dat Jill Big Brother gaat winnen. Ze haalt het voor Nick (2e) Naomi (3e) en Liese (4)
Michel eruit vlak voor de finale. Julie als 6e, Zoey eruit als 7e en Matt eruit als 8e
Zo voorspelbaar
Ik zie het niet hoor..zo voorspelbaar kan niets zijn, want BB kan nog steeds sturenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
We weten allemaal dat Jill Big Brother gaat winnen. Ze haalt het voor Nick (2e) Naomi (3e) en Liese (4)
Michel eruit vlak voor de finale. Julie als 6e, Zoey eruit als 7e en Matt eruit als 8e
Zo voorspelbaar
Dit is natuurlijk een inkopper, maar zal hem deze keer niet inkoppen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:28 schreef mario390 het volgende:
geen idee wat liese weg de wc naarr zoey zie
maar liese moest lachen
misschien heeft zij in staan geplaast
Ok trek de stekker er maar uitquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo voorspelbaar
Ik zat al te wachten wie het zou doenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een inkopper, maar zal hem deze keer niet inkoppen.
Hey, het maatje van Michel. Welkom bij FOK!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:34 schreef JosSmos37 het volgende:
Hoe belachelijk hier al die wijven aan het afgeven op Michel . Hij kan er toch ni aan doen dat de meeste van zijn medebewoners lamlendige leeglopers zijn? Als hij geen knopen doorhakt doet niemand het daar buiten hij en Nick. Verder is het niet normaal hoe gefrustreerd sommige posters hier zijn. Als er niets gebeurt is het te saai en als er iemand het spel speelt, zoals Nick en Mike bvb dan zijn het smeerlappen die over lijken gaan. Het is een spel, bende blijters.
Waar kom jij vandaan spuit 11.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:34 schreef JosSmos37 het volgende:
Hoe belachelijk hier al die wijven aan het afgeven op Michel . Hij kan er toch ni aan doen dat de meeste van zijn medebewoners lamlendige leeglopers zijn? Als hij geen knopen doorhakt doet niemand het daar buiten hij en Nick. Verder is het niet normaal hoe gefrustreerd sommige posters hier zijn. Als er niets gebeurt is het te saai en als er iemand het spel speelt, zoals Nick en Mike bvb dan zijn het smeerlappen die over lijken gaan. Het is een spel, bende blijters.
En Nickquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Hey, het maatje van Michel. Welkom bij FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |