Draagt wel soms rare kledijquote:
Absoluut. Zet de fles whisky maar vast klaarquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jéé kom je met je ster langs om me bang te maken
Soms? Moeder Theresa liep er beter bij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Draagt wel soms rare kledij
Ze kan mooi zijn, eens.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwah, het is geen uitschieter, maar zo dramatisch is het niet
Da's idd.....laat ik het diplomatiek zeggen......wel wat apart jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Draagt wel soms rare kledij
Ze draagt soms capuchontruien en dat maakt natuurlijk veel goed.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Soms? Moeder Theresa liep er beter bij.
Die klik ik elke keer per ongeluk aanquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
(En F*%k T-mobile reclame)
Waarom is Michel een raar mannetje?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
De COS'sers hadden het eerder door dat Michel een raar mannetje is. (behalve ik) eventjes later had ik het door, en nu hebben de bewoners het door
Oprechte vraag. Wat vind je speciaal aan Michelquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef Ireth het volgende:
#teammichel![]()
![]()
![]()
Kan er trouwens van hier ook ff een nominatielijstje komen wie met wie in een bondje zit? Ben ff kwijt wie nu wel en wie geen vriendjes zijn
Dealquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Absoluut. Zet de fles whisky maar vast klaar
K5 toch nog wel (Michel, Nick, Julie, Naomi en Liese)quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef Ireth het volgende:
#teammichel![]()
![]()
![]()
Kan er trouwens van hier ook ff een nominatielijstje komen wie met wie in een bondje zit? Ben ff kwijt wie nu wel en wie geen vriendjes zijn
Hij irriteert iedereenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oprechte vraag. Wat vind je speciaal aan Michel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Het is wat lame als vrouwen niet meer gestemd mogen worden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
K5 toch nog wel (Michel, Nick, Julie, Naomi en Liese)
Lonewolf Zoey
Lonewolf Mike
Kleuterbond: Jill en Matt
Ik bedoelde de Cos-sersquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
K5 toch nog wel (Michel, Nick, Julie, Naomi en Liese)
Lonewolf Zoey
Lonewolf Mike
Kleuterbond: Jill en Matt
Ach ja waarom nietquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij irriteert iedereen
Ik denk vooral dat in die spoiler. Maar goed ieder zijn ding en mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
+1quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
(En F*%k de T-mobile reclame)
I am guiltyquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat in die spoiler. Maar goed ieder zijn ding en mening.
KUTquote:
Had Daan of Nathalie dat ook eens niet gezegd dat ze niet kan gezellig faken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Zoey kan niet gezellig doen als ze irritaties voelt
Die voelt ze dan een hele, hele tijd
Ik klik advertenties altijd aan omdat ik weet dat die kut adverteerders dan moeten betalen voor een klik die zinloos isquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die klik ik elke keer per ongeluk aan
En het is gissen he, er staat geen naam bij...quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Waarom is Michel een raar mannetje?
En omdat nietsnut Matt nu boos op hem is hebben de bewoners het opeens door?
Zoey kan het bloed van Michel wel drinkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Zou kunnen, weet ik nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had Daan of Nathalie dat ook eens niet gezegd dat ze niet kan gezellig faken.
Matt is vanavond weg.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kan die Matt niet uitstaan, maar ja, de anderen zijn ook niet veel soeps.
Was toch ook met die lachtherapie toen Jill huismeester was? Zat ze er volgens mij ook bij alsof ze 3 wortelkanaalbehandelingen zonder verdoving zou krijgen van Stevie Wonder.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had Daan of Nathalie dat ook eens niet gezegd dat ze niet kan gezellig faken.
Gaat behoorlijk gelijk op hier op FOK! FOK! is een redelijk goede graad meter. altijd al juist geweest.quote:
Nog een reden om #teammichel te zijnquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoey kan het bloed van Michel wel drinken
Die Michel wil wat.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als iemand die een keer een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving heeft gehad (0/10, wouldn't recommend) kan ik zeggen dat je daar lijkbleek van wordt. Heel anders dan Zoey zegmaarquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was toch ook met die lachtherapie toen Jill huismeester was? Zat ze er volgens mij ook bij alsof ze 3 wortelkanaalbehandelingen zonder verdoving zou krijgen van Stevie Wonder.
Ik heb de glazen bol van Freak geleend. Matt gaat weg.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gaat behoorlijk gelijk op hier op FOK! FOK! is een redelijk goede graad meter. altijd al juist geweest.
Alle twee de mannen maar Nick is een Belg he eigen......mannen die zij niet onder de duim kan houden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook op hem gestemt?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die Michel wil wat.
Daar een deel van de groep in de tang en hier brengt het ook geen pais en vree
Vind het een kwal en narcist, maar dat is mijn mening.quote:
gelijk heeft ze, den Nick en den Michel kunnen daar niet alles bepalen en "wie ze meenemen naar de finale", snaptuhquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey wil zelf de boel daar leiden.
Niets aan de hand hier.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die Michel wil wat.
Wie?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef spapaars het volgende:
Laten we maar afwachten wie gaat.
Kan mij herinneren dat Jeroen won, en die heeft in die 100 dagen nog geen 5 volle zinnen gesproken.
Die ervaring ken ik gelukkig niet. Bij mijn laatste ben ik volgens mij 4 dagen stoned geweest van de verdovingquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als iemand die een keer een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving heeft gehad (0/10, wouldn't recommend) kan ik zeggen dat je daar lijkbleek van wordt. Heel anders dan Zoey zegmaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Laat haar dan maar naar huis gaan. Ze is de gezelligheid zelvequote:Op donderdag 4 maart 2021 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Het is zoquote:
Zoey speelt haar eigen spel. Bij Michel zit ze gevoelsmatig wel goed.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alle twee de mannen maar Nick is een Belg he eigen......mannen die zij niet onder de duim kan houden.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef spapaars het volgende:
Kan mij herinneren dat Jeroen won, en die heeft in die 100 dagen nog geen 5 volle zinnen gesproken.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef spapaars het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die ervaring ken ik gelukkig niet. Bij mijn laatste ben ik volgens mij 4 dagen stoned geweest van de verdoving
Niemand boeit je slechte gebitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Heb het in begin al gezegd......steekt zijn hoofd boven het maaiveld uit....iedereen daar profiteerde ervan zei dingen die hun dachten....kan je nog merken eerst Mike van alles uit maken, en boos zijn op Michel die zei laten we nu stoppen hij weet het en verder weer.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die Michel wil wat.
Laat er maar een keer een BB komen, waarin fokkers de bewoners zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:09 schreef MissyZ het volgende:
En opnieuw is de COS spannender dan de streams.
Mike is leukquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het in begin al gezegd......steekt zijn hoofd boven het maaiveld uit....iedereen daar profiteerde ervan zei dingen die hun dachten....kan je nog merken eerst Mike van alles uit maken, en boos zijn op Michel die zei laten we nu stoppen hij weet het en verder weer.
En toen kwam er een plotseiling een draai dat er meiden als een boom omdraaide en bijna Mike om vergeving vroegen.
was de hond doe. Maar tijdens het eten was die nog niet boos wat is er gebeurd ?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Waarom is Michel een raar mannetje?
En omdat nietsnut Matt nu boos op hem is hebben de bewoners het opeens door?
Niemand boeit ook je zure karakter, toch tolereren we je hierquote:
Dat is 10 minuten van me af toverlandquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:12 schreef Ebinas het volgende:
Twee gaat over toverland, land van ooit, clowntje van 5 jaar.
Stream 1 hmmm hmmmm hmmm hmmm
Ik zal eens een verhaaltje vertellen van de eerste Vlaamse Big Brother:quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef spapaars het volgende:
Niet te hard bijten he?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niemand boeit ook je zure karakter, toch tolereren we je hier
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
hmmm hmmm hmmmm
hmmm hmmm hmmmm
Scroll me soms de rambam,
maar verder valt het mee
Ik zou hem terug brengen en je geld terug vragen. Die is stuk.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb de glazen bol van Freak geleend. Matt gaat weg.
[/quotte]Zeker zo'n goedkoop bolleke van Ali Baba![]()
Op mijn bolleke gaat Mike weg.
Zal het zachtjes doenquote:
Dat onpopulair snap ik wel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe het spel ook verloopt op het einde wint Jill toch Big Brother. Zoey is veel te onpopulair in de buitenwereld. Die vliegt er bijna tegen de eerste beste eruit
Zoey vs Liese
Zoey vs Naomi
Zoey vs Nick
Zoey vs Michel
Zoey vs Julie -> spannend, maar heb gevoel dat julie dit gaat halen
Zoey vs Jill
Zoey vs Mike -> spannend
Zoey vs Matt
Vertrouw die bol dan maar nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb de glazen bol van Freak geleend. Matt gaat weg.
[/quotte]Zeker zo'n goedkoop bolleke van Ali Baba![]()
Op mijn bolleke gaat Mike weg.
Wij zouden tegenpolen zijn. Net zoals ik en Souryquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat er maar een keer een BB komen, waarin fokkers de bewoners zijn.
Matt heeft in de gameroom gehoord dat Michel heeft gezegd dat je niks mist als Matt moet vertrekken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was de hond doe. Maar tijdens het eten was die nog niet boos wat is er gebeurd ?
Je quote is stukquote:
Dat is wel pittig jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:15 schreef BB-King het volgende:
[..]
Matt heeft in de gameroom gehoord dat Michel heeft gezegd dat je niks mist als Matt moet vertrekken.
Tenminste, dat heb ik eruit begrepen.
waarmee je zegt , soury <> utopiaquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij zouden tegenpolen zijn. Net zoals ik en Soury
Hoezo zuur. Mensen moeten maar eens tegen een stootje kunnen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niemand boeit ook je zure karakter, toch tolereren we je hier
Nee, volgens mij las hij dat bij de stemming uitslagen. Daar krijgen ze een paar van te lezen waarom. zonder de namen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:15 schreef BB-King het volgende:
[..]
Matt heeft in de gameroom gehoord dat Michel heeft gezegd dat je niks mist als Matt moet vertrekken.
Ik wil me even verontschuldigen bij je, Ik zei dat het ganzenbord was, maar mijn stream liep niet live. Het was 30seconds van dat spel dat je vroeg.quote:
Misschien worden we wel kameraden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij zouden tegenpolen zijn. Net zoals ik en Soury
En sommige moeten sarcasme kunnen lezenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo zuur. Mensen moeten maar eens tegen een stootje kunnen.
Ik mep die tandjes wel eruitquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo zuur. Mensen moeten maar eens tegen een stootje kunnen.
Ze heeft het nu over scheten enzoquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:16 schreef Whuzz het volgende:
Zoey die klaagt over eetgeluiden van anderen
ok dank je welquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:15 schreef BB-King het volgende:
[..]
Shit.....vindt ze heerlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft het nu over scheten enzo
Wie ben jij ?quote:
Mike ligt idd wel anders bij Naomi, Jill en volgens mij ook bij Julie en Liesequote:Op donderdag 4 maart 2021 19:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het in begin al gezegd......steekt zijn hoofd boven het maaiveld uit....iedereen daar profiteerde ervan zei dingen die hun dachten....kan je nog merken eerst Mike van alles uit maken, en boos zijn op Michel die zei laten we nu stoppen hij weet het en verder weer.
En toen kwam er een plotseiling een draai dat er meiden als een boom omdraaide en bijna Mike om vergeving vroegen.
Ze kan het wel mooi zeggen. Viezzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hou is op naar stuk vreten
ZOe ..vies
Je bent wel een stoere meid. Je bent zo iemand die de mannen een pak rammel verkoopt met een zweep?quote:
Tja. Daar had Zoey dan wel een punt. Moeilijk om toe te geven, maar ok.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:20 schreef Koos1958 het volgende:
Liese en Zoey hebben het nu er ook over dat Michel alleen aan zichzelf denkt met eten. Bakken vol kwark en dan drie eieren en brood pakken zegt zoey.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:19 schreef Whuzz het volgende:
Zoey nu klagen over scheten van anderen
Wat is het volgende? Klagen dat anderen met wattenschijfjes hun stront aan mensen laten zien? Dat anderen constant met hun ransbek aan het meubulair zitten?
Owwww ik zit het te verkloten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:17 schreef D. het volgende:
Ik heb meerdere topic teruggebladerd, maar kon 'm niet vinden, dus alsnog deze poll
[poll=1888]
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:20 schreef Koos1958 het volgende:
Liese en Zoey hebben het nu er ook over dat Michel alleen aan zichzelf denkt met eten. Bakken vol kwark en dan drie eieren en brood pakken zegt zoey.
Mario ookquote:
Zoals Nickquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijkbaar kom je daar het verste mee.
Dat zou goed kunnen maar Matt leek er zeker van dat het Michel zijn quote was.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, volgens mij las hij dat bij de stemming uitslagen. Daar krijgen ze een paar van te lezen waarom. zonder de namen.
Ja verdoriequote:Op donderdag 4 maart 2021 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Owwww ik zit het te verkloten.
![]()
Doe maar - 1 mat en + 1 mike
laat Jill maar lkkr weg blijven bij dit valse achterbakse geouwehoerquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
dit wat liese nu bij zoey doet en zegt van kom er gewoon bij en gezellig doen, dit is dus nooit bij jill gezegd en gedaan dus het afgeven op jill dat ze der afzonderd is wel waar maar jullie deden er ook niets aan
Volgens mij Julli.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie hebben die meiden het nu dat die zo stinkt als ze een geniepig scheetje laat
Wat dacht je van Mike, die heeft ook op hem gestemd.....vindt dat eerder een steek van hem. Met als excuus ik deed het voor Jill die wordt er gek van.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:23 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen maar Matt leek er zeker van dat het Michel zijn quote was.
Sowieso niet van de meiden. Misschien Nick anders? Al verwoordt deze het vaak slijmeriger.
Als Mike gaat jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey en Liese verhuizen naar de blauwe kamer
Mooi, kijken of ze jill gelukkig kunnen maken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat doet iedereen met koken. Heb je al een facebook pagina geopend voor dit walgelijk gedragquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:24 schreef Joke43 het volgende:
En dat Michel zo aan zijn vingers likt terwijl ie met eten van een ander bezig is. Klopt ook. Zag ik gister met die taart. Zoëy merkt t dus ook en lucht nu haar hart bij liese.
ik luister met een halve oorquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:25 schreef D. het volgende:
[..]
Als Mike gaat ja
Belangrijk detail wat je achterwege laat
Voor iets wat ze zelf ook doet. Moet je daarom je hart luchten??quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:24 schreef Joke43 het volgende:
En dat Michel zo aan zijn vingers likt terwijl ie met eten van een ander bezig is. Klopt ook. Zag ik gister met die taart. Zoëy merkt t dus ook en lucht nu haar hart bij liese.
Als mike eruit gaat*quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi, kijken of ze jill gelukkig kunnen maken.
als je weet wie er op je hebben gestemd is het vaak duidelijk wie er wat heeft gezegd. ook bepaalde woorden enzoquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, volgens mij las hij dat bij de stemming uitslagen. Daar krijgen ze een paar van te lezen waarom. zonder de namen.
Misschien de informatieverschaffing aan anderen overlaten danquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik luister met een halve oor
Ik ook. Nare vrouwen zitten er bij. Zuur.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:24 schreef Soury het volgende:
Ik had liever dat die wijven ook genomineerd waren
was ik alweer vegeten. npquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil me even verontschuldigen bij je, Ik zei dat het ganzenbord was, maar mijn stream liep niet live. Het was 30seconds van dat spel dat je vroeg.
groetjes
Blijft gissen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als je weet wie er op je hebben gestemd is het vaak duidelijk wie er wat heeft gezegd. ok bepaalde woorden enzo
Op twitter kun je ook terecht #likkenaanjevingersbijhetkokenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doet iedereen met koken. Heb je al een facebook pagina geopend voor dit walgelijk gedrag
paar degen had ik nog een poll met 28 stemmen en het stond 14-14quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:27 schreef D. het volgende:
24-10 in het voordeel van Mike nu
Denk dat de bewoners een verrassing staat te wachten
Das leuk voor jillquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee dank jequote:Op donderdag 4 maart 2021 19:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op twitter kun je ook terecht #likkenaanjevingersbijhetkoken
Wellicht omdat je de tweestemmers geen aparte optie gaf?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
paar degen had ik nog een poll met 28 stemmen en het stond 14-14
Denk dat Jill dat niet zo kan waarderen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:28 schreef Toweler het volgende:
[..]
Das leuk voor jillkunnen ze Matt een beetje in de gaten houden
Hoezo. ze willen ze alletwee weg hebben, ze zijn beide genomineerd tenslotte.. er blijft er jammer genoeg 1 acher ..een teleurstelling dusquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:27 schreef D. het volgende:
24-10 in het voordeel van Mike nu
Denk dat de bewoners een verrassing staat te wachten
Zoey, de vrouw die haar reet afveegt en het resultaat voor ieder zijn neus duwt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:24 schreef Joke43 het volgende:
Weet ik niet meer, dat is lang geledenquote:
Als mike eruit gaat*quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:28 schreef Toweler het volgende:
[..]
Das leuk voor jillkunnen ze Matt een beetje in de gaten houden
Ze denken en hopen meer dat Mike gaatquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoezo. ze willen ze alletwee weg hebben, ze zijn beide genomineerd tenslotte.. er blijft er jammer genoeg 1 acher ..een teleurstelling dus
Merk je niks van met plaatjes draaienquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:30 schreef tasebi het volgende:
allemaal goed voor haar carriere als dj van Zoey da roddelen ;liegen; stoken ; viezigheid![]()
![]()
Toen ze op dat 50 dagen feestje draaide, zou ik haar niet meer willen boekenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:30 schreef tasebi het volgende:
allemaal goed voor haar carriere als dj van Zoey da roddelen ;liegen; stoken ; viezigheid![]()
![]()
Begint een beetje eng te wordenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
serieus spuit matt nou op zijn shirts haar parfum zonder dat ze het weet
die is van mattquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill draagt een trui dat ik haar nog niet zien dragen hebben
wel creepy inderdaadquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:32 schreef Ebinas het volgende:
Matt heeft parfum op zijn shirt van Jill gespoten.
Nick vraagt of dat is om in te slapen
da misschien niet, maar mensen die dit allemaal volgden via BB zal ze niet veel boekingen hebbenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Merk je niks van met plaatjes draaien
Oooh gatver.........die gozer heeft hulp nodig.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
serieus spuit matt nou op zijn shirts haar parfum zonder dat ze het weet
Alles voor geld lalalala.......want stel dat ze gewoon een baan moet nemen met haar dure alles voor de fame leventje.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:30 schreef tasebi het volgende:
![]()
Ik weet niet of ze het nu geloofde of meedolde.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
is naomi nou echt zo naïef ??? en matt is dus echt hotteldebottel
Heeft heel veel kleding bij die ze nog niet aan heeft gehadquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill draagt een trui dat ik haar nog niet zien dragen hebben
ik weet het niet hoor.....quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het nu geloofde of meedolde.
Ik denk in het begin zeker dat ze het geloofde en Nick ook.
Maar toen ze haar parfum ging halen, dacht ik wel dat ze het doorhad
Hoezo? De dames zijn niet weg te spelen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:33 schreef MissyZ het volgende:
Sterke spelers moet je nu wegspelen.
Jill tegen Michel, tegen Nick tegen liese....
De zwakke neem je mee, want die pak je vanzelf in de finale.
Niemand zal een Mike laten winnen van een Nick/Mies/Liese/Jill
Wel als je ze tegen elkaar weet te zetten. Net zoals ze met Jill en Thomas deden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo? De dames zijn niet weg te spelen.
die zal matt wel op doen vanavondquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
zoey had toch ook een pruik bij der met krullen?
Hij rookt toch niet daar?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:40 schreef Ebinas het volgende:
Bij Mike ruikt alles naar sigaretten (nog van voordat hij BB inging)
Maar hij denkt wel dat hij stopt nou
Ja morgen weer he?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:41 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Wel als je ze tegen elkaar weet te zetten. Net zoals ze met Jill en Thomas deden.
Zet Liese maar tegen Naomi.
Nick tegen Michel.
En nu weer, Zoey stijgt een beetje in mijn lijstjequote:
Harde krullen.quote:
Oink oinkquote:
Over wie?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:45 schreef Ebinas het volgende:
Nick: alles wijst er op dat ze een dubbelspel speelt
wel vaker gehad hoorquote:
Ze fikt die pruik nog af.quote:
Schud je even wakker.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En nu weer, Zoey stijgt een beetje in mijn lijstje
En hij heeft gelijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:47 schreef suzi1 het volgende:
mike heeft dat toch gezegd over matt, dat je er niks aan mist
Schoenen van 400 euro, dus geen geld meer voor de restquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:47 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
matt zijn gewone kleding aan, die denkt zeker dat hij niet in beeld komt
er werd gesuggereerd dat michel dat had gemeld.quote:
Wat zijn niet gewone kleding dan?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:47 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaf al aan Zoey tegenover Jill te willen zetten volgende week, wetende dat Jill zoey wegspeeltquote:
Nee michelquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:47 schreef suzi1 het volgende:
mike heeft dat toch gezegd over matt, dat je er niks aan mist
Denkendequote:Op donderdag 4 maart 2021 19:49 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Hij gaf al aan Zoey tegenover Jill te willen zetten volgende week, wetende dat Jill zoey wegspeelt
Hier gaat Liese nooit mee akkoord .quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:49 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Hij gaf al aan Zoey tegenover Jill te willen zetten volgende week, wetende dat Jill zoey wegspeelt
ben dan wel heel benieuwd wat die gezegd heeftquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:48 schreef bb-fan-1999 het volgende:
wat Mike en Matt nu benoemen gaat dus over wat Michel heeft gezegd, Nick z'n vriendje
Die heeft de liveshows gezien en weet hoeveel minuten ze krijgen. De rest denkt nog steeds dat ze op grote schermen op de Dam gedraaid worden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:47 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft kleding er mee te maken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:50 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die heeft de liveshows gezien en weet hoeveel minuten ze krijgen. De rest denkt nog steeds dat ze op grote schermen op de Dam gedraaid worden.
ja, maar hij weet geen naam. het zijn woorden die op de kaart staanquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:50 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
100%, Matt heeft het net in de voorraadkamer tegen Jill laten weten
Weet niet wat er op tafel komt, maar als Mike het erop legt zal het vast verzonnen zijnquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:50 schreef Ebinas het volgende:
Het gaat op tafel komen. Of Mike of Matt er nu uitgaat, bevestigen ze beide
heurluk vooruitzichtquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:50 schreef Stargazing het volgende:
Vergeet niet om camera klaar te houden als Zoey beseft dat Mike blijft.
Ze hebben Liese niet nodig.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier gaat Liese nooit mee akkoord .
In ieder geval wat Michel heeft gezegd over Matt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet wat er op tafel komt, maar als Mike het erop legt zal het vast verzonnen zijn
Die trekt haar nep haar uit haar hoofdquote:
Ik heb het net ook geprobeerd te volgen en dan gaan er koppen rollen. Ze gaan alles op tafel gooien dan ongeacht wie er blijft.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:50 schreef Ebinas het volgende:
Het gaat op tafel komen. Of Mike of Matt er nu uitgaat, bevestigen ze beide
Ik ook niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet wat er op tafel komt, maar als Mike het erop legt zal het vast verzonnen zijn
Waarvan hij DENKT dat Michel dat heeft gezegd, toch?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In ieder geval wat Michel heeft gezegd over Matt.
Matt is Mattquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:47 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewone kleding, wtf is datquote:
Als ie blijft gaat ie het spel spelen, slidings maken, enz...quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:55 schreef odie22 het volgende:
Matt gaat meer open kaart spelen, wordt een stoere gast
Beetje laat Matt is thuis vanavondquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:55 schreef odie22 het volgende:
Matt gaat meer open kaart spelen, wordt een stoere gast
Tegen Julie, matt en Mike zal het nog spannend worden. Maar de rest......quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:54 schreef Stargazing het volgende:
Op dit moment maakt Zoey voor zover ik zie tegen niemand een kans om te winnen als ze genomineerd is
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja, maar hij weet geen naam. het zijn woorden die op de kaart staan
hij weet wel welk bericht was van bijv naomi en nick, vanwege bepaalde woorden
en mike speelt zijn eigen spelletje mee. denk ik dan he
Dat is het deel wat ze uitzonden. De meeste krijgen na de nominatie nog wat vragen van BB. Zoals, kan je nog een reden noemen, Is dit je eigen keuze, etc etc.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:54 schreef Ireth het volgende:
Heb ff teruggekeken maar Michel zegt Bij het nomineren "Ik heb niet veel keuze, ik nomineer Mike en Matt, omdat ik simpelweg een veel betere band heb met nick"
Dan moeten ze film hebben laten zien.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In ieder geval wat Michel heeft gezegd over Matt.
Hiehahahahaha !!!!!quote:
Van wat er in de uitzending op tv is geweest qua nomineren heeft niemand iets gezegd over "niets toevoegen"quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:56 schreef zodeju het volgende:
[..]Heb ook het idee, en die van Mike zelf zou heel goed van Zoey kunnen afkomen. Maar die van Matt zou zomaar van Mike kunnen afkomen.
Ik zie er sommige mensen ook wel voor aan om valse berichtjes achter te laten, en dan te doen alsof ze van iemand anders zijnquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan moeten ze film hebben laten zien.
Stemming is gissen.
Julie is allesinds in populariteit gestegen en ik heb al genoeg berichten gezien dat mensen Mike vs Zoey willen, als Mike er vanavond inblijft wil dat ook zeggen dat hij zeker van Zoey kan winnen, maar als Matt erin blijft heeft hij meer fans dan ik dacht, over Zoey zijn er amper positieve berichtenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tegen Julie, matt en Mike zal het nog spannend worden. Maar de rest......
Viel af te leiden aan de bewoording, jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:58 schreef bb-fan-1999 het volgende:
ze weten dus van wie de commentaren waren..
Nou teruggekeken maar ik hoor van niemand iets bijzondersquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Waarvan hij DENKT dat Michel dat heeft gezegd, toch?
Het was 1 van de commentaren die ze kregen, maar daar staat niet bij van wie het is.
Ik heb op Matt gestemd enkel omdat ik voor de underdog benquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:59 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Julie is allesinds in populariteit gestegen en ik heb al genoeg berichten gezien dat mensen Mike vs Zoey willen, als Mike er vanavond inblijft wil dat ook zeggen dat hij zeker van Zoey kan winnen, maar als Matt erin blijft heeft hij meer fans dan ik dacht, over Zoey zijn er amper positieve berichten
Dus van mike weer gelul over Michel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:58 schreef Ebinas het volgende:
Van Michel weet hij even niet meer, maar hij wil hem wel een trap na geven
Saaie lulquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb op Matt gestemd enkel omdat ik voor de underdog ben
Hij is oud, respect voor ouderen graagquote:
Matt krijgt het alweer benauwd en wil hulp van Mike dan weet hij wat hij moet zeggen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:58 schreef Ebinas het volgende:
Die van Mike was van zoey.
Van michel ook een, maar die van zoey vond hij erg
Hij wist niet meer wat Michel gezegd had.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus van mike weer gelul over Michel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |