Draagt wel soms rare kledijquote:
Absoluut. Zet de fles whisky maar vast klaarquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jéé kom je met je ster langs om me bang te maken
Soms? Moeder Theresa liep er beter bij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Draagt wel soms rare kledij
Ze kan mooi zijn, eens.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwah, het is geen uitschieter, maar zo dramatisch is het niet
Da's idd.....laat ik het diplomatiek zeggen......wel wat apart jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Draagt wel soms rare kledij
Ze draagt soms capuchontruien en dat maakt natuurlijk veel goed.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Soms? Moeder Theresa liep er beter bij.
Die klik ik elke keer per ongeluk aanquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
(En F*%k T-mobile reclame)
Waarom is Michel een raar mannetje?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
De COS'sers hadden het eerder door dat Michel een raar mannetje is. (behalve ik) eventjes later had ik het door, en nu hebben de bewoners het door
Oprechte vraag. Wat vind je speciaal aan Michelquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef Ireth het volgende:
#teammichel![]()
![]()
![]()
Kan er trouwens van hier ook ff een nominatielijstje komen wie met wie in een bondje zit? Ben ff kwijt wie nu wel en wie geen vriendjes zijn
Dealquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Absoluut. Zet de fles whisky maar vast klaar
K5 toch nog wel (Michel, Nick, Julie, Naomi en Liese)quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef Ireth het volgende:
#teammichel![]()
![]()
![]()
Kan er trouwens van hier ook ff een nominatielijstje komen wie met wie in een bondje zit? Ben ff kwijt wie nu wel en wie geen vriendjes zijn
Hij irriteert iedereenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oprechte vraag. Wat vind je speciaal aan Michel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Het is wat lame als vrouwen niet meer gestemd mogen worden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
K5 toch nog wel (Michel, Nick, Julie, Naomi en Liese)
Lonewolf Zoey
Lonewolf Mike
Kleuterbond: Jill en Matt
Ik bedoelde de Cos-sersquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
K5 toch nog wel (Michel, Nick, Julie, Naomi en Liese)
Lonewolf Zoey
Lonewolf Mike
Kleuterbond: Jill en Matt
Ach ja waarom nietquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij irriteert iedereen
Ik denk vooral dat in die spoiler. Maar goed ieder zijn ding en mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
+1quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:57 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
(En F*%k de T-mobile reclame)
I am guiltyquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat in die spoiler. Maar goed ieder zijn ding en mening.
KUTquote:
Had Daan of Nathalie dat ook eens niet gezegd dat ze niet kan gezellig faken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Zoey kan niet gezellig doen als ze irritaties voelt
Die voelt ze dan een hele, hele tijd
Ik klik advertenties altijd aan omdat ik weet dat die kut adverteerders dan moeten betalen voor een klik die zinloos isquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die klik ik elke keer per ongeluk aan
En het is gissen he, er staat geen naam bij...quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Waarom is Michel een raar mannetje?
En omdat nietsnut Matt nu boos op hem is hebben de bewoners het opeens door?
Zoey kan het bloed van Michel wel drinkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Zoey kan niet gezellig doen als ze irritaties voelt
Die voelt ze dan een hele, hele tijd
Zou kunnen, weet ik nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had Daan of Nathalie dat ook eens niet gezegd dat ze niet kan gezellig faken.
Matt is vanavond weg.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kan die Matt niet uitstaan, maar ja, de anderen zijn ook niet veel soeps.
Was toch ook met die lachtherapie toen Jill huismeester was? Zat ze er volgens mij ook bij alsof ze 3 wortelkanaalbehandelingen zonder verdoving zou krijgen van Stevie Wonder.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had Daan of Nathalie dat ook eens niet gezegd dat ze niet kan gezellig faken.
Gaat behoorlijk gelijk op hier op FOK! FOK! is een redelijk goede graad meter. altijd al juist geweest.quote:
Nog een reden om #teammichel te zijnquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoey kan het bloed van Michel wel drinken
Die Michel wil wat.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoey kan het bloed van Michel wel drinken
Als iemand die een keer een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving heeft gehad (0/10, wouldn't recommend) kan ik zeggen dat je daar lijkbleek van wordt. Heel anders dan Zoey zegmaarquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was toch ook met die lachtherapie toen Jill huismeester was? Zat ze er volgens mij ook bij alsof ze 3 wortelkanaalbehandelingen zonder verdoving zou krijgen van Stevie Wonder.
Ik heb de glazen bol van Freak geleend. Matt gaat weg.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gaat behoorlijk gelijk op hier op FOK! FOK! is een redelijk goede graad meter. altijd al juist geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |