Dat zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:17 schreef halfway het volgende:
Over een paar weken zitten de kroegen en restaurants dus vol met 80+?
Tis wel een blij hond dus laat maar komen dan die AZquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
AZ zou ik overslaan. Anders word je net als die hont
Ik ben geen 80+quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:17 schreef halfway het volgende:
Dacht dat die kritiek vooral met efficiëntie te maken had. Maar dat is nu wel redelijk achterhaald toch?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
AZ zou ik overslaan. Anders word je net als die hont
Bijzonder. Ik heb op het NOS radio journaal ieder half uur voorbij horen komen dat de cijfers zo positief waren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:16 schreef DonDruiper het volgende:
Goh, geen woord over de coronacijfers vandaag in het NOS journaal.
Cijfers van vandaag boezemen te weinig angst in?
Streetraces met scootmobielen,tuuuteren op de terugweg van de bingo, wiet in den pijp, de oude dames de kousen tot net boven de enkels, helemaal los.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:17 schreef halfway het volgende:
Gek dat ze het dan niet aan 3 miljoen mensen vertellen tijdens het 8 uur journaal.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bijzonder. Ik heb op het NOS radio journaal ieder half uur voorbij horen komen dat de cijfers zo positief waren.
Inderdaad. Geen idee of ze dat wel doen als de cijfers minder goed zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Gek dat ze het dan niet aan 3 miljoen mensen vertellen tijdens het 8 uur journaal.
En anders beetje in hun gezicht hoestenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:32 schreef Haags het volgende:
Ik reed net via de snelweg naar huis en het was best druk, werd ook goed door geredenallemaal haast om op tijd thuis te zijn.
Volgens mij kan de politie iedere avond flink cashen.
Dat geldt voor vrijwel alles op diplomatiek vlak. Heeft weinig met gelijkheid te makenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:06 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Ach rutte en co hoeft geen negatieve testuitslag te hebben, hoezo gelijkheid???
Dus zij hoeven straks ook niet gevaccineerd te worden? Fijn hoor, dat je wel het volk van alles laat doen maar als politici dat niet hoeft.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrijwel alles op diplomatiek vlak. Heeft weinig met gelijkheid te maken
Dat hoef jij ook mietquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:12 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Dus zij hoeven straks ook niet gevaccineerd te worden? Fijn hoor, dat je wel het volk van alles laat doen maar als politici dat niet hoeft.
Ik heb absoluut principiële bezwaren tegen versoepelingen voor gevaccineerden. Zeker zolang nog niet iedereen de kans heeft gehad. Maar dat vind ik in deze niet aan de orde. Ik mag ook 20 man per dag ontvangen als ik dat wil.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zal het we verkeerd lezen, maar ik lees over oneerlijk dat er versoepelingen zijn voor maar een deel van de bevolking en niet voor iedereen. Dus volgens mij zijn er mensen die er moeite mee hebben.
Dat staat er nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:12 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Dus zij hoeven straks ook niet gevaccineerd te worden? Fijn hoor, dat je wel het volk van alles laat doen maar als politici dat niet hoeft.
Ook die leeftijdsgrens vind ik eigenlijk vrij dubieusquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ook prima uit te leggen.
Daarover zeiken is hetzelfde als zeggen 'raar dat buitensporten weer mag voor 27-, want ik sport toch niet'.
En lees ook even de hele site, niet alleen het selectief geplakte stukjequote:Op donderdag 4 maart 2021 21:06 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Ach rutte en co hoeft geen negatieve testuitslag te hebben, hoezo gelijkheid???
Hij heeft in ieder geval onschendbaarheid als regeringsleider.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:17 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zou niet eens met zekerheid kunnen zeggen of Rutte wel een diplomatieke ID heeft. Zijn die niet alleen voor mensen die in het buitenland werken om problemen met lokale wetgevers te voorkomen?
Ook in Nederland?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval onschendbaarheid als regeringsleider.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |