Je rolt van de ene dystopie in de andere.quote:
Israel, Saudi-Arabie, Indonesie: laten wij gewoon verstandig zijn en niet dit soort landen volgen waar ze mensenrechten sowieso niet al te hoog in het vaandel hebben staan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:09 schreef galantis het volgende:
[..]
Je rolt van de ene dystopie in de andere.
Binnenkort denken ze nog weemoedig terug aan die tijd van lockdowns zonder vaccins, toen iedereen nog gelijk was.
Ja, bij vrienden in Rotterdam. Zoon snotneus dus getest, positief en de rest van het gezin ook positief. Ondertussen pa en ma hartstikke ziek, dochter middelbare school leeftijd dus al voor tweede keer Corona.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is het ook niet zo dat bij 1 besmetting in de klas, de gehele klas (+ gezin) getest wordt? Althans, in theorie? Dat kan de stijging wel verklaren natuurlijk..
Zie ik in Engeland ook wel gebeuren dit.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:09 schreef galantis het volgende:
[..]
Binnenkort denken ze nog weemoedig terug aan die tijd van lockdowns zonder vaccins, toen iedereen nog gelijk was.
Weet je nog, die goede oude tijd dat ze zeiden dat er veel 'prettesters' waren? God, dat waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, de testen. Goed weer, we hebben er weer zin in.
Veel hooikoorts klachten.
Welke dochter, die van jou of in het gezin? En heeft zij voor de tweede keer corona? Want dat is tot nu toe vrij uitzonderlijk om herbesmet te raken. En is de tweede keer dat zij corona had ook bevestigd door een PCR test + ziekte?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, bij vrienden in Rotterdam. Zoon snotneus dus getest, positief en de rest van het gezin ook positief. Ondertussen pa en ma hartstikke ziek, dochter middelbare school leeftijd dus al voor tweede keer Corona.
Vorig jaar werd je in dit topic al naar BNW verwezen als je zei dat er een vaccinatiepaspoort zou komen, ik had deze ongein niet kunnen verzinnen. Een fucking tracking bracelet zodat ze ten allen tijde weten waar je bent en dat zien als vrijheid.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:09 schreef galantis het volgende:
[..]
Het is een proef met 100 mensen die dan thuis in isolatie mogen, er zit een sticker in je huis, en als je te ver van de sticker vandaan bent dan gaat er een alarm af. Is nog een proef, en zorgt ervoor dat je niet in een hotel hoeft.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik snap hem denk ik niet. Gevaccineerden krijgen zo'n bracelet als ze twee weken in quarantaine gaan in een hotel, maar mogen daarna niet hun huis uit?
Waarom vaccineren dan? Context mis ik een beetje.
Top. Hoef je niet een hotel in zit je in je eigen huis gevangen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:22 schreef Freudie het volgende:
[..]
Het is een proef met 100 mensen die dan thuis in isolatie mogen, er zit een sticker in je huis, en als je te ver van de sticker vandaan bent dan gaat er een alarm af. Is nog een proef, en zorgt ervoor dat je niet in een hotel hoeft.
Ja haar dochter, 14 jaar astma en eind november besmet via school, positieve test gedaan bij GGD en verplicht op haar kamer gebleven.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:22 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Welke dochter, die van jou of in het gezin? En heeft zij voor de tweede keer corona? Want dat is tot nu toe vrij uitzonderlijk om herbesmet te raken. En is de tweede keer dat zij corona had ook bevestigd door een PCR test + ziekte?
Mwah, even los of het gewenst is of niet, maar als de keuze is: Verplicht twee weken in een klein kamertje in een hotel of 2 weken in je eigen huis, dan weet ik de keuze ook wel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Top. Hoef je niet een hotel in zit je in je eigen huis gevangen.
Zolang je niks wilt of onderneemt buiten de opgelegde kaders is het geen gevangenis en is het volle vrijheid ervarenquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Top. Hoef je niet een hotel in zit je in je eigen huis gevangen.
Moet nog zien of het echt uitkomt allemaal en of het waar is maar alleen van de gedachte al word ik niet vrolijk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vorig jaar werd je in dit topic al naar BNW verwezen als je zei dat er een vaccinatiepaspoort zou komen, ik had deze ongein niet kunnen verzinnen. Een fucking tracking bracelet zodat ze ten allen tijde weten waar je bent en dat zien als vrijheid.
Als dat soort ideeën doorgevoerd worden ga je toch steeds meer denken dat die New World Order echt het idee hierachter was. Welke halve debiel heeft dat als serieus idee geopperd en uitgevoerd? Kots.
Dan heeft ze een tweede positieve test, geen tweede keer coronaquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja haar dochter, 14 jaar astma en eind november besmet via school, positieve test gedaan bij GGD en verplicht op haar kamer gebleven.
Nu heeft zij weer positieve test gehad maar zij heeft nu geen klachten, de rest van het gezin is nu wel flink ziek.
Dat klinkt al een stuk minder ernstig, dat iemand dus positief test maar de tweede keer asymptomatisch is, dan doen de anti-stoffen toch hun werk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja haar dochter, 14 jaar astma en eind november besmet via school, positieve test gedaan bij GGD en verplicht op haar kamer gebleven.
Nu heeft zij weer positieve test gehad maar zij heeft nu geen klachten, de rest van het gezin is nu wel flink ziek.
Dan zou ik het ook wel weten. Maar ik zal me blijven verzetten ook tegen 2 weken verplicht in isolatie terwijl je er totaal geen last van hebt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:26 schreef Freudie het volgende:
[..]
Mwah, even los of het gewenst is of niet, maar als de keuze is: Verplicht twee weken in een klein kamertje in een hotel of 2 weken in je eigen huis, dan weet ik de keuze ook wel.
Als de keuze is met of zonder glijmiddel in je reet geneukt worden door Keith Bakker, blijft het toch in beide gevallen gewoon godsgeklaagd onwenselijk?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:26 schreef Freudie het volgende:
[..]
Mwah, even los of het gewenst is of niet, maar als de keuze is: Verplicht twee weken in een klein kamertje in een hotel of 2 weken in je eigen huis, dan weet ik de keuze ook wel.
Zit dik drie maanden tussen...quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan heeft ze een tweede positieve test, geen tweede keer corona
Mn zusje werk in de zorg, dus krijgt zeer binnenkort een vaccinatie. Nu wilt ze op bezoek komen in Zwitserland in April.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:11 schreef quirina het volgende:
https://geenvaccinatiepaspoort.petities.nl/
Best veel mensen die dit ondertekenen.
Ik begrijp wel dat de regering wil dat we allemaal met een vaccinatie paspoort gaan lopen maar vind het ook wel gortig dat je alsnog testen moet blijven doen ondanks vaccinatie . En dan naast je vaccinatie paspoort bewijs ook nog een test bewijs laten zien om ergens te mogen komen.
Iedereen moet toch kunnen gaan en staan waar ze willen?
Gevaccineerden hebben het geluk niet besmet te raken. En ongevaccineerden accepteren het risico op besmetting. Lijkt mij simpel.
Iedereen vrij om te gaan en staan waar ze willen.
Ik verdenk zelf overigens geen kwade opzet, maar zie het simpelweg als een vrij extreme, zinloze overreactie op het feit dat er een crisis is die ongeveer de hele wereld heeft ontwricht.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vorig jaar werd je in dit topic al naar BNW verwezen als je zei dat er een vaccinatiepaspoort zou komen, ik had deze ongein niet kunnen verzinnen. Een fucking tracking bracelet zodat ze ten allen tijde weten waar je bent en dat zien als vrijheid.
Als dat soort ideeën doorgevoerd worden ga je toch steeds meer denken dat die New World Order echt het idee hierachter was. Welke halve debiel heeft dat als serieus idee geopperd en uitgevoerd? Kots.
Ja ik weet het echt niet. Ik kan gewoonweg niet geloven dat er wereldwijde incompetentie is op dit gebied.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:30 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik verdenk zelf overigens geen kwade opzet, maar zie het simpelweg als een vrij extreme, zinloze overreactie op het feit dat er een crisis is die ongeveer de hele wereld heeft ontwricht.
Dat was niet langer dan een 3-4 maanden geleden dat je reactie gelijk verwijderd werd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik hoop dat de maatregelen in elk geval vlug voorbij zijn. Het wordt er allemaal niet leuker op.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:32 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dat was niet langer dan een 3-4 maanden geleden dat je reactie gelijk verwijderd werd.
Net als de mondkapjesplicht, en de avondklok. Eerst komt nooit, daarna discussie komt niet/komt wel, en dan de laatste stap iedereen doet mee.
Iedereen is gewoon in dezelfde kramp geschoten, en zit er zo diep in dat ze ook niet meer los durven te laten. Dat is je ongelijk toegeven, en dat mag niet als je politicus bent.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja ik weet het echt niet. Ik kan gewoonweg niet geloven dat er wereldwijde incompetentie is op dit gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |