abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198303422
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:59 schreef Nober het volgende:
Gaat lekker in Israël.

[ twitter ]
Je rolt van de ene dystopie in de andere.

Binnenkort denken ze nog weemoedig terug aan die tijd van lockdowns zonder vaccins, toen iedereen nog gelijk was.
I'll give you something to do
  woensdag 3 maart 2021 @ 16:15:27 #52
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198303501
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:09 schreef galantis het volgende:

[..]

Binnenkort denken ze nog weemoedig terug aan die tijd van lockdowns zonder vaccins, toen iedereen nog gelijk was.
Israel, Saudi-Arabie, Indonesie: laten wij gewoon verstandig zijn en niet dit soort landen volgen waar ze mensenrechten sowieso niet al te hoog in het vaandel hebben staan.
pi_198303509
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:42 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Is het ook niet zo dat bij 1 besmetting in de klas, de gehele klas (+ gezin) getest wordt? Althans, in theorie? Dat kan de stijging wel verklaren natuurlijk..
Ja, bij vrienden in Rotterdam. Zoon snotneus dus getest, positief en de rest van het gezin ook positief. Ondertussen pa en ma hartstikke ziek, dochter middelbare school leeftijd dus al voor tweede keer Corona.
pi_198303550
quote:

[..]

Zie ik in Engeland ook wel gebeuren dit.
Ipv die 2 weken in hotel dit gewoon. En mensen gaan t gewonnen accepteren. 100%
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198303555
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:35 schreef Noek het volgende:

[..]

Oh, de testen. Goed weer, we hebben er weer zin in.
Veel hooikoorts klachten.
Weet je nog, die goede oude tijd dat ze zeiden dat er veel 'prettesters' waren? God, dat waren nog eens tijden.
pi_198303590
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, bij vrienden in Rotterdam. Zoon snotneus dus getest, positief en de rest van het gezin ook positief. Ondertussen pa en ma hartstikke ziek, dochter middelbare school leeftijd dus al voor tweede keer Corona.
Welke dochter, die van jou of in het gezin? En heeft zij voor de tweede keer corona? Want dat is tot nu toe vrij uitzonderlijk om herbesmet te raken. En is de tweede keer dat zij corona had ook bevestigd door een PCR test + ziekte?
pi_198303603
quote:

[..]

Vorig jaar werd je in dit topic al naar BNW verwezen als je zei dat er een vaccinatiepaspoort zou komen, ik had deze ongein niet kunnen verzinnen. Een fucking tracking bracelet zodat ze ten allen tijde weten waar je bent en dat zien als vrijheid.

Als dat soort ideeën doorgevoerd worden ga je toch steeds meer denken dat die New World Order echt het idee hierachter was. Welke halve debiel heeft dat als serieus idee geopperd en uitgevoerd? Kots.
pi_198303604
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik snap hem denk ik niet. Gevaccineerden krijgen zo'n bracelet als ze twee weken in quarantaine gaan in een hotel, maar mogen daarna niet hun huis uit?

Waarom vaccineren dan? Context mis ik een beetje.
Het is een proef met 100 mensen die dan thuis in isolatie mogen, er zit een sticker in je huis, en als je te ver van de sticker vandaan bent dan gaat er een alarm af. Is nog een proef, en zorgt ervoor dat je niet in een hotel hoeft.
pi_198303624
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:22 schreef Freudie het volgende:

[..]

Het is een proef met 100 mensen die dan thuis in isolatie mogen, er zit een sticker in je huis, en als je te ver van de sticker vandaan bent dan gaat er een alarm af. Is nog een proef, en zorgt ervoor dat je niet in een hotel hoeft.
Top. Hoef je niet een hotel in zit je in je eigen huis gevangen.
  woensdag 3 maart 2021 @ 16:24:33 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198303626
Het is ook zo heerlijk dat de GGD al heel snel iets bestempelt als een herbesmetting, al is daar uit internationale literatuur nauwelijks grond voor en is een nog steeds positieve PCR veel logischer, zonder besmettelijkheid.
Internationaal is de conventie dat je na een doorgemaakte Covid, op hele zeldzame herbesmettingen na, gewoon immuun bent.

Maar praat iedereen vooral angst en ellende en onnodige quarantaines aan mensen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198303640
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:22 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Welke dochter, die van jou of in het gezin? En heeft zij voor de tweede keer corona? Want dat is tot nu toe vrij uitzonderlijk om herbesmet te raken. En is de tweede keer dat zij corona had ook bevestigd door een PCR test + ziekte?
Ja haar dochter, 14 jaar astma en eind november besmet via school, positieve test gedaan bij GGD en verplicht op haar kamer gebleven.

Nu heeft zij weer positieve test gehad maar zij heeft nu geen klachten, de rest van het gezin is nu wel flink ziek.
pi_198303644
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:24 schreef chratnox het volgende:

[..]

Mwah, even los of het gewenst is of niet, maar als de keuze is: Verplicht twee weken in een klein kamertje in een hotel of 2 weken in je eigen huis, dan weet ik de keuze ook wel.
  woensdag 3 maart 2021 @ 16:26:05 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198303648
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:24 schreef chratnox het volgende:

[..]

Zolang je niks wilt of onderneemt buiten de opgelegde kaders is het geen gevangenis en is het volle vrijheid ervaren O+ O+ O+ :')
pi_198303652
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:22 schreef chratnox het volgende:

[..]

Vorig jaar werd je in dit topic al naar BNW verwezen als je zei dat er een vaccinatiepaspoort zou komen, ik had deze ongein niet kunnen verzinnen. Een fucking tracking bracelet zodat ze ten allen tijde weten waar je bent en dat zien als vrijheid.

Als dat soort ideeën doorgevoerd worden ga je toch steeds meer denken dat die New World Order echt het idee hierachter was. Welke halve debiel heeft dat als serieus idee geopperd en uitgevoerd? Kots.
Moet nog zien of het echt uitkomt allemaal en of het waar is maar alleen van de gedachte al word ik niet vrolijk.

Komt dat #buildbackbetter straks toch uit _O-
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 3 maart 2021 @ 16:26:41 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198303656
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja haar dochter, 14 jaar astma en eind november besmet via school, positieve test gedaan bij GGD en verplicht op haar kamer gebleven.

Nu heeft zij weer positieve test gehad maar zij heeft nu geen klachten, de rest van het gezin is nu wel flink ziek.
Dan heeft ze een tweede positieve test, geen tweede keer corona
pi_198303675
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat klinkt al een stuk minder ernstig, dat iemand dus positief test maar de tweede keer asymptomatisch is, dan doen de anti-stoffen toch hun werk.
pi_198303676
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:26 schreef Freudie het volgende:

[..]

Mwah, even los of het gewenst is of niet, maar als de keuze is: Verplicht twee weken in een klein kamertje in een hotel of 2 weken in je eigen huis, dan weet ik de keuze ook wel.
Dan zou ik het ook wel weten. Maar ik zal me blijven verzetten ook tegen 2 weken verplicht in isolatie terwijl je er totaal geen last van hebt.

Zeker in Israël, waar vaccinatie zo hard gaat zou dit niet meer nodig moeten zijn.
  woensdag 3 maart 2021 @ 16:28:02 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198303677
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:26 schreef Freudie het volgende:

[..]

Als de keuze is met of zonder glijmiddel in je reet geneukt worden door Keith Bakker, blijft het toch in beide gevallen gewoon godsgeklaagd onwenselijk?
pi_198303710
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Dan heeft ze een tweede positieve test, geen tweede keer corona
Zit dik drie maanden tussen...

Mijn vriendin heeft zich een maand geleden ook laten testen en die test was toen negatief, net als de test van eind november toen haar dochter wel positief testte.
pi_198303716
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 13:11 schreef quirina het volgende:
https://geenvaccinatiepaspoort.petities.nl/

Best veel mensen die dit ondertekenen.
Ik begrijp wel dat de regering wil dat we allemaal met een vaccinatie paspoort gaan lopen maar vind het ook wel gortig dat je alsnog testen moet blijven doen ondanks vaccinatie . En dan naast je vaccinatie paspoort bewijs ook nog een test bewijs laten zien om ergens te mogen komen.
Iedereen moet toch kunnen gaan en staan waar ze willen?
Gevaccineerden hebben het geluk niet besmet te raken. En ongevaccineerden accepteren het risico op besmetting. Lijkt mij simpel.
Iedereen vrij om te gaan en staan waar ze willen.
Mn zusje werk in de zorg, dus krijgt zeer binnenkort een vaccinatie. Nu wilt ze op bezoek komen in Zwitserland in April.
Denk je makkelijk als je gevaccineerd bent.

Hoorde ik van mijn vrouw dat ze alsnog een test moest doen om het land binnen te komen. 8)7 _O-
pi_198303727
quote:

[..]

Ik verdenk zelf overigens geen kwade opzet, maar zie het simpelweg als een vrij extreme, zinloze overreactie op het feit dat er een crisis is die ongeveer de hele wereld heeft ontwricht.
I'll give you something to do
pi_198303757
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:30 schreef galantis het volgende:

[..]

Ik verdenk zelf overigens geen kwade opzet, maar zie het simpelweg als een vrij extreme, zinloze overreactie op het feit dat er een crisis is die ongeveer de hele wereld heeft ontwricht.
Ja ik weet het echt niet. Ik kan gewoonweg niet geloven dat er wereldwijde incompetentie is op dit gebied.
pi_198303762
quote:

[..]

Dat was niet langer dan een 3-4 maanden geleden dat je reactie gelijk verwijderd werd.
Net als de mondkapjesplicht, en de avondklok. Eerst komt nooit, daarna discussie komt niet/komt wel, en dan de laatste stap iedereen doet mee. ^O^
pi_198303774
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:32 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Dat was niet langer dan een 3-4 maanden geleden dat je reactie gelijk verwijderd werd.
Net als de mondkapjesplicht, en de avondklok. Eerst komt nooit, daarna discussie komt niet/komt wel, en dan de laatste stap iedereen doet mee. ^O^
Ik hoop dat de maatregelen in elk geval vlug voorbij zijn. Het wordt er allemaal niet leuker op.
  woensdag 3 maart 2021 @ 16:35:10 #75
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198303799
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 16:32 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ja ik weet het echt niet. Ik kan gewoonweg niet geloven dat er wereldwijde incompetentie is op dit gebied.
Iedereen is gewoon in dezelfde kramp geschoten, en zit er zo diep in dat ze ook niet meer los durven te laten. Dat is je ongelijk toegeven, en dat mag niet als je politicus bent.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')