Hou vol!quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:15 schreef THEFXR het volgende:
ik moet bekennen, dat ik mentaal een beetje tegen de muur oploopt.
veel langer kan ik deze maatregelen niet meer hebben.
Welkom bij de club, ik denk dat dat (bewust of onbewust) voor zeker de helft van bevolking geldt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:15 schreef THEFXR het volgende:
Samen tegen corona!quote:
Eind april schijnt de piek van de derde golf er te zijn.quote:
2 weken terug zei mijn huisarts dat momenteel 7 op de 10 mensen komen met psychische klachten, deels gerelateerd aan corona. Waar dat eerst nog 4 op de 10 was ..quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben aardig verbitterd en prikkelbaar de laatste tijd (omdat ik alleenstaande ben) en nog in de 20.
Merkte laatst dat ik hem echt flipte in de supermarkt omdat een man zijn karretje tegen mij duwde omdat ik volgens hem te langzaam was bij afrekenen. Schreeuwde hem toen na en iedereen keek. Had 'm fysiek ook wel wat aan kunnen doen.
Dat heb ik normaal echt nooit maar dan ook nooit. Kan zeker zo zijn dat de hele situatie me beïnvloed heeft.
Ben benieuwd wat er allemaal psychologisch opborrelt bij mensen.
Ik moet zeggen dat de nuance in de paper wel in schril contrast staat met de verregaande claims in het artikel van de Telegraaf.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:03 schreef popje het volgende:
[..]
Exact, https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.06.05.20123133v5
Huh wat danquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:20 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die iets ziet in dat plaatje?
Tot 1 april. Dan mag je misschien wel weer 2 mensen op bezoek hebben in plaats van 1, en mogen mensen tot 32 gaan sporten in plaats van tot 27. En als het heel goed gaat, dan mag je misschien wel tot 21:30 buiten spelen.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:20 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hou vol! We moeten het echt samen doen!1quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:15 schreef THEFXR het volgende:
They're up to some stiff competition!quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:20 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Verwarrend dit. Dat wat je in het plaatje ziet komt door een product van Pfizer.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:20 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:20 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Het plaatje is gewoon blij om je te zienquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:20 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
als er goed nieuws is, krijg ik gewoon geen boost meer om het langer vol te houden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:17 schreef Fred het volgende:
[..]
Welkom bij de club, ik denk dat dat (bewust of onbewust) voor zeker de helft van bevolking geldt.
Nou, joepie, daar heb ik als eind-dertig avondmens wat aanquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:22 schreef Janneke141 het volgende:
Tot 1 april. Dan mag je misschien wel weer 2 mensen op bezoek hebben in plaats van 1, en mogen mensen tot 32 gaan sporten in plaats van tot 27. En als het heel goed gaat, dan mag je misschien wel tot 21:30 buiten spelen.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:24 schreef THEFXR het volgende:
als er goed nieuws is, krijg ik gewoon geen boost meer om het langer vol te houden.
Kan niet, heb de prik nog niet gehadquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Verwarrend dit. Dat wat je in het plaatje ziet komt door een product van Pfizer.
Die paper is uit juni 2020.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de nuance in de paper wel in schril contrast staat met de verregaande claims in het artikel van de Telegraaf.
waar baseren ze dat op? vorige jaar was de piek eerder.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:19 schreef zalkc het volgende:
[..]
Eind april schijnt de piek van de derde golf er te zijn.
It's all in my head.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Interessant, link naar de publicatie in een relevante journal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |