abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198309870
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:42 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik merk aan mijzelf dat ik ook veel prikkelbaarder aan het worden ben, en ik kan echt wel wat hebben.

Ik berg mij voor alle psychologische problemen die gaan komen bij mensen, dat kon wel eens ernstig worden.
Zeker als we steeds "nog ff volhouden, 2 weken avondklok erbij opgooien"
Misschien wordt je wakker in het zweet, voel je een constante spanning en irritatie. Gast, dat is volstrekt normaal in deze situatie , als je dood gegooid wordt met constant slecht nieuws.
Ik weet niet hoe dat onbewust er in hakt, maar dat doet het.

Het schiet ook niet op als de finish steeds verder op geschoven wordt, raak je gedemotiveerd van, is ook normaal.
pi_198309874
quote:
10s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:45 schreef nostra het volgende:

[..]

Duidelijk zelf geen kinderen?
Oh wacht, gaat het over een kinderfeestje? Wat loopt ie dan stoer te doen?
pi_198309883
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:42 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik merk aan mijzelf dat ik ook veel prikkelbaarder aan het worden ben, en ik kan echt wel wat hebben.

Ik berg mij voor alle psychologische problemen die gaan komen bij mensen, dat kon wel eens ernstig worden.
Zeker als we steeds "nog ff volhouden, 2 weken avondklok erbij opgooien"
wij van wc eend denken dat het zo’n win zou zijn als sportscholen weer open zouden gaan. Sociaal contact, hoofd leegmaken omdat je fysiek bezig bent, harde muziek en fit worden.
Zou echt een win zijn, voor de mens en de volksgezondheid.
Go hard or go home
pi_198309897
quote:
19s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:51 schreef Gunner het volgende:

[..]

Even gekeken. Ben afgehaakt toen een meisje net zei “we zijn nog jong en dit wordt ons gewoon afgenomen” (feestjes)

Wees blij dat je nog jong bent. Tijd genoeg voor feestjes zou je denken
Ik zit te kijken en inderdaad af en toe een beetje verwend gedrag.
  woensdag 3 maart 2021 @ 21:57:14 #230
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198309913
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:55 schreef Noek het volgende:

[..]

wij van wc eend denken dat het zo’n win zou zijn als sportscholen weer open zouden gaan. Sociaal contact, hoofd leegmaken omdat je fysiek bezig bent, harde muziek en fit worden.
Zou echt een win zijn, voor de mens en de volksgezondheid.
Hou nog even vol, dan kunnen jullie binnenkort ook meer.
pi_198309937
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hou nog even vol, dan kunnen jullie binnenkort ook meer.
Sporten is deel vd oplossing. Voor de gezondheid maar ook voor de sociale problematiek.
Maar ja, mooie geschoren zijkantjes zijn ook needed.
Go hard or go home
pi_198309948
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:56 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Veel Amsterdamse jongeren geïnterviewd? :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:00:00 #233
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198309956
https://www.indespiegel.n(...)heid-stellen-experts

De broer van die overleden jongen in januari werd ook geinterviewd.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:00:27 #234
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198309963
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:56 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Tja, als ik terugdenk aan mij tienerjaren en waar ik toen mijn plezier uit haalde dan snap ik het wel hoor.
Daar was helemaal niks van over gebleven als er toen anderhalf jaar COVID had geheerst.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:01:50 #235
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_198309987
’Corona net zo seizoensgebonden als griep, meeste maatregelen volgende maand afbouwen’
DEN HAAG - Corona is net zo seizoensgevoelig als griep, zo toont nieuw onderzoek aan. „Het betekent dat we vanaf volgende maand de meeste maatregelen kunnen afbouwen”, zegt seizoenseffect-onderzoeker Martijn Hoogeveen.

Het verband tussen corona en het hooikoortsseizoen was vorig jaar mei al aangetoond door Martijn Hoogeveen, van huis uit neuro-immunoloog en in het dagelijks leven hoogleraar en ondernemer in de e-commerce. Hij deed dat onderzoek samen met zijn zus Ellen Hoogeveen, internist in het Jeroen Boschziekenhuis en Eric van Gorp van het Erasmus Medisch Centrum. Zodra grassen, bloemen en bomen pollen en schimmelsporen de lucht in stoten, krijgt het coronavirus minder kans het lichaam binnen te dringen. Deze ’seizoensgebonden allergenen’ activeren de afweerreactie die ook beschermt tegen Covid-19.

Na commentaar van collega’s (een zogeheten peer review) hebben broer en zus Hoogeveen nader data-onderzoek gedaan. „We hebben nu onomwonden vastgesteld dat corona net zo seizoensgebonden is als griep”, zegt Martijn Hoogeveen.

Het omslagpunt van het griepseizoen ligt in maart, april. Hoogeveen verwacht dan ook nog eind deze maand of uiterlijk in april dalende cijfers te zien. „Het RIVM en het kabinet zullen zeggen: dat komt door de maatregelen. Maar maatregelen maken een golf weliswaar minder hoog, ze houden de golf zelf niet tegen.” Dat is te zien aan de eerste golf, waarbij Europese landen verschillende maatregelen namen, van de hele straffe in Zuid-Europa tot amper maatregelen in Zweden, met Nederland ertussenin. „Elk land kampte met ongeveer dezelfde golf.”

Het RIVM onderkent het seizoenseffect van corona en houdt daar in de modellen rekening mee, al zijn die aanmerkelijk minder optimistisch. Het instituut gaat ervan uit dat de derde golf, afhankelijk van de maatregelen, eind april piekt. „Een corona-infectie kent een heel ander verloop dan griep”, zegt een woordvoerder. „Vorig jaar, bij de eerste golf, zagen we juist aan het eind van het griepseizoen een stijging, waarbij de ic’s dreigden over te lopen. Onder een behoorlijke lockdown is dat toen net niet gebeurd.”

Hoogeveen wijst erop dat tussen week 10 en 15 altijd een daling inzet en dat ook griep nog rond begin april kan pieken. „Bovendien werd er aan het begin van de pandemie nog amper getest, waardoor de cijfers van toen minder betrouwbaar waren.” Hoe dan ook is de corona-pauze in aantocht „Die moeten we goed gebruiken en zeker niet verslappen met vaccineren.”

bron
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:03:58 #236
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198310031
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 22:01 schreef Oliver23 het volgende:
’Corona net zo seizoensgebonden als griep, meeste maatregelen volgende maand afbouwen’
DEN HAAG - Corona is net zo seizoensgevoelig als griep, zo toont nieuw onderzoek aan. „Het betekent dat we vanaf volgende maand de meeste maatregelen kunnen afbouwen”, zegt seizoenseffect-onderzoeker Martijn Hoogeveen.

Het verband tussen corona en het hooikoortsseizoen was vorig jaar mei al aangetoond door Martijn Hoogeveen, van huis uit neuro-immunoloog en in het dagelijks leven hoogleraar en ondernemer in de e-commerce. Hij deed dat onderzoek samen met zijn zus Ellen Hoogeveen, internist in het Jeroen Boschziekenhuis en Eric van Gorp van het Erasmus Medisch Centrum. Zodra grassen, bloemen en bomen pollen en schimmelsporen de lucht in stoten, krijgt het coronavirus minder kans het lichaam binnen te dringen. Deze ’seizoensgebonden allergenen’ activeren de afweerreactie die ook beschermt tegen Covid-19.

Na commentaar van collega’s (een zogeheten peer review) hebben broer en zus Hoogeveen nader data-onderzoek gedaan. „We hebben nu onomwonden vastgesteld dat corona net zo seizoensgebonden is als griep”, zegt Martijn Hoogeveen.

Het omslagpunt van het griepseizoen ligt in maart, april. Hoogeveen verwacht dan ook nog eind deze maand of uiterlijk in april dalende cijfers te zien. „Het RIVM en het kabinet zullen zeggen: dat komt door de maatregelen. Maar maatregelen maken een golf weliswaar minder hoog, ze houden de golf zelf niet tegen.” Dat is te zien aan de eerste golf, waarbij Europese landen verschillende maatregelen namen, van de hele straffe in Zuid-Europa tot amper maatregelen in Zweden, met Nederland ertussenin. „Elk land kampte met ongeveer dezelfde golf.”

Het RIVM onderkent het seizoenseffect van corona en houdt daar in de modellen rekening mee, al zijn die aanmerkelijk minder optimistisch. Het instituut gaat ervan uit dat de derde golf, afhankelijk van de maatregelen, eind april piekt. „Een corona-infectie kent een heel ander verloop dan griep”, zegt een woordvoerder. „Vorig jaar, bij de eerste golf, zagen we juist aan het eind van het griepseizoen een stijging, waarbij de ic’s dreigden over te lopen. Onder een behoorlijke lockdown is dat toen net niet gebeurd.”

Hoogeveen wijst erop dat tussen week 10 en 15 altijd een daling inzet en dat ook griep nog rond begin april kan pieken. „Bovendien werd er aan het begin van de pandemie nog amper getest, waardoor de cijfers van toen minder betrouwbaar waren.” Hoe dan ook is de corona-pauze in aantocht „Die moeten we goed gebruiken en zeker niet verslappen met vaccineren.”

bron
Exact, https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.06.05.20123133v5
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:06:22 #237
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198310078
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 22:01 schreef Oliver23 het volgende:

bron
Mark heeft dit ook gelezen, doet hij verder niks mee.
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:06:32 #238
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198310082
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:44 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Tokkie struggles. Overdag doordeweeks een verjaardag vieren. :’)
Hij wordt twee.

En verder ben ik niet zo gediend van jouw persoonlijke aanvallen.
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:06:39 #239
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198310084
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:02 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Misschien nog wel relevanter als ooit als dadelijk die .. die kraai .. Dolf? Tevoorwchijn komt net zijn consorten? Besef ik me nu ineens :@

Het zal zo moeten zijn
Dolf is een valse. En is natuurlijk gewoon een nazi.

Trauma's van door de put aflevering. Tering die was spannend vroeger.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198310097
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 22:00 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Tja, als ik terugdenk aan mij tienerjaren en waar ik toen mijn plezier uit haalde dan snap ik het wel hoor.
Daar was helemaal niks van over gebleven als er toen anderhalf jaar COVID had geheerst.
Ik zou als tiener of vroege twintiger vooral een steeds grotere afkeer van de samenleving en Nederland hebben gekregen. M'n opleiding de nek omgedraaid, m'n sociale leven de nek omgedraaid en weten dat je tot ver na je 70e mag blijven werken om de nu gecreëerde puinhoop af te betalen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:08:08 #241
445514 DonDruiper
pi_198310109
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:37 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik ben aardig verbitterd en prikkelbaar de laatste tijd (omdat ik alleenstaande ben) en nog in de 20.

Merkte laatst dat ik hem echt flipte in de supermarkt omdat een man zijn karretje tegen mij duwde omdat ik volgens hem te langzaam was bij afrekenen. Schreeuwde hem toen na en iedereen keek. Had 'm fysiek ook wel wat aan kunnen doen.

Dat heb ik normaal echt nooit maar dan ook nooit. Kan zeker zo zijn dat de hele situatie me beïnvloed heeft.

Ben benieuwd wat er allemaal psychologisch opborrelt bij mensen.
Allemaal niet relevant.
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:08:25 #242
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198310116
twitter

Kijk dit is pas goed nieuws.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_198310140
quote:
19s.gif Op woensdag 3 maart 2021 22:08 schreef Gunner het volgende:
[ twitter ]

Zeker!
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:09:49 #244
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198310143
quote:
[ twitter ]

Wat een rare dop
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198310170
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Mark heeft dit ook gelezen, doet hij verder niks mee.
Interessant, link naar de publicatie in een relevante journal?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:11:22 #246
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198310176
quote:
[ twitter ]

Ik blijf soms ook gewoon een puber :@
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:13:18 #247
445514 DonDruiper
pi_198310221
quote:
[ twitter ]

Hier is wel hard bewijs voor?
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:14:36 #248
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198310244
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 22:13 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Hier is wel hard bewijs voor?
Nice Johnson in ieder geval.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:14:44 #249
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198310246
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 22:09 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Wat een rare dop
Gewoon een @DonDruiper
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:15:55 #250
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198310270
ik moet bekennen, dat ik mentaal een beetje tegen de muur oploopt.
veel langer kan ik deze maatregelen niet meer hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')