Zeggen oudere mannen meestal tegen kinderen toch?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel neus en mond maar minder diep. Stelde niets voor.
Volgens mij begonnen de besmettingen onder examenleerlingen, ja. Maar nu zijn volgens mij allebei de scholen dicht voor iedereen, terwijl ze net deze week weer van start gingen.quote:
Eigenlijk zou je ook het waterpokkenprotocol kunnen volgen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja. Die hebben de besmetting dus ergens anders op gelopen. Hetzelfde zag je toen de basisscholen weer open gingen, er bleken flink wat kinderen van de noodopvang te komen die besmet waren.
Tijdelijk effect dus.
Allemaal niet relevant.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:12 schreef popje het volgende:
https://www.trouw.nl/binn(...)lockdowns~bff0781c1/
Ik geloof echt dat er op de langere termijn echt veel meer problemen voor jongeren ontstaan dan we denken. De hele stel-je-niet-aan-want-we-moeten-solidair-zijn-en-anders-gaat-je-oma-dood doet echt meer schade bij jongeren.
Ja, dat denk ik ook. Hier gaan we jaren last van hebben. En het zou wel eens langer kunnen duren als we harder gaan roepen dat ze zich niet aan moeten stellen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:12 schreef popje het volgende:
https://www.trouw.nl/binn(...)lockdowns~bff0781c1/
Ik geloof echt dat er op de langere termijn echt veel meer problemen voor jongeren ontstaan dan we denken. De hele stel-je-niet-aan-want-we-moeten-solidair-zijn-en-anders-gaat-je-oma-dood doet echt meer schade bij jongeren.
Op woensdag 3 maart 2021 21:17 schreef DonDruiper het volgende:
Nope, alleen demensen die getroffen worden door corona zijn relevant. Dat hele families gesloopt worden maakt niet uit.quote:
Keertje naar een kerkdienst gaan?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:17 schreef popje het volgende:
En al die spotjes dan ook nog eens over onleefbare wereld etc... Sociaal psychologisch onderzoek toont aan dat mensen die de hele dag met negatief nieuws worden geconfonteerd ook negatiever gaan reageren op de wereld om hen heen en op andere mensen.
Ik heb echt behoefte aan hoop die ons wordt gegeven en uitzicht op betere tijden.
Nou nee maar het besef dat het nu al een jaar duurt doet wel iets met me ja.quote:
Ik ben aardig verbitterd en prikkelbaar de laatste tijd (omdat ik alleenstaande ben) en nog in de 20.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:17 schreef popje het volgende:
En al die spotjes dan ook nog eens over onleefbare wereld etc... Sociaal psychologisch onderzoek toont aan dat mensen die de hele dag met negatief nieuws worden geconfonteerd ook negatiever gaan reageren op de wereld om hen heen en op andere mensen.
Ik heb echt behoefte aan hoop die ons wordt gegeven en uitzicht op betere tijden.
Ik denk dat we nu wel het ergste achter de rug hebben, als er geen hele rare dingen meer gebeuren qua derde gollf en het gewoon een lief golfje blijft gaat het vanaf nu alleen maar beter wordenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:26 schreef popje het volgende:
[..]
Nou nee maar het besef dat het nu al een jaar duurt doet wel iets met me ja.
Ik merk aan mijzelf dat ik ook veel prikkelbaarder aan het worden ben, en ik kan echt wel wat hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben aardig verbitterd en prikkelbaar de laatste tijd (omdat ik alleenstaande ben) en nog in de 20.
Merkte laatst dat ik hem echt flipte in de supermarkt omdat een man zijn karretje tegen mij duwde omdat ik volgens hem te langzaam was bij afrekenen. Schreeuwde hem toen na en iedereen keek. Had 'm fysiek ook wel wat aan kunnen doen.
Dat heb ik normaal echt nooit maar dan ook nooit. Kan zeker zo zijn dat de hele situatie me beīnvloed heeft.
Ben benieuwd wat er allemaal psychologisch opborrelt bij mensen.
Tokkie struggles. Overdag doordeweeks een verjaardag vieren. :’)quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:52 schreef DonDruiper het volgende:
Vanmiddag heerlijk de verjaardag gevierd van m'n zoon, vol huis en zonder maatregelen.
Collectief afgesproken dat het mooi geweest is.
Duidelijk zelf geen kinderen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:44 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Tokkie struggles. Overdag doordeweeks een verjaardag vieren. :’)
Ik hoop het... ik merkte dat ik vanmorgen echt redelijk flipte bij het artikel dat de lockdown weer met 3 weken verlengd zou worden. En ik ben geen 20 meer, maar ben wel extravert en heb behoefte aan het zien van mensen...quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:39 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu wel het ergste achter de rug hebben, als er geen hele rare dingen meer gebeuren qua derde gollf en het gewoon een lief golfje blijft gaat het vanaf nu alleen maar beter worden
Slik dan maar vast een valium, want Mark gaat dat laatste gewoon weer roepen volgende week.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:42 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik merk aan mijzelf dat ik ook veel prikkelbaarder aan het worden ben, en ik kan echt wel wat hebben.
Ik berg mij voor alle psychologische problemen die gaan komen bij mensen, dat kon wel eens ernstig worden.
Zeker als we steeds "nog ff volhouden, 2 weken avondklok erbij opgooien"
Wat?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:44 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik had wat anders in gedachten, en gewoon niet naar de persco kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Slik dan maar vast een valium, want Mark gaat dat laatste gewoon weer roepen volgende week.
Dat kan ook, maar het verandert weinig aan het eindresultaat.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik had wat anders in gedachten, en gewoon niet naar de persco kijken
Even gekeken. Ben afgehaakt toen een meisje net zei “we zijn nog jong en dit wordt ons gewoon afgenomen” (feestjes)quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:18 schreef popje het volgende:
Serie in de Coronakreukels over de geestelijke gevolgen bij jongeren, vanavond op NL 2 of 3, ook wel eens goed om in de spotlight te hebben.
Wanneer gaan ze het hebben over de Coronakreukels bij de thuiswerkende vrijgezellen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:18 schreef popje het volgende:
Serie in de Coronakreukels over de geestelijke gevolgen bij jongeren, vanavond op NL 2 of 3, ook wel eens goed om in de spotlight te hebben.
In de jaren '80 en '90 was woensdagmiddag de standaard kinderverjaardagmiddag, kan me voorstellen dat dat tegenwoordig nog altijd zo is.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:44 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |