Het kan zijn dat de pijn toen minder was natuurlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:09 schreef Jockari het volgende:
Jill zegt dat Zoey al 3 weken maaglast heeft. Vreemd dat ze er dit weekend geen last van had toen de mannen afgescheiden waren.
Tussen haar oren.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:13 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de pijn toen minder was natuurlijk.
Waarschijnlijk mensen met breedbeeld. Kan me er ook weinig bij voorstellenquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:58 schreef Koos1958 het volgende:
Als ik Jill zo zie staan snap ik niet dat mensen haar dik noemen hier. Vind dat reuze meevallen.
Jij kan niet weten wat zij voelt.quote:
Michel woont in het land van Michel. Daar is alleen Michel belangrijk en heeft hij een harem dames om zich heen die hem aanbidden. En daar voelt Michel zich fijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet dat Michel uit Maarssen komt, maar toch niet origineel? Hoor een wat Haags/Rotterdams accent bij hem.
Selectief ziek zijnquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:09 schreef Jockari het volgende:
Jill zegt dat Zoey al 3 weken maaglast heeft. Vreemd dat ze er dit weekend geen last van had toen de mannen afgescheiden waren.
Ik vroeg me af wat dat was?quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:18 schreef Benny het volgende:
Michel: "Waar zou Thomas in zijn testament Zoey meenemen?"
Julie: "Dat weet ik ook niet"
Julie blijft Zoey verdedigen. Allebei Brusselaars.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:19 schreef cheanny het volgende:
Het voorzichtig inpraten van Michel op Julie is begonnen. Zoey kan vast inpakken..
Ja doorzichtig he.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:19 schreef cheanny het volgende:
Het voorzichtig inpraten van Michel op Julie is begonnen. Zoey kan vast inpakken..
Ze heeft zich verontschuldigd tegenover hemquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:20 schreef engine het volgende:
Ik zie in het stream verslagen topic dat Liese blijkbaar toch Matt genomineerd heeft
Hoe komen we tot deze conclusie?
Dat "ook wel" zegt natuurlijk ook al iets ;-)quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:22 schreef Ebinas het volgende:
Michel vertrouwt Naomi, Nick, Julie een ook wel liese 100%
quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:16 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Michel woont in het land van Michel. Daar is alleen Michel belangrijk en heeft hij een harem dames om zich heen die hem aanbidden. En daar voelt Michel zich fijn.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat "ook wel" zegt natuurlijk ook al iets ;-)
Michel heeft het er maar moeilijk mee.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:18 schreef Benny het volgende:
Michel: "Waar zou Thomas in zijn testament Zoey meenemen?"
Julie: "Dat weet ik ook niet"
Dat doet iedereen daar, daar draait de hele show om buiten de opdrachten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
Zo slim is Michel dus niet. Dat praten elke keer over de stemmingen .
michel moet natuurlijk zoey nog even kwijt. En hij was ook het liefst Jill alvast kwijt geweest, Jill is ook Nederlands....en zoey kan hij niet manipuleren.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
Hij kan hem niet blindelings vertrouwen hij vertrouwd dus de groep van 5 100%. Nou michel nick kiest echt voor zich zelf. En inderdaad Michel nu zeg je het goed dat Mike zoey zwart maakt. Michel vertrouwt zoey dus niet omdat ze jill heeft gesaved en niet hem of nick.
Ik denk dat Julie altijd Michel boven Zoey verkiest. Brussel of geen Brussel. Zoey kan niet tegen Michels brede torso op. Daar kan ze niet tegenaan kruipen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:20 schreef Jockari het volgende:
Julie blijft Zoey verdedigen. Allebei Brusselaars.
gek van hij begint iedere keer weer daar werd liese volgens mij gek van,maar die zit er nu niet meerquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
Zo slim is Michel dus niet. Dat praten elke keer over de stemmingen .
Wat een sneue gast ben je danquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
Michel dus nu bij Julie aan het stoken over Zoey en Jill, en Mike verdedigen en schoonpraten.
Slap van Liese.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze heeft zich verontschuldigd tegenover hem
Ze vallen elke avond in slaap samen terwijl ze elkaars handje vast hebben. Wat een romantiek met haar broerquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:25 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik denk dat Julie altijd Michel boven Zoey verkiest. Brussel of geen Brussel. Zoey kan niet tegen Michels brede torso op. Daar kan ze niet tegenaan kruipen.
Durft niet zeggen dat het Michel is, want dan gaat Michel zeker en vast voor de opkuis van haar vriendin Zoey.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
Julie zou van Jill hebben gehoord dat ze op Mike en nick heeft gestemd. Denk dat ze het verkeerd heeft verstaan.
Ik weet niet hoe jij kijkt, maar echt welquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
michel heeft het niet meer of minder over de nominaties als de anderen
Ze voelde zich er rot bij om iemand die ze al langere tijd kent en mee op trok voor de trein te gooien nu. Dus deed ze dat nog nietquote:
Je kijkt en luistert te gekleurd...quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij kijkt, maar echt wel
Het is een kneus.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou he, het is een grof schandaal...
quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je kijkt en luistert te gekleurd...
quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Michel is hele dagen op slinkse manieren mensen aan het manipuleren.. en dat doet hij al vanaf dag 1quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Topshow.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Michel is hele dagen op slinkse manieren mensen aan het manipuleren.. en dat doet hij al vanaf dag 1
Dan moet hij ook niet zo zitten zeiken als iemand hem nomineertquote:
dat idd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Michel is hele dagen op slinkse manieren mensen aan het manipuleren.. en dat doet hij al vanaf dag 1
Nee hoor. Ik ben wat dat betreft gewoon objectief.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:29 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan iets van pot en ketel en zwart zien
quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben wat dat betreft gewoon objectief.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben wat dat betreft gewoon objectief.
Doen zoey en nick ook. Michel is daarin niet de enige.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Nee hij heeft het ook wel eens over eten en sporten en Afghanistan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
michel heeft het niet meer of minder over de nominaties als de anderen
Omdat het juist die twee zijn die hem wekelijks nomineren.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:17 schreef Benny het volgende:
Michel is weer eens aan het benadrukken dat hij niks met Jill en Zoey heeft
nee hij is absoluut niet de enigequote:Op woensdag 3 maart 2021 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doen zoey en nick ook. Michel is daarin niet de enige.
spiegelen is altijd heel moeilijkquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
Ja michel en kijk nu ook eens naar jezelf en je eigen tactieken
en niet te vergeten : Dat hij opkomt voor vrouwen die onheus bejegend worden.....Hij is echt zo nobelquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:31 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Nee hij heeft het ook wel eens over eten en sporten en Afghanistan.
En Mike die gaat gewoon in een uur 5 man langs met zijn eigen interpretatie van het verhaal.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doen zoey en nick ook. Michel is daarin niet de enige.
je rukt zijn woorden uit verbandquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
Nou michel als het om de pot vullen gaat zou je nu de volgende keer op Julie moeten gaan stemmen. Of op jezelf want zelf maak je ook fouten.
tijd om te gaan werkenquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:33 schreef greysbones het volgende:
weer gezeur over sterke spelers..
hij heeft nu al 2 maal verloren
en de pot vullen.. hij gaat er echt vanuit dat hij wint..
volgens Julie is 41000 nog niet zoveel..
ach nee ik verdien dat ook elke dag tussen het cossen door
eh nee.. Volgens Michel is er niemand bezig met de pot vullen behalve hij en dat is heeeeeel belangrijkquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je rukt zijn woorden uit verband
Inderdaad, ik heb zelf vaak last van maag en darmklachten en dat is ook niet de hele dag door.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Jij kan niet weten wat zij voelt.
Wie weet heeft ze wel echt flink pijn en was het afgelopen weekend minder.
Niks aan de hand.
en jill vult de pot ook goedquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:33 schreef greysbones het volgende:
weer gezeur over sterke spelers..
hij heeft nu al 2 maal verloren
en de pot vullen.. hij gaat er echt vanuit dat hij wint..
volgens Julie is 41000 nog niet zoveel..
ach nee ik verdien dat ook elke dag tussen het cossen door
Mike en matt heeft ze al eerder benoemdquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:34 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft julie nu in dit gesprek misschien gezegd op wie ze heeft gestemt ?
Nee joh dat zie je helemaal verkeerd.. alleen Michel vult de potquote:
nou geloof dat meerder aardig gevuld hebben geloof jill en thomas en michel en julie hebben ook aardig geld verlorenquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee.. Volgens Michel is er niemand bezig met de pot vullen behalve hij en dat is heeeeeel belangrijk
Ja dit wat Mike nu heeft vertelt, daar gaan we michel nog wel over horenquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:38 schreef Harry het volgende:
Michel is een beetje paranoia aan het worden
Wie zou je nomineren als je iedereen mag nominerenquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:36 schreef Ebinas het volgende:
Huh wat zegt Mike nu.
Zegt hij nu indirect dat bb bepaald wie vertrekt.
Potver kan het niet meer herhalen
Jaaaa, dat hoorde ik Michel idd zeggen in een tv uitzending van de week. Leuk voor haar vriendje wel....quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:27 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ze vallen elke avond in slaap samen terwijl ze elkaars handje vast hebben. Wat een romantiek met haar broer
Naomi?quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat Jill een van de weinige is die daar absoluut niet voor dat geld zit. Misschien nog een ander maar de rest denk ik allemaal willen ze die pot
is toch logisch dat ze er wel voor het geld zitten ... zou raar zijn als niet zo wasquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat Jill een van de weinige is die daar absoluut niet voor dat geld zit. Misschien nog een ander maar de rest denk ik allemaal willen ze die pot
Hey Superquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie zou je nomineren als je iedereen mag nomineren
Wat zou er anders aan je gevoel zijn als je denkt dat je genomineerd bent , maar je bent het niet omdat big brother anders besluit
Niet zo'n gek idee hoor.. zoiets is toch al in andere RLS's toegepast?quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:40 schreef greysbones het volgende:
Wat Mike nu zegt... nu naar huis en je krijgt 10000 uit de pot
![]()
![]()
![]()
Mike heeft al meermaals gezegd dat hij graag geld uit de pot wil spelenquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:40 schreef greysbones het volgende:
Wat Mike nu zegt... nu naar huis en je krijgt 10000 uit de pot
![]()
![]()
![]()
Even terug geluisterd.. vond hem ook bijzonder vanwege de reactie van Michel.. die poepte al een beetje in de broekquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hey Super![]()
Was dus anders dan ik halfbakken opving
Australie..quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet zo'n gek idee hoor.. zoiets is toch al in andere RLS's toegepast?
Dat iemand in de finale kon kiezen om er uit te stappen met een gegarandeerd (lager) bedrag?
Zou ik denk ik ook doen. Heb het geld verder niet nodig, maar als je toch al in de finale zit dan is het allemaal al bijna klaar. Dan maar wat centjes pakken en de rest gedag zwaaienquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Australie..
ik weet zeker dat Mike op de knop drukt en het geld meeneemt
Michel drukt niet, omdat hij niet kan geloven dat hij niet zo populair isquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:42 schreef Benny het volgende:
Michel zegt niet te drukken
Ik geloof het niet
michel zou niet drukken denk ik. Die gaat voor de glorie van het winnen, dat is belangrijker dan 10.000 euro voor hemquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:42 schreef Benny het volgende:
Ik geloof het niet
Michel heeft BB zelf de pap in de mond gegeven door voorstel van rode knop in de gameroom om geld uit de pot te pakken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:42 schreef Ebinas het volgende:
Wellicht dat Michel nu peentjes begint te zweten in de hoop dat Mike BB niet op ideeen brengt
hij zegt ook zou niet van iedereen winnen .... maar ook niet van iedereen verliezen.. niet de helft weg latenquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
Oh michel zegt ik pak het niet, ik ben ook een sterke speler. Nou michel denk dat je gaat schrikken als je op de bank nu komt tegen een Jill of bv Liese.
Kee danquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Michel heeft BB zelf de pap in de mond gegeven door voorstel van rode knop in de gameroom om geld uit de pot te pakken.
Nee want eerder heeft hij verteld dat hij ¤25000 wel zou pakken in zo een situatie. Hij zit gewoon glashard te liegen. Is al een keer in nachtgesprekken ter sprake gekomen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:42 schreef Benny het volgende:
Ik geloof het niet
als hij op die manier een sterke tegenstander kwijt kan raken, zal hem die 10.000 euro uit de pot denk ik niet zoveel kunnen schelenquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kee dan![]()
Had ik niet helemaal van hem verwacht, hij is zo fanatiek
Daar zit jij toch hier voor om mijn berichten elke keer te bekritiseren .Hoef ik niet alles na te lezen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij zegt ook zou niet van iedereen winnen .... maar ook niet van iedereen verliezen.. niet de helft weg laten
Da's ook weer zo. Nog fanatiek en tactischquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:46 schreef Verida het volgende:
[..]
als hij op die manier een sterke tegenstander kwijt kan raken, zal hem die 10.000 euro uit de pot denk ik niet zoveel kunnen schelen
Daar is Mike echt erg in.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:46 schreef greysbones het volgende:
whahhaaha MIke maakt ze helemaal gek!!!!
je liet bewust helft wegquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar zit jij toch hier voor om mijn berichten elke keer te bekritiseren .Hoef ik niet alles na te lezen.
Heerlijk, want ze blijven happen!!quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar is Mike echt erg in.
Die kan door en door en door blijven gaan
Oh kan jij gedachten lezen heel knap van je proficiat.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je liet bewust helft weg
doet ze goedquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:47 schreef Whuzz het volgende:
Jill begint nu al () na te denken over dat haar BB deelname ook wel eens negatieve gevolgen kan hebben voor haar school/carrière/baankansen.
ja want hij verteld het weer heel anders als wat mike bedoelde hahaquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Michel heeft BB zelf de pap in de mond gegeven door voorstel van rode knop in de gameroom om geld uit de pot te pakken.
Ja dat is idd wel leuk, want dan komen de echte karaktertrekjes even naar bovenquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heerlijk, want ze blijven happen!!
daar heeft ze het ook niet over.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:50 schreef Harry het volgende:
Dat er niet iemand eerlijk tegen Jill zegt, dat ze nooit presentatrice gaat worden.....
Dat ook, maar....quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar heeft ze het ook niet over.
ze wil gewoon weer in de horeca werken
Uh ja, ze heeft ook lekker slim toegegeven dat ze gefraudeerd heeft met een examen op tvquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:47 schreef Whuzz het volgende:
Jill begint nu al () na te denken over dat haar BB deelname ook wel eens negatieve gevolgen kan hebben voor haar school/carrière/baankansen.
Nou Britt Dekker wordt het ook dus er is nog hoop hahahquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:50 schreef Harry het volgende:
Dat er niet iemand eerlijk tegen Jill zegt, dat ze nooit presentatrice gaat worden.....
Ze is ook nog wel flink populair, sowieso populairste Nederlander.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
haha ze denken dat Jill nog steeds mega populaire is
Haha, wordt gewaardeerd!quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:54 schreef Benny het volgende:
Ik ben geneigd een Matt bingokaart te maken
Dat is precies de reden waarom Mike mag blijvenquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:54 schreef Frummelie het volgende:
Dat hoofd van Michel als Mike zegt hoe populair Jill buiten is, hij trekt dat echt slecht.... heerlijk om te zien... 😁
En ik denk zelf dat ze weer leuker zal worden als Matt en Mike weg zijn, dus populairderquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:55 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ze is ook nog wel flink populair, sowieso populairste Nederlander.
Alleen Nick, Liese en misschien Naomi kunnen 1 tegen 1 van haar winnen denk ik
Britt Dekker heeft een behoorlijk IQ maar die deed ook van die domme uitspraken in het verleden. Die heeft het ondertussen ook wel gehaald in de tv wereld.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou Britt Dekker wordt het ook dus er is nog hoop hahah
Van die verliezen maakt Jill niet uit, als ze maar langer zit dan Michel denk ik.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:55 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ik denk Nick niet hoor, die wordt door de FB maffia behoorlijk afgefiktquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:55 schreef Oranos het volgende:
[..]
Sgoedgakwelwegquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:57 schreef Harry het volgende:
Woorden of uitdrukkingen voor de Matt-Bingo:
- Oprecht
- Eerlijk
- Je hebt gelijk
- Sorry
Vul maar aan.....
Nogmaals ik hoop mike eruit omdat dan nick zijn achterban in dat huis minder wordt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom Mike mag blijven
Jillquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:57 schreef Harry het volgende:
- Oprecht
- Eerlijk
- Je hebt gelijk
- Sorry
Vul maar aan.....
Belgische Facebook pagina is hij razend populair, die heeft ook verreweg de meeste leden dacht ikquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk Nick niet hoor, die wordt door de FB maffia behoorlijk afgefikt
Snap het koos, maar ik geniet wel van Mike die de boek weer even op scherp zet.. Matt loopt voornamelijk achter Jill aanquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals ik hoop mike eruit omdat dan nick zijn achterban in dat huis minder wordt.
Nick houd niet van mensen die steeds op bed liggen, vandaar dat hij zelf steeds op andere plekken op zijn rug ligt maar niet op bed.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus we moeten nu naar 3 slapende mensen kijken met die klereherrie van Matt op de achtergrond...
Presentatrice.. want als onze Geer het kan...quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:59 schreef Yolk het volgende:
Misschien krijgt Jill wel een klein rolletje bij de volgende BB (als die er ooit nog komt...)
Eens 👍quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom Mike mag blijven
hallelujaquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik schakel net in en zie Jill afgezonderd samen met Mike in de slaapkamer. Eerst zag ik het probleem niet echt met Michel. Maar moet ik toch eerlijk toegeven dat ik fout zat. Michel heeft wel degelijk een grote invloed op de groep.
Want? Je denkt dat hij Mike nog steeds in zijn zak heeft ofzo? Hij heeft deze week nota bene op Mike gestemd dus die snapt ook wel dat hij Nick niet kan vertrouwen op zijn woord.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals ik hoop mike eruit omdat dan nick zijn achterban in dat huis minder wordt.
Wat er ook is, je mag altijd naar me toe komenquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:57 schreef Harry het volgende:
- Oprecht
- Eerlijk
- Je hebt gelijk
- Sorry
Vul maar aan.....
🙏quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik schakel net in en zie Jill afgezonderd samen met Mike in de slaapkamer. Eerst zag ik het probleem niet echt met Michel. Maar moet ik toch eerlijk toegeven dat ik fout zat. Michel heeft wel degelijk een grote invloed op de groep.
Haha had ik ook gezegdquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:05 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Wat er ook is, je mag altijd naar me toe komen
Was wel ter sprake volgens mijquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet helemaal het gedeelte dat hij gehoord heeft dat ze op haar gaan stemmen
Ik zie ze er nog eentje uit de stekker halen. Hoe minder bewoners, hoe meer het kan met 1 camera.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik niet snap de laatste dagen dat er steeds maar 1 stream is te bekijken.
Het is vanmiddag weer DBK dag .... dus dan is stream 2 weer dood... ze hebben het er net over... er is blijkbaar een nieuwe om mee te praten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik niet snap de laatste dagen dat er steeds maar 1 stream is te bekijken.
En op wie had hij anders moeten stemmen ?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:04 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Want? Je denkt dat hij Mike nog steeds in zijn zak heeft ofzo? Hij heeft deze week nota bene op Mike gestemd dus die snapt ook wel dat hij Nick niet kan vertrouwen op zijn woord.
Nick vind ik nog braaf, Zonder Michel zou nick ook een minder invloed hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:08 schreef Lillfex het volgende:
Zowel Michel als Nick hebben een hele grote invloed. Die moeten allebei weg dan heb je weer een meer open spel
Als de dokter maar geen uitstrijkje met een wattenschijfje vraagt van haar stoelgang.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey is in de DBK geweest. Ze zegt dat de dokter gaat checken of er wat is.
Dat wijf moet dus in quarantaine.. Hopelijk komt ze niet meer terugquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als de dokter maar geen uitstrijkje met een wattenschijfje vraagt van haar stoelgang.
En in plaats van "zeg eens Aaah", "boer eens even in mijn gezeicht".
Pffffffffff iddquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill met een gitaar op stream 2 rent naar buiten.. die wil weer even tv maken. Nog 3 minuten geduld op stream 1.
Zoey heeft met haar gestook ook een grote invloed. Die ook weg dus?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:08 schreef Lillfex het volgende:
Zowel Michel als Nick hebben een hele grote invloed. Die moeten allebei weg dan heb je weer een meer open spel
Ik moet toch wel een beetje lachen...quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill krijgt weer een kleuter momentje
Yup, Jill heeft nu haar manisch momentje, na vanochtend haar depressieve moment gehad te hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill krijgt weer een kleuter momentje
Het lijkt wel een harem die Nick en Michel hebben opgebouwd. Maar ik kan gewoon ook niet tegen dat dominante gedoe van beiden. Dat zal het zijnquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoey heeft met haar gestook ook een grote invloed. Die ook weg dus?
Mike ook met zijn wilde verhalen en verdraaiingen, dus die ook ook maar weg dan.
Dan hebben we een heel open spel met Jill, Matt, Liese, Julie en Naomi. Wel een verdomd saai open spel...
eindelijk eens wat anders dan het saaie gedoe.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik moet toch wel een beetje lachen...
Nope. Maar ik spreek voor mijzelf.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Maar vinden mensen hier Jill echt leuk dan?
die was nog binnenquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen buiten krijgt een liedje behalve Michel
Snel weer kijken naar een zonnende Nick, ook niet alles.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik vind niemand leuk. Kijk objectief mee.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Jammer he, jill ziet wel opties voor een tekst voor michel lijkt me,... maar ja, dat is dus alleen weggelegd voor nel, kom maar op met die random drank feboquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen buiten krijgt een liedje behalve Michel
quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ja dat middeltje zou ik ook wel eens willen weten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Zie de Jill van vanochtend en die van nu. Ik weet niet wat daar in de DBK gebeurt, maar je gaat er depressief in en je komt er als herboren uit.
Britt kan je niet vergelijken met Jill.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou Britt Dekker wordt het ook dus er is nog hoop hahah
Jaquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ja toch.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat middeltje zou ik ook wel eens willen weten.
Ik ook hoor Vind Jill ook leuk maar niet als enigstequote:Op woensdag 3 maart 2021 16:15 schreef cheanny het volgende:
[..]Ikke. Ieder geval eentje dus. Maar vind ook een paar anderen leuk.
Jawel, ik kan regelmatig om haar lachen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Die werd ook voor gek en simpel afgeschrevenquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Britt kan je niet vergelijken met Jill.
dat dus.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:17 schreef Ebinas het volgende:
J
[..]
Jawel, ik kan regelmatig om haar lachen.
Maar tegelijkertijd kan ik me daar ook soms weer aan storen.
Verder vind ik haar manier van met het spel bezig zijn ook wel weer leuk om te volgen.
Nee. Populariteitspoll is voor mij ook een 'Wie kan je het minst slecht verdragen'-poll. Volgens mij heeft verder alleen Michel echt een paar diehard fans.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik ook eigenlijk niet. Bij UTO en andere RLSoaps had ik dat vaak wel, maar bij deze mensen helaas niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind niemand leuk. Kijk objectief mee.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is weer tijd voor een populariteit poll. Eerder won Michel al van Zoey, versloeg Mike al Julie. en won mike ook de nominatiepoll tegen Matt.
Dit keer staan de 2 tofste Belgische meisjes tegenover elkaar: Liese en Naomi
Laat je maar gaan:
[poll=1876]Tyf op met die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Aandacht.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat middeltje zou ik ook wel eens willen weten.
Nou, die kwam toch als winnaar uit de bush....quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die werd ook voor gek en simpel afgeschreven
Zijn allemaal uit hetzelfde hout gesneden. Ik kijk ook anders naar zo'n RLS.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet. Bij UTO en andere RLSoaps had ik dat vaak wel, maar bij deze mensen helaas niet.
ik ben ook pro jill!quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:15 schreef cheanny het volgende:
[..]Ikke. Ieder geval eentje dus. Maar vind ook een paar anderen leuk.
Ja Jill beaamde dat ook haha. Valt me wel op dat zodra het over stemmen gaat Jill stil wordt en afwezig gaat kijken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zeggen waar Mike bij staat. dat hij niet te vertrouwen is.
ja dat heeft hij wel gezegd hoorquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet helemaal het gedeelte dat hij gehoord heeft dat ze op haar gaan stemmen
8 april schijnt de finale te zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Binnen 5 weken is het al afgelopen![]()
Wanneer is de finaleweek precies de week van 5 april?
Niet echt pro, maar ook geen afkeer hier.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:25 schreef cheanny het volgende:
[..]
Nog eentjeVoelde me al beetje eenzaam
Leuk is een groot woord maar ze zorgt zo nu en dan wel voor een beetje reuring.laten we eerlijk zijn van dat gezapige zooitje wordt je ook niet echt vrolijk 😉quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Maar is dat dan de laatste dag in het huis?quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
8 april schijnt de finale te zijn.
9 april meen ik, live finale.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar is dat dan de laatste dag in het huis?
de winnaar zit er dan nog een weekje in, alleen. extra show en extra geldquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar is dat dan de laatste dag in het huis?
Dat gezicht van Jill sprak boekdelenquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Creep Matt : 'En, zit er genoeg in m'n laatje?'
[ afbeelding ]
Ik wel in ieder geval.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Neequote:Op woensdag 3 maart 2021 16:33 schreef Koos1958 het volgende:
Julie zegt dat als er mensen kijken willen jullie mike eruit stemmen
Dankzij matt ga ik op mike stemmen, simpele keuze, liever een liegende lul van een keukenverkoper dan een, niet sportende saaie matt, die matt zit geen glans aanquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:33 schreef TheLuckyman het volgende:
Dankzij Julie ga ik op Mike stemmen. Mike zorgt tenminste voor wat leuks op de streams
quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
SL = realtimequote:Op woensdag 3 maart 2021 16:35 schreef freaky40 het volgende:
Zie Nick op stream 2 binnen lopen, op stream 1 ligt hij buiten...
Ik ben fan van niemand daar.quote:
Had moeten zijn: "SGOEDIKGAWELWEGquote:
Mooi gemaakt.quote:
klopt, maar bij gebrek aan beter ben ik voor jill, zoey, liese en mike(brrrr).quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben fan van niemand daar.
Van de meesten daar zie ik leuke en minder leuke dingen.
Heb helaas geen favo. Helaas, want dat maakt het wel leuker om te volgen vind ik.
En dat ze erg uitgeput was....quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
Julie bij Zoey, die vertelt dat ze echt uitgeput was vandaag.
Tussendoor naar DBKquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nick is in bewegen gekomen van de bank buiten op zijn rug naar de bank binnen op zijn rug.
Mocht je nog ergens plek hebben kun je ook Matt's overtreffende trap van sorry zeggen toevoegen: "Matt zegt bij voorbaat sorry"quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Scherp
[..]
Terechte feedback. Aangepast.
Wie van mij op dit moment de finale zouden mogen halen zijn Jill en Liese.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
klopt, maar bij gebrek aan beter ben ik voor jill, zoey, liese en mike(brrrr).
de rest voegt voor mij helemaal niets toe.
Dat wordt wat als ze een keer op de bank komtquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:42 schreef Koos1958 het volgende:
En ja hoor het zit Julie niet lekker. Er hebben er sommige de vraag gekregen op wie ze zouden stemmen. Liese zegt niet geloven wat hij zegt.
Juist.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:45 schreef Ireth het volgende:
#teammichel![]()
Al was het alleen maar omdat ie velen irriteert
totaal geen zelfkennis. Als iedereen daar dat een beetje zou bezitten zou het er veel beter zijn om te leven.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick begrijpt niet waarom Zoey hem en Michel haat
Als ze dat nou eens vragen. in plaats van erover te lullen achter de rug om.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick begrijpt niet waarom Zoey hem en Michel haat
Dan krijgt Julie mijn stem om te blijvenquote:Op woensdag 3 maart 2021 16:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michel en Julie samen op de bank zou ook wel lachen zijn
Heb toch het idee dat ze met geen enkele man goed op kan schieten die ze niet onder de duim kan houden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 16:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
totaal geen zelfkennis. Als iedereen daar dat een beetje zou bezitten zou het er veel beter zijn om te leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |