Het kan zijn dat de pijn toen minder was natuurlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:09 schreef Jockari het volgende:
Jill zegt dat Zoey al 3 weken maaglast heeft. Vreemd dat ze er dit weekend geen last van had toen de mannen afgescheiden waren.
Tussen haar oren.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:13 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de pijn toen minder was natuurlijk.
Waarschijnlijk mensen met breedbeeld. Kan me er ook weinig bij voorstellenquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:58 schreef Koos1958 het volgende:
Als ik Jill zo zie staan snap ik niet dat mensen haar dik noemen hier. Vind dat reuze meevallen.
Jij kan niet weten wat zij voelt.quote:
Michel woont in het land van Michel. Daar is alleen Michel belangrijk en heeft hij een harem dames om zich heen die hem aanbidden. En daar voelt Michel zich fijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet dat Michel uit Maarssen komt, maar toch niet origineel? Hoor een wat Haags/Rotterdams accent bij hem.
Selectief ziek zijnquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:09 schreef Jockari het volgende:
Jill zegt dat Zoey al 3 weken maaglast heeft. Vreemd dat ze er dit weekend geen last van had toen de mannen afgescheiden waren.
Ik vroeg me af wat dat was?quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:18 schreef Benny het volgende:
Michel: "Waar zou Thomas in zijn testament Zoey meenemen?"
Julie: "Dat weet ik ook niet"
Julie blijft Zoey verdedigen. Allebei Brusselaars.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:19 schreef cheanny het volgende:
Het voorzichtig inpraten van Michel op Julie is begonnen. Zoey kan vast inpakken..
Ja doorzichtig he.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:19 schreef cheanny het volgende:
Het voorzichtig inpraten van Michel op Julie is begonnen. Zoey kan vast inpakken..
Ze heeft zich verontschuldigd tegenover hemquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:20 schreef engine het volgende:
Ik zie in het stream verslagen topic dat Liese blijkbaar toch Matt genomineerd heeft
Hoe komen we tot deze conclusie?
Dat "ook wel" zegt natuurlijk ook al iets ;-)quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:22 schreef Ebinas het volgende:
Michel vertrouwt Naomi, Nick, Julie een ook wel liese 100%
quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:16 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Michel woont in het land van Michel. Daar is alleen Michel belangrijk en heeft hij een harem dames om zich heen die hem aanbidden. En daar voelt Michel zich fijn.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat "ook wel" zegt natuurlijk ook al iets ;-)
Michel heeft het er maar moeilijk mee.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:18 schreef Benny het volgende:
Michel: "Waar zou Thomas in zijn testament Zoey meenemen?"
Julie: "Dat weet ik ook niet"
Dat doet iedereen daar, daar draait de hele show om buiten de opdrachten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
Zo slim is Michel dus niet. Dat praten elke keer over de stemmingen .
michel moet natuurlijk zoey nog even kwijt. En hij was ook het liefst Jill alvast kwijt geweest, Jill is ook Nederlands....en zoey kan hij niet manipuleren.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
Hij kan hem niet blindelings vertrouwen hij vertrouwd dus de groep van 5 100%. Nou michel nick kiest echt voor zich zelf. En inderdaad Michel nu zeg je het goed dat Mike zoey zwart maakt. Michel vertrouwt zoey dus niet omdat ze jill heeft gesaved en niet hem of nick.
Ik denk dat Julie altijd Michel boven Zoey verkiest. Brussel of geen Brussel. Zoey kan niet tegen Michels brede torso op. Daar kan ze niet tegenaan kruipen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:20 schreef Jockari het volgende:
Julie blijft Zoey verdedigen. Allebei Brusselaars.
gek van hij begint iedere keer weer daar werd liese volgens mij gek van,maar die zit er nu niet meerquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
Zo slim is Michel dus niet. Dat praten elke keer over de stemmingen .
Wat een sneue gast ben je danquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
Michel dus nu bij Julie aan het stoken over Zoey en Jill, en Mike verdedigen en schoonpraten.
Slap van Liese.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze heeft zich verontschuldigd tegenover hem
Ze vallen elke avond in slaap samen terwijl ze elkaars handje vast hebben. Wat een romantiek met haar broerquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:25 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik denk dat Julie altijd Michel boven Zoey verkiest. Brussel of geen Brussel. Zoey kan niet tegen Michels brede torso op. Daar kan ze niet tegenaan kruipen.
Durft niet zeggen dat het Michel is, want dan gaat Michel zeker en vast voor de opkuis van haar vriendin Zoey.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
Julie zou van Jill hebben gehoord dat ze op Mike en nick heeft gestemd. Denk dat ze het verkeerd heeft verstaan.
Ik weet niet hoe jij kijkt, maar echt welquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
michel heeft het niet meer of minder over de nominaties als de anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |