Ik heb gegolfd vanmiddag en dat ging goed maar op de fiets naar huis was erg koudquote:
Dat geloof ik meteen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb gegolfd vanmiddag en dat ging goed maar op de fiets naar huis was erg koud
Ik ben al een warme douche genomen en nog steeds heb ik het koudquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen.
Dan nu maar even warmspringen.
Verwarming aan, dekentje om je heen, en een lekkere bak thee.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben al een warme douche genomen en nog steeds heb ik het koud
ik heb al koffie op maar ik ga maar even een dekentje pakkenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Verwarming aan, dekentje om je heen, en een lekkere bak thee.
Er zit echt wat in de lucht, mijn lichaamstemperatuur was laatst nog maar 32,6.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben al een warme douche genomen en nog steeds heb ik het koud
En het wordt niet minder ook.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:45 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Zo dit is heftig om bij in te tunen.
Hoi!quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:45 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Zo dit is heftig om bij in te tunen.
Precies wat ik nu aan het doen benquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Verwarming aan, dekentje om je heen, en een lekkere bak thee.
je denkt toch niet dat als ik het koud heb ik de thermometer pakquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Er zit echt wat in de lucht, mijn lichaamstemperatuur was laatst nog maar 32,6.
Toen ik het zo koud had hielpen 2 dekens niet eens met kleren aanquote:
Ik heb zo'n infrarood dingquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat als ik het koud heb ik de thermometer pak
Haardkoor vaaips.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:49 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Dune - Hardcore Vibes (The Viper's Mashup Mix)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |