SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
De werkplaatsen van de fietsenwinkels zijn gewoon open.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:09 schreef Rafeiro het volgende:
Grrr, pleurt mn fiets net om als ik weg wil rijden bij de winkel, of feitelijk als ik de tas op de bagagedrager zet. Ligt de standaard er ineens naast. En krijg hem er ook niet meer opzo op het eerste gezicht. Morgen iets minder frusti nog maar een keer kijken.
Die hier op het winkelcentrum ga ik uit principe niet meer heen. En morgen komt pa langs, die heeft wat minder linkse klauwen dan mij.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:34 schreef livelink het volgende:
[..]
De werkplaatsen van de fietsenwinkels zijn gewoon open.
Dat is dan wel de wegwerpmaatschappij ten top. Een andere fiets omdat de standaard kapot is. Een nieuwe standaard kost nog geen tientje en dat lukt jou zelfs nog wel om te monteren.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:59 schreef Rafeiro het volgende:
En lukt het niet hebben we een momentje gehad en dan zoek ik op marktplaats wel een goedkoop barrel. Of in zo'n weggeefhoek iets. Want een oud barrel heb je denk ik wel voor de prijs van een standaard bij die fietsenmaker.
Ja op het eerste gezicht, maar de remmen zijn op, de versnellingen zijn stuk, ik reed dat ding al af.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is dan wel de wegwerpmaatschappij ten top. Een andere fiets omdat de standaard kapot is. Een nieuwe standaard kost nog geen tientje en dat lukt jou zelfs nog wel om te monteren.
Don't worry, die draaide ik even voordat ik live ging en staat er dan nog in...quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
Oké je hebt vals ID tad, dit is geen poing.
Ik denk wel een half uurtje. Daarna toch maar plat.quote:
Deze versie ken ik niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:10 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Cybermaniac - 4-Ever Young (Extended Mix)
Is het wel live op TV?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk wel een half uurtje. Daarna toch maar plat.
Ik ook niet, maar ik kijk via een stream.quote:
Dat vind ik te veel gedoe, ik zie de samenvatting wel of zo...quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kijk via een stream.
Dat kan ook.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vind ik te veel gedoe, ik zie de samenvatting wel of zo...
Ik beb er niet eens naar gekeken, maar jaartje voor jou en daarna hun domein.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |