Deze BB is een schandvlek op de grote rls lijstquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:24 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk kunnen we wel stellen dat Big Brother de slechtste strateeg is en wordt uitgespeeld door de bewoners
Denk eerder dat ze Michel zo hebben gered.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:22 schreef Whuzz het volgende:
Ook dat ze Zoey lieten wisselen van vrijstelling tussen Jill en Jerrel.
Jerrel moest er gewoon uit, want dat experiment was ook mislukt. En Jill wilden ze juist houden. Stell dat Zoey initieel Jerrel had gekozen en dan wilde wisselen durf ik te wedden dat het was geweest: "Helaas Zoey. Jouw keuze.... was definitief."
Vind ik ook,vanaf de start al een misser doordat ze er niet allemaal tegelijk in kwamenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Deze BB is een schandvlek op de grote rls lijst
Dat is wel zeker hoor!quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:31 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kan dan ook al bijna zeker in de OP he
Begint naar zijn hoofd te stijgen. Was in het begin mijn grote favoriet, maar daar schiet niet veel meer van over.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:31 schreef Harry het volgende:
Nick (bij Julie, Liese en Matt): in zit in de TOP 4, want ik ben de enige Belgische man hier.
Dat ook. De doelgroep glibberende huisvrouwen is óók belangrijkquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze Michel zo hebben gered.
zo twitter lezend is het doelgroepquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat ook. De doelgroep glibberende huisvrouwen is óók belangrijk
Overduidelijke grap, maar mensen vinden hem meteen weet arrogant hoorquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:31 schreef Harry het volgende:
Nick (bij Julie, Liese en Matt): ik zit in de TOP 4, want ik ben de enige Belgische man hier.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:39 schreef Oranos het volgende:
[..]
Overduidelijke grap, maar mensen vinden hem meteen weet arrogant hoor
Ja, nee.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:41 schreef MMXMMX het volgende:
Is er al genomineerd ?
En zo ja weten we al wie ?
Ik roep al vanaf het begin... Matt is echt een prima gast. Echt niks mis mee. Hij is gewoon net iets te jong, te onervaren. Een paar jaar later en hij had een favorietenrol kunnen dragen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:38 schreef M.Ritcher het volgende:
Als Matt niet zoveel stalkt is hij nog wel leuk. Ik denk alleen dat het daarvoor nu te laat is en daarmee zijn eigen glazen heeft ingegooid.
Hah... maar dat groepje was ook verschrikkelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:39 schreef Benny het volgende:
Hoe langer je kijkt... Hoe meer het groepje Daan-Nathalie-Els en Jerrel gelijk blijken te hebben.
Deze editie van BB is net Tenet. Hoe langer je er over nadenkt, hoe vaker je het kijkt, hoe meer op zijn plek valt
Ja, Jein.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:41 schreef MMXMMX het volgende:
Is er al genomineerd ?
En zo ja weten we al wie ?
Dan stem ik Mike er uitquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, Jein.
We weten het officieel niet, maar het worden gewoon Mike en Matt
Oeps, tis net Chucky zoquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:42 schreef Harry het volgende:
Mike vindt Jill een aparte kerel....
[ afbeelding ]
Als het tussen Matt en Mike gaat stem ik ¯\_(ツ)_/¯quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:45 schreef Aethyry het volgende:
Als het tussen Matt en Mike gaat stem ik op Mike. Ik vind Matt echt verschrikkelijk saai.
Ik stem dan denk ik maar Mike eruit om Nick te verzwakken ... verder echt geen enkele voorkeur.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als het tussen Matt en Mike gaat stem ik ¯\_(ツ)_/¯
Boeit me echt niet.
Dat is mijn stem als het tussen Matt en Zoey zou gaan. Matt verschrikkelijk saai, Zoey verschrikkelijk verschrikkelijk ¯\_(ツ)_/¯quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Boeit me echt niet.
Stem denk ik op degene die de nominatie het beste gaat dragen, verder maakt het me ook niet veel uitquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Boeit me echt niet.
Wat is mike zelf dan?quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:42 schreef Harry het volgende:
Mike vindt Jill een aparte kerel....
[ afbeelding ]
Oh. Als ik tussen Matt en Zoey zou moeten kiezen start ik een online rally om zoveel mogelijk stemmen vóór Matt te werven, maak ik 1000 nieuwe email accounts aan (inclusief VPN's) om meer voor Matt te stemmen en ben ik bereid om met satoshi's meer stemmen in te kopenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:48 schreef Aethyry het volgende:
[..]
Dat is mijn stem als het tussen Matt en Zoey zou gaan. Matt verschrikkelijk saai, Zoey verschrikkelijk verschrikkelijk ¯\_(ツ)_/¯
Dat zou ook mijn motivatie zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik stem dan denk ik maar Mike eruit om Nick te verzwakken ... verder echt geen enkele voorkeur.
Denk dat het een geintje is, Naomi met wist niks te bedenken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie en Naomi kregen de vraag van BB wat ze zouden missen van Nick en Michel gister.
het koken van nick is wel een one trick pony.....pastasaus met pastaquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pondje tomaten in de blendert
uitje snijden aanfruiten
Niek bezig met..saus/soeppie voor straks
. Jill, Mikk douchen dikke pret Matt stalken
jill zelfde vraag over Mies van BBquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie en Naomi kregen de vraag van BB wat ze zouden missen van Nick en Michel gister.
Ja, de hele basisschoolklas lag het volledige speelkwartier in een deukquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, die grap van het brood was wel echt dolkomisch.
Eigenlijk wordt dat wel triest....waren ze boos of hadden weer zoiets van nou ja, laat maar.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, die grap van het brood was wel echt dolkomisch.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:55 schreef Verida het volgende:
[..]
het koken van nick is wel een one trick pony.....pastasaus met pasta
Weten ze al dat het een grap was dan?quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt dat wel triest....waren ze boos of hadden weer zoiets van nou ja, laat maar.
Het is weggegooid.. volgens mij verder niet meer over gesproken...quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt dat wel triest....waren ze boos of hadden weer zoiets van nou ja, laat maar.
het is niet echt zo heel hoogstaand wat Nick kooktquote:
michel moest lachenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Viel mij ook op,leukquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
die blik van Julie naar Mies
als ze iets verteld...
Julie straald.. kapot fliefd ..
was een cappie waardig
En daarom wil ik hem naar huisquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt was even vergeten dat z'n mission in life Jill stalken is... maar hij heeft het zich weer herinnert. Dus daar is ie weer als Jill staat te douchen.
Mijn hemel! Wat een belediging van onze hoogstaande hollandse cuisine!quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze noemen alle stampotten daar hutspot
metoo,, matt mag gaan als hij en MIke op de bank zittenquote:
Ah, op die manier.....nam aan dat ze het al aan namen zoals met de klok.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Weten ze al dat het een grap was dan?
Volgens mij zijn ze in de veronderstelling dat Zoey het gewoon (niet expres) verkloot heeft.
een goede lekkere stamppot is ook een kunst..quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mijn hemel! Wat een belediging van onze hoogstaande hollandse cuisine!
Badr was gebelesseerd.. klopt wel..quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
Mike zegt dat rico tegen badr hari zou kickboksen en dat het is afgezegd door badr hari. Dat was toch een andere deze keer die geblesseerd moest afzeggen. Die grote vent ik kom even niet op zijn naam
Jamal Ben Saddikquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
Mike zegt dat rico tegen badr hari zou kickboksen en dat het is afgezegd door badr hari. Dat was toch een andere deze keer die geblesseerd moest afzeggen. Die grote vent ik kom even niet op zijn naam
Ja die inderdaad, die had toen zo een grote mond tijden interview van Rico dat Rico bijna ontplofte toen.quote:
pannekoekquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die inderdaad, die had toen zo een grote mond tijden interview van Rico dat Rico bijna ontplofte toen.
Dat denk ik ook, en heel eerlijk ik vind mike niets maar kan wel lachen om zijn humor zoals vanmorgen dat ochtengymnastiek vanaf zijn bed.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Mike en Matt dus genomineerd. Verrassend. Word tijd dat het bond van vijf eens uit elkaar word gespeeld. Zo is het wel heel voorspelbaar. Want als Mike nu weggestemd zou worden is hey volgende week Matt. Dan is Jill aan de beurt samen met Zoey. Zit geen spanning meer in dan. Dus BB moet wel een keer met een twist komen. Morgen allemaal
No worries. Volgende week Zoey op de bank. Er zal een belgische dame uit moeten om de doelgroep-balans te bewaren.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Mike en Matt dus genomineerd. Verrassend. Word tijd dat het bond van vijf eens uit elkaar word gespeeld. Zo is het wel heel voorspelbaar. Want als Mike nu weggestemd zou worden is hey volgende week Matt. Dan is Jill aan de beurt samen met Zoey. Zit geen spanning meer in dan. Dus BB moet wel een keer met een twist komen. Morgen allemaal
Met opruiming belgen hadden ze deze week al moeten beginnen, want is inderdaad serieus uit balans nu.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
No worries. Volgende week Zoey op de bank. Er zal een belgische dame uit moeten om de doelgroep-balans te bewaren.
Ik hoop dan meer op Juliequote:Op woensdag 3 maart 2021 11:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
No worries. Volgende week Zoey op de bank. Er zal een belgische dame uit moeten om de doelgroep-balans te bewaren.
doelgroepbalans my ass.. michel moet eruit!quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Matt laten blijven..quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Mike en Matt dus genomineerd. Verrassend. Word tijd dat het bond van vijf eens uit elkaar word gespeeld. Zo is het wel heel voorspelbaar. Want als Mike nu weggestemd zou worden is het volgende week Matt. Dan is Jill aan de beurt samen met Zoey. Zit geen spanning meer in dan. Dus BB moet wel een keer met een twist komen. Morgen allemaal
Hoe is het met haar, nog steeds buikpijn??quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:
Juliequote:Op woensdag 3 maart 2021 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
doelgroepbalans my ass.. michel moet eruit!
vanmorgen nog gewed dat die 2 bakken voor vanavond op zijnquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus die michel heeft een halve liter yoghurt met muesli voor zich staan. En dan mopperen dat het zo weer op is wat ze hebben gekregen. Hij vreet echt in 1x alles op
"don't know, don't care"quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe is het met haar, nog steeds buikpijn??
Ik ben het hier wel mee eens.. vooral Julie zonder Michel is top.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[..]
Julie
Michel![]()
Zoey![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me duidelijk.
Febo bepaald zeker, daarom kan ik het ook niet voorstellen dat ze dit bondje zolang toelaten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Matt laten blijven..
om vlgede keer t.o. zoe te staan
zoe ook weg
de boel vd rel
niemand verwacht dat Matt dr zo lang in blijft
febo bepaald toch
fixedquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[..]
Julie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Michel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoey![]()
Lijkt me duidelijk.
Geen idee, maar toen ik haar zag, kreeg ik buikpijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe is het met haar, nog steeds buikpijn??
Ja, en ook Liese volle soepkom.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus die michel heeft een halve liter yoghurt met muesli voor zich staan. En dan mopperen dat het zo weer op is wat ze hebben gekregen. Hij vreet echt in 1x alles op
Dat je uit liefde Julie eruit wil hebben. Zitten we toch op één lijnquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[..]
Julie
Michel![]()
Zoey![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me duidelijk.
Uhoh. Je hebt een quote aangepast. Nou is Soury boos op jequote:
Klopt Jill haar stem motivatie toch wel heel goed, dat hij alles opeet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
vanmorgen nog gewed dat die 2 bakken voor vanavond op zijn
die is er lekker niequote:Op woensdag 3 maart 2021 11:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uhoh. Je hebt een quote aangepast. Nou is Soury boos op je
Sommige users moet je idd even een handje helpen.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sommige users moet je idd even een handje helpen.
*hierbij aansluitquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[..]
Julie
Michel![]()
Zoey![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me duidelijk.
sorry dacht dat een poll onder een spoiler kon maar kan nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:09 schreef rinardo het volgende:
Als je poll's haat , scrol door
[poll=1872]
Omdat hij weet dat die niet het groepje beschermen maar Jill??quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
Julie krijgt van michel dat ze niet meer moet uitspreken over hoe en wat qua stemmen. Michel zegt er gaat een man uit, altijd die jullie beschermen. Hij zegt het lachend maar meent het wel. Hij zegt nick en ik tegen jullie 5. Dus hij vergeet voor het gemak al even matt en mike.
Volgens mij hebben de mannen onderlinh ook niet echt over het nomineren gepraat.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
Van mij mag michel of nick er volgende week uit, kijken hoe die groep zich dan gaat houden. Want zodra die mannen er weer waren van de week was er gelijk weer praten over stemmen en gedoe.
Eens.. Julie met Michel is niet te doen..quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
[..]
*hierbij aansluit
Julie zonder Michel is top.
Michel is te groeps-/sfeerbepalend
Zoey heeft rattenstreken
Ja, maar is familie! Is haar bruuuuuuuuurtje.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eens.. Julie met Michel is niet te doen..
Jill wordt afgereken op het feit dat ze bij M en M plakt.. Maar Julie zit ook vanaf moment 1 weer aan Michel vast
Kijk je wel streams???quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:11 schreef Oranos het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de mannen onderlinh ook niet echt over het nomineren gepraat.
Dus je kan de mannen wel de schuld geven, maar het komt gewoon van beide kanten zodra de kliekjes samen zijn
zo ga ik nie met mijn broer omquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar is familie! Is haar bruuuuuuuuurtje.
Heb je ook een populariteitspoll?quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:09 schreef rinardo het volgende:
Als je poll's haat , scrol door
[poll=1872]
Ik gok op breukelen dat hij woontquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies over zn woonplaats
Julie vraagt ....
Mies legt uit
Als dat haar Bruur is hebben we daar in Nl een andere naam voorquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar is familie! Is haar bruuuuuuuuurtje.
Lul niet zo, in die dagen dat ze alleen zaten zijn er geen stemafspraken gemaaktquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk je wel streams???
die zitten constant over het nomineren te babbelen
Echt wel, zelfs door de deur heen sprak Michel met Julie over M & Mquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:15 schreef Oranos het volgende:
[..]
Lul niet zo, in die dagen dat ze alleen zaten zijn er geen stemafspraken gemaakt
Ze hebben het er wel vaak over gehadquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:15 schreef Oranos het volgende:
[..]
Lul niet zo, in die dagen dat ze alleen zaten zijn er geen stemafspraken gemaakt
Dat zou ook heel raar zijn, want Mike en Matt behoren niet tot Fab5. Maar er is wel degelijk over allerlei scenario's gesproken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:15 schreef Oranos het volgende:
[..]
Berekenent waar ze af kunnen spreken na BB. Ik denk vd Valk in Brasschaat. Ongeveer in het midden en met een speeltuin voor de kinderkes van Julie.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies over zn woonplaats
Julie vraagt ....
Mies legt uit
klein verschilletje is toch wel dat Julie nooit teleurgesteld is in Michel. Denk dat dat voor mij het grote verschil is. Jill wordt juist nergens meer op afgerekend omdat........quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eens.. Julie met Michel is niet te doen..
Jill wordt afgereken op het feit dat ze bij M en M plakt.. Maar Julie zit ook vanaf moment 1 weer aan Michel vast
Ik had een andere uitkomst verwacht.quote:
Julie heeft zulke oogkleppen op..want verliefdquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
klein verschilletje is toch wel dat Julie nooit teleurgesteld is in Michel. Denk dat dat voor mij het grote verschil is. Jill wordt juist nergens meer op afgerekend omdat........
Julie was van de week ook negatief over michel toen hij net terug was in een gesprek met zoey. Dat was toen hij tegen naomi had gezegd van je mag je niet meer terugtrekken uit een spel. Ze vond toen dat hij zei dat er dan maar iemand anders niet mee mocht doen van hem.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
klein verschilletje is toch wel dat Julie nooit teleurgesteld is in Michel. Denk dat dat voor mij het grote verschil is. Jill wordt juist nergens meer op afgerekend omdat........
quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Zoey heeft iets te eten verkloot, verstond even niet wat. Teveel zout.
Jill gedaan express garpje . hihihiquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
Oh zoey heeft er dus zout in gedaan en niet Jill. Dat mag dus niet want dan gaat het gist niet goed zegt Nick.
Dat was meer Zoey uithoren. Dat zat ze 's nachts in geuren en kleuren door te vertellen aan haar bruur.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
J
[..]
Julie was van de week ook negatief over michel toen hij net terug was in een gesprek met zoey. Dat was toen hij tegen naomi had gezegd van je mag je niet meer terugtrekken uit een spel. Ze vond toen dat hij zei dat er dan maar iemand anders niet mee mocht doen van hem.
Volgens mij heeft Zoey het brood gemaakt, heeft Jill er extra zout in gedaan, en krijgt Zoey nu de schuld.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
Oh zoey heeft er dus zout in gedaan en niet Jill. Dat mag dus niet want dan gaat het gist niet goed zegt Nick.
Ik heb wel gezien dat ze met mike iets wilde uithalen maar weer niet of ze het daadwerkelijk heeft gedaan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Zoey het brood gemaakt, heeft Jill er extra zout in gedaan, en krijgt Zoey nu de schuld.
Ik blijf het niet herhalen vogelquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies over zn woonplaats
Julie vraagt ....
Mies legt uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom erger ik me ook elke keer aan Michel zijn zielige praat. Hij heeft iedereen nog om zich heen waar hij mee omgaatquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:28 schreef Benny het volgende:
Michel heeft meermaals geroepen dat hij/zij telkens benadeeld zijn in de stemming. Maar eigenlijk is Jill degene die het hardst is geraakt. Elke week opnieuw. Hij eigenlijk nauwelijks/helemaal niet.
dit is zijn tactiek.. om zieltjes te winnen in het huis en on streamsquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:28 schreef Benny het volgende:
Michel heeft meermaals geroepen dat hij/zij telkens benadeeld zijn in de stemming. Maar eigenlijk is Jill degene die het hardst is geraakt. Elke week opnieuw. Hij eigenlijk nauwelijks/helemaal niet.
Hij is vandaag bij Rumag... ben benieuwd of ze hem dat gaan vragen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:28 schreef Windhapper het volgende:
Ben benieuwd hoe Thomas thuis zit te kijken naar Mike en Jill.
Denk dat hij ten alle tijden voor tv haar niet afvalt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is vandaag bij Rumag... ben benieuwd of ze hem dat gaan vragen.
Hij mag zeker niet klagen. Hij redt elke week zijn vege lijf en zijn vriendjes blijven ook ongeschonden. Hij heeft helemaal geen recht om te klagen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:28 schreef Benny het volgende:
Bevestigd: Neequote:Op woensdag 3 maart 2021 11:31 schreef G7 het volgende:
Zitten Mike en Matt morgen avond op de genomineerden bank? Ben er even tussenuit geweest..
quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:28 schreef Benny het volgende:
Dat dus. En elke keer wordt Patrick dan als argument naar boven gehaald. Maar Michel en Patrick waren nooit een teamquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij mag zeker niet klagen. Hij redt elke week zijn vege lijf en zijn vriendjes blijven ook ongeschonden. Hij heeft helemaal geen recht om te klagen.
voor die huisvrouwen daar (julie) heel moeilijkquote:
Klopt, van alle verlaters had ze alleen geen supergoede klik met Patje. En ook niet zo heul erg met Els en Theo. Verder wel met alle verlaters, met Thomas als hardste klap. Flinke beproevingen voor Jill, krijgt daardoor meer waardering, hoop/denk ik.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:28 schreef Benny het volgende:
Bizar dat mensen zo ver gaan .quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:34 schreef Harry het volgende:
Kennen we deze al? Jerrel over doodsbedreigingen en valsspelen:
Check: #RUMAG.
Doe dan otorhinolaryngologistquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor die huisvrouwen daar (julie) heel moeilijk
Snap ook niet wat hij nog bij haar doet. Ze heeft op 'm gestemd en dat weet hij ook. Ga lekker bij die Belgen zitten man.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
Matt jou je smoel en verdwijn even uit de schaduw van Jill. Dat geplak aan haar bah.
Was dat ratje allang vergeten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:34 schreef Harry het volgende:
Kennen we deze al? Jerrel over doodsbedreigingen en valsspelen:
Check: #RUMAG.
dat ze zich niet zo terugtrekt en afzonderd met diene Mike en Matt, vorige week was ze stukken beterquote:
Jill is elke dag wel een poos huilerig/chagarijnig/verdrietig én een poos hyperblij.quote:
Dan zit hij er nu naast zeker?quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:41 schreef Benny het volgende:
Jill gaat afgezonderd in de tuin zitten
Matt komt aangelopen: "Wil je even alleen zijn?"
Jill knikt
Ja, moeilijk maar dat wil ze niet inzien....ook de dames krijgen vegen uit de pan van haar.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:40 schreef tasebi het volgende:
[..]
dat ze zich niet zo terugtrekt en afzonderd met diene Mike en Matt, vorige week was ze stukken beter
Zag thumbnail. Was hem al weer zat. Niet gekeken.quote:
Ik ook niet. Aandachtstrekkertje. Zoekt bewust de aandacht. Nextquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zag thumbnail. Was hem al weer zat. Niet gekeken.
Sorry, maar Jill je weet het hè, als er iets is kan je altijd bij me terechtquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen sorry?? Ik wil je alleen maar helpen.
Onvoorstelbaar wat hij allemaal zegt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze zouden Mariakapelletjes moeten vervangen door Michelkapellen
Ik wil je bed wel verschonen/opmakenquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:47 schreef Oranos het volgende:
[..]
Sorry, maar Jill je weet het hè, als er iets is kan je altijd bij me terecht
Ook Zoey niet? Of is die nog aan het poederen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill loopt er niet erg vrolijk rond .. maar behalve Matt en Mike is er niemand die even op haar afstapt ......
Zou die willen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
Michel is toch net Carrie Mathison uit Homeland
Idd net zo labiel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
Michel is toch net Carrie Mathison uit Homeland
Zoey is toch de meest asociale van de hele groep. Ziede amper bij de anderen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook Zoey niet? Of is die nog aan het poederen.
Eigenheimer is 't.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zoey is toch de meest asociale van de hele groep. Ziede amper bij de anderen.
Ja het sprookje Jill en Thomas gaat zelfs door na het vertrek van hem. Misschien komt hij nog wel terug.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:56 schreef Toweler het volgende:
Jill heeft het lastig vertelde ze gisteren
Ze wil heel graag winnen maar zal ook blij zijn als ze bevestiging kan vragen aan Thomas
Even later zegt ze mamma als je dit ziet ik hou van jou
En zij over Thomas ik hou ook van jou en voor wie dit kijkt stuur Thomas een berichtje van me
Jill heeft het er moeilijk mee dat het weer het zelfde is als voor arm rijk en nu Matt en Mike waarschijnlijk genomineerd zijn moet ze weer van iemand afscheid nemen waar ze beter mee kon opschiet
En het gemis van Thomas is groot vertelde ze tegen Zoey
Jillquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:56 schreef Toweler het volgende:
Ze wil heel graag winnen maar zal ook blij zijn als ze bevestiging kan vragen aan Thomas
En zij over Thomas ik hou ook van jou en voor wie dit kijkt stuur Thomas een berichtje van me
Jill heeft het er moeilijk mee dat het weer het zelfde is als voor arm rijk en nu Matt en Mike waarschijnlijk genomineerd zijn moet ze weer van iemand afscheid nemen waar ze beter mee kon opschiet
Wel haar steun en toeverlaat.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zoey is toch de meest asociale van de hele groep. Ziede amper bij de anderen.
Das waar maar ze zegt zelf als ik me zo nog tot het einde moet voelen is ook niet fijnquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja het sprookje Jill en Thomas gaat zelfs door na het vertrek van hem. Misschien komt hij nog wel terug.
Dat is het ook, ik heb het gevoel dat er iets gaat gebeuren nav de sfeer , geen idee hoe of wat.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:56 schreef Toweler het volgende:
Hij probeerde gister Matt en Michel erop te krijgen .... maar Nick was niet overtuigd dat dat zou kunnen lukken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
Mike weer aan het kletsen dat hij niet met nick erop zou komen. Had liever met michel erop gestaan.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:00 schreef Benny het volgende:
BB heeft door dat Jill zich kut voelt. Moet naar de dagboekkamer komen
Jill moet niet zeiken. Over 6 weken is ze weer bij hem. Er zijn mensen die hun dierbaren langer moeten missen. Ze kan ook haar 24 uur aanvragen. Ze moet nu niet de zeikkut uit gaan hangen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:56 schreef Toweler het volgende:
Gelukkig kan ze er over praten als thomas er was had ze het wel tegen hem verteldquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:00 schreef Benny het volgende:
5 minuten de tijd om normaal te gaan doen. Zo niet dan koffers pakken en oppleuren.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:00 schreef Benny het volgende:
Wat een rare vergelijking.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jill moet niet zeiken. Over 6 weken is ze weer bij hem. Er zijn mensen die hun dierbaren langer moeten missen. Ze kan ook haar 24 uur aanvragen. Ze moet nu niet de zeikkut uit gaan hangen.
Bevestigd:quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:02 schreef Joyce-43 het volgende:
ben bezig met lijstje met zeker BEVESTIGDE stemmen of is die er al? maar heb geloof wel 1 en ander gemist van toezeggingen
Naomi gaat niet op Michel . Matt en Mikequote:Op woensdag 3 maart 2021 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bevestigd:
Mike: Matt en Michel
Nick : Mike en Matt
Michel : Mike en Matt
Liese : Mike en Matt
Jill : Michel en Nick
Matt : Michel en Nick
Naomi niet 100% : Matt en Michel
Julie niet 100% : Matt en Michel
Zoey niet 100% : Mike en Michel
Klopt, dank je, foutjequote:Op woensdag 3 maart 2021 12:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Naomi gaat niet op Michel . Matt en Mike
Heb mezelf belooft mijn mond te houden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jill moet niet zeiken. Over 6 weken is ze weer bij hem. Er zijn mensen die hun dierbaren langer moeten missen. Ze kan ook haar 24 uur aanvragen. Ze moet nu niet de zeikkut uit gaan hangen.
De sfeer is echt compleet verzuurd sinds de mannen weer terug zijn , heel erg jammer vind ik.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:06 schreef Toweler het volgende:
Het doet me zelfs een beetje pijb om jill er zo rond te zien lopen
Ik bedoel geen doden als je dat bedoeldquote:
Naomi op Michel, en niet op Mike?? En Julie ook???quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bevestigd:
Naomi niet 100% : Matt en Michel
Okayquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoel geen doden als je dat bedoeld
Precies dit ja dit zie je heel goed aan jillquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De sfeer is echt compleet verzuurd sinds de mannen weer terug zijn , heel erg jammer vind ik.
En Julie gaat ook niet op Michel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bevestigd:
Naomi niet 100% : Matt en Mike
Maak van je hart geen moordkuil Ook voor jou, IK BEDOEL GEEN DODENquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb mezelf belooft mijn mond te houden.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:08 schreef Toweler het volgende:
[..]
Precies dit ja dit zie je heel goed aan jill
Ik heb het idee dat Michel daar -voor haar gevoel- tussen zit en dat dat weleens een grote rol speeltquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is ook een beetje eigen schuld van Jill. Het advies van Thomas was toch duidelijk .. vertrouw die Mike nooit meer, en probeer aansluiting te vinden bij Julie...
Moet ook alles 2x uitleggen. Ern dierbare kan ook nog leven zeg maar. Mijn vrouw is mij erg dierbaarquote:
Jullie ook niet en Liese ook niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
had jill niet gezegd dat die op matt gestemd had,dat had ze tegen hem gezegd namelijk verder neem ik hem overquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bevestigd:
Naomi niet 100% : Matt en Mike
Beetje schuld van de dames, met name Jillquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De sfeer is echt compleet verzuurd sinds de mannen weer terug zijn , heel erg jammer vind ik.
Idem met Zoey, maar is dat dan de schuld van Michel of die 2 die er niet mee om kunnen gaan?quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Michel daar -voor haar gevoel- tussen zit en dat dat weleens een grote rol speelt
Zou kunnen ... maar waarom niet op Nick dan vraag ik me af .. maar zou goed kunnen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
had jill niet gezegd dat die op matt gestemd had,dat had ze tegen hem gezegd namelijk verder neem ik hem over
Ik weet het wel zeker , niet voor niets dat iedereen zo lang in de DBkamer zat en heel erg veel vragen kregen over de hele situatie waarin Michel en Nick toch een bepalende rol hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Michel daar -voor haar gevoel- tussen zit en dat dat weleens een grote rol speelt
Precies.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is ook een beetje eigen schuld van Jill. Het advies van Thomas was toch duidelijk .. vertrouw die Mike nooit meer, en probeer aansluiting te vinden bij Julie...
Dit precies.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
ja maar dat is toch gissen ik neem even echt die gezegd zijnquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat jij wil .quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje schuld van de dames, met name Jill
Weet het wel zeker met arm rijk trokken jill en Julie veel met elkaar op nu Michel er is nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:09 schreef Benny het volgende:
[..]
ja snap niet waarom ze nou weer zo niet met die meiden optrekt heeft ze vandaag al meer gezegd als goedenmorgenquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:06 schreef Toweler het volgende:
Het doet me zelfs een beetje pijb om jill er zo rond te zien lopen
Dus dat.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit precies.
Kinderachtig gedoe. Thomas is dood. Die is vrolijk buiten aan het insta-en en tinderen. En als Jill na BB weer buiten is kan ze vrolijk verder met haar "push-pull" spelletje van vriendje/broertje/maatje/misschienmeertje.
Ik blijf erbij dat ik het gevoel heb dat er ergens een twist gaat komen .quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:11 schreef Benny het volgende:
Voor het spel, de sfeer en het programma had het wel het leukst geweest als Michel zou vertrekken. Denk dat de ballen ook heel anders zouden liggen
Liese heeft Matt gezegd op hem gestemd te hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dat is toch gissen ik neem even echt die gezegd zijn
want met liese twijfel ik dus ook want die had gezegd ook michel te willen doen
Gemis van Thomas en dat de groep weer zo is denk ikquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja snap niet waarom ze nou weer zo niet met die meiden optrekt heeft ze vandaag al meer gezegd als goedenmorgen
Ik denk omdat Michel altijd bij de meiden zit.. en Jill heeft een enorme hekel ontwikkeld tegen Michel. Of dat terecht is, is weer wat anders.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja snap niet waarom ze nou weer zo niet met die meiden optrekt heeft ze vandaag al meer gezegd als goedenmorgen
oh sorry zie het nu hahha excusesquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is niet gissenquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja precies en de gebeurtenissen in het huis ook.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Rare reactie, mijn wensen staan daar los van
Liese heeft Matt verteld dat ze op hem gestemd heeft.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerdquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil Ook voor jou, IK BEDOEL GEEN DODEN
Dat moet wel, anders zijn de finalisten al bekend en is er totaal geen spanning meer, als die spanning er überhaupt al is.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik het gevoel heb dat er ergens een twist gaat komen .
Jill krijgt geen aandacht van Michel en Nick. Dat is alles wat er scheelt. Daarom loopt ze nu weer te katten op Liese, wat ook dit weekend niet was, die krijgt wel aandacht. Meisje leeft op aandacht.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk omdat Michel altijd bij de meiden zit.. en Jill heeft een enorme hekel ontwikkeld tegen Michel. Of dat terecht is, is weer wat anders.
Ach zo. Het kwam bij mij over dat je mijn verhaal verkeerd interpreteerde. Maar helder.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd.
Ik bedoel, ik voor mezelf mijn mond een beetje houden en niet teveel op Jill afgeven.
Maar voor de duidelijkheid ik geef je helemaal gelijk...he nu doe ik het toch.
De scheiding heeft een ding wel duidelijk gekregen en dat is wie de mensen zijn die continu lopen te stoken over nomineren.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat moet wel, anders zijn de finalisten al bekend en is er totaal geen spanning meer, als die spanning er überhaupt al is.
Nou, nee, daar draait dit hele topic omquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies en de gebeurtenissen in het huis ook.
en daar lieve puzz heb jij helemaal gelijk inquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De scheiding heeft een ding wel duidelijk gekregen en dat is wie de mensen zijn die continu lopen te stoken over nomineren.
ja dat weet ik ook niet haha maar weet dat ze dit gisteren tegen matt had gezegd hahaquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou kunnen ... maar waarom niet op Nick dan vraag ik me af .. maar zou goed kunnen.
Ik ben bang van niet.. En dan vooral kijkend naar de tijd. Dan zou er nu iets moeten komen, want dan kan het nog in de liveshow van morgen. Anders niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik het gevoel heb dat er ergens een twist gaat komen .
Eensquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De scheiding heeft een ding wel duidelijk gekregen en dat is wie de mensen zijn die continu lopen te stoken over nomineren.
Gaat niet gebeuren. Dan zouden er al een paar weken op rij alleen maar mannen zijn vertrokken en zijn de verhoudingen helemaal zoekquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:18 schreef Oranos het volgende:
Vind K5 wel leuker dan de rest, maar van mij mag Michel er ook uit volgende week
Dit heb je goed. Puur stoken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:18 schreef Koekeloeren het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik lees op Instagram in de reacties alleen maar dat jill een opmerking heeft gemaakt dat Michel zich moet ophangen. Maar dit was toch compleet uit de context getrokken en anders bedoeld? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Dan maar Zoey/Juliequote:Op woensdag 3 maart 2021 12:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Dan zouden er al een paar weken op rij alleen maar mannen zijn vertrokken en zijn de verhoudingen helemaal zoek
ligt eraan wie je het vraagt..quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:18 schreef Koekeloeren het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik lees op Instagram in de reacties alleen maar dat jill een opmerking heeft gemaakt dat Michel zich moet ophangen. Maar dit was toch compleet uit de context getrokken en anders bedoeld? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Misschien moet ze ook eens proberen zich over haat haat tegen Michel heen te zetten. De kans bestaat dat ze nog weken bij hem in het huis moet zitten in een steeds kleinere groep. Mits ze zelf niet opgeeft natuurlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Er is de bewoners nog nooit zoveel gevraagd als gisteren .Daar hadden ze het allemaal over. Lange tijd in DBkamer gezeten en dat ging vrijwel alleen maar over de sfeer in het huis .quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.. En dan vooral kijkend naar de tijd. Dan zou er nu iets moeten komen, want dan kan het nog in de liveshow van morgen. Anders niet.
De politie is al op weg naar het BB-huis.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:18 schreef Koekeloeren het volgende:
nou ik heb het ook zoals bedoeld gehoord hoorquote:
Is voor mij nieuw en ook niet besproken in de cos, dat Jill zoiets gezegd zou hebben. Althans ik persoonlijk heb dat niet meegekregen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:18 schreef Koekeloeren het volgende:
Vind dat echt kinderachtig. Ze doen alsof ze iets heel slechts heeft gedaan en daarom moet vertrekken. En veel mensen geloven het ookquote:
Nee, dat heeft ze echt letterlijk zo gezegd. Niets uit de context getrokken dus.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:18 schreef Koekeloeren het volgende:
Haat is een hele goede motivator als je in zon spel zitquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien moet ze ook eens proberen zich over haat haat tegen Michel heen te zetten. De kans bestaat dat ze nog weken bij hem in het huis moet zitten in een steeds kleinere groep. Mits ze zelf niet opgeeft natuurlijk.
Moest gister zijn gebeurd en is kort voorbij gekomen op de cos dat mensen het verkeerd interpreteerde. Maar zie niks anders meer voorbij komen nu op de socialsquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is voor mij nieuw en ook niet besproken in de cos, dat Jill zoiets gezegd zou hebben. Althans ik persoonlijk heb dat niet meegekregen.
Er zijn zelfs mafkezen die daar aangifte van willen doenquote:Op woensdag 3 maart 2021 12:18 schreef Koekeloeren het volgende:
Nick is slim......die heeft langzaam maar zeker Matt en Mike op zijn hand....quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |