Deze BB is een schandvlek op de grote rls lijstquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:24 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk kunnen we wel stellen dat Big Brother de slechtste strateeg is en wordt uitgespeeld door de bewoners
Denk eerder dat ze Michel zo hebben gered.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:22 schreef Whuzz het volgende:
Ook dat ze Zoey lieten wisselen van vrijstelling tussen Jill en Jerrel.
Jerrel moest er gewoon uit, want dat experiment was ook mislukt. En Jill wilden ze juist houden. Stell dat Zoey initieel Jerrel had gekozen en dan wilde wisselen durf ik te wedden dat het was geweest: "Helaas Zoey. Jouw keuze.... was definitief."
Vind ik ook,vanaf de start al een misser doordat ze er niet allemaal tegelijk in kwamenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Deze BB is een schandvlek op de grote rls lijst
Dat is wel zeker hoor!quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:31 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kan dan ook al bijna zeker in de OP he
Begint naar zijn hoofd te stijgen. Was in het begin mijn grote favoriet, maar daar schiet niet veel meer van over.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:31 schreef Harry het volgende:
Nick (bij Julie, Liese en Matt): in zit in de TOP 4, want ik ben de enige Belgische man hier.
Dat ook. De doelgroep glibberende huisvrouwen is óók belangrijkquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze Michel zo hebben gered.
zo twitter lezend is het doelgroepquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat ook. De doelgroep glibberende huisvrouwen is óók belangrijk
Overduidelijke grap, maar mensen vinden hem meteen weet arrogant hoorquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:31 schreef Harry het volgende:
Nick (bij Julie, Liese en Matt): ik zit in de TOP 4, want ik ben de enige Belgische man hier.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:39 schreef Oranos het volgende:
[..]
Overduidelijke grap, maar mensen vinden hem meteen weet arrogant hoor
Ja, nee.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:41 schreef MMXMMX het volgende:
Is er al genomineerd ?
En zo ja weten we al wie ?
Ik roep al vanaf het begin... Matt is echt een prima gast. Echt niks mis mee. Hij is gewoon net iets te jong, te onervaren. Een paar jaar later en hij had een favorietenrol kunnen dragen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:38 schreef M.Ritcher het volgende:
Als Matt niet zoveel stalkt is hij nog wel leuk. Ik denk alleen dat het daarvoor nu te laat is en daarmee zijn eigen glazen heeft ingegooid.
Hah... maar dat groepje was ook verschrikkelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:39 schreef Benny het volgende:
Hoe langer je kijkt... Hoe meer het groepje Daan-Nathalie-Els en Jerrel gelijk blijken te hebben.
Deze editie van BB is net Tenet. Hoe langer je er over nadenkt, hoe vaker je het kijkt, hoe meer op zijn plek valt
Ja, Jein.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:41 schreef MMXMMX het volgende:
Is er al genomineerd ?
En zo ja weten we al wie ?
Dan stem ik Mike er uitquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, Jein.
We weten het officieel niet, maar het worden gewoon Mike en Matt
Oeps, tis net Chucky zoquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:42 schreef Harry het volgende:
Mike vindt Jill een aparte kerel....
[ afbeelding ]
Als het tussen Matt en Mike gaat stem ik ¯\_(ツ)_/¯quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:45 schreef Aethyry het volgende:
Als het tussen Matt en Mike gaat stem ik op Mike. Ik vind Matt echt verschrikkelijk saai.
Ik stem dan denk ik maar Mike eruit om Nick te verzwakken ... verder echt geen enkele voorkeur.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als het tussen Matt en Mike gaat stem ik ¯\_(ツ)_/¯
Boeit me echt niet.
Dat is mijn stem als het tussen Matt en Zoey zou gaan. Matt verschrikkelijk saai, Zoey verschrikkelijk verschrikkelijk ¯\_(ツ)_/¯quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Boeit me echt niet.
Stem denk ik op degene die de nominatie het beste gaat dragen, verder maakt het me ook niet veel uitquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Boeit me echt niet.
Wat is mike zelf dan?quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:42 schreef Harry het volgende:
Mike vindt Jill een aparte kerel....
[ afbeelding ]
Oh. Als ik tussen Matt en Zoey zou moeten kiezen start ik een online rally om zoveel mogelijk stemmen vóór Matt te werven, maak ik 1000 nieuwe email accounts aan (inclusief VPN's) om meer voor Matt te stemmen en ben ik bereid om met satoshi's meer stemmen in te kopenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:48 schreef Aethyry het volgende:
[..]
Dat is mijn stem als het tussen Matt en Zoey zou gaan. Matt verschrikkelijk saai, Zoey verschrikkelijk verschrikkelijk ¯\_(ツ)_/¯
Dat zou ook mijn motivatie zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik stem dan denk ik maar Mike eruit om Nick te verzwakken ... verder echt geen enkele voorkeur.
Denk dat het een geintje is, Naomi met wist niks te bedenken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie en Naomi kregen de vraag van BB wat ze zouden missen van Nick en Michel gister.
het koken van nick is wel een one trick pony.....pastasaus met pastaquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pondje tomaten in de blendert
uitje snijden aanfruiten
Niek bezig met..saus/soeppie voor straks
. Jill, Mikk douchen dikke pret Matt stalken
jill zelfde vraag over Mies van BBquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie en Naomi kregen de vraag van BB wat ze zouden missen van Nick en Michel gister.
Ja, de hele basisschoolklas lag het volledige speelkwartier in een deukquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, die grap van het brood was wel echt dolkomisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |