quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, Francesca is dat toch? Met Fede, volgens mij een superpopulaire rapper in Italië.
Ja en ook nog een méga populaire vrouw.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, Francesca is dat toch? Met Fede, volgens mij een superpopulaire rapper in Italië.
Dat is te verhelpen met Strepsilsquote:
Ondanks dat ik de inzending prachtig vind, ben ik het er wel echt mee eens dat ik het niet goed gekozen vond als afsluiter.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het was ook nummer 26 in de running order inderdaadDat vond ik echt een slechte afsluiter hoor. Paste helemaal niet als nummer 26 vind/vond ik
Jaaaaa rechtop in de in de wind allemaal die handjes in de lucht.quote:
Ja daar had ik even geen rekening mee gehouden met het samenstellen van mijn survivalpakketquote:
Ik denk wel dat die naar ESF willen mochten zij winnen. Francesca is natuurlijk ook al een keer geweest, dus ik kan me niet echt voorstellen dat zij nee zou zeggen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kof, stop nietquote:
La Venda daarentegen...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ondanks dat ik de inzending prachtig vind, ben ik het er wel echt mee eens dat ik het niet goed gekozen vond als afsluiter.
Jaaaquote:
Ik zie hem anders nog niet scorenquote:
Fuckquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:20 schreef koffieleuk het volgende:
Shit, in die foto naast die titel lijkt hij op Lil Kleine
Hij is ook niet veel beter.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:20 schreef koffieleuk het volgende:
Shit, in die foto naast die titel lijkt hij op Lil Kleine
Je weet hoe z’n nummer heet he?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ik dacht even "die oorbellen zijn wel heel apart", maar het was onderdeel van zijn oortje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |