En wat heb ik daar precies mee te maken? En waarom moet jij dan steeds koffie aangrijpen als argument?quote:
Oh ik heb niet eens op die twitterlink geklikt, dacht dat om 429 kopjes koffie ging gezien de post van fathank (lol).quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
En wat heb ik daar precies mee te maken? En waarom moet jij dan steeds koffie aangrijpen als argument?
quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh ik heb niet eens op die twitterlink geklikt, dacht dat om 429 kopjes koffie ging gezien de post van fathank (lol).
netjesquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh ik heb niet eens op die twitterlink geklikt, dacht dat om 429 kopjes koffie ging gezien de post van fathank (lol).
De vinger van je moederquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat heb jij voor het laatst in je reet gedrukt?
Die staat gewoon in de database van PayPal dalijk. Fractional bitcoiningquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
true, maar daar staat geen bitcoin op technisch gezien
Bij dit soort posts is het me nooit duidelijk of dit echt iets is of dat iemand gewoon een powerpoint plaatje in elkaar heeft geklikt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:32 schreef Dimachaerus het volgende:
vulcanstorydegame
[ afbeelding ]
wat een animal gaat dit worden
Nogal zo'n geval waarbij een schematische weergave het overzicht van het beschrevene eerder bemoeilijkt dan verhelderd ja.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:34 schreef Gremen het volgende:
[..]
Bij dit soort posts is het me nooit duidelijk of dit echt iets is of dat iemand gewoon een powerpoint plaatje in elkaar heeft geklikt.
Wat is het en wat heeft het met cryptocurrencies te maken?
Schijnt al het derde lek te zijn bij litebit wat ik zo begreep.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:24 schreef dimmak het volgende:
Op security.nl staat een forum post uit april 2020 waar al blijkt dat er mailadressen zijn gelekt. Mocht dit gerelateerd zijn is het heel slordig dat het nu pas boven water komt.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Die staat gewoon in de database van PayPal dalijk. Fractional bitcoining
Ik ben al twee keer de klos geweest, echt triest hoe veel onzin er dan binnen komtquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:47 schreef dimmak het volgende:
Derden zijn er met gegevens van Litebit vandoor gegaan. Ben je klant, let dan goed op de mail.
Het is ondertussen al de 3e hack. Na de 1e zou ik al afscheid van ze hebben genomen. Een broker die zo onzorgvuldig met je data omgaat verdient het niet om je als klant te hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben al twee keer de klos geweest, echt triest hoe veel onzin er dan binnen komt
Litebit heb ik niks mee te maken, maar in het verleden ben ik wel al bij twee sites in een lijstje terecht gekomen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het is ondertussen al de 3e hack. Na de 1e zou ik al afscheid van ze hebben genomen. Een broker die zo onzorgvuldig met je data omgaat verdient het niet om je als klant te hebben.
Wat een teringprutsers. Mijn gegevens waren buitgemaakt bij de Ledger hack. Krijg nog regelmatig phishing mails.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:47 schreef dimmak het volgende:
Derden zijn er met gegevens van Litebit vandoor gegaan. Ben je klant, let dan goed op de mail.
Ledger was ik ook slachtoffer van, gelukkig alleen met mail en niet met alle gegevens zoals zovele. Wij zullen er zo 1,2,3 niet in trappen maar er zullen genoeg mensen zijn die wl in phishing mails trappen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat een teringprutsers. Mijn gegevens waren buitgemaakt bij de Ledger hack. Krijg nog regelmatig phishing mails.
https://bitcoin.nl/nieuws(...)is-een-keerzijde-512quote:Op woensdag 3 maart 2021 13:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat blijkt niet uit de data van mijn eigen node
leg eens uit?
quote:Je mag via hen bitcoin kopen, bewaren en op een later moment verzilveren door het te besteden bij een aangesloten webwinkel, maar het lijkt niet de bedoeling om bitcoinbetalingen te faciliteren van bitcoingebruikers zonder PayPal-account. Het wordt ook niet mogelijk om aangekochte bitcoins op te nemen naar een eigen bitcoinwallet, of ze te versturen naar een ander. Bitcoin via PayPal lijkt vooral een middel om te investeren en speculeren vanuit je PayPal-account, maar verder niet.
ik heb geen bitcoin bij paypalquote:Op woensdag 3 maart 2021 14:54 schreef fathank het volgende:
[..]
https://bitcoin.nl/nieuws(...)is-een-keerzijde-512
[..]
Bitcoins in de database bij PayPal, waar jij het weer nodig vindt om volledig irrullevant op te reageren met je node.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb geen bitcoin bij paypal
als je zo'n platform gebruikt loop je inderdaad het risico dat ze zitten te klooien met hun echte bitcoinbalans
je punt?
er staan geen bitcoin in de database van PayPal, maar ik snap de verwarringquote:Op woensdag 3 maart 2021 15:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Bitcoins in de database bij PayPal, waar jij het weer nodig vindt om volledig irrullevant op te reageren met je node.
Je punt?
Mwah, bejaarde techniek moet je in het museum zetten en naar kijken. Geen kunstjes mee uithalen om bij de tijd te blijven.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:08 schreef aTypisch het volgende:
misschien hebben we bitcoin op de vechain blockchain powered by thor nodig om te verifiren of het wel echte bitcoin zijn
okequote:Op woensdag 3 maart 2021 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, bejaarde techniek moet je in het museum zetten en naar kijken. Geen kunstjes mee uithalen om bij de tijd te blijven.
verschil is: bij paypal krijg je ze nooit meer weg daarquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:58 schreef Oscar. het volgende:
Oke, de bitcoins is niet van jou van maar PayPal. Net zoals elke Exchange dus.
Ik krijg ook vaak phishing mails. Denk door btc-e ofzoquote:Op woensdag 3 maart 2021 13:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat een teringprutsers. Mijn gegevens waren buitgemaakt bij de Ledger hack. Krijg nog regelmatig phishing mails.
Ah de maandelijkse China FUDquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:56 schreef ludovico het volgende:
https://www.bnr.nl/podcas(...)c#Echobox=1614708668
Gauw een paar miners doneren.quote:
Ik ook volgens mij van die oude exchangequote:Op woensdag 3 maart 2021 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik krijg ook vaak phishing mails. Denk door btc-e ofzo
quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:51 schreef aTypisch het volgende:
goh, zelfs voor dit soort spielerij heb je geen ethereum of vechain nodig
[ twitter ]
Wat ik niet goed begrijp aan bitcoin; waarom eigenlijk muntjes op een blockchain? Dat kan toch prima in een database?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:49 schreef aTypisch het volgende:
Oeff, SmArT cOnTrAcT netwerken krijgen het moeilijk
How Bitcoin’s Taproot Upgrade Will Improve Technology Across Bitcoin’s Software Stack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |