Het heeft blijkbaar 10 jaar geduurd om tools te ontwikkelen om 429 koppen koffie mee te betalen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het toch echt over de lightning implementatie sinds een maand bij Bitfinex en niet over 10 jaar bitcoin transacties..
neequote:Op woensdag 3 maart 2021 09:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het heeft blijkbaar 10 jaar geduurd om tools te ontwikkelen om 429 koppen koffie mee te betalen.
'lightning'fast ontwikkelsnelheid bruh.
Wat koffie betalen is ons grootste probleem op aarde..quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het heeft blijkbaar 10 jaar geduurd om tools te ontwikkelen om 429 koppen koffie mee te betalen.
'lightning'fast ontwikkelsnelheid bruh.
nee bro de koffiebonen, die moet je volgen broquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:15 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat koffie betalen is ons grootste probleem op aarde..
Ja nou, het hier wordt hier onthaald als DE usecase van bitcoin.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:15 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat koffie betalen is ons grootste probleem op aarde..
door wie dan?quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja nou, het hier wordt hier onthaald als DE usecase van bitcoin.
Door wie? Niemand zit een kop koffie betalen als probleem. De enige die steeds over die koffie begint ben jij. Want dat is het enige wat je hier doet, domme betekenisloze one liners posten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja nou, het hier wordt hier onthaald als DE usecase van bitcoin.
Uhm nee, jij komt hier met koffie propaganda aanzetten en als daar kritisch op wordt gereageerd is het huilen geblazen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Door wie? Niemand zit een kop koffie betalen als probleem. De enige die steeds over die koffie begint ben jij. Want dat is het enige wat je hier doet, domme betekenisloze one liners posten.
https://www.rgbfaq.com/faq/what-can-i-do-with-rgbquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:09 schreef fathank het volgende:
Mimimimi NFTs doen het niet op Bitcoin dus ik vind het het kut Universa
https://www.businessinsider.nl/grimes-nft-crypto-kunst-war-nymph/
Past mooi in het niveau van dit topic.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:18 schreef dimmak het volgende:
Want dat is het enige wat je hier doet, domme betekenisloze one liners posten.
Ik accepteer alleen bitcoin.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:20 schreef aTypisch het volgende:
@:Dimachaerus waar kan ik straks mijn koffie mee betalen in jouw elvenkasteel?
quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Uhm nee, jij komt hier met koffie propaganda aanzetten en als daar kritisch op wordt gereageerd is het huilen geblazen.
Nee, dat maak jij er elke keer van.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:27 schreef dimmak het volgende:
[..]Soms weet ik niet of je nou zo dom bent of dat je gewoon trollt. Het maakt niet uit wat jij met je bitcoin doet, want het is van jou. Wil je ermee betalen? Prima. Wil je sparen? Prima. Wil je ze in je reet drukken? Prima. Money of the people. Het protocol is vrij om te gebruiken. Ik snap dat het lastig is om te begrijpen voor sommige mensen, maar zo moeilijk is het niet.
hoe druk je bitcoin in je reet?quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat maak jij er elke keer van.
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:41 schreef Piva het volgende:
Paypal die bitcoin gaat accepteren als merchant payment, en nu ook: "Mastercard Will Let Merchants Accept Payments in Crypto This Year"
Het hele "bitcoin is te duur om je koffie te kopen" wordt kei hard omver geworpen door deze twee bedrijven.
Dit zijn slechts de eerste bedrijven die zwichten voor de kracht achter crypto. Bizar om te zien dat in 2020/2021 bitcoin eigenlijk al gewonnen heeft. Op naar de 6/7 figures!
Wablief?quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Door wie? Niemand zit een kop koffie betalen als probleem. De enige die steeds over die koffie begint ben jij. Want dat is het enige wat je hier doet, domme betekenisloze one liners posten.
true, maar daar staat geen bitcoin op technisch gezienquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:23 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je kan een ledger in je reet drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |