quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik koop een bakkerij als dat gebeurt.
Ik moet all-in gaan om een bakkerij te kunnen kopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik koop een bakkerij als dat gebeurt.
Lach maar, maar straks weet hij het zo te draaien dat ik die taart in zijn bakkerij koop.quote:
Gewoon ruilen voor Chinese pannekoekenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lach maar, maar straks weet hij het zo te draaien dat ik die taart in zijn bakkerij koop.
Ik doe niet aan Chinese rotzooi.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon ruilen voor Chinese pannekoeken
Dat zou ik niet te hard zeggen.quote:
Weer een illusie armer.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te hard zeggen.
Pak 10 willekeurige producten / apparaten in je huis op en kijk naar de onderkant.
"Made in ......."
429 tx per dagquote:
Koffie goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:59 schreef fathank het volgende:
[..]
429 tx per dag
Goeie dag omzet wel 429 bakken koffie per dag
Lijkt mij prima voor iets wat een maand ge๏mplementeerd is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:59 schreef fathank het volgende:
[..]
429 tx per dag
Goeie dag omzet wel 429 bakken koffie per dag
Leuke gimmick wel.quote:
Bitcoin bestaat al 10+ jaar...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Lijkt mij prima voor iets wat een maand ge๏mplementeerd is.
35B Bankaccount Paoloquote:
Volgens mij gaat het toch echt over de lightning implementatie sinds een maand bij Bitfinex en niet over 10 jaar bitcoin transacties..quote:
misschien moeten we lightning als NFT-token uitbrengen in een project op Vechain, matic en binance chain gecombineerdquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het toch echt over de lightning implementatie sinds een maand bij Bitfinex en niet over 10 jaar bitcoin transacties..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |