quote:Op maandag 1 maart 2021 18:56 schreef Em31 het volgende:
Heb echt het gevoel dat het Songfestival een groot uptempo feest wordt
En met al die religieuze aanwijzingen op dit moment, alsof je in een kerk ergens in Amerika staat.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:56 schreef Em31 het volgende:
Ja dat is weer een beetje bizarquote:Op maandag 1 maart 2021 18:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En met al die religieuze aanwijzingen op dit moment, alsof je in een kerk ergens in Amerika staat.
Maar echt hè, een groot feest van BOPS EN BANGERSquote:Op maandag 1 maart 2021 18:56 schreef Em31 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meesten zullen dan wel iets vrolijks willen in deze tijden. Of iets kerkelijks dus.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:56 schreef Em31 het volgende:
Als we maar niet meer Madonna met Like a Prayer krijgenquote:Op maandag 1 maart 2021 18:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En met al die religieuze aanwijzingen op dit moment, alsof je in een kerk ergens in Amerika staat.
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als we maar niet meer Madonna met Like a Prayer krijgen
Life is a mystery. Laten we haar lekker thuis.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die komt met Like a playbacker.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat klinkt interessant!quote:Op maandag 1 maart 2021 18:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We gaan het maken op NPO 1 lijkt mij heel interessant.
[..]
Onderzoekers van de UT geven in nieuw tv-programma slimme oplossingen voor mensen met een beperking
Leuk om te horen dat het bij jou weer een beetje open gaatquote:Op maandag 1 maart 2021 19:07 schreef Strani het volgende:
Vandaag is de horeca weer opengegaan in mijn regio, dus nog snel even na het werk naar het dorp gerend voor een kopje koffie voor de boel om 18 uur weer dichtmoest. Was echt even fijn.
Ik hoop ook zo dat het bij jullie ook allemaal heel snel weer open mag. Het geeft zo veel meer leven aan een dorp/stad.
Stukje bij beetje, maar zeker! Voor nu alleen de terrassen, met maximaal 4 personen per tafel. En dus om 18 uur dicht.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat het bij jou weer een beetje open gaat
Gezelligquote:Op maandag 1 maart 2021 19:07 schreef Strani het volgende:
Vandaag is de horeca weer opengegaan in mijn regio, dus nog snel even na het werk naar het dorp gerend voor een kopje koffie voor de boel om 18 uur weer dichtmoest. Was echt even fijn.
Ik hoop ook zo dat het bij jullie ook allemaal heel snel weer open mag. Het geeft zo veel meer leven aan een dorp/stad.
Wat heerlijk moet dit zijn geweest om gewoon te kunnen!quote:Op maandag 1 maart 2021 19:07 schreef Strani het volgende:
Hahaha inderdaad. Nou heb ik dat de laatste tijd wel regelmatig gedaan trouwens, koffie van huis in een thermoskop op het strand, en dan nog wat lekkers erbij. Je moet er toch iets van maken. En daarbij is het strand de enige plek waar je hier in de buitenlucht kan zitten zonder je masker op te moeten hebben.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gezellig
Ik hoop toch dat we ergens in april in ieder geval weer wat kunnen qua horeca. Misschien geen café's en discoś, maar een restaurant of een terras zou zeer welkom zijn, en volgens mij ook echt wel veilig kunnen.
HIer heb je wel veel coffee-to-go enzo, maar dat is gewoon totaal niet te vergelijken met op een terrasje of in een cafeetje neerploffen. Kan ik zelf ook wel een thermosflesje meenemen en op een bankje gaan zitten
Dat zou fijn zijn jaquote:Op maandag 1 maart 2021 19:07 schreef Strani het volgende:
Wij hebben tijdens onze langere wandelingen ook een thermosfles met koffie mee. En dan een gevulde koek erbijquote:Op maandag 1 maart 2021 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad. Nou heb ik dat de laatste tijd wel regelmatig gedaan trouwens, koffie van huis in een thermoskop op het strand, en dan nog wat lekkers erbij. Je moet er toch iets van maken. En daarbij is het strand de enige plek waar je hier in de buitenlucht kan zitten zonder je masker op te moeten hebben.
Da's een lastige inderdaad, altijd die afweging. Ik ben blij dat ik die beslissingen niet hoef te nemen hoor.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn jaMaar als het neerkomt op nu alles een maand open en dan weer drie maanden dicht of nog twee maanden wachten en dan alles echt open ga ik voor het tweede, maar zo simpel is het natuurlijk niet
Dat is absoluut waar ja. En mensen kijken hoort het ook gewoon bijquote:Op maandag 1 maart 2021 19:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben tijdens onze langere wandelingen ook een thermosfles met koffie mee. En dan een gevulde koek erbij![]()
Maar iedere keer zeggen we weer, wat jammer dat we niet kunnen afsluiten in een eetcafé of op een terras![]()
Dat is toch wel de kers op de taart.
Weertechnisch ga ik ook voor de laatste optiequote:Op maandag 1 maart 2021 19:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn jaMaar als het neerkomt op nu alles een maand open en dan weer drie maanden dicht of nog twee maanden wachten en dan alles echt open ga ik voor het tweede, maar zo simpel is het natuurlijk niet
Ik heb dus deze week een afspraak bij de tandarts (quote:Op maandag 1 maart 2021 19:16 schreef Cee het volgende:
Zo bizar als dat het een jaar geleden was om te bedenken dat dingen gesloten zijn, zo kan ik me nu nog maar nauwelijks voorstellen hoe het is als alles open is. Misschien dat het snel went hoor, maar ik denk dat ik aan het begin vaak zal denken “wow, mág ik dit zomaar?”
Ja, de uitgroeiquote:Op maandag 1 maart 2021 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bedoelt, hoeveel uitgroei heb je inmiddels![]()
Qua lengte is mijn haar wel te overzien, ik denk 10 cm over mijn schouders ofzo. Mijn uitgroei is een cm of 8, maar de meeste mensen vinden het niet eens lelijk, ikzelf wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |