Het hele interview is hier te lezen.quote:-
Is dat haar oma?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:08 schreef thedeedster het volgende:
Ik kijk naar die foto en denk; boeiuh!
Zij bepaalt toch niet wat er op fok wordt gepost?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:17 schreef The_End het volgende:
[..]
Niks; een achterlijke nobody moet weer wat aandacht hebben.
Mannen haten heeft niet echt iets met feminisme te maken dus ik snap niet zo goed wat ze wil bereikenquote:
Wat ik van het interview begrijp is dat de titel clickbait is.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mannen haten heeft niet echt iets met feminisme te maken dus ik snap niet zo goed wat ze wil bereiken
Ook zijn alle verkrachters mannenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:24 schreef Vimbavimba het volgende:
Mannen zijn allemaal gewelddadig volgens haar. Maar geen enkele vrouw is dat dan volgens haar?
Kan nooit lang duren want Trouw....quote:
Ja waarom is dat eigenlijk? Deze creep is blijkbaar viral gegaan of zo?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat een krant aandacht aan haar geeft smh
Ze schijnt ook een hekel te hebben aan generaliseren en mensen met een bord voor hun kop.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:24 schreef Vimbavimba het volgende:
Mannen zijn allemaal gewelddadig volgens haar. Maar geen enkele vrouw is dat dan volgens haar?
quote:“Er bestaat geen acceptabele vorm van mannelijkheid, want die is per definitie agressief. Een man die luistert, voor gelijkheid is en de taken eerlijk deelt, voldoet niet aan de normen van mannelijkheid. Mijn politieke boodschap is dat we mannelijkheid moeten afschaffen, zodat mannen betere mensen kunnen worden.”
quote:"Volgens mij kun je heel goed een feministe zijn met een hoofddoek"
Voor een communicatiewetenschapster heeft ze wel weinig verstand van taal.quote:
daar heeft ze toch gewoon een redelijk goed bewijsbaar punt.... als je naar de criminaliteits- en geweldsstatistieken kijkt zijn gewoon alle mannen degenen die crimineel en geweldadig zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:24 schreef Vimbavimba het volgende:
Not only does feminism make women act like men, but like low value men. It makes women imitate the promiscuous players, not the family-driven, worthy men. It’s a double dysfunction: turning women into bad versions of the worst kind of men.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef Nober het volgende:
Maar er wel als een man uit willen zien.
Hoezoquote:Op zondag 28 februari 2021 18:40 schreef Vimbavimba het volgende:
Misschien was de vertaling gewoon slecht zegmaar dat je nuances mist.
proberen positief te denken.quote:
Akkoordquote:Op zondag 28 februari 2021 18:43 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
proberen positief te denken.
nee, waarschijnlijk zit ze in haar eigen bubbel
ja, correlatiequote:Op zondag 28 februari 2021 18:44 schreef Hathor het volgende:
Mensen die zo verzuurd in het leven staan, zijn altijd ook nog eens vegan, zou er een verband zijn?
Maar zonder vrouwen zijn jullie nergens.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zal het eens lezen als ik deze van Schopenhauer vaak genoeg heb herlezen. .
[ afbeelding ]
Klopt. Het is ook een heel naar mens dat meent dat het voor mannen beter is wanneer ze empathisch zijn en leren luisteren. Ik hou zelf wel van vrouwen en niet alleen om te neuken, ik vind het gewoon wel leuk dat ze anders zijn. Dus respecteer ik dat ze met allerlei non-verbale communicatie tussen onder praten zowel hun hart luchten als steun bij elkaar vinden. Maar het idee dat het beter voor mannen is om naar dat gekwebbel te luisteren is niet alleen een grove miskenning van hoe mannen verschillen van vrouwen, maar ook een hopeloze overschatting van deze vrouwelijke eigenschap.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:30 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Dit soort gedoe hadden we op de kleuterschool ook. De jongens tegen de meiden. Waarom geven we mensen die zich niet verder dan dat niveau hebben ontwikkeld een podium? Vroeger noemden we dat nog gewoon een groei of ontwikkelingsachterstand
Vrouwen gaan meestal ook gillen van criminaliteit, dus dan worden ze zo makkelijk betrapt dat ze er maar niet aan beginnen. Het is ook vrij makkelijk bewijsbaar dat er zonder mannen sowieso heel weinig risico's worden genomen en er dus weinig van de grond komt. Beide zijn met ongeveer evenveel dus mannen en vrouwen kunnen elkaar prima in balans houden. Het gaat pas mis als een van beide de ander overheerst en miskent.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
daar heeft ze toch gewoon een redelijk goed bewijsbaar punt.... als je naar de criminaliteits- en geweldsstatistieken kijkt zijn gewoon alle mannen degenen die crimineel en geweldadig zijn.
zou je gewoon alle mannen het land uitzetten, zou zo goed als niemand meer crimineel of geweldadig zijn:
Willen we meer of minder mannen!!!
Klopt. Het is wel een heel leuk boek hoor, maar vooral door de andere essays, ik denk dat de uitgever net deze voor de titel heeft uitgekozen om het goed te doen in de vaderdag en sinterklaasverkopen of zo. Het is een beetje een droevige vrouwenhater.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar zonder vrouwen zijn jullie nergens.
Zonder zulke vrouwen zijn we overal.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar zonder vrouwen zijn jullie nergens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |