Het hele interview is hier te lezen.quote:-
Is dat haar oma?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:08 schreef thedeedster het volgende:
Ik kijk naar die foto en denk; boeiuh!
Zij bepaalt toch niet wat er op fok wordt gepost?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:17 schreef The_End het volgende:
[..]
Niks; een achterlijke nobody moet weer wat aandacht hebben.
Mannen haten heeft niet echt iets met feminisme te maken dus ik snap niet zo goed wat ze wil bereikenquote:
Wat ik van het interview begrijp is dat de titel clickbait is.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mannen haten heeft niet echt iets met feminisme te maken dus ik snap niet zo goed wat ze wil bereiken
Ook zijn alle verkrachters mannenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:24 schreef Vimbavimba het volgende:
Mannen zijn allemaal gewelddadig volgens haar. Maar geen enkele vrouw is dat dan volgens haar?
Kan nooit lang duren want Trouw....quote:
Ja waarom is dat eigenlijk? Deze creep is blijkbaar viral gegaan of zo?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat een krant aandacht aan haar geeft smh
Ze schijnt ook een hekel te hebben aan generaliseren en mensen met een bord voor hun kop.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:24 schreef Vimbavimba het volgende:
Mannen zijn allemaal gewelddadig volgens haar. Maar geen enkele vrouw is dat dan volgens haar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |