lekker het maximaal aantal bezoekers snel bereiken met complete gezinnenquote:Op maandag 21 juni 2021 09:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Mag ik het nog even knap aso vinden als je gewoon met een heel gezin gaat?
Dat, en nog even volhouden, maar nee, gewoon overal heen met hele gezin omdat het kan.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker het maximaal aantal bezoekers snel bereiken met complete gezinnen
Kinderen tot 13 jaar tellen niet mee.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker het maximaal aantal bezoekers snel bereiken met complete gezinnen
Op zich doen ze dat (zouden ze dat moeten doen) ivm de maximale aantallen personen per m²quote:Op maandag 21 juni 2021 13:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Dat zou een probleem kunnen zijn als ze het aantal bezoekers bij zouden houden, ja.
Nu weer ontopic.
Tuurlijk mag dat, het is je meningquote:Op maandag 21 juni 2021 09:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Mag ik het nog even knap aso vinden als je gewoon met een heel gezin gaat?
Ja dat kan je dan wel voor alles zeggen waarvoor regels gelden/veranderen natuurlijkquote:Op maandag 21 juni 2021 16:07 schreef pitboer het volgende:
wat is dan precies het verschil tussen
nu en 30 juni??
Dit. Maar dat geldt nooit voor het kutjesvolk, die twee weken eerder is ook ok.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat kan je dan wel voor alles zeggen waarvoor regels gelden/veranderen natuurlijk
Deden ze niet, vandaar mijn reactie. Personeel liep ook met mondkapjes onder de neus.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op zich doen ze dat (zouden ze dat moeten doen) ivm de maximale aantallen personen per m²
quote:Op maandag 21 juni 2021 13:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Dat zou een probleem kunnen zijn als ze het aantal bezoekers bij zouden houden, ja.
Nu weer ontopic.
Ze houden precies bij hoeveel bezoekers er binnenkomen. Dat jij dat niet ziet, wil niet zeggen dat het niet gedaan wordtquote:Op maandag 21 juni 2021 18:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Deden ze niet, vandaar mijn reactie. Personeel liep ook met mondkapjes onder de neus.
Dit is overigens het Ikeatopic. Voor gejank kan men naar KLB.
deden ze idd waarschijnlijk ongezien.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Deden ze niet, vandaar mijn reactie. Personeel liep ook met mondkapjes onder de neus.
Dit is overigens het Ikeatopic. Voor gejank kan men naar KLB.
Nou, dat op de man gedoe omdat iemand zegt met het gezin te zijn gegaan begint anders ook flink vervelend te worden.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
deden ze idd waarschijnlijk ongezien.
En het gaat over de IKEA hè, dat het jou niet zint waar het precies over gaat mbt de IKEA is niet onze schuld
Ik viel vooral over het botte 'nee' als antwoord op de vraag of iemand het aso mocht vinden.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat op de man gedoe omdat iemand zegt met het gezin te zijn gegaan begint anders ook flink vervelend te worden.
En als ik zie hoeveel stellen al samen "gezellig" naar Ikea gingen toen je nog een afspraak moest maken verbaast het me niets dat ouders met hun kinderen gaan als ze iets voor die kinderen nodig hebben waar het kind inspraak in heeft.
Die "aso" opmerking was al op de man, ik zou daar ook niet een potje schijnheilig op gaan zitten reageren met "Wir haben es nicht gewußt".quote:Op maandag 21 juni 2021 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik viel vooral over het botte 'nee' als antwoord op de vraag of iemand het aso mocht vinden.
En ja je kan niet gezien hebben dat er geteld wordt, maar je kan ook dingen aannemen.
Ik vind dat gezellig samen winkelen ook schijt irritant, maar geen reden om dan nu als gezin te gaan. Helemaal omdat de regels steeds meer versoepelen, ik zou dan dus even wachten.
Dan kan je bijdehand reageren als iemand dat aso vindt maar je kan ook gewoon zeggen 'wist ik niet, was idd niet handig nu je het zegt'.
We zijn het duidelijk niet eens. Kan gebeurenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die "aso" opmerking was al op de man, ik zou daar ook niet een potje schijnheilig op gaan zitten reageren met "Wir haben es nicht gewußt".
Het wordt per definitie aso genoemd, terwijl iemand een heel goede reden kan hebben gehad om gezamenlijk te gaan.
Maar goed, man met kind 1, vrouw met kind 2 had ook gekund, dat had weer wel gemogen.
Op de man? Hoe wie je anders egocentrisch gedrag benoemen? :vquote:Op maandag 21 juni 2021 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die "aso" opmerking was al op de man, ik zou daar ook niet een potje schijnheilig op gaan zitten reageren met "Wir haben es nicht gewußt".
Het wordt per definitie aso genoemd, terwijl iemand een heel goede reden kan hebben gehad om gezamenlijk te gaan.
Maar goed, man met kind 1, vrouw met kind 2 had ook gekund, dat had weer wel gemogen.
Wat een onzin, je weet (of kunt weten) wat de regels zijn. Als jij dan vindt dat je er (ook) boven staat, is dat in mijn optiek ook best asociaal. En als je dan inderdaad wat bot "nee" zegt op een vraag en alles beter denkt te weten, dan roep je het in mijn optiek ook op jezelf af.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat mag. Een winkelier mag, binnen de wet, zelf zijn (huis)regels bepalen.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:54 schreef Elleska het volgende:
Dus als iemand op de man speelt dan mag daar geen botte reactie tegenover staan?
Nog even wachten totdat je weer als gezin bij de ikea naar binnen mag duurt al meer dan een jaar. Ikea had afgelopen jaar veel striktere regels dan de landelijke regels. Ik zie het nog wel gebeuren dat na zaterdag mondkapjes verplicht blijven en ze vasthouden aan max 2 personen.
Tnx ga ik daar even langs binnenkort.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:59 schreef SV-tje het volgende:
Als het gaat om de schroeven op het plaatje lijken dat standaard Ikea schroeven die in de buurt van de klantenservice op verschillende manieren (afhankelijk van de vestiging) gratis of voor een klein bedrag te verkrijgen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |