SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat was een prima redding.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Hoe zou jij het noemen?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:12 schreef coronatus het volgende:
Zal het weer een offday zijn volgens ten Hag..
![]()
3 weken minimaal. Met zo’n instelling zo’n wedstrijd ingaan.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:11 schreef Saekerhett het volgende:
Strafkamp lijkt me wel even op zijn plaats. Kutmentaliteit![]()
Gelijk naar Treblinka allen. Zijn die Blauschein niet waardquote:Op zondag 28 februari 2021 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
3 weken minimaal. Met zo’n instelling zo’n wedstrijd ingaan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Beginnen super januari met een gelijk spel en eindigen super februari met een gelijkspel.
Spel was niet best, maar resultaat mag er zijn deze periodeCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
![]()
Wat een eindeAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Heerlijk die haat. Mooi om te zien. Lang geleden dat we zoiets hebben gezien op de velden
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Koning ballen weggeven. Maar het loopt nog goed af.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:26 schreef Tyron het volgende:
ajax speelt slechter sinds gravenberch terug is
Met het oog op de toekomst wel prima om hem gewoon op te blijven stellen. Die jonge gasten hebben nu eenmaal van die dipjes waar ze doorheen moeten.![]()
als hij zo doorgaat zou ik het wel anders neerzetten in de elquote:Op zondag 28 februari 2021 16:28 schreef franske19 het volgende:
[..]
Koning ballen weggeven. Maar het loopt nog goed af.
Met het oog op de toekomst wel prima om hem gewoon op te blijven stellen. Die jonge gasten hebben nu eenmaal van die dipjes waar ze doorheen moeten.![]()
Denzel kent zn moeder niet eens johquote:Op zondag 28 februari 2021 16:30 schreef Isdatzo het volgende:
Hahahahaha Tadic zei iets over m'n moeder![]()
![]()
![]()
Bij vorige pot had @PSVCL ook zo'n TT. Liep ook heel goed af (voor Ajax haha)quote:Op zondag 28 februari 2021 16:33 schreef Heeinz het volgende:
VBL / PSV #1268 Neusjes slopen
Goede TT, goede poll
Dumfries gestemd![]()
Zie post #76quote:Op zondag 28 februari 2021 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij vorige pot had @:PSVCL ook zo'n TT. Liep ook heel goed af (voor Ajax haha)![]()
Mooi, nu alles op de Europa League en iedereen met pijntjes rust geven in de competitie.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
@PSVCL moet gewoon in BNW blijven.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij vorige pot had @:PSVCL ook zo'n TT. Liep ook heel goed af (voor Ajax haha)Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Echt genieten dit! Zelden zo onverdiend een punt gepakt, maar zeker in deze wedstrijd telt alleen het resultaat. PSV was letterlijk in alles beter, had met afstand de beste kansen en had op cruciale momenten ook de arbitrage niet mee en Ajax dit keer wel. Maar dit gun je PSV gewoon, na al die wedstrijden die ze steeds maar weer in de blessuretijd wonnen, krijgen ze nu eindelijk een paar wedstrijden achter elkaar (ADO, Olympiakos en nu dus Ajax) de deksel op de neus in de laatste minuten van de wedstrijd.
Zorgelijk blijft het wel dat Ajax zoveel slechter was, maar niet onverwacht natuurlijk. PSV heeft simpelweg betere spelers. Maar goed, alle Ajacieden die met gekleurde bril de wedstrijd hebben beschouwd zullen wel gaan ontkennen dat PSV een betere selectie heeft en zullen steevast blijven beweren dat de Ajax verdediging prima is![]()
Nou ja boeiend verder, nog steeds zes punten voor op PSV én een wedstrijd minder gespeeld én een doelsaldo dat zoveel beter is dat PSV dat wellicht niet meer gaat goedmaken!![]()
Gaan we dan toch kampioen worden?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Kan je dan niet gewoon scoren en weglopen?quote:
- Nee kan niet, zit niet in mijn karakter.
Dumfries opnaaien.
Huilen dan.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:45 schreef Shreyas het volgende:
Echt genieten dit! Zelden zo onverdiend een punt gepakt, maar zeker in deze wedstrijd telt alleen het resultaat. PSV was letterlijk in alles beter, had met afstand de beste kansen en had op cruciale momenten ook de arbitrage niet mee en Ajax dit keer wel. Maar dit gun je PSV gewoon, na al die wedstrijden die ze steeds maar weer in de blessuretijd wonnen, krijgen ze nu eindelijk een paar wedstrijden achter elkaar (ADO, Olympiakos en nu dus Ajax) de deksel op de neus in de laatste minuten van de wedstrijd.
Zorgelijk blijft het wel dat Ajax zoveel slechter was, maar niet onverwacht natuurlijk. PSV heeft simpelweg betere spelers. Maar goed, alle Ajacieden die met gekleurde bril de wedstrijd hebben beschouwd zullen wel gaan ontkennen dat PSV een betere selectie heeft en zullen steevast blijven beweren dat de Ajax verdediging prima is![]()
Nou ja boeiend verder, nog steeds zes punten voor op PSV én een wedstrijd minder gespeeld én een doelsaldo dat zoveel beter is dat PSV dat wellicht niet meer gaat goedmaken!![]()
Gaan we dan toch kampioen worden?![]()
![]()
Dit is gewoon kloon van psvel toch?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:45 schreef Shreyas het volgende:
Gaan we dan toch kampioen worden?No bitch to me![]()
Niet gelezen.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:45 schreef Shreyas het volgende:
Gaan we dan toch kampioen worden?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:45 schreef Shreyas het volgende:
Gaan we dan toch kampioen worden?![]()
![]()
Denk jij dat Ajax toch geen kampioen wordt dan?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed bij je hoofd of welOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
We spelen de slechtste wedstrijd van het seizoen en na die wedstrijd kom jij tot de conclusie dat we misschien toch wel eens kampioen kunnen wordenquote:Op zondag 28 februari 2021 16:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denk jij dat Ajax toch geen kampioen wordt dan?![]()
Ja inderdaad, maar het staat je vrij om tot een andere conclusie te komen.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We spelen de slechtste wedstrijd van het seizoen en na die wedstrijd kom jij tot de conclusie dat we misschien toch wel eens kampioen kunnen wordenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV viel me overigens ook erg tegen, al hebben die wel een heel matige selectie (buiten 2 of 3 aardige spelers).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Steek had ook wel een paar goede reddingen, prima 2de keeper. Je moet er toch niet aan denken dat je Scherpen moest opstellenNo bitch to me![]()
Het rare is dat Ajax het volledig kwijt was tegen Feyenoord toen Gravenberch gewisseld werd, maar in de beker tegen PSV en in de EL tegen Lille speelde Ajax enorm sterk zonder hem.. Terwijl het tegen Lille en PSV met hem juist een stuk minder is. Vreemd hoe dat gaat.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:26 schreef Tyron het volgende:
ajax speelt slechter sinds gravenberch terug is
(al zal het ook wel aan de positie van Blind liggen in dat verband)![]()
Had meer van ze verwacht die speelden echt niet voor een laatste kans. Denk wel dat ze beter dan Ajax waren omdat ze simpelweg wel moesten winnen.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:57 schreef Pedroso het volgende:
PSV viel me overigens ook erg tegen, al hebben die wel een heel matige selectie (buiten 2 of 3 aardige spelers).Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Dat zou normaal geen reden mogen zijn om beter te zijn natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2021 17:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Had meer van ze verwacht die speelden echt niet voor een laatste kans. Denk wel dat ze beter dan Ajax waren omdat ze simpelweg wel moesten winnen.
Tot aan die vrije trap van Zahavi gebeurde er sowieso heel weinig, in de 2e helft kon PSV mooi leunen met die voorsprong en speelde Ajax veel te matig om er nog doorheen te komen.![]()
Smerig lucky, maar wel een lekkere uitslag daardoor. Het kampioenschap weer een stuk dichter bij. Verder echt heel slecht aan de bal.![]()
Ik vond het wel een terechte uitslag, PSV misschien iets meer recht op een overwinning maar niet in die mate dat het onterecht is. Beide ploegen echt matig misschien te maken met afgelopen donderdag."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Ik zou hem ook gegeven hebben. Mag hier nu nog wel naar gekeken worden eigenlijk aangezien er een VAR is?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe kan Martinez geen rood hebben gekregen?![]()
Lijkt me niet, die rol neemt de VAR nu over als beoordeling achteraf als de scheidsrechter het niet zag.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou hem ook gegeven hebben. Mag hier nu nog wel naar gekeken worden eigenlijk aangezien er een VAR is?![]()
ik denk dat hij net niet op z'n voet staat want ik neem aan dat de VAR er wel naar gekeken heeft, anders 100% roodquote:Op zondag 28 februari 2021 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe kan Martinez geen rood hebben gekregen?![]()
Daley centraal is wat beter voor de passing, op LB kan hij minder invloed uitoefenen. Anderzijds staat het soms defensief beter met Martinez achterin. Dus dat zijn lastige keuzes die Ten Hag moet maken. Je zou bijna zeggen dat Gravenberch een potje moet banken als Tagliafico terug is.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het rare is dat Ajax het volledig kwijt was tegen Feyenoord toen Gravenberch gewisseld werd, maar in de beker tegen PSV en in de EL tegen Lille speelde Ajax enorm sterk zonder hem.. Terwijl het tegen Lille en PSV met hem juist een stuk minder is. Vreemd hoe dat gaat.
(al zal het ook wel aan de positie van Blind liggen in dat verband)![]()
Naja ik kan begrijpen dat Ajax wat meer de urgentie van deze wedstrijd voelde. Mag natuurlijk niet maar snappen doe ik het wel.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zou normaal geen reden mogen zijn om beter te zijn natuurlijk
Tot aan die vrije trap van Zahavi gebeurde er sowieso heel weinig, in de 2e helft kon PSV mooi leunen met die voorsprong en speelde Ajax veel te matig om er nog doorheen te komen.In de herhalingen van ESPN was het niet echt te zien wat er nu precies gebeurde dus ik neem aan dat de VAR beter gekeken heeft en er dus niets aan de hand was..quote:Op zondag 28 februari 2021 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat hij net niet op z'n voet staat want ik neem aan dat de VAR er wel naar gekeken heeft, anders 100% roodMijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Toch zie je bij momenten wel dat hij technisch heel begaafd is.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:12 schreef Heeinz het volgende:
Kudus moet ook weer even inkomen zeg. Wat was die ook matigIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Waarbij Ajax de komende weken ook zo door blijft gaan qua wedstrijden, er is niet eens ruimte voor een inhaalwedstrijd..quote:Op zondag 28 februari 2021 17:23 schreef Omega het volgende:
Ik vond het wel een terechte uitslag, PSV misschien iets meer recht op een overwinning maar niet in die mate dat het onterecht is. Beide ploegen echt matig misschien te maken met afgelopen donderdag.
Hopelijk dat ze de komende week 2x wat makkelijker winnen, maar vrees ervoor.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2021 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat hij net niet op z'n voet staat want ik neem aan dat de VAR er wel naar gekeken heeft, anders 100% rood![]()
ontzettend dom nadat hij recent een penalty heeft veroorzaaktquote:
dan zou je toch denken dat zo'n speler even het gas terugneemt![]()
Dit doet hij toch doorlopend?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
ontzettend dom nadat hij recent een penalty heeft veroorzaakt
dan zou je toch denken dat zo'n speler even het gas terugneemtIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Cultuur dingetje gok ik ;-)quote:Op zondag 28 februari 2021 17:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan zou je toch denken dat zo'n speler even het gas terugneemtMijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Oh ja zeker ik zet ook geen vraagtekens bij zijn kwaliteiten, maar het is nog lang niet de Kudus die we aan het begin van het seizoen zagenquote:Op zondag 28 februari 2021 17:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Toch zie je bij momenten wel dat hij technisch heel begaafd is.![]()
hij heeft iedere wedstrijd wel 1 keer een vorm van kortsluitingquote:Op zondag 28 februari 2021 17:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan zou je toch denken dat zo'n speler even het gas terugneemt![]()
Wedstrijd niet gezien. Hoe was het?
Terechte 1-1?
[ Bericht 5% gewijzigd door Vjenne12345 op 28-02-2021 18:23:32 ]![]()
Als PSV supporter wellicht niet helemaal objectief, maar Ajax verdiende eigenlijk geen punt.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wedstrijd niet goed. Hoe was het?
Terechte 1-1?
Verder gewoon van twee kanten matig.![]()
hele slechte wedstrijd, Ajax 1e kwartier dominant, daarna slordig, PSV kwam beter in de wedstrijd zonder echt wat te creëren, vrije trap mooi ingeschoten 1-0, 2e helft Ajax nog steeds slordig, PSV probeert het via de omschakeling maar na minuut 60 was daar de kracht wel wel weg, ze maken de 2-0 maar die werd terecht afgekeurd vanwege aanvallend hands, Ajax kreeg in de blessuretijd een terechte penalty vanwege hands, 1-1quote:Op zondag 28 februari 2021 18:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wedstrijd niet goed. Hoe was het?
Terechte 1-1?![]()
Beetje zoals met Antony eerder, niet al het natrappen en op de voet staan is per se rood.quote:
Wat wel zou moeten, dit is wel heel raar.![]()
![]()
Dit is wel fantastisch. Boos zijn op Tadic omdat hij iets over de moeder van Dumbfries zei en hem dan hoerenzoon noemenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
ja beter dan de wedstrijd ditquote:Op zondag 28 februari 2021 18:22 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel fantastisch. Boos zijn op Tadic omdat hij iets over de moeder van Dumbfries zei en hem dan hoerenzoon noemen![]()
![]()
Ach dit maakt het toch allemaal nog mooierquote:Op zondag 28 februari 2021 18:22 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel fantastisch. Boos zijn op Tadic omdat hij iets over de moeder van Dumbfries zei en hem dan hoerenzoon noemen![]()
1-1 is niet slecht tegen PSV uit.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hele slechte wedstrijd, Ajax 1e kwartier dominant, daarna slordig, PSV kwam beter in de wedstrijd zonder echt wat te creëren, vrije trap mooi ingeschoten 1-0, 2 helft Ajax nog steeds slordig, PSV probeert het via de omschakeling maar na minuut 60 was daar de kracht wel wel weg, ze maken de 2-0 maar die werd terecht afgekeurd vanwege aanvallend hands, Ajax kreeg in de blessuretijd een terechte penalty vanwege hands, 1-1
Hebben nog een wedstrijd minder en PSV is niet dichterbij gekomen.
Zou het mooi vinden als PSV nog een plek zakt, lekker achter AZ of Vitesse.![]()
Eerste helft controleerde Ajax nog wel. Gelijkspel was prima en ze haalden ook wel het tempo eruit. Dat ze geen echte vuist maakte tegen een PSV dat met veel man achter de bal bleef vond ik wel logisch.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hele slechte wedstrijd, Ajax 1e kwartier dominant, daarna slordig, PSV kwam beter in de wedstrijd zonder echt wat te creëren, vrije trap mooi ingeschoten 1-0, 2 helft Ajax nog steeds slordig, PSV probeert het via de omschakeling maar na minuut 60 was daar de kracht wel wel weg, ze maken de 2-0 maar die werd terecht afgekeurd vanwege aanvallend hands, Ajax kreeg in de blessuretijd een terechte penalty vanwege hands, 1-1
Dat je in de tweede helft op achterstand geen kut creëert is wel wat erger.
Maar goed, we kunnen nog het excuus van geen vleugelspelers en een idioot zware periode gebruiken. Het was wel erg slordig. PSV mistte de adem om vol gas te gaan, Ajax verspeelde de bal continue en dan ben je je hele spel kwijt.
En het gaat ook maar door met die drukte. Deze week nog beker. Volgende week weer EL. Ergens nog een inhaalwedstrijd tegen een labiel Utrecht. Met een PSV dat uit beide competities ligt is het toch wel fijn dat ze niet tot 3 punten zijn genaderd.![]()
Scheldpartijen in sappig Brabants kan ik sowieso nooit heel serieus nemen.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:22 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel fantastisch. Boos zijn op Tadic omdat hij iets over de moeder van Dumbfries zei en hem dan hoerenzoon noemenIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Daarom al met al een prima resultaat ondanks een matig Ajax.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Eerste helft controleerde Ajax nog wel. Gelijkspel was prima en ze haalden ook wel het tempo eruit. Dat ze geen echte vuist maakte tegen een PSV dat met veel man achter de bal bleef vond ik wel logisch.
Dat je in de tweede helft op achterstand geen kut creëert is wel wat erger.
Maar goed, we kunnen nog het excuus van geen vleugelspelers en een idioot zware periode gebruiken. Het was wel erg slordig. PSV mistte de adem om vol gas te gaan, Ajax verspeelde de bal continue en dan ben je je hele spel kwijt.
En het gaat ook maar door met die drukte. Deze week nog beker. Volgende week weer EL. Ergens nog een inhaalwedstrijd tegen een labiel Utrecht. Met een PSV dat uit beide competities ligt is het toch wel fijn dat ze niet tot 3 punten zijn genaderd.![]()
zonder ondertiteling ook best moeilijkquote:Op zondag 28 februari 2021 18:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Scheldpartijen in sappig Brabants kan ik sowieso nooit heel serieus nemen.![]()
Het maakt me droevig dat er mensen zijn die dit grappig vinden.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:44 schreef damsco het volgende:
https://twitter.com/i/status/1366050049071996929
Dumfries is achteraf best reëel![]()
PSVCL ben jij dat?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:22 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel fantastisch. Boos zijn op Tadic omdat hij iets over de moeder van Dumbfries zei en hem dan hoerenzoon noemenHuilen dan.![]()
Ik voel met je meequote:Op zondag 28 februari 2021 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het maakt me droevig dat er mensen zijn die dit grappig vinden.![]()
Het zou weinig uit moeten maken, maar op een of andere manier lijkt het Europa League ritme clubs ook geen goed te doen. Dinsdagavond/woensdagavond (Champions League) en dan meestal op zaterdagavond voelt vaak toch beter dan steeds die donderdagavond en een zondagmiddag (Europa League). Het mag natuurlijk geen excuus zijn, maar ik verwacht daardoor nog wel wat meer zaadpotjes op zondag.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Combinatie van factoren. Gewoon ook een raar jaar en denk dat er behoorlijk roofbouw wordt gepleegd op spelers, zeker met die smalle Eredivisieselecties. Het lijkt ook wel of alle topwedstrijden in weekenden met EL voetbal zijn, maar mogelijk is dat beeld wat vertel me in mijn hoofd.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:59 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het zou weinig uit moeten maken, maar op een of andere manier lijkt het Europa League ritme clubs ook geen goed te doen. Dinsdagavond/woensdagavond (Champions League) en dan meestal op zaterdagavond voelt vaak toch beter dan steeds die donderdagavond en een zondagmiddag (Europa League). Het mag natuurlijk geen excuus zijn, maar ik verwacht daardoor nog wel wat meer zaadpotjes op zondag.
Je merkt met name dat de spelers die ook nog een Corona-infectie hebben gehad het erg zwaar hebben in deze fase. Maar goed, daar hebben Ajax en PSV evenveel last van allemaal, al heb ik wel het idee dat de selectie van Ajax wat breder is en er wat minder blessureleed is momenteel.![]()
staat een kuil te graven voor de penaltiestip met 2 medespelers.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:44 schreef damsco het volgende:
https://twitter.com/i/status/1366050049071996929
Dumfries is achteraf best reëel
man man manproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Hoort gewoon allemaal bij de emotie van zo'n wedstrijd. Niet te moeilijk over doen, inderdaad.quote:
Het is niet dat er iemand in zijn nek wordt gebeten ofzo.![]()
Toch oogden de PSV spelers een stuk fitter vandaag en haalden de meeste ook een hoger niveau.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar goed, daar hebben Ajax en PSV evenveel last van allemaal, al heb ik wel het idee dat de selectie van Ajax wat breder is en er wat minder blessureleed is momenteel.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem aan dat die allemaal een boete hebben gehad, geen afstand houdenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:22 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel fantastisch. Boos zijn op Tadic omdat hij iets over de moeder van Dumbfries zei en hem dan hoerenzoon noemenNo bitch to me![]()
Ajax heeft natuurlijk wel een tijd lang de twee topaankopen moeten missen en heeft pas sinds de winterstop Haller. Rensch en Timber lijken zich snel te ontwikkelen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Combinatie van factoren. Gewoon ook een raar jaar en denk dat er behoorlijk roofbouw wordt gepleegd op spelers, zeker met die smalle Eredivisieselecties. Het lijkt ook wel of alle topwedstrijden in weekenden met EL voetbal zijn, maar mogelijk is dat beeld wat vertel me in mijn hoofd.
Je merkt met name dat de spelers die ook nog een Corona-infectie hebben gehad het erg zwaar hebben in deze fase. Maar goed, daar hebben Ajax en PSV evenveel last van allemaal, al heb ik wel het idee dat de selectie van Ajax wat breder is en er wat minder blessureleed is momenteel.
Vandaag denk ik wel dat je met name de dreiging van een Mazraoui wel wat mist en Blind op LB vind ik persoonlijk ook suboptimaal, dus als Nico weer fit is, dan zou ik hem ook liever zien doorschuiven naar het middenveld ten koste van bijvoorbeeld Alvarez.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 28 februari 2021 20:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toch oogden de PSV spelers een stuk fitter vandaag en haalden de meeste ook een hoger niveau.natuurlijk joh, pass nauwkeurigheid Ajax 75% , PSV 66%, zeker voor Ajax begrippen slecht maar nog altijd beter en dat ook nog eens met 50% meer passes
![]()
Je weet wie je citeert, maar ik vond PSV er op het eind ook aardig doorheen zitten, afgezien van het feit dat ze nog een Vertessen in de ploeg gooiden om heel hard te sprinten.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:02 schreef Tarado het volgende:
[..]natuurlijk joh, pass nauwkeurigheid Ajax 75% , PSV 66%, zeker voor Ajax begrippen slecht maar nog altijd beter en dat ook nog eens met 50% meer passes
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vind PSV de laatste tijd er eigenlijk elke wedstrijd na 80 minuten wel aardig doorheen zitten.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je weet wie je citeert, maar ik vond PSV er op het eind ook aardig doorheen zitten, afgezien van het feit dat ze nog een Vertessen in de ploeg gooiden om heel hard te sprinten.![]()
Ja grappig. Voor mijn gevoel was Ajax ook slordiger dan PSV, maar dat komt dus gewoon omdat ik meer van Ajax verwacht en daar meer op gefocust ben.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:02 schreef Tarado het volgende:
[..]natuurlijk joh, pass nauwkeurigheid Ajax 75% , PSV 66%, zeker voor Ajax begrippen slecht maar nog altijd beter en dat ook nog eens met 50% meer passes
![]()
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja grappig. Voor mijn gevoel was Ajax ook slordiger dan PSV, maar dat komt dus gewoon omdat ik meer van Ajax verwacht en daar meer op gefocust ben.
Groot fan van User Wotte![]()
Poging tot mishandeling is niet eens strafbaar.quote:
Wat wil je hier nou mee bereiken? Geef zulke idioten gewoon geen aandacht.zie email 27 oktober![]()
Wel lekker trouwens dat we tegenwoordig in de laatste minuten een goaltje kunnen maken / nog iets kunnen forceren.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
gaat ook niet om die idioten maar om de club die het niet goed/veilig organiseertquote:Op maandag 1 maart 2021 03:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Poging tot mishandeling is niet eens strafbaar.
Wat wil je hier nou mee bereiken? Geef zulke idioten gewoon geen aandacht.![]()
Is een moeilijk geval geworden inmiddels, hangt ook van de prijs af maar voor onder de 12 zou ik wel een gokje wagen als ik Overmars was.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:45 schreef Scrummie het volgende:
Willen jullie die Ihattaren nog wel hebben eigenlijk?![]()
Stukje mentaliteit is wel een dingetje. Maar ja, ook nog jong. Krijg inmiddels wel een beetje een Aisatti idee bij die jongen.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is een moeilijk geval geworden inmiddels, hangt ook van de prijs af maar voor onder de 12 zou ik wel een gokje wagen als ik Overmars was.![]()
Blijft moeilijk al denk ik wel dat Ihattaren meer talent heeft dan Aisatti had, hij is wel buitencategorie maar als je dat niet aan de praat krijgt heb je er uiteraard ook niets aan. Het is ook afwachten wat Raiola doet.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stukje mentaliteit is wel een dingetje. Maar ja, ook nog jong. Krijg inmiddels wel een beetje een Aisatti idee bij die jongen.![]()
Spelers aanvallen is altijd laf. Ook bij ons natuurlijk ook een keer gebeurd en dat kan je gewoonweg niet maken. Wil je matten, spreek je af met de andere kant en kom je met je vuisten. Niet afreageren op spelers. Laag.
1 ding is wel fijn hieraan, het zien van de enorme frustratie daar. Zonde dat er geen 33,000 gefrustreerde andere wezens bij waren gisteren. Had onbetaalbaar geweest in de laatste 10 minuten.Hij heeft wel in een ding gelijk. Waar waren zijn luitenanten Davy en Daley om die 3 weg te houden?quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Meh...quote:Op maandag 1 maart 2021 08:45 schreef Scrummie het volgende:
Willen jullie die Ihattaren nog wel hebben eigenlijk?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
zit wel wat in maar het is een penalty dus strafschopgebied zou leeg moeten zijn, Makkelie had 3 keer geel moeten uitdelen en dus 2e geel voor Dumfries.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:05 schreef Red_85 het volgende:
Hij heeft wel in een ding gelijk. Waar waren zijn luitenanten Davy en Daley om die 3 weg te houden?![]()
wel zielig dat een man uit 85 (?) hier zijn pleziertje uit moet halenquote:Op maandag 1 maart 2021 09:05 schreef Red_85 het volgende:
Spelers aanvallen is altijd laf. Ook bij ons natuurlijk ook een keer gebeurd en dat kan je gewoonweg niet maken. Wil je matten, spreek je af met de andere kant en kom je met je vuisten. Niet afreageren op spelers. Laag.
1 ding is wel fijn hieraan, het zien van de enorme frustratie daar. Zonde dat er geen 33,000 gefrustreerde andere wezens bij waren gisteren. Had onbetaalbaar geweest in de laatste 10 minuten.
[..]
Hij heeft wel in een ding gelijk. Waar waren zijn luitenanten Davy en Daley om die 3 weg te houden?![]()
arne slot komt met een masterplan en overtuigt ihattaren om naar feyenoord te komenquote:Op maandag 1 maart 2021 08:45 schreef Scrummie het volgende:
Willen jullie die Ihattaren nog wel hebben eigenlijk?
salaris van berghuis overnemen![]()
Liever niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
arne slot komt met een masterplan en overtuigt ihattaren om naar feyenoord te komen
salaris van berghuis overnemen![]()
Jij zal nooit plezier hebben gehad om supporters van rivalen neequote:Op maandag 1 maart 2021 09:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel zielig dat een man uit 85 (?) hier zijn pleziertje uit moet halen
Daar sta jij boven!![]()
het was een matig trolletjequote:Op maandag 1 maart 2021 09:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zal nooit plezier hebben gehad om supporters van rivalen nee
Daar sta jij boven!
excuus![]()
niet zo projecteren maatquote:Op maandag 1 maart 2021 09:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hele leven is een matig trolletje.![]()
doe niet zo uit de hoogte johquote:Op maandag 1 maart 2021 09:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doe dit lekker in Feyenoord-topic. Zulks laag niveau zijn we hier niet gewend![]()
Hoe dan ook zonde als Ihattaren naar middenmoot Italie vertrekt want ook al krijgt Raiola hem bij stel Juventus dan stallen ze hem ergens anders.quote:![]()
Vast al gezegd. Maar ik hoop dat Ajax hem pakt.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook zonde als Ihattaren naar middenmoot Italie vertrekt want ook al krijgt Raiola hem bij stel Juventus dan stallen ze hem ergens anders.![]()
Jup eens, al kan het ook zijn dat hij nu denkt dat hij toch niet de absolute top gaat halen omdat hij dan écht alles moet geven of in ieder geval erg veel.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook zonde als Ihattaren naar middenmoot Italie vertrekt want ook al krijgt Raiola hem bij stel Juventus dan stallen ze hem ergens anders.
Kan ook een verstandige keuze zijn om dan in ieder geval die eerste paar miljoenen binnen te harken in je carrière.![]()
![]()
Als hij de vuile meters niet wil maken bij PSV waarom zou hij dat opeens wel willen bij Ajax?quote:Op maandag 1 maart 2021 09:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vast al gezegd. Maar ik hoop dat Ajax hem pakt.![]()
Hoe oud je ook bent, voor dat soort ben je nooit te oud.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel zielig dat een man uit 85 (?) hier zijn pleziertje uit moet halen'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
eens hoor, ik ben nog wat ouder maar gisteren was de afterparty beter dan de wedstrijdquote:Op maandag 1 maart 2021 10:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe oud je ook bent, voor dat soort ben je nooit te oud.![]()
![]()
![]()
Als een scheids dat niet doet, dan moet je daar gewoon staan om je teamgenoot te beschermen.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit wel wat in maar het is een penalty dus strafschopgebied zou leeg moeten zijn, Makkelie had 3 keer geel moeten uitdelen en dus 2e geel voor Dumfries.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Is ihataren van de pizzabakker?quote:Op maandag 1 maart 2021 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook zonde als Ihattaren naar middenmoot Italie vertrekt want ook al krijgt Raiola hem bij stel Juventus dan stallen ze hem ergens anders.
Ooooow! Dan snap ik de hele soap.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dat kon al snel!quote:Op maandag 1 maart 2021 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens hoor, ik ben nog wat ouder maar gisteren was de afterparty beter dan de wedstrijd![]()
[ afbeelding ]
Deze was ook legendarisch inderdaad.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Als hij Ekkelenkamp en Labyad kan vervangen in de selectie mag hij zeker komen, maar ik zie er vooralsnog geen basisspeler in.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:45 schreef Scrummie het volgende:
Willen jullie die Ihattaren nog wel hebben eigenlijk?Oh.![]()
Niet bang dat die mentaliteitskwestie dan weer op gaat spelen zodra het even tegen zit? Puur qua voetbaltalent begrijp ik het wel hoor, maar pff, moet er niet aan denken zo'n rotte appel in je selectie te hebben.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij Ekkelenkamp en Labyad kan vervangen in de selectie mag hij zeker komen, maar ik zie er vooralsnog geen basisspeler in.![]()
Precies, lijkt mij ook maar een vervelend jong die moet je niet willen als Ajax.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij de vuile meters niet wil maken bij PSV waarom zou hij dat opeens wel willen bij Ajax?
Daarnaast zal PSV hem sowieso niet goedkoop naar Ajax laten gaanNo bitch to me![]()
Het is goed afgelopenquote:Op maandag 1 maart 2021 10:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als een scheids dat niet doet, dan moet je daar gewoon staan om je teamgenoot te beschermen.![]()
![]()
De selectie van Feyenoord is ook een rotte appel.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet bang dat die mentaliteitskwestie dan weer op gaat spelen zodra het even tegen zit? Puur qua voetbaltalent begrijp ik het wel hoor, maar pff, moet er niet aan denken zo'n rotte appel in je selectie te hebben.
Met maaien erin.![]()
Die trainer heeft ook wel wat de schijn tegen die houdt meer van dravertjes, je moet spelers ook wel een perspectief bieden maar blijft gissen wat daar echt aan de hand is.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet bang dat die mentaliteitskwestie dan weer op gaat spelen zodra het even tegen zit? Puur qua voetbaltalent begrijp ik het wel hoor, maar pff, moet er niet aan denken zo'n rotte appel in je selectie te hebben.![]()
alsof ze nu nog de keuze hebben, dat van hij mag voor 5 miljoen naar Italie maar Ajax moet 15 betalen fabeltje werkt meestal nietquote:Op maandag 1 maart 2021 10:50 schreef TornadoDK het volgende:
Daarnaast zal PSV hem sowieso niet goedkoop naar Ajax laten gaan![]()
Ja eens, dat zal niet meehelpen. Al begon het met Ihattarren al bij zijn binnenkomst met al die extra kilo's.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die trainer heeft ook wel wat de schijn tegen die houdt meer van dravertjes, je moet spelers ook wel een perspectief bieden maar blijft gissen wat daar echt aan de hand is.![]()
Uiteraard maar daar is de club toch ook bij, op die leeftijd ben je binnen 2 -3 weken gewoon weer strakquote:Op maandag 1 maart 2021 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens, dat zal niet meehelpen. Al begon het met Ihattarren al bij zijn binnenkomst met al die extra kilo's.![]()
van buitenaf lijkt het er toch op dat ihatteren alle kansen van PSV heeft gekregen?quote:Op maandag 1 maart 2021 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar daar is de club toch ook bij, op die leeftijd ben je binnen 2 -3 weken gewoon weer strak
als Mauro of Gakpo te dik terug komt en maar niet fit worden staan ze er denk ik eerder naast![]()
![]()
als een speler een te hoog vet% heeft zou hij niet eens mee mogen trainen naar mijn mening, hoe ze dat daar doen weet ik verder nietquote:Op maandag 1 maart 2021 11:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
van buitenaf lijkt het er toch op dat ihatteren alle kansen van PSV heeft gekregen?
als Mauro of Gakpo te dik terug komt en maar niet fit worden staan ze er denk ik eerder naast![]()
quote:Op maandag 1 maart 2021 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
als een speler een te hoog vet% heeft zou hij niet eens mee mogen trainen
Eredivisie-genot![]()
quote:Op maandag 1 maart 2021 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eredivisie-genotdit was toch wel heel ernstig, zie je normaliter alleen bij benefiet wedstrijden van oud voetballers
![]()
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eredivisie-genot![]()
Ik ben daar ook wel bang voor. Bij Ajax moet hij ook gewoon fit zijn en een heleboel kilometers maken per wedstrijd. Hij zal sowieso die knop om moeten zetten ongeacht bij PSV of bij Ajax. Als hij dat niet wil zal hij één of twee niveaus lager moeten gaan voetballen. Ziyech zou zijn voorbeeld moeten zijn, juist op dat vlak.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet bang dat die mentaliteitskwestie dan weer op gaat spelen zodra het even tegen zit? Puur qua voetbaltalent begrijp ik het wel hoor, maar pff, moet er niet aan denken zo'n rotte appel in je selectie te hebben.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Dan gaat Tadic even met hem babbelen hoe je moet leven als prof, hij kan natuurlijk altijd nog meer volwassen worden met de juiste mensen en trainer.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet bang dat die mentaliteitskwestie dan weer op gaat spelen zodra het even tegen zit? Puur qua voetbaltalent begrijp ik het wel hoor, maar pff, moet er niet aan denken zo'n rotte appel in je selectie te hebben.
Al denk ik niet dat Ajax hem gaat halen hoor.Oh.![]()
Exactquote:
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Maar dat was gisteren sowieso niet gelukt, op een gegeven moment was Ten Hag bezig om zowel Tadic als Dumfries te kalmerenquote:Op maandag 1 maart 2021 10:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als een scheids dat niet doet, dan moet je daar gewoon staan om je teamgenoot te beschermen.![]()
![]()
dat was na de goal, het ging even om het moment ervoor maar uiteindelijk wel beter dat er geen andere Ajax spelers bij waren want dan was het voor de penalty al uit de hand gelopen en dan moet Tadic die toch nog steeds makenquote:Op maandag 1 maart 2021 11:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat was gisteren sowieso niet gelukt, op een gegeven moment was Ten Hag bezig om zowel Tadic als Dumfries te kalmeren![]()
Ah joh, dit hele voorval moet gewoon kunnen.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat was gisteren sowieso niet gelukt, op een gegeven moment was Ten Hag bezig om zowel Tadic als Dumfries te kalmeren
Het ging er om gisteren, dat zag je, dat voelde je, er was geen klap aan in de wedstrijd, maar de intense spanning zat er goed op. Hoort bij een topper.
Dan dit? De ene loopt de ander te neten en uit te dagen, de ander haalt zijn gram en komt met het bekende Balkan temperament.
Boeiend. Dit was nog beschaafd bij alle riffe raffe's die we kennen over de jaren. Er is geen trainer die een assistent trainer bijvoorbeeld de ogen uitsteekt en vervolgens arrogant gaat staan kijken en genieten van de pijn van een ander.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Eens hoor, maar jij vond het raar dat er geen spelers waren die hem beschermden, vandaar de reactie. Daar had Tadic zich gisteren niet door laten tegenhouden, heb ik het zo het idee.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah joh, dit hele voorval moet gewoon kunnen.
Het ging er om gisteren, dat zag je, dat voelde je, er was geen klap aan in de wedstrijd, maar de intense spanning zat er goed op. Hoort bij een topper.
Dan dit? De ene loopt de ander te neten en uit te dagen, de ander haalt zijn gram en komt met het bekende Balkan temperament.
Boeiend. Dit was nog beschaafd bij alle riffe raffe's die we kennen over de jaren. Er is geen trainer die een assistent trainer bijvoorbeeld de ogen uitsteekt en vervolgens arrogant gaat staan kijken en genieten van de pijn van een ander.![]()
Uiteindelijk wel jammer dat Ajax meeging in het vechtvoetbal van PSV want anders win je die wedstrijd eenvoudig![]()
Het was vooral jammer dat Ajax niet meer dan drie keer naar elkaar kon passen zonder balverlies te lijden.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:16 schreef Tarado het volgende:
Uiteindelijk wel jammer dat Ajax meeging in het vechtvoetbal van PSV want anders win je die wedstrijd eenvoudig![]()
zeker was enorm slordigquote:Op maandag 1 maart 2021 12:33 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Het was vooral jammer dat Ajax niet meer dan drie keer naar elkaar kon passen zonder balverlies te lijden.![]()
Overtrokken reactie van die Dumfries trouwens, ik vermoed dat Tadic gewoon een krachtterm heeft gebruikt als picka vam materina, wat in principe gewoon de Servische variant van motherfucker is, om daar nou helemaal van over de rooie te gaan....
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Dumfries moet niet janken, loopt elke wedstrijd te provoceren, te vallen en te zuigen maar als hij wat terug krijgt dan is de wereld te klein.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:38 schreef Hathor het volgende:
Overtrokken reactie van die Dumfries trouwens, ik vermoed dat Tadic gewoon een krachtterm heeft gebruikt als picka vam materina, wat in principe gewoon de Servische variant van motherfucker is, om daar nou helemaal van over de rooie te gaan....![]()
eensquote:Op maandag 1 maart 2021 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dumfries moet niet janken, loopt elke wedstrijd te provoceren, te vallen en te zuigen maar als hij wat terug krijgt dan is de wereld te klein.![]()
eensquote:Op maandag 1 maart 2021 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dumfries moet niet janken, loopt elke wedstrijd te provoceren, te vallen en te zuigen maar als hij wat terug krijgt dan is de wereld te klein.Love is in the air!![]()
Eensquote:Op maandag 1 maart 2021 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dumfries moet niet janken, loopt elke wedstrijd te provoceren, te vallen en te zuigen maar als hij wat terug krijgt dan is de wereld te klein.![]()
Eens.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dumfries moet niet janken, loopt elke wedstrijd te provoceren, te vallen en te zuigen maar als hij wat terug krijgt dan is de wereld te klein.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
ALs je het goed luistert, hebben ze bij de NOS het "pizza" geluidmomentje gemonteerd als Velthuizen de bal naar voren trapte.quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Pietzaquote:Op maandag 1 maart 2021 13:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
ALs je het goed luistert, hebben ze bij de NOS het "pizza" geluidmomentje gemonteerd als Velthuizen de bal naar voren trapte.![]()
Eens. Jankbal.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eredivisie-genot
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: