Je bent grappig in je postings. Net zo veranderlijk als het weer van de laatste 3 weken. Iedereen moet opzouten wanneer ze een andere mening hebben. Doe die capuchon eens voor je ogen weg, gaat een wereld voor je open.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Boeien en jank eens ergens anders
Nick denkt dat het morgen al klaar isquote:Op zondag 28 februari 2021 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik hoop 2 dagen. Want dit trek ik geen hele week
Ze mist haar liefjequote:Op zondag 28 februari 2021 14:30 schreef puzziepie het volgende:
M&M worden genomineerd
[ afbeelding ]
Ik hoop dat BB de dames op de dames laten stemmen en de heren hetzelfde.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:30 schreef suzi1 het volgende:
nick, michel, naomie en nick stemmen op mike en matt
quote:Op zondag 28 februari 2021 14:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Boeien en jank eens ergens anders
Nee joh, dat zou Michel nooit doen.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:30 schreef M.Ritcher het volgende:
Michel er uit aub staat weer te overleggen door de deur over de nominaties en bondjes aan het maken.
De echte reden waarom Mike Jill en Thomas gestemd heeft, omdat hij aan hun geen keuken kan verkopen.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Mike was wel de enige die had gezegd dat hij dat nooit zou doen. Als Mike anders had gestemd had hij nog een van de twee kunnen redden doordat hij huismeester was.
Zei Michel dat ook?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:30 schreef puzziepie het volgende:
M&M worden genomineerd
[ afbeelding ]
Kijk, ik ben het met je eens!quote:Op zondag 28 februari 2021 14:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat BB de dames op de dames laten stemmen en de heren hetzelfde.
Mike blijft dan idd gok ik.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
MAtt en Mike
Ik zie Mike dit nog halen
waarvan akte.quote:
Staat het op dit moment te doen anders. Dat dat mag van BB?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou Michel nooit doen.
Staan ze nu alweer te overleggen over nomineren?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:30 schreef Yolk het volgende:
Michel dus ook op M(ike) & M(att) dus. Of hij is niet eerlijk naar Julie, en dat lijkt me sterk.
Zou mooi zijn als sanctie zelf op de nominatiebankquote:Op zondag 28 februari 2021 14:32 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Staat het op dit moment te doen anders. Dat dat mag van BB?
Het ging mij hier vooral om de stijgende populariteit van Mike bij de kijker. Een paar weken geleden zou hij nog kansloos geweest zijn als hij naast Jill op de bank zou komen, nu gaat het in veel polls gelijk op.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Mikes populariteit begint gestaag toe te nemen.![]()
[ twitter ]
Wie geeft, moet ook kunnen incasseren.quote:
Ja Michel weer door de deur met Juli afspraken gemaaktquote:Op zondag 28 februari 2021 14:32 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Staan ze nu alweer te overleggen over nomineren?
Schijnbaarquote:Op zondag 28 februari 2021 14:32 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Staat het op dit moment te doen anders. Dat dat mag van BB?
ik heb capuchon niet zien scheldenquote:Op zondag 28 februari 2021 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie geeft, moet ook kunnen incasseren.
Kijk aan. Het is allemaal zo slecht nog niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk, ik ben het met je eens!
Mike komt ook niet naast Jillquote:Op zondag 28 februari 2021 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het ging mij hier vooral om de stijgende populariteit van Mike bij de kijker. Een paar weken geleden zou hij nog kansloos geweest zijn als hij naast Jill op de bank zou komen, nu gaat het in veel polls gelijk op.
Welke afspraak?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:33 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ja Michel weer door de deur met Juli afspraken gemaakt
Was dat verboden.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:30 schreef M.Ritcher het volgende:
Michel er uit aub staat weer te overleggen door de deur over de nominaties en bondjes aan het maken.
Wat een liefde hier in de COSquote:Op zondag 28 februari 2021 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kijk aan. Het is allemaal zo slecht nog niet.
Kan er mee leven.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als het vrouwen op vrouwen zijn en mannen op mannen zijn. Dan hoop ik op 2 genomineerden per geslacht!
Bij de vrouwen Zoey en Jill
Bij de mannen Matt en Mike
Zoey
Mike is een klootzak. Mensen houden nu eenmaal van klootzakken.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het ging mij hier vooral om de stijgende populariteit van Mike bij de kijker. Een paar weken geleden zou hij nog kansloos geweest zijn als hij naast Jill op de bank zou komen, nu gaat het in veel polls gelijk op.
Matt dus. Tenminste als er geen twist in het nominatie verhaal komt.quote:
Schijt aan wat een ander daarvan vind.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen van de soppers
probeert het aan te halen bij Julie?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:36 schreef Ebinas het volgende:
Michel probeert het zingen van Jill aan te halen bij Michel.
Ze hapt niet echt.
Dus Michel doet even een schepje er boven op
Eensquote:Op zondag 28 februari 2021 14:37 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Schijt aan wat een ander daarvan vind.
Jij bent al net zo grappig als Capuchon. Nextquote:Op zondag 28 februari 2021 14:34 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik heb capuchon niet zien schelden
Blijkbaar en al tegen iedereen volgens Julie.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:37 schreef suzi1 het volgende:
o julie heeft tegen jill en liese gezegd dat het liedje te ver ging?
Ja ja ja ja ik begon met tikken en het werd steeds ergerquote:Op zondag 28 februari 2021 14:37 schreef Verida het volgende:
[..]
probeert het aan te halen bij Julie?
Ik schrok ook van die postingquote:Op zondag 28 februari 2021 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen van de soppers
quote:Op zondag 28 februari 2021 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat een liefde hier in de COS
[ afbeelding ]
Gosh wilde je bijna voor leugenaar uit maken, Ik heb het nu pas op streams.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:36 schreef Ebinas het volgende:
Ze hapt niet echt.
Zie ik Mike wel winnen van Matt. Ze hadden beter opnieuw Jill er kunnen tegen zetten als ze hem eruit willen.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:38 schreef Toweler het volgende:
Dan mag Mike nog wel effe blijven als het donderdag matt Mike is
Dan is de stalker gelukkig weg
Mijn lauwe piswater denkt dat er nu een twist komtquote:Op zondag 28 februari 2021 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Matt dus. Tenminste als er geen twist in het nominatie verhaal komt.
quote:Op zondag 28 februari 2021 14:36 schreef Ebinas het volgende:
Ze hapt niet echt.
Via een zijdeurtje blijkbaarquote:Op zondag 28 februari 2021 14:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hoe komen hun aan zonlicht. Dat mag toch helemaal niet?
Ik hoop hetquote:Op zondag 28 februari 2021 14:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn lauwe piswater denkt dat er nu een twist komt
Precies. Dus hoop ook op een twistquote:Op zondag 28 februari 2021 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
Het is allemaal anders wel heel vanzelfsprekend.
Dat is nu een leuke post!quote:
Nix.. ze zijn die kaart allang kwijt, ligt in de prullebakquote:Op zondag 28 februari 2021 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze al gekozen?
[ afbeelding ]
Nou die moet dan maar weg en snel ookquote:Op zondag 28 februari 2021 14:47 schreef puzziepie het volgende:
Julie over haar paniek aanvallen ,e n bij Michel , haar broer voelt ze veiligheid,
Over wat?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Julie na haar gesprek met Michel, tegen Jill: "het is focking moeilijk, ik weet hoe jij je voelt.
Vriendschap en het gescheiden zijn van haar broerquote:
Okay Zoeyquote:Op zondag 28 februari 2021 14:42 schreef Angelflush het volgende:
Ik ben geen Michel basher , maar ik kan er gewoon niet tegen dat er een man is die altijd alles beter weet en altijd een ander moet zeggen wat wel goed is en niet. En altijd mensen terecht moeten wijzen op hun fouten. Iedereen maakt fouten.
En als je dan zo'n soort man bent die zichzelf zo goed vind , zo van ik doe t altijd zo en ik doe dit en dat , op zo manier dat de ander er niet tegen in kan gaan, daar kan ik dus niet tegen. Zal wel met mijn verleden te maken hebben ( een vader die zo was ) dat me dat zo stoort.
Je bent de enige niet, we zijn een beetje antiautoritair volkje. Mannen en ook vrouwen die zich zo laten zien, kunnen vaak rekenen op weerstand. Mensen ervaren het als vernederend, als het lijkt of mensen zich verheven voelen boven andere mensen..Dat kriebelt..quote:Op zondag 28 februari 2021 14:42 schreef Angelflush het volgende:
Ik ben geen Michel basher , maar ik kan er gewoon niet tegen dat er een man is die altijd alles beter weet en altijd een ander moet zeggen wat wel goed is en niet. En altijd mensen terecht moeten wijzen op hun fouten. Iedereen maakt fouten.
En als je dan zo'n soort man bent die zichzelf zo goed vind , zo van ik doe t altijd zo en ik doe dit en dat , op zo manier dat de ander er niet tegen in kan gaan, daar kan ik dus niet tegen. Zal wel met mijn verleden te maken hebben ( een vader die zo was ) dat me dat zo stoort.
Was voor frisse lucht die deur. Nu pikken ze ook een paar zonnestralen mee. Maar ze mogen niet door de deur. Niet over de drempel anders gaat hij weer dicht.quote:
Is not the point.quote:
Zo'n vriendinnetje had ik vroeger ookquote:Op zondag 28 februari 2021 14:51 schreef Ebinas het volgende:
Mike: over een vriend die tijdens het uitgaan zoveel zuipt totdat die nekt en dan komt ie terug en zegt ""Zoooooooooooooo we gaan weer verder"
Kee
Ow echt, dacht dat het een stoer verhaal wasquote:Op zondag 28 februari 2021 14:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo'n vriendinnetje had ik vroeger ook![]()
Het ging mij erom dat Mike zich in een stijgende populariteit bij het publiek mag verheugen, terwijl die van Jill tanende is.quote:
ahum, ik deed datquote:Op zondag 28 februari 2021 14:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo'n vriendinnetje had ik vroeger ook![]()
2 keer toch?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:53 schreef suzi1 het volgende:
als julie moet zeggen dat ze in juli met jullie zit dan zegt ze gewoon 3 keer haar naam
Nee hoor, ik kende meer mensen die dat deden .quote:Op zondag 28 februari 2021 14:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ow echt, dacht dat het een stoer verhaal was
Nou kom op! Gooi het losquote:Op zondag 28 februari 2021 14:53 schreef Jockari het volgende:
Dit weekend is wel de meest saaie COS...
Mijn vrouw vind hem ook verschrikkelijk, alleskunner betweter, en als ie een keer niet de beste is, altijd excuusjes vinden waarom. en dat snakken met zn lichaam bah bahquote:Op zondag 28 februari 2021 14:50 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Je bent de enige niet, we zijn een beetje antiautoritair volkje. Mannen en ook vrouwen die zich zo laten zien, kunnen vaak rekenen op weerstand. Mensen ervaren het als vernederend, als het lijkt of mensen zich verheven voelen boven andere mensen..Dat kriebelt..
Dank U wel voor Uw bijdrage.. we zullen in de toekomst beter ons best doen.....quote:Op zondag 28 februari 2021 14:53 schreef Jockari het volgende:
Dit weekend is wel de meest saaie COS...
Jemig zeg, als ik over het randje ging (zelden natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2021 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kende meer mensen die dat deden .
quote:Op zondag 28 februari 2021 14:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jemig zeg, als ik over het randje ging (zelden natuurlijk) dan kon ik niets meer tot zo'n 24 uur daarna
Ach wat zeggen 356 stemmen nuquote:Op zondag 28 februari 2021 14:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat Mike zich in een stijgende populariteit bij het publiek mag verheugen, terwijl die van Jill tanende is.
dat herken ik ook alquote:Op zondag 28 februari 2021 14:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jemig zeg, als ik over het randje ging (zelden natuurlijk) dan kon ik niets meer tot zo'n 24 uur daarna
?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:56 schreef Ebinas het volgende:
Ze zitten de geluiden rond de zee na te bootsen.
Moet nageven, ze maken er nog een beetje wat van.
Vraag me af hoe die vertrouwen dit zouden verteren.
Dat doet er niet toe. Twitter is geen Facebook.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:53 schreef Yolk het volgende:
[..]
Was van een anti-Jillaccount. Die uitslag valt me dan nog mee!
Of zij er wat van zouden maken, of compleet doelloos niets doen.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 14:56 schreef Ireth het volgende:
Om ook ff mijn mening over Michel te ventileren...
Potentieel relatie-materiaal? Absoluut niet, zelfs niet al was ik 10 jaar jonger.
Maar voor een avondje 50 shades mag ie mij best domineren
okequote:Op zondag 28 februari 2021 14:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of zij er wat van zouden maken, of compleet doelloos niets doen.
Eik zoals ze nu in het "luxe" gedeelte doen, maar dan nog erger.
De mannen zie ik er zo nu en dan nog wat van maken.
Zoals net doen alsof je op het strand ligt
Precies. Heel weinig stemmen. Gezien de vraagstelling trekt dat ook nog extra mensen aan die Jill willen zien gaan. En dan ook nog op een platform waar K5 buitenproportioneel populair was/is.quote:
Een uur wandelen in de tuin voor 2 personen voor een uur is ¤100quote:Op zondag 28 februari 2021 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze al gekozen?
[ afbeelding ]
Er totaal geen interactie tussen die twee groepjes.. en dan die belachelijke Luxe kaart, waar de vrouwen geen moer mee doen is eigenlijk zeer lachwekkend , en Regie laat het zo dobberenquote:Op zondag 28 februari 2021 14:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of zij er wat van zouden maken, of compleet doelloos niets doen.
Eik zoals ze nu in het "luxe" gedeelte doen, maar dan nog erger.
De mannen zie ik er zo nu en dan nog wat van maken.
Zoals net doen alsof je op het strand ligt
Ah, dat moest vrouwen zijn jaquote:Op zondag 28 februari 2021 15:00 schreef Verida het volgende:
[..]
oke![]()
Ik begreep alleen je laatste zin niet, over dat vertrouwenzal wel autocarrot zijn geweest
armquote:Op zondag 28 februari 2021 15:01 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch eigenlijk best wel triest dat je op deze manier je portie daglicht moet zien te pakken??
Ik vind dat de regie weinig doet met opportuniteiten die zich aandienen. Zeer zwakke BB dit jaar.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er totaal geen interactie tussen die twee groepjes.. en dan die belachelijke Luxe kaart, waar de vrouwen geen moer mee doen is eigenlijk zeer lachwekkend , en Regie laat het zo dobberen
Heb haar niet echt iets zien doen, waar ze wat van geleerd kan hebben. ,quote:
Of de regie bepaalt wanneer die kaart een rol mag spelen.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er totaal geen interactie tussen die twee groepjes.. en dan die belachelijke Luxe kaart, waar de vrouwen geen moer mee doen is eigenlijk zeer lachwekkend , en Regie laat het zo dobberen
Afgelopen week. Alles was okquote:Op zondag 28 februari 2021 14:51 schreef Toweler het volgende:
Allemaal al bij de psycholoog geweest??
ze heeft geleerd om lief te hebben, in de vorm van knuffelen tegen iemand aanliggenquote:Op zondag 28 februari 2021 15:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb haar niet echt iets zien doen, waar ze wat van geleerd kan hebben. ,
Zo'n polletje zegt nog niets.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat Mike zich in een stijgende populariteit bij het publiek mag verheugen, terwijl die van Jill tanende is.
Ik moest denken aan de gevangenis toen ik jouw reactie las, daar hebben ze toch p/dag luchttijd? Maar is een grappie hoor...quote:Op zondag 28 februari 2021 15:01 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch eigenlijk best wel triest dat je op deze manier je portie daglicht moet zien te pakken??
Dat zal MOET gaan spelen worden dan... uit hunzelf komt niets meerquote:Op zondag 28 februari 2021 15:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of de regie bepaalt wanneer die kaart een rol mag spelen.
Weet niet of die psych alweer pleite is, mss is het daar wachten op
huh?quote:Op zondag 28 februari 2021 15:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze heeft geleerd om lief te hebben, in de vorm van knuffelen tegen iemand aanliggen
Ligt eraan wat je geflikt hebt. .Als je voor een licht vergrijp in de bak zit, mag je luchten.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:04 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de gevangenis toen ik jouw reactie las, daar hebben ze toch p/dag luchttijd? Maar is een grappie hoor...
nou julie zegt veel geleerd te hebben in bb. dat is dus wat ze heeft geleerd. deed ze thuis nooitquote:
Nee, hij is BB aan het bespelen. Dat is wat anders dan opgeven.quote:
Dat laatstequote:Op zondag 28 februari 2021 15:05 schreef Rhosyn het volgende:
Nick zit een beetje zielig te doen. Hij kan het niet nog een dag daar volhouden.
Dat riekt naar emotionele chantage
Ach ga toch weg zeg...Ze heeft toch kinderen? En is al een hele poos in de rouw..(daar zeg ik niks van, want dat had ik helaas ook)quote:Op zondag 28 februari 2021 15:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou julie zegt veel geleerd te hebben in bb. dat is dus wat ze heeft geleerd. deed ze thuis nooit
Dit houdt Nick toch geen 2 dagen meer vol hoor. Michel nog een maand als het moet voor de overwinning. Da's het verschil tussen de 2 alfamannetjes.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee, hij is BB aan het bespelen. Dat is wat anders dan opgeven.
Geen leuk raam kan ik je vertellenquote:Op zondag 28 februari 2021 15:06 schreef suzi1 het volgende:
een cel in een gevangenis heeft een raam
is wat ik haar zelf weken terug heb horen zeggen, dat ze thuis met dr vent dat iig nooit deed.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:07 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ach ga toch weg zeg...Ze heeft toch kinderen? En is al een hele poos in de rouw..(daar zeg ik niks van, want dat had ik helaas ook)
Hij is sinds gisteren al bezig om BB te bespelen met zijn zielige praatjes.quote:
Waarschijnlijk ook meer contact met anderen....ook al is het de bewaking.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geen leuk raam kan ik je vertellen
hopelijk heb je er maar tijdelijk hoeven te vertoevenquote:Op zondag 28 februari 2021 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow dat..ja in dat opzicht, snap ik wel dat wat Mike gezegd heeft, hard is aangekomen bij Juliequote:Op zondag 28 februari 2021 15:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is wat ik haar zelf weken terug heb horen zeggen, dat ze thuis met dr vent dat iig nooit deed.
Ik denk niet in alfamannetjes gezeik , maar ik ben het wel eens dat Michel zich over dit soort zaken niet druk maakt.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit houdt Nick toch geen 2 dagen meer vol hoor. Michel nog een maand als het moet voor de overwinning. Da's het verschil tussen de 2 alfamannetjes.
Yupquote:Op zondag 28 februari 2021 15:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook meer contact met anderen....ook al is het de bewaking.
Maat van mij is gevangenis bewaker. Daarom ben ik er weleens geweest. Ben netjes opgevoed. Nooit in de bak gezeten.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hopelijk heb je er maar tijdelijk hoeven te vertoeven
Nah voor 100.000 euro gaat Nick zelfs 100 dagen op een wc zitten hoor, als hij maar gevoederd wordt.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij is sinds gisteren al bezig om BB te bespelen met zijn zielige praatjes.
Zat er net aan te denken.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:12 schreef Yolk het volgende:
[..]
Als je die oranje stoel wegshopt, heb je de hoes van Mikes debuutalbum als indiezanger.
Geen raam in de Amsterdamse cel 15 jaar geleden kan ik zeggen. Maar het was toch een plezante uitstap die avond. Alleen de flikken waren niet zo blij met ons optreden in de café toen ;-)quote:Op zondag 28 februari 2021 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toch begint hij te miepen.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:12 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Nah voor 100.000 euro gaat Nick zelfs 100 dagen op een wc zitten hoor, als hij maar gevoederd wordt.
Nick kan niet zo goed omgaan met veranderingen.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:14 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon weer de oude situatie wil, maar weg gaat hij nooit uit zichzelf
klopt.... licht autistisch misschien?quote:Op zondag 28 februari 2021 15:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick kan niet zo goed omgaan met veranderingen.
Nick heeft al vaker gezegd als dit of als ik dat dan ga ik weg en blijf ik niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:05 schreef Rhosyn het volgende:
Nick zit een beetje zielig te doen. Hij kan het niet nog een dag daar volhouden.
Dat riekt naar emotionele chantage
Ben blijkbaar de foto van toen kwijt van het plastic zakje met mijn "persoonlijke spullen" in ;-)quote:Op zondag 28 februari 2021 15:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen raam in de Amsterdamse cel 15 jaar geleden kan ik zeggen. Maar het was toch een plezante uitstap die avond. Alleen de flikken waren niet zo blij met ons optreden in de café toen ;-)
Nee Naomi moet ook nogquote:Op zondag 28 februari 2021 15:17 schreef Ebinas het volgende:
Jill weer terug zie ik, nu maar hopen dat de psych naar huis is en dat er iets gaat gebeuren
Kloptquote:Op zondag 28 februari 2021 15:14 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon weer de oude situatie wil, maar weg gaat hij nooit uit zichzelf
Ik vind het persoonlijk altijd belachelijk dat mensen gelijk met diagnoses gaan smijten ....quote:Op zondag 28 februari 2021 15:16 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
klopt.... licht autistisch misschien?
Nou ja ik herken het van mijn kinderen, die kunnen ook niet tegen veranderingen..Is best lastigquote:Op zondag 28 februari 2021 15:23 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk altijd belachelijk dat mensen gelijk met diagnoses gaan smijten ....
Ik ook of ze zijn autistisch of ze zijn narcistisch We zijn geen psychologenquote:Op zondag 28 februari 2021 15:23 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk altijd belachelijk dat mensen gelijk met diagnoses gaan smijten ....
Haha, die Nick.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:58 schreef Ebinas het volgende:
Mike zou meer interactie met BB willen.
Nick zou voor de kijker zijnde iets meer willen met de liveshow.
Het is reality-tv maar ook wel feel good tv.
Happen uit het gesprek
Dit inderdaad. En soms kunnen mensen toch ook gewoon bepaalde trekjes hebben die bij hun persoonlijkheid of karakter horen. Dat hoeft dan niet direct een persoonlijkheidsstoornis te zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik ook of ze zijn autistisch of ze zijn narcistisch We zijn geen psychologen
Kenmerken van een narcist:quote:Op zondag 28 februari 2021 15:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Eens! Ik werk al 35 jaar in de Zorg (psychiatrie) en moet vaak tenenkrommend lezen wat sommigen de personen allemaal wel niet toewensen. Dat kan echt mensen, wie het ook is, schaden.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:23 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik ben net een wijf. Kijk Psv - Ajax en lul hier mee. Twee dingen tegelijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En we zitten er nog steeds, en doen zelf ook geen ruk
Ben benieuwd of ze het over de bewuste onderbroek hebben gehad.quote:
Ik denk dat de productie ook een dag vrij is. Gebeurt vandaag niets meer denk ik.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:35 schreef puzziepie het volgende:
Julie denkt dat er wat gaat komen/gebeuren.
en zelfs die mogen niet met diagnoses smijten maar doen wat de psychiaters zeggenquote:Op zondag 28 februari 2021 15:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet saaier dan de gemiddelde andere dag.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:38 schreef spapaars het volgende:
Denk dat arm en rijk is verzonnen om het personeel gelegenheid te geven wat verlofdagen op te nemen.
Allemachtig wat wordt een opmerking serieus genomen zeg..Ik bedoelde het grappig.. En ik weet er zelf beroepsmatig wel iets van, maar daar gaat het niet over..Wat een gedoe zegquote:Op zondag 28 februari 2021 15:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Eens! Ik werk al 35 jaar in de Zorg (psychiatrie) en moet vaak tenenkrommend lezen wat sommigen de personen allemaal wel niet toewensen. Dat kan echt mensen, wie het ook is, schaden.
En weer verder naar PSV-Ajax.
Laat gaan. Korreltje zout nemen. Over en weer. Hoort bij een RLS.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:42 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Allemachtig wat wordt een opmerking serieus genomen zeg..Ik bedoelde het grappig.. En ik weet er zelf beroepsmatig wel iets van, maar daar gaat het niet over..Wat een gedoe zeg
Ik ookquote:Op zondag 28 februari 2021 15:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dat is dan snel gegaan, ik kijk live
Hier schijnt de zon. Tukkerlandquote:Op zondag 28 februari 2021 15:42 schreef Hznootje het volgende:
Ik ben jaloers..het is hier heel de dag al bewolkt en donker..5 graden
Hier in het noorden ook geen zon helaasquote:Op zondag 28 februari 2021 15:42 schreef Hznootje het volgende:
Hier heel de dag zonnigquote:Op zondag 28 februari 2021 15:42 schreef Hznootje het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2021 15:42 schreef Hznootje het volgende:
Nu in begrijpend Nederlandsquote:Op zondag 28 februari 2021 15:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb de streams afgeslingerd, maar er gebeurd niet echt wat zie ik wel
Ja het zat hier ook potdicht van de mist, maar nu liggen mijn katten te bakken in de vensterbank. Wat is Nederland gek he, de ene kant mooi, de andere kant lelijk...Zo klein landjequote:Op zondag 28 februari 2021 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Vanmorgen was het hier mistig , maar vanmiddag zonnig , nog steeds wel
quote:Op zondag 28 februari 2021 15:45 schreef Yolk het volgende:
Vogel maakt geluid.
Liese: "Shut the fuck up."
Jaquote:Op zondag 28 februari 2021 15:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hier heel de dag zonnigen toch zit ik binnen, naaar zonnende mensen te kijken
quote:Op zondag 28 februari 2021 15:46 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ja het zat hier ook potdicht van de mist, maar nu liggen mijn katten te bakken in de vensterbank. Wat is Nederland gek he, de ene kant mooi, de andere kant lelijk...Zo klein landje
Ook ff geen zin in nuquote:Op zondag 28 februari 2021 15:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, je kan toch niets doen, op het moment, he
quote:Op zondag 28 februari 2021 15:22 schreef magnaal24 het volgende:
Af en toe komt er bij mij nog wel een flits binnen van de 1e BB.. Ik meen me te herinneren dat er toen iemand was, die met de karige boodschappen die ze hadden, heerlijke dingen kookte en bakte.. En dat ze een vuur brandend moesten houden.. Veel is weg uit mijn geheugen, maar ik heb er toen veel meer van genoten...
Ze heeft amper make-up op nuquote:Op zondag 28 februari 2021 15:47 schreef Inca het volgende:
[..]
Vind er niks aan teveel make-up
Haar lichaam is ook te grof
Ook hier in Zwolle, zonnig!quote:Op zondag 28 februari 2021 15:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hier heel de dag zonnigen toch zit ik binnen, naaar zonnende mensen te kijken
Wij zitten in de zon buiten. Zelfs jas uit gedaan. Temperatuur is 11 graden in de schaduw maar in de zon lekkerquote:Op zondag 28 februari 2021 15:42 schreef Hznootje het volgende:
Gewoon boel een beetje opschudden..en die mannen komen niks te kort hoor..het zijn geen puppy’squote:Op zondag 28 februari 2021 15:49 schreef Juud79 het volgende:
Weet iemand al wat het doel is van deze arm/rijk constructie? Want als het bedacht is om meer tv beelden te verkrijgen, dan slaan ze wel de plank mis. Het is nog saaier dan dat het was.....niet om aan te zien.
Ik vind het ook wel een beetje naar dat die mannen zo afgesloten zitten van buitenlicht, frisse lucht. Die gameroom schijnt bloedheet te zijn, niet echt bevorderlijk voor je gemoedstoestand en gezondheid.
Ze heeft iets ongenaakbaars.. Geen hysterisch type..quote:Op zondag 28 februari 2021 15:48 schreef Jockari het volgende:
Tussendoor wat zelfbevrediging...
[ afbeelding ]
Ja dat was hijquote:Op zondag 28 februari 2021 15:51 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Oooo ja..was hij geen onderwijzer ofzo?
Ach, ik snap het. Ik ben sowiso altijd het zonnetje in huisquote:Op zondag 28 februari 2021 15:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Heb gewoon mn dag niet..en geen zon
Lijkt me een heerlijke eigenschapquote:Op zondag 28 februari 2021 15:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ach, ik snap het. Ik ben sowiso altijd het zonnetje in huis
Misschien iets over Thomasquote:Op zondag 28 februari 2021 15:56 schreef puzziepie het volgende:
Jill moet lachen , heeft een binnenpretje ,mag er niets over zeggen.
Ahh, mooi!quote:Op zondag 28 februari 2021 16:00 schreef puzziepie het volgende:
Ohh!! En ze moest ook iets over Thomas zeggen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:01 schreef Ireth het volgende:
Jill vertelt dat ze de oester in zijn geheel weer heeft uitgepoept vanmorgen...
Ik eet nooit geen oesters meer
Net wat Naomi zegt, dat kan niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:01 schreef Ireth het volgende:
Grappig. BB vond het dus ook niet over het randje als ik dat zo hoor?! Die heeft dan in ieder geval meer humor dan Michel:)quote:Op zondag 28 februari 2021 15:58 schreef puzziepie het volgende:
Jill moest in de DBkamer dus het liedje overt Mike zingen
Mike je bent een superlul
Daarom is ze zo vrolijkquote:Op zondag 28 februari 2021 16:00 schreef puzziepie het volgende:
Ohh!! En ze moest ook iets over Thomas zeggen
[ afbeelding ]
Nee maar zie dat beeld nu maar weer van mijn netvlies te krijgenquote:
Hahahaha gatverdammequote:Op zondag 28 februari 2021 16:01 schreef Ireth het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:02 schreef KnalPoenani het volgende:
Gr
[..]
Grappig. BB vond het dus ook niet over het randje als ik dat zo hoor?! Die heeft dan in ieder geval meer humor dan Michel:)
Het was ook grappig ,niet over het randje en uiteindelijk is het ook nog eens waarquote:Op zondag 28 februari 2021 16:02 schreef KnalPoenani het volgende:
Gr
[..]
Grappig. BB vond het dus ook niet over het randje als ik dat zo hoor?! Die heeft dan in ieder geval meer humor dan Michel:)
Tuurlijk..Het gespannen randje is er nu wel af voor Jill...Michel zet zich voor schut, als hij het er nog over gaat hebbenquote:Op zondag 28 februari 2021 16:02 schreef KnalPoenani het volgende:
Gr
[..]
Is ook zoquote:Op zondag 28 februari 2021 16:05 schreef Ebinas het volgende:
Hij maakt ook grapjes over mij zegt Jill, kan je het ook terug verwachten
Kwil er niet over nadenken.....kwil het niet voor me halen.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee maar zie dat beeld nu maar weer van mijn netvlies te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |