Je bent grappig in je postings. Net zo veranderlijk als het weer van de laatste 3 weken. Iedereen moet opzouten wanneer ze een andere mening hebben. Doe die capuchon eens voor je ogen weg, gaat een wereld voor je open.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Boeien en jank eens ergens anders
Nick denkt dat het morgen al klaar isquote:Op zondag 28 februari 2021 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik hoop 2 dagen. Want dit trek ik geen hele week
Ze mist haar liefjequote:Op zondag 28 februari 2021 14:30 schreef puzziepie het volgende:
M&M worden genomineerd
[ afbeelding ]
Ik hoop dat BB de dames op de dames laten stemmen en de heren hetzelfde.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:30 schreef suzi1 het volgende:
nick, michel, naomie en nick stemmen op mike en matt
quote:Op zondag 28 februari 2021 14:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Boeien en jank eens ergens anders
Nee joh, dat zou Michel nooit doen.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:30 schreef M.Ritcher het volgende:
Michel er uit aub staat weer te overleggen door de deur over de nominaties en bondjes aan het maken.
De echte reden waarom Mike Jill en Thomas gestemd heeft, omdat hij aan hun geen keuken kan verkopen.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Mike was wel de enige die had gezegd dat hij dat nooit zou doen. Als Mike anders had gestemd had hij nog een van de twee kunnen redden doordat hij huismeester was.
Zei Michel dat ook?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:30 schreef puzziepie het volgende:
M&M worden genomineerd
[ afbeelding ]
Kijk, ik ben het met je eens!quote:Op zondag 28 februari 2021 14:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat BB de dames op de dames laten stemmen en de heren hetzelfde.
Mike blijft dan idd gok ik.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
MAtt en Mike
Ik zie Mike dit nog halen
waarvan akte.quote:
Staat het op dit moment te doen anders. Dat dat mag van BB?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou Michel nooit doen.
Staan ze nu alweer te overleggen over nomineren?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:30 schreef Yolk het volgende:
Michel dus ook op M(ike) & M(att) dus. Of hij is niet eerlijk naar Julie, en dat lijkt me sterk.
Zou mooi zijn als sanctie zelf op de nominatiebankquote:Op zondag 28 februari 2021 14:32 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Staat het op dit moment te doen anders. Dat dat mag van BB?
Het ging mij hier vooral om de stijgende populariteit van Mike bij de kijker. Een paar weken geleden zou hij nog kansloos geweest zijn als hij naast Jill op de bank zou komen, nu gaat het in veel polls gelijk op.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Mikes populariteit begint gestaag toe te nemen.![]()
[ twitter ]
Wie geeft, moet ook kunnen incasseren.quote:
Ja Michel weer door de deur met Juli afspraken gemaaktquote:Op zondag 28 februari 2021 14:32 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Staan ze nu alweer te overleggen over nomineren?
Schijnbaarquote:Op zondag 28 februari 2021 14:32 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Staat het op dit moment te doen anders. Dat dat mag van BB?
ik heb capuchon niet zien scheldenquote:Op zondag 28 februari 2021 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie geeft, moet ook kunnen incasseren.
Kijk aan. Het is allemaal zo slecht nog niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk, ik ben het met je eens!
Mike komt ook niet naast Jillquote:Op zondag 28 februari 2021 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het ging mij hier vooral om de stijgende populariteit van Mike bij de kijker. Een paar weken geleden zou hij nog kansloos geweest zijn als hij naast Jill op de bank zou komen, nu gaat het in veel polls gelijk op.
Welke afspraak?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:33 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ja Michel weer door de deur met Juli afspraken gemaakt
Was dat verboden.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:30 schreef M.Ritcher het volgende:
Michel er uit aub staat weer te overleggen door de deur over de nominaties en bondjes aan het maken.
Wat een liefde hier in de COSquote:Op zondag 28 februari 2021 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kijk aan. Het is allemaal zo slecht nog niet.
Kan er mee leven.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als het vrouwen op vrouwen zijn en mannen op mannen zijn. Dan hoop ik op 2 genomineerden per geslacht!
Bij de vrouwen Zoey en Jill
Bij de mannen Matt en Mike
Zoey
Mike is een klootzak. Mensen houden nu eenmaal van klootzakken.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het ging mij hier vooral om de stijgende populariteit van Mike bij de kijker. Een paar weken geleden zou hij nog kansloos geweest zijn als hij naast Jill op de bank zou komen, nu gaat het in veel polls gelijk op.
Matt dus. Tenminste als er geen twist in het nominatie verhaal komt.quote:
Schijt aan wat een ander daarvan vind.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen van de soppers
probeert het aan te halen bij Julie?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:36 schreef Ebinas het volgende:
Michel probeert het zingen van Jill aan te halen bij Michel.
Ze hapt niet echt.
Dus Michel doet even een schepje er boven op
Eensquote:Op zondag 28 februari 2021 14:37 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Schijt aan wat een ander daarvan vind.
Jij bent al net zo grappig als Capuchon. Nextquote:Op zondag 28 februari 2021 14:34 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik heb capuchon niet zien schelden
Blijkbaar en al tegen iedereen volgens Julie.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:37 schreef suzi1 het volgende:
o julie heeft tegen jill en liese gezegd dat het liedje te ver ging?
Ja ja ja ja ik begon met tikken en het werd steeds ergerquote:Op zondag 28 februari 2021 14:37 schreef Verida het volgende:
[..]
probeert het aan te halen bij Julie?
Ik schrok ook van die postingquote:Op zondag 28 februari 2021 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen van de soppers
quote:Op zondag 28 februari 2021 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat een liefde hier in de COS
[ afbeelding ]
Gosh wilde je bijna voor leugenaar uit maken, Ik heb het nu pas op streams.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:36 schreef Ebinas het volgende:
Ze hapt niet echt.
Zie ik Mike wel winnen van Matt. Ze hadden beter opnieuw Jill er kunnen tegen zetten als ze hem eruit willen.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:38 schreef Toweler het volgende:
Dan mag Mike nog wel effe blijven als het donderdag matt Mike is
Dan is de stalker gelukkig weg
Mijn lauwe piswater denkt dat er nu een twist komtquote:Op zondag 28 februari 2021 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Matt dus. Tenminste als er geen twist in het nominatie verhaal komt.
quote:Op zondag 28 februari 2021 14:36 schreef Ebinas het volgende:
Ze hapt niet echt.
Via een zijdeurtje blijkbaarquote:Op zondag 28 februari 2021 14:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hoe komen hun aan zonlicht. Dat mag toch helemaal niet?
Ik hoop hetquote:Op zondag 28 februari 2021 14:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn lauwe piswater denkt dat er nu een twist komt
Precies. Dus hoop ook op een twistquote:Op zondag 28 februari 2021 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
Het is allemaal anders wel heel vanzelfsprekend.
Dat is nu een leuke post!quote:
Nix.. ze zijn die kaart allang kwijt, ligt in de prullebakquote:Op zondag 28 februari 2021 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze al gekozen?
[ afbeelding ]
Nou die moet dan maar weg en snel ookquote:Op zondag 28 februari 2021 14:47 schreef puzziepie het volgende:
Julie over haar paniek aanvallen ,e n bij Michel , haar broer voelt ze veiligheid,
Over wat?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Julie na haar gesprek met Michel, tegen Jill: "het is focking moeilijk, ik weet hoe jij je voelt.
Vriendschap en het gescheiden zijn van haar broerquote:
Okay Zoeyquote:Op zondag 28 februari 2021 14:42 schreef Angelflush het volgende:
Ik ben geen Michel basher , maar ik kan er gewoon niet tegen dat er een man is die altijd alles beter weet en altijd een ander moet zeggen wat wel goed is en niet. En altijd mensen terecht moeten wijzen op hun fouten. Iedereen maakt fouten.
En als je dan zo'n soort man bent die zichzelf zo goed vind , zo van ik doe t altijd zo en ik doe dit en dat , op zo manier dat de ander er niet tegen in kan gaan, daar kan ik dus niet tegen. Zal wel met mijn verleden te maken hebben ( een vader die zo was ) dat me dat zo stoort.
Je bent de enige niet, we zijn een beetje antiautoritair volkje. Mannen en ook vrouwen die zich zo laten zien, kunnen vaak rekenen op weerstand. Mensen ervaren het als vernederend, als het lijkt of mensen zich verheven voelen boven andere mensen..Dat kriebelt..quote:Op zondag 28 februari 2021 14:42 schreef Angelflush het volgende:
Ik ben geen Michel basher , maar ik kan er gewoon niet tegen dat er een man is die altijd alles beter weet en altijd een ander moet zeggen wat wel goed is en niet. En altijd mensen terecht moeten wijzen op hun fouten. Iedereen maakt fouten.
En als je dan zo'n soort man bent die zichzelf zo goed vind , zo van ik doe t altijd zo en ik doe dit en dat , op zo manier dat de ander er niet tegen in kan gaan, daar kan ik dus niet tegen. Zal wel met mijn verleden te maken hebben ( een vader die zo was ) dat me dat zo stoort.
Was voor frisse lucht die deur. Nu pikken ze ook een paar zonnestralen mee. Maar ze mogen niet door de deur. Niet over de drempel anders gaat hij weer dicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |