SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:26 schreef DJ11 het volgende:
Vluchten kan niet meer...
Ooit verwerkt in een jingle voor Tailfox, die geloof ik één keer is gebruikt
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:26 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Frans Hals en Jenny Arean - Vluchten kan niet meer
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dat deze zou komen voor just me
Was een heel werkje, met Music van Madonna, Freestyler van Bomfunk MC's en dus Vluchten Kan Niet Meer...quote:
Je maakt dezelfde fout als ik maakte. Ik stopte ook te vroeg met typen van Halsema.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:27 schreef just me het volgende:
echt zo mooi gezongen door Frans Hals en Jenny Arean
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dat deze zou komen voor just me
Hoort bij de mooiste Nederlandstalige nummers.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:27 schreef just me het volgende:
Dit was de schilder. Maar die zingt niet meer.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:27 schreef just me het volgende:
Ik deed kopie pastequote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Je maakt dezelfde fout als ik maakte. Ik stopte ook te vroeg met typen van Halsema.
En toen vergat er toch weer één om niet te lachenquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
En toen vergat er toch weer één om niet te lachen
Toen was dat gewoon goed genoeg. Daarna kreeg je een tijdperk dat foto's eindeloos over moesten. Tegenwoordig kunnen ze alles retoucheren....quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar weet niet van wie het is.quote:
Da's Albert West, die lachte altijd...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
uitgemold ?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's Albert West, die lachte altijd...
Ik ga morgenochtend wel terugkijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ben er klaar mee.
Weer op het verkeerde gewed...
Ik had hem absoluut niet herkend, maar hij springt er wel uit met die lach. Staat hem goed daar.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's Albert West, die lachte altijd...
Ja, nu lukt hem dat niet meer...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had hem absoluut niet herkend, maar hij springt er wel uit met die lach. Staat hem goed daar.
Andere titel.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:46 schreef MadMaster het volgende:
NL dus, Eric Mesie - Wat Ik Wil Ben Jij...
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het zo moet: Geheel wederzijds dan...
just me, are you walking?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:53 schreef just me het volgende:
Bij mij was MJ nog bezig toen Mad dit nummer al hoorde
Nou weet ik dat het lopen moeilijk gaat, maar dat je zover achter loopt.....quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:53 schreef just me het volgende:
Bij mij was MJ nog bezig toen Mad dit nummer al hoorde
Just me doet momenteel uitsluitend de moonwalk...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou weet ik dat het lopen moeilijk gaat, maar dat je zover achter loopt.....
Ik kan ook op mijn kont de trap afquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
just me, are you walking?
Niet zo snel dan...
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan ook op mijn kont de trap af
En omhoog?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan ook op mijn kont de trap af
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Editors, maar geen idee met wat...
met behulp van 2 vorken trek ik me omhoogquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En omhoog?
Op je tandvlees of op je wenkbrauwen?
Veel Danoontje gegeten zeker?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
met behulp van 2 vorken trek ik me omhoog
Ik vind het wel mooi.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Met als artwork een dizzy elektriciteitsmast...
Het leek me te voor de hand liggendquote:
Voor vandaag geef ik het op. Morgen maar weer eens proberen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag kan jij een held zijn...
Badum tssss...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Het opnemen van een nummer van deze band in je uitzending: cameo appearance
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:24 schreef livelink het volgende:
Ik doe nooit zo lang met mijn candy.
Hopla, zo in 1 keer die hele zuurstok voorbij je huig duwen...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:24 schreef livelink het volgende:
Ik doe nooit zo lang met mijn candy.
Ik ben voor de advocaat eitjes.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit nog steeds aan de chocolade-eitjes. Die met crème-brûlée zijn toch het lekkerst
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopla, zo in 1 keer die hele zuurstok voorbij je huig duwen...
Precies. Niet van dat sneue gelik.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopla, zo in 1 keer die hele zuurstok voorbij je huig duwen...
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Niet van dat sneue gelik.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Niet van dat sneue gelik.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Dit klinkt qua intro en gegil op Iron Maiden...
Andere jaren wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Ik zal er eens op letten of ze die hebben bij de Jumbo.
Ik heb het ooit in een soeppakket gehad, heel lekkerquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Tip n.a.v. de soep bij de lunch vanmiddag:
Hazelnoten in de koekenpan branden, in kleine stukjes hakken en in de soep doen.
Een verrassend m lekker element, dat ik nog niet eerder tegengekomen was...
Is die open?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Andere jaren wel.
Ik heb ze nu gehaald bij Jamin.
ik kan je garanderen dat hij nog bestaat en hier overdag open isquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet meer bestond zelfs
Trustenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:45 schreef just me het volgende:
* just me is een partypooper
ik ga naar bed en proberen te slapen.
dank voor je muziekjes
![]()
Welterusten just me. Sterkte met je knie vannacht.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:45 schreef just me het volgende:
dank voor je muziekjes
![]()
Welterusten.....quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:45 schreef just me het volgende:
dank voor je muziekjes
![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:48 schreef livelink het volgende:
Tina Turner met een band - It's only love
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:49 schreef livelink het volgende:
Redbone - We were all wounded at wounded knee
Ik hoop dat je eenbeetje kunt slapen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:45 schreef just me het volgende:
dank voor je muziekjes
![]()
Dus eigenlijk waren we niet all wounded....... just just me....quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:52 schreef DJ11 het volgende:
We are all wounded at wounded knee, especially just me
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus eigenlijk waren we niet all wounded....... just just me....
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:05 schreef Rataplan79 het volgende:
Krijg net van de dj op mn donder dat ik niet alleen moet meelezen maar me ook even moet melden.
Bij deze, een goede avond!
Een hond die zich laat commanderen, zo hoort het. Goedenavondquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:05 schreef Rataplan79 het volgende:
Krijg net van de dj op mn donder dat ik niet alleen moet meelezen maar me ook even moet melden.
Ik zag het daarna pas.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat de boodschap bij Redbone is aangekomen...
Goedenavond Rataplanquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:05 schreef Rataplan79 het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Bedankt Melting
Welterusten.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Bedankt Melting
Tabee!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Bedankt Melting
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Bedankt Melting
Ja ik ben braaf ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een hond die zich laat commanderen, zo hoort het. Goedenavond
Hallo!quote:
Heb je nou nog niet genoeg gehad?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:16 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Ja ik ben braaf ja.
Krijg ik nu bier?
Zegt de DJ die tijdens z'n uitzending het ene na het andere speciaalbiertje wegtiktquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet genoeg gehad?
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zegt de DJ die tijdens z'n uitzending het ene na het andere speciaalbiertje wegtikt
Is dit een gevalletje soort zoekt soort?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb weer een Brugse Zot, is tegenwoordig standaard op zaterdag...
Dit is mijn 5e en laatste voor vandaag.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:24 schreef livelink het volgende:
Op hoeveel biertjes zit je nu, Melting?
Nee, ik kom uit Amsterdam, niet uit Brugge...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:25 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Is dit een gevalletje soort zoekt soort?
En het Zot gedeelte?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit Amsterdam, niet uit Brugge...
Eens!quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:32 schreef DJ11 het volgende:
Chad Jackson - Hear The Drummer Get Wicked
Dan kun je gerust nog zo'n show makenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Bij de debuutsingles van bands e.d. had ik ook die van Blondie klaar staan, maar die is niet aan bod gekomen.
Het is niet 'Denis'...
Met 1 nummer?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan kun je gerust nog zo'n show maken
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:45 schreef livelink het volgende:
Deze had in de show van Symph gekund.
Oh, makkelijk, ik heb er nog een kleine honderd klaar staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan kun je gerust nog zo'n show maken
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:46 schreef MadMaster het volgende:
Don Mercedes - Rocky ken ik wel, met Bonnie als vrouwelijke hijger tijdens de song...
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Shirley & Company - Shame, Shame, Shame
Wat leuk is, is leuk. Ik zat laatst te denken om nog eens een Duitsland-show te doen. Heb ik in m'n begintijd al eens gedaan. Ik zat zelfs te denken aan een N #4 (Noorwegen), omdat er al weer zo veel leuke muziek bij is gekomen sindsdien. Plus nog genoeg oud werk om uit te putten.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, makkelijk, ik heb er nog een kleine honderd klaar staan.
Maar ik ben niet zo van het herhalen van thema's...
Lees net dat de Duitse versie ook een cover is, dus geheel in de stijl van Frank Farian...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Frank Farian himself?
De man die de stem was van o.a. Bobby Farrel van Boney M...
Als ik het van te voren plan, zoals met de 'Zou de goede synth wel komen' uitzendingen waar de geschiedenis van synth muziek te groot was om in 1 uitzending te proppen, dan wil ik het vooraf wel splitsen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat leuk is, is leuk. Ik zat laatst te denken om nog eens een Duitsland-show te doen. Heb ik in m'n begintijd al eens gedaan. Ik zat zelfs te denken aan een N #4 (Noorwegen), omdat er al weer zo veel leuke muziek bij is gekomen sindsdien. Plus nog genoeg oud werk om uit te putten.
Want?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:55 schreef DJ11 het volgende:
Als PEC Zwolle-fan moet ik dit uiteraard afkeuren
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:57 schreef MadMaster het volgende:
The Message - Grandmaster Flash & Melle Mel
Ik had verkeerd geteld.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:24 schreef livelink het volgende:
Op hoeveel biertjes zit je nu, Melting?
Gewoon draaien wat je leuk vindt. Over het algemeen zit de Radio 49-luisteraar op de bank of de bureaustoel te luisteren.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:59 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn 90's op alfabet heeft ondertussen ook al 7 shows gekend en ben nu bij Shania Twain, dus komen er nog een paar. Maar dat valt ook niet in een paar uur te rammen. Nah ja als echte DJ misschien door echt te mixen, maar doe het dan toch maar rustig aan. Dat kan ik iig niet.
SPOILER: lijstjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ABC gaf me het idee, en toen af en toe dus wat nummers.
Deze weet ik
You sound reasonable...Time to up my medication.
Was me niet eens opgevallen. Maar strak getimedquote:Op zondag 28 februari 2021 00:06 schreef livelink het volgende:
Je was volgens mij 1 minuut te laat met dit nummer, Melting.
Verdorie!quote:Op zondag 28 februari 2021 00:06 schreef livelink het volgende:
Je was volgens mij 1 minuut te laat met dit nummer, Melting.
Ik dacht dat Melting niet aan verzoekjes deed.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:08 schreef Rafeiro het volgende:
Was ook heel boefjes achtig om 23:42:28 aangevraagd, dus lastig plannen
Als je heeel lief bent soms wel hoorquote:Op zondag 28 februari 2021 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat Melting niet aan verzoekjes deed.
Redbonequote:Op zondag 28 februari 2021 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Naarmate meer drank in de man is, groeien de kansenquote:Op zondag 28 februari 2021 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2021 00:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Naarmate meer drank in de man is, groeien de kansen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2021 00:13 schreef DJ11 het volgende:
Er is ook een alcoholvrije versie van Melting trouwens:
DJ Malting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die was wel slecht eigenlijk.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dat was geen verzoek, alleen een tip.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Redbone........ maar dat is eigenlijk niet de bedoeling inderdaad.
Ja, kom je nou mee....quote:Op zondag 28 februari 2021 00:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was geen verzoek, alleen een tip.
quote:Op zondag 28 februari 2021 00:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Joshua Kadison - Jessie
Jawel, ik heb er ook 1 aangevraagd vanavond...quote:Op zondag 28 februari 2021 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
Ik vind het altijd wel leuk. Het maakt de show wat interactiever. Livelink is de trouwste verzoekjes-indiensterquote:Op zondag 28 februari 2021 00:14 schreef Rafeiro het volgende:
En het was ook een verzoekje dat ik wel bij de sltijl van de avond vond passen op een kloppend tijdstip.
Doe het verder ook eigenlijk niet tenzij er vraag naar is.
Maar ik ga er geen gewoonte van maken.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, ik heb er ook 1 aangevraagd vanavond...
Ja, vind ik echt. Om een of andere reden doet het me ook aan Blof denken, hoewel dat niet helemaal eerlijk is.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind je dat echt?
Ik vind het juist wel een fijn nummer.
Welke?quote:Op zondag 28 februari 2021 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, ik heb er ook 1 aangevraagd vanavond...
Nee, Oscar Harris en De Migra's moeten ook aan bod komen...quote:Op zondag 28 februari 2021 00:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ik ga er geen gewoonte van maken.
De laatste keer dat ik Oscar draaide, luisterde je niet eens.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Oscar Harris en De Migra's moeten ook aan bod komen...
Dat probeerde ik al, maar ik kan echt niks bedenken.quote:
Eens...quote:Op zondag 28 februari 2021 00:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk. Het maakt de show wat interactiever. Livelink is de trouwste verzoekjes-indienster![]()
En meestal nog verdomd goede ideeën ook. Ook leuk om daar dan weer op in te spelen.
quote:Op zondag 28 februari 2021 00:19 schreef DJ11 het volgende:
Everything But The Girl - Missing (Todd Terry remix)
Heroes...quote:Op zondag 28 februari 2021 00:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat probeerde ik al, maar ik kan echt niks bedenken.
Elke versie daarvan is ruk, dus dank voor je ingetogenheid...quote:Op zondag 28 februari 2021 00:20 schreef Rafeiro het volgende:
Als Symph er was had ik misschien wel stout gedaan en Hallelujah verzocht en dan niet die van Job Cohen, haha,
Ah, dat is lief!quote:Op zondag 28 februari 2021 00:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heroes...
Waarbij ik tegen Melting heb gezegd dat ik je een keer kom ophalen met een OV bus...
Die van Jeff Buckley vind ik nog wel aan te horen,, maar Symph niet. dan beetje aan de jen. Maar dan moet hij er wel zijnquote:Op zondag 28 februari 2021 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke versie daarvan is ruk, dus dank voor je ingetogenheid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |