SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:26 schreef DJ11 het volgende:
Vluchten kan niet meer...
Ooit verwerkt in een jingle voor Tailfox, die geloof ik één keer is gebruikt
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:26 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Frans Hals en Jenny Arean - Vluchten kan niet meer
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dat deze zou komen voor just me
Was een heel werkje, met Music van Madonna, Freestyler van Bomfunk MC's en dus Vluchten Kan Niet Meer...quote:
Je maakt dezelfde fout als ik maakte. Ik stopte ook te vroeg met typen van Halsema.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:27 schreef just me het volgende:
echt zo mooi gezongen door Frans Hals en Jenny Arean
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dat deze zou komen voor just me
Hoort bij de mooiste Nederlandstalige nummers.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:27 schreef just me het volgende:
Dit was de schilder. Maar die zingt niet meer.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:27 schreef just me het volgende:
Ik deed kopie pastequote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Je maakt dezelfde fout als ik maakte. Ik stopte ook te vroeg met typen van Halsema.
En toen vergat er toch weer één om niet te lachenquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
En toen vergat er toch weer één om niet te lachen
Toen was dat gewoon goed genoeg. Daarna kreeg je een tijdperk dat foto's eindeloos over moesten. Tegenwoordig kunnen ze alles retoucheren....quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar weet niet van wie het is.quote:
Da's Albert West, die lachte altijd...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
uitgemold ?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's Albert West, die lachte altijd...
Ik ga morgenochtend wel terugkijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ben er klaar mee.
Weer op het verkeerde gewed...
Ik had hem absoluut niet herkend, maar hij springt er wel uit met die lach. Staat hem goed daar.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's Albert West, die lachte altijd...
Ja, nu lukt hem dat niet meer...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had hem absoluut niet herkend, maar hij springt er wel uit met die lach. Staat hem goed daar.
Andere titel.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:46 schreef MadMaster het volgende:
NL dus, Eric Mesie - Wat Ik Wil Ben Jij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |