net als mattquote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Die saus staat denk ik inmiddels droog te koken
Ja shit, dat besefte ik me ook toen ik op verzenden klikte. Ik vraag wel even een TT-wijziging aan.quote:
Lopen ze wel allebei live bij je? Ik heb dames op 1 en Michel op 2 (nu een slapende Nick trouwens)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:01 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wel leuk hoor, 2 verschillende Michels! Eén die naar de wc gaat en de ander maakt saus!
Ja, hm even checken nog een keer. Misschien dat die van stream is over gesprongen!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lopen ze wel allebei live bij je? Ik heb dames op 1 en Michel op 2 (nu een slapende Nick trouwens)
of gewoon even een momentje voor jezelf.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:11 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Jeetje zeg. Zoey is echt obsessief met opruimen bezig. Ze klaagt dat ze overal buitrnvalt, maar heeft hier echt wel een rol in! Ze pakt dat probleem niet aan. Schoonmaken staat voor heel veel he😁. Heeft met controle te maken😁
nou haar gezicht staat niet zen, ze was zicht net ook al aan het opfokken over het gelach van de anderen dames, want zij had hoofdpijn (dat zei ze nu niet maar daar straks wel) maar ze wilde niet in bed liggen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:13 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon even een momentje voor jezelf.
Kan ik me ook iets bij voorstellen als je in dat huis zit, Dan is dit lekker zen worden
Maar als ik kijk, maakt ze aaaltijd schoon. Of ze slaapt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:13 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon even een momentje voor jezelf.
Kan ik me ook iets bij voorstellen als je in dat huis zit, Dan is dit lekker zen worden
doet ze altijdquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja dat kan je idd ook doen, handdoeken op nieuw op vouwen omdat het niet zo gevouwen is zoals je het zelf altijd opvouwt
die heeft een flinke katerquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:15 schreef danilel het volgende:
[..]
nou haar gezicht staat niet zen, ze was zicht net ook al aan het opfokken over het gelach van de anderen dames, want zij had hoofdpijn (dat zei ze nu niet maar daar straks wel) maar ze wilde niet in bed liggen.
En nu zuchtend en kreunend opruimen.........niet zen dus
I know dan doet ze die altijd opnieuwquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:17 schreef danilel het volgende:
[..]
ze waren al opgevouwen maar niet op HAAR manier
IG gedoe boeit mij niet zo, dus geen ideequote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:17 schreef Joyce-43 het volgende:
van de week had Matt geloof ik verteld hoeveel volgers hij had weet iemand dat nog ?
hij zei dat hij altijd minstens 70 comments had en dat kon niet volgens zoey, het aantal volgers ben ik vergetenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:17 schreef Joyce-43 het volgende:
van de week had Matt geloof ik verteld hoeveel volgers hij had weet iemand dat nog ?
7.9k heeft hij er. Minste van iedereen!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:21 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
hij zei dat hij altijd minstens 70 comments had en dat kon niet volgens zoey, het aantal volgers ben ik vergeten
De Mich verhalen dattie beschikbare (3) vriendinnen neukt ipv zijn date , is geweldige TV toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:22 schreef Kefke04 het volgende:
ik hoop dat dit geen week gaat duren, is vreselijk saai. wat gaan ze maandag in godsnaam in die uitzending steken.
Het is echt zoooo saai. Ik heb vorige dagen alleen meegelezen en kijk weer eens, maar er gebeurt echt niks.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:24 schreef Kinga het volgende:
Is het nog steeds zo saai? Heb bijna niet gekeken...
Wanneer heeft die dit gezegd? Zie je.. Ik kijk alleen maar saaie streams. Als ik wegklik wordt het interessant.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Mich verhalen dattie beschikbare (3) vriendinnen neukt ipv zijn date , is geweldige TV toch?
Een paar bloedirritante uren terug.. tijdens de Haantjesgevechten ( misschien staat het nog ergens in mijn opnames, maar ga nix zoeken)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:29 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Wanneer heeft die dit gezegd? Zie je.. Ik kijk alleen maar saaie streams. Als ik wegklik wordt het interessant.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:31 schreef Yolk het volgende:
Wat waren ook alweer de opties naast spelletjes, voor de kijker om uit te kiezen?
Boksbal en koffiezetapparaat.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:31 schreef Yolk het volgende:
Wat waren ook alweer de opties naast spelletjes, voor de kijker om uit te kiezen?
koff machinequote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:31 schreef Yolk het volgende:
prima waain voor de kippiesquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:32 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goedkope zooi krijgen ze
Klinkt leuk! Iemand dit spel? Is het een aanrader?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:31 schreef Tourniquet het volgende:
Deze hebben ze o.a.
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/p/(...)el/9200000117995389/
en ook ganzenbord.
arme mensen hebben toch ook spellen en soms geen tv dus doen ook spellen danquote:
Ik kende het niet, maar net het filmpje gekeken een het lijkt me wel een geinig spel.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:35 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Iemand dit spel? Is het een aanrader?
Ah nee toen keek ik nog niet!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een paar bloedirritante uren terug.. tijdens de Haantjesgevechten ( misschien staat het nog ergens in mijn opnames, maar ga nix zoeken)
Krekkers met pindakaas aardappelen wortelen en uien, zoals "arm" hoort te zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
prima waain voor de kippies
ben benieuwd wat ze straks gevoerd krijgen
Scherp!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
arme mensen hebben toch ook spellen en soms geen tv dus doen ook spellen dan
Ja ziet er grappig uit idd!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik kende het niet, maar net het filmpje gekeken een het lijkt me wel een geinig spel.
de kippies.. de Dames zouden toch culinair bladie bla Diner krijgen?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Krekkers met pindakaas aardappelen wortelen en uien, zoals "arm" hoort te zijn
De verliezer mag deze week niet stemmen, dat zou het spel ineens veel interessanter makenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:34 schreef BB-King het volgende:
Een ouderwets potje ganzenborden.
De spanning is om te snijden wie er gaat winnen.
Klopt... 4sterren nogwat ..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de kippies.. de Dames zouden toch culinair bladie bla Diner krijgen?
ja die mogen wel gaan tutten al hahaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt... 4sterren nogwat ..
Totale faal als "Arm" er niets van te zien krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Krijgen ze dezelfde saaie beelden te zien die wij ook hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
Al die verkwanselde mogelijkheden ..
Verzin es wat
beelden van "Arm" op rijke schermen
Beelden van "Rijk" op de arme schermen
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werkelijk het enige, aardige momentje van vandaag dat ik heb kunnen vinden tot nu toe .....![]()
De vrouwen krijgen een update van de zielige mannen.Ohja skreewe door de muur...zielige vertoning al na een paar uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt van een sterrenrestaurant. De 4sterren febo.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de kippies.. de Dames zouden toch culinair bladie bla Diner krijgen?
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Krijgen ze dezelfde saaie beelden te zien die wij ook hebben.
Er was eens een...quote:
Dit beeld is toch treurnis. Daar liggen ze dan . Moe van het moe zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:43 schreef spapaars het volgende:
Nou, ze maken er wel wat van.
Gisteren
[ afbeelding ]
Vandaag
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dit beeld is toch treurnis. Daar liggen ze dan . Moe van het moe zijn.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:53 schreef spapaars het volgende:
Beelden van BB Zweden zijn ook best saai.Daar doen ze niet zo moeilijk. Met alles trouwens niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Beter kan een dartbordquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mischien een idee om een schoen aan die borito te binden
of een vork .
.. spel.. Borito gooien
3,2,1, BoorIeto
keiluk spel ,
Dan is er enige activiteit ze worden zo meteen gevoederd. Lijkt de dierentuin wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Spullen voor het diner zijn geleverd.
Zijn de tafel aan het dekken nu.
gezelschapspellenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:57 schreef freaky40 het volgende:
Wat hebben de mannen eigenlijk voor cadeau gekregen van de kijker?
Leuk spel!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:31 schreef Tourniquet het volgende:
Deze hebben ze o.a.
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/p/(...)el/9200000117995389/
en ook ganzenbord.
Potje met vitamine D omdat ze voorlopig de zon niet zullen zien (zou ik als producent hebben gedaan)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:57 schreef freaky40 het volgende:
Wat hebben de mannen eigenlijk voor cadeau gekregen van de kijker?
Sinasappels tegen scheurbuik...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Potje met vitamine D omdat ze voorlopig de zon niet zullen zien (zou ik als producent hebben gedaan)
Rauwe zuurkool in het vat.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sinasappels tegen scheurbuik...
poleren toch? (viola en bonnyquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zelfs dat niet
fatsoenlijk de tafels deken
servetten vouwe
glaswer poetsen
Dat is die van u ook niet.quote:
En een fles rum.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pekelharing en scheepskoeken
Beelden van BB Zweden zijn ook best saai.Wat een lelijke tattoo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring
Ze spelen het nu!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Leuk spel!
Hebben ze -zo teruglezend- nog niet gespeeld?
Die wel ja.quote:
Beelden van BB Zweden zijn ook best saai.lijkt wel een tripkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Levende kippen (al is het alleen al om Jill gek te krijgen)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pekelharing en scheepskoeken
Dat huis is echt een villa Kakelbont.quote:
als ik ze zou verstaan zou ik ze streamenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat huis is echt een villa Kakelbont.
waar vind je überhaupt de streams?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als ik ze zou verstaan zou ik ze streamen
Gedroogd vlees en kippensoepquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Levende kippen (al is het alleen al om Jill gek te krijgen)
ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:10 schreef danilel het volgende:
[..]
waar vind je überhaupt de streams?
Als die slijmjurk Febo gaat roepen Jullie doen het Ghoe, haut vol haak ik afquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:11 schreef suzi1 het volgende:
zal deze zaterdagavond net zo gezellig zijn als vorige zaterdag?
Dat was op zich ook wel grappig geweest, want het schijnt dat ze alle 4 geen koffie drinken.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pff, waardeloos. Heb gestemd voor het Koffiezet apparaat.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:11 schreef suzi1 het volgende:
Ze zijn dus weer gematst....quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat was op zich ook wel grappig geweest, want het schijnt dat ze alle 4 geen koffie drinken.
Hij ligt minder op bed dan de anderen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:12 schreef suzi1 het volgende:
wat me wel opviel, michel ligt veel op bed. julie vaak janken in de dbk
en waar hadden die 2 nou zo een commetaar op .....
Denk het niet, zal wel doorkabbelen worden naar de finale.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:11 schreef suzi1 het volgende:
o dat vind ik dan wel weer heel tof van hemquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij ligt minder op bed dan de anderen.
Hij heeft gekookt, gefietst, terwijl de anderen sliepen.
Dat was Stiften ookquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:17 schreef Ebinas het volgende:
Geen touw aan vast te knopen, maar toch wel grappig om naar te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:15 schreef Tourniquet het volgende:
De vrouwen zijn helemaal in verwarring omdat ze steeds "Burrito!!" horen vanuit de gameroom.
"Mannen zijn raar"
"Kapot raar"
Ja dames dat is iets anders als de hele dag liggen .quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:15 schreef Tourniquet het volgende:
De vrouwen zijn helemaal in verwarring omdat ze steeds "Burrito!!" horen vanuit de gameroom.
"Mannen zijn raar"
"Kapot raar"
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:19 schreef danilel het volgende:
Aha het leverende reataurant;Geen écht sterrendiner dus (als in Michelinster).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt sneu. denk dat zij hem heel erg mist.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Julie is steeds op het verkeerde moment aan de deur.
Ze wil steeds Michel horen.
Vanmorgen zat hij op fiets, nu onder de douche.
Echt wel een verschilquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja dames dat is iets anders als de hele dag liggen .
jup, weer jammer BB, weer een faalquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen écht sterrendiner dus (als in Michelinster).
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:19 schreef danilel het volgende:
Aha het leverende reataurant;Hopelijk leveren die ook klimop en gras voor Naomi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele dag plamuren blijkbaar. Ene is vergeten zijn handen te plamuren met bruin.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja dames dat is iets anders als de hele dag liggen .
Moet tie allemaal knippen ben ik bang! 😂🤣😂quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
echt sneu. denk dat zij hem heel erg mist.
heeft michel geen pen daar, dat hij ene briefje voor haar kan schrijven?
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen écht sterrendiner dus (als in Michelinster).
Zij zou beter haar kinderen missen. niet dus. Gaat haar parten spelen bij thuiskomst. Alle kindjes naar de ex.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
echt sneu. denk dat zij hem heel erg mist.
heeft michel geen pen daar, dat hij ene briefje voor haar kan schrijven?
Echt? Het verbaasde mij dat het lang duurde voor ze creatief/actief werden. De mannen zijn in deze groep altijd al degenen geweest die het initiatief voor leuke activiteiten namen. Ik had verwacht dat die mannen na een uur de tent al aardig aan het verbouwen waren om maar grappige dingen te kunnen doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:09 schreef Ebinas het volgende:
Valt me enorm mee wat die mannen er van maken daar.
Precies, daar is dat hele showtje op gebaseerd .. helaas heeft Rijk het helemaal niet rijk en arm veel te veel om arm te zijn... Wisselen maakt dus ook geen moer uit, ze doen allemaal eigenlijk precies wat ze al deden ..dus zelfs het voordeel van wisselen is zinloos als "Gimmick"quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:23 schreef Inca het volgende:
Zal wat worden als de vrouwen in het arme gedeelte komen te zitten![]()
https://www.crazykitchen.nl/fotosquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit is het of wat ? Saai. Eet je bij ons in de betere brasserie.
Dat bedoel ik dus...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://www.crazykitchen.nl/fotos
ze hebben gezelschapspellen gekregenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:27 schreef Whuzz het volgende:
Hah, kiek die mannen lol hebben met niks
Dat krampachtige is allang geen lol meer, ze spelen méé de wanhoopquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:27 schreef Whuzz het volgende:
Hah, kiek die mannen lol hebben met niks
Dit is mijn favo restaurant. Spijtig genoeg volledige horeca al maanden dicht in belgie.quote:
Ik had gedacht dat ze in die bedden doken en daar zo goed als niet uit zouden komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echt? Het verbaasde mij dat het lang duurde voor ze creatief/actief werden. De mannen zijn in deze groep altijd al degenen geweest die het initiatief voor leuke activiteiten namen. Ik had verwacht dat die mannen na een uur de tent al aardig aan het verbouwen waren om maar grappige dingen te kunnen doen.
Ja, en daar maken ze wat van. Is nou niet het meest geweldige spel he. Maar hebben wel lol.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:29 schreef danilel het volgende:
[..]
ze hebben gezelschapspellen gekregen
Denk dat de vrouwen zich snel gaan vervelen daar geen make-up en spelletjes zie ik ze daar ook niet veel gaan doenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, daar is dat hele showtje op gebaseerd .. helaas heeft Rijk het helemaal niet rijk en arm veel te veel om arm te zijn... Wisselen maakt dus ook geen moer uit, ze doen allemaal eigenlijk precies wat ze al deden ..dus zelfs het voordeel van wisselen is zinloos als "Gimmick"
Zie boven... wachten op wat komen gaatquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:32 schreef Inca het volgende:
[..]
Denk dat de vrouwen zich snel gaan vervelen daar geen make-up en spelletjes zie ik ze daar ook niet veel gaan doen
De humor van Nick houdt de boel ook leuk daar.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat ze in die bedden doken en daar zo goed als niet uit zouden komen.
Maar de acties die er zijn geweest (wanneer ik keek dan) kwamen van hen.
Letters knippen, verhalen verzinnen hoe slecht ze het daar hebben, wat meer diepgaande gesprekken gevoerd, gesport, nu maken ze van de spellen weer wat.
Van de dames zie ik helemaal niets van dat al. Ze doen helemaal niets voor de kijker.
Enige is dat ik vanmiddag even om Naomi en haar steentjes rapen heb moeten glimlachen.
Maar dat was ook alleen maar opgedragen door BB
Ik denk het,u post het.quote:
Zelfs ik als all round vlaming versta ze amper. Vooral die brusselse.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
Een nadeel, die Belgwijven zijn niet meer te verstaan inmiddels
als je haar al verstaat komt er ook weinig bijzonders uit. ik zou haar echt geen dag in mijn huis willenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:37 schreef Jockari het volgende:
Leer Julie praten, ik versta haar amper als vlaming.
Mooi, jij mag de streamverslagen doenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:40 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb (als NL-er) echt geen moeite om die belgen te verstaan hoor
Soms wat moeite met belgische woorden die ik niet ken, maar verder niet.
Oo gelukkig ik dacht al dat ik de enige was. Ook NL-er en versta het goed, alleen idd sommige woorden.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:40 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb (als NL-er) echt geen moeite om die belgen te verstaan hoor
Soms wat moeite met belgische woorden die ik niet ken, maar verder niet.
Ok. Streamverslag van vandaag:quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, jij mag de streamverslagen doen
Kort, mooiquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok. Streamverslag van vandaag:
Vrouwen doen geen fuck. Mannen doen wat ze nog kunnen doen, verder ook geen fuck.
Einde.
Nick en Michel hebben wel een klik, maar met die andere 2 totaal niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:42 schreef suzi1 het volgende:
die 4 mannen passen ook echt totaal niet bij elkaar. zouden nooit vrienden kunnen zijn
Mee eens.. dat klubke Giebelende Gilkutten is al dood.. nog een paar dagen zo is wel leuk weerquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:43 schreef Jockari het volgende:
BB, please, laat ze nog apart tot donderdag ! Geweldige scenes gaan we nog krijgen. De dames die elkaar epileren (lees haren uittrekken), en omkomen van de honger en andere geneugtes. Daarna wissel van teams. De mannen aan het bier en de wijn, de vrouwen zonder plamuur etc...
Geweldig amusement in kamp rijkquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:44 schreef Whuzz het volgende:
Liese zucht nog maar eens. Wat hebben ze het zwaar...
die klik is er ook alleen maar omdat er niet meer is. zo verschillend allemaalquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nick en Michel hebben wel een klik, maar met die andere 2 totaal niet.
Iedereen aan de antidepressiva gekregen?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
De Psych die dit "experiment" heeft verzonnen
Hulde.. het werkt!
Ongelooflijk hè. Die Julie doet echt niks.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:47 schreef odie22 het volgende:
naomi gaat fikkie stoken en julie is moe
Zit in die Flaskes.. elke dag versquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:49 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Iedereen aan de antidepressiva gekregen?
Zit bij de vrouwen vol downers denk ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zit in die Flaskes.. elke dan vers
hoe meer vrienden hoe oppervlakkiger de vriendschappenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die klik is er ook alleen maar omdat er niet meer is. zo verschillend allemaal
zeg niet dat t niet kan hoor. ben zelf nogal beperkt in vriendschappen
Nou Liese ook niet hoor zit ook alleen maar te zeggen dat ze moe isquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ongelooflijk hè. Die Julie doet echt niks.
oh er zit nog een beetje in zei ze, en toen zegt naomi, ik hoop dat iemand dit gefilmt heeftquote:
Ik had serieus verwacht dat ze een menu van bijvoorbeeld iets als Rijks (Joris Bijdendijk) o.i.d. zouden regelen.quote:
Pleonasme-genot.quote:
ook het madonnakleedje van naomie had ze vastquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:54 schreef Jockari het volgende:
Zoey probeert haar kleren uit de prostitutiewereld te slijten aan de andere dames. Benieuwd wie voor een nieuwe job gaat.
Is zo eens iets anders dan keukens slijten.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:54 schreef Jockari het volgende:
Zoey probeert haar kleren uit de prostitutiewereld te slijten aan de andere dames. Benieuwd wie voor een nieuwe job gaat.
enige wat de mannen missen is hele dag schranzen in de keuken, en nick mist zijn dekentje en hoekje in de bankquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
Rest nog de vraag wat voor "Luxe" hebben die vrouwen eigenlijk wat ze al niet hadden
En wat voor "Basis" de mannen die alleen de tuin en Hottub missen
De productielieveling heeft het al zo moeilijk, dat gaan ze haar heus niet aandoen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Levende kippen (al is het alleen al om Jill gek te krijgen)
dat kan in het gevang ookquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:56 schreef Jockari het volgende:
BB, waarom mogen die 2 kampen met elkaar praten via de deur. Belachelijk !!!
Het is net eik alles bij deze bb het weer net niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat hele concept van rijk en arm is ook een flater
Niet veel dus, intussen bléren de wanhopigen door de murenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
enige wat de mannen missen is hele dag schranzen in de keuken, en nick mist zijn dekentje en hoekje in de bank
Dat daglicht vind ik wel een dingetje.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
Rest nog de vraag wat voor "Luxe" hebben die vrouwen eigenlijk wat ze al niet hadden
En wat voor "Basis" de mannen die alleen de tuin en Hottub missen
Afgezien daarvan, koffie is een luxeproduct, dus veel plezier met jullie koffiemachine, armoedzaaiers. Jullie kunnen er altijd nog water mee opwarmen of thee trekken van de bladeren van de planten.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat was op zich ook wel grappig geweest, want het schijnt dat ze alle 4 geen koffie drinken.
Ze komen dan op TV, snap dat nouquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:02 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Echt waarom steeds zo omkleden? Ik zou dat echt niet doen.
Haha ja ook ik die stellig had gezegd ik ga het niet volgenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is net eik alles bij deze bb het weer net niet.
Had het contrast groter gemaakt, had ze elkaar ermee geconfronteerd en het had een stuk leuker resultaat opgeleverd.
Op de een of andere manier lijkt het wel zo goedkoop mogelijk te moeten.
In de zin van we plempen wat neer, plempen wat volk er in en zoek het lekker uit.
Heb nu niet het idee dat daar een heel masterteam achter de schermen bezig is om het tot een succes te willen maken.
Maar hey, ik kijk nog steeds
Lekkere luchtplaats ookquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
The Bunker, dát was nog eens een back to basic.
Meelwormen eten!
ook een faal project vooral door die achterlijke eindhovenaarquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Meelwormen eten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Onvergetelijke topshow, foor wijnig .. En Vlemmix boven maar lachenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Meelwormen eten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |