net als mattquote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Die saus staat denk ik inmiddels droog te koken
Ja shit, dat besefte ik me ook toen ik op verzenden klikte. Ik vraag wel even een TT-wijziging aan.quote:
Lopen ze wel allebei live bij je? Ik heb dames op 1 en Michel op 2 (nu een slapende Nick trouwens)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:01 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wel leuk hoor, 2 verschillende Michels! Eén die naar de wc gaat en de ander maakt saus!
Ja, hm even checken nog een keer. Misschien dat die van stream is over gesprongen!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lopen ze wel allebei live bij je? Ik heb dames op 1 en Michel op 2 (nu een slapende Nick trouwens)
of gewoon even een momentje voor jezelf.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:11 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Jeetje zeg. Zoey is echt obsessief met opruimen bezig. Ze klaagt dat ze overal buitrnvalt, maar heeft hier echt wel een rol in! Ze pakt dat probleem niet aan. Schoonmaken staat voor heel veel he😁. Heeft met controle te maken😁
nou haar gezicht staat niet zen, ze was zicht net ook al aan het opfokken over het gelach van de anderen dames, want zij had hoofdpijn (dat zei ze nu niet maar daar straks wel) maar ze wilde niet in bed liggen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:13 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon even een momentje voor jezelf.
Kan ik me ook iets bij voorstellen als je in dat huis zit, Dan is dit lekker zen worden
Maar als ik kijk, maakt ze aaaltijd schoon. Of ze slaapt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:13 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon even een momentje voor jezelf.
Kan ik me ook iets bij voorstellen als je in dat huis zit, Dan is dit lekker zen worden
doet ze altijdquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja dat kan je idd ook doen, handdoeken op nieuw op vouwen omdat het niet zo gevouwen is zoals je het zelf altijd opvouwt
die heeft een flinke katerquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:15 schreef danilel het volgende:
[..]
nou haar gezicht staat niet zen, ze was zicht net ook al aan het opfokken over het gelach van de anderen dames, want zij had hoofdpijn (dat zei ze nu niet maar daar straks wel) maar ze wilde niet in bed liggen.
En nu zuchtend en kreunend opruimen.........niet zen dus
I know dan doet ze die altijd opnieuwquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:17 schreef danilel het volgende:
[..]
ze waren al opgevouwen maar niet op HAAR manier
IG gedoe boeit mij niet zo, dus geen ideequote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:17 schreef Joyce-43 het volgende:
van de week had Matt geloof ik verteld hoeveel volgers hij had weet iemand dat nog ?
hij zei dat hij altijd minstens 70 comments had en dat kon niet volgens zoey, het aantal volgers ben ik vergetenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:17 schreef Joyce-43 het volgende:
van de week had Matt geloof ik verteld hoeveel volgers hij had weet iemand dat nog ?
7.9k heeft hij er. Minste van iedereen!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:21 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
hij zei dat hij altijd minstens 70 comments had en dat kon niet volgens zoey, het aantal volgers ben ik vergeten
De Mich verhalen dattie beschikbare (3) vriendinnen neukt ipv zijn date , is geweldige TV toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:22 schreef Kefke04 het volgende:
ik hoop dat dit geen week gaat duren, is vreselijk saai. wat gaan ze maandag in godsnaam in die uitzending steken.
Het is echt zoooo saai. Ik heb vorige dagen alleen meegelezen en kijk weer eens, maar er gebeurt echt niks.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:24 schreef Kinga het volgende:
Is het nog steeds zo saai? Heb bijna niet gekeken...
Wanneer heeft die dit gezegd? Zie je.. Ik kijk alleen maar saaie streams. Als ik wegklik wordt het interessant.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Mich verhalen dattie beschikbare (3) vriendinnen neukt ipv zijn date , is geweldige TV toch?
Een paar bloedirritante uren terug.. tijdens de Haantjesgevechten ( misschien staat het nog ergens in mijn opnames, maar ga nix zoeken)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:29 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Wanneer heeft die dit gezegd? Zie je.. Ik kijk alleen maar saaie streams. Als ik wegklik wordt het interessant.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:31 schreef Yolk het volgende:
Wat waren ook alweer de opties naast spelletjes, voor de kijker om uit te kiezen?
Boksbal en koffiezetapparaat.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:31 schreef Yolk het volgende:
Wat waren ook alweer de opties naast spelletjes, voor de kijker om uit te kiezen?
koff machinequote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:31 schreef Yolk het volgende:
prima waain voor de kippiesquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:32 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goedkope zooi krijgen ze
Klinkt leuk! Iemand dit spel? Is het een aanrader?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:31 schreef Tourniquet het volgende:
Deze hebben ze o.a.
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/p/(...)el/9200000117995389/
en ook ganzenbord.
arme mensen hebben toch ook spellen en soms geen tv dus doen ook spellen danquote:
Ik kende het niet, maar net het filmpje gekeken een het lijkt me wel een geinig spel.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:35 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Iemand dit spel? Is het een aanrader?
Ah nee toen keek ik nog niet!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een paar bloedirritante uren terug.. tijdens de Haantjesgevechten ( misschien staat het nog ergens in mijn opnames, maar ga nix zoeken)
Krekkers met pindakaas aardappelen wortelen en uien, zoals "arm" hoort te zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
prima waain voor de kippies
ben benieuwd wat ze straks gevoerd krijgen
Scherp!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
arme mensen hebben toch ook spellen en soms geen tv dus doen ook spellen dan
Ja ziet er grappig uit idd!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik kende het niet, maar net het filmpje gekeken een het lijkt me wel een geinig spel.
de kippies.. de Dames zouden toch culinair bladie bla Diner krijgen?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Krekkers met pindakaas aardappelen wortelen en uien, zoals "arm" hoort te zijn
De verliezer mag deze week niet stemmen, dat zou het spel ineens veel interessanter makenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:34 schreef BB-King het volgende:
Een ouderwets potje ganzenborden.
De spanning is om te snijden wie er gaat winnen.
Klopt... 4sterren nogwat ..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de kippies.. de Dames zouden toch culinair bladie bla Diner krijgen?
ja die mogen wel gaan tutten al hahaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt... 4sterren nogwat ..
Totale faal als "Arm" er niets van te zien krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Krijgen ze dezelfde saaie beelden te zien die wij ook hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
Al die verkwanselde mogelijkheden ..
Verzin es wat
beelden van "Arm" op rijke schermen
Beelden van "Rijk" op de arme schermen
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werkelijk het enige, aardige momentje van vandaag dat ik heb kunnen vinden tot nu toe .....![]()
De vrouwen krijgen een update van de zielige mannen.Ohja skreewe door de muur...zielige vertoning al na een paar uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt van een sterrenrestaurant. De 4sterren febo.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de kippies.. de Dames zouden toch culinair bladie bla Diner krijgen?
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Krijgen ze dezelfde saaie beelden te zien die wij ook hebben.
Er was eens een...quote:
Dit beeld is toch treurnis. Daar liggen ze dan . Moe van het moe zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:43 schreef spapaars het volgende:
Nou, ze maken er wel wat van.
Gisteren
[ afbeelding ]
Vandaag
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dit beeld is toch treurnis. Daar liggen ze dan . Moe van het moe zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |