Gohquote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:45 schreef THEFXR het volgende:
net nieuwsuur gekeken. Bruls was weer op tv, er zal gehandhaafd worden op illegale opening terrassen door ondernemers!
Ze zullen zich allemaal moeten verantwoorden.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:45 schreef THEFXR het volgende:
net nieuwsuur gekeken. Bruls was weer op tv, er zal gehandhaafd worden op illegale opening terrassen door ondernemers!
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Twee treffende paragrafen:
[..]
Tunnelvisie
[..]
En verschoven doelpalen.
En
[..]
Nou, ik ook.
Dat is al de hele dag vanuit meerdere kanten gecommuniceerd en ondanks dat ik het er niet mee eens ben hoe er met horecaondernemers en hun terrassen wordt omgegaan, kunnen burgemeester nu slecht zeggen doe maar wij kijken de andere kant op. Dan kun je bij winkels, straatfeesten en andere overtreding ook bijna niet meer optreden.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:45 schreef THEFXR het volgende:
Dat die Bruls dan zegt, het hoeft niet, we betalen wel wat meer steun voor die arme ondernemers.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ze zullen zich allemaal moeten verantwoorden.
https://www.lnnmedia.nl/c(...)dvocaat-reiner-fuel/
Ik zeg niet dat ik altijd en onder alle omstandigheden tegen een dergelijke stap zou zijn. Maar het moet wel heel raar en onrechtvaardig zijn voordat je als burgemeester zo’n besluit neemt. Dat kun je eigenlijk niet doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:53 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat is al de hele dag vanuit meerdere kanten gecommuniceerd en ondanks dat ik het er niet mee eens ben hoe er met horecaondernemers en hun terrassen wordt omgegaan, kunnen burgemeester nu slecht zeggen doe maar wij kijken de andere kant op. Dan kun je bij winkels, straatfeesten en andere overtreding ook bijna niet meer optreden.
Lekker hoor, gadverdamme.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 01:02 schreef trein2000 het volgende:
Maar er zijn heel veel manieren van handhaven;)
Klopt, je hoeft zeker niet voor Grapperhaus' aanpak te gaan. Die nam alleen maar grote woorden in de mond van boetes en sluitingen. Je kunt eens beginnen met een gesprekje, een mondelingen waarschuwing, een schriftelijke waarschuwing en dan kom je pas langzaam op het punt waar Ferd wil beginnen. Maar dit is voor de horecaondernemers geen vruchtbare oplossing waarmee ze weken kunnen open blijven.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 01:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik altijd en onder alle omstandigheden tegen een dergelijke stap zou zijn. Maar het moet wel heel raar en onrechtvaardig zijn voordat je als burgemeester zo’n besluit neemt. Dat kun je eigenlijk niet doen.
Maar er zijn heel veel manieren van handhaven;)
Ferd klonk als een dictatorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 01:09 schreef maan_man het volgende:
[..]
Klopt, je hoeft zeker niet voor Grapperhaus' aanpak te gaan. Die nam alleen maar grote woorden in de mond van boetes en sluitingen. Je kunt eens beginnen met een gesprekje, een mondelingen waarschuwing, een schriftelijke waarschuwing en dan kom je pas langzaam op het punt waar Ferd wil beginnen. Maar dit is voor de horecaondernemers geen vruchtbare oplossing waarmee ze weken kunnen open blijven.
Niet alleen hij.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 01:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ferd klonk als een dictator![]()
"dat dit kan in Nederland"
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ze zullen zich allemaal moeten verantwoorden.
https://www.lnnmedia.nl/c(...)dvocaat-reiner-fuel/
Ik ben bang dat ze formeel aan een vereiste niet hebben voldaan. En de ING buit dit nu uit, iets met mvo...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 02:06 schreef leolinedance het volgende:
Ik zag net een filmpje dat ING overweegt om de bankrekening van Viruswaardheid te bevriezen. Waarom zou dat zijn?
Welk belang heeft ING daarbij?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 02:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze formeel aan een vereiste niet hebben voldaan. En de ING buit dit nu uit, iets met mvo...
Omdat banken aan nogal veel regeltjes moeten voldoen ter voorkoming van witwassen, maar ook terrorismefinanciering en dergelijke. Weten wie je klant is is daar een belangrijk element in. En hij komt niet over de brug. Dus daarom.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 02:06 schreef leolinedance het volgende:
Ik zag net een filmpje dat ING overweegt om de bankrekening van Viruswaardheid te bevriezen. Waarom zou dat zijn?
Ja dat je aan regels moet voldoen is duidelijk. Ik ben zelf ondernemer dus weet hoe dat werkt. Maar heb je een bron dat Viruswaarheid daar niet aan zou voldoen dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 02:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat banken aan nogal veel regeltjes moeten voldoen ter voorkoming van witwassen, maar ook terrorismefinanciering en dergelijke. Weten wie je klant is is daar een belangrijk element in. En hij komt niet over de brug. Dus daarom.
Goede sier maken in de media.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 02:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welk belang heeft ING daarbij?
Engel heeft zelf toegegeven dat ze niet hadden gereageerd op het verzoek van ING, totdat de bank maatregelen trof.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 02:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat je aan regels moet voldoen is duidelijk. Ik ben zelf ondernemer dus weet hoe dat werkt. Maar heb je een bron dat Viruswaarheid daar niet aan zou voldoen dan?
Nee, omdat Engel moord en brand schreeuwt is dit in de media.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 02:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze formeel aan een vereiste niet hebben voldaan. En de ING buit dit nu uit, iets met mvo...
Hoe komt dit in de media dan als de ING geen uitspraken doet?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 02:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, omdat Engel moord en brand schreeuwt is dit in de media.
ING doet verder geen uitspraken.
Had Engel zich stil gehouden en de juiste informatie aangeleverd had niemand er verder iets van vernomen...
Dat krijg je ervan als je huisartsen intimideert. Dan kom je op de zwarte lijst te staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 02:06 schreef leolinedance het volgende:
Omdat Engel het in de media brengt, de media contact opneemt met ING, die doet vervolgens geen uitspraken over dit specifieke geval, maar legt wel desgevraagd de procedure uit die de bank volgt om te voldoen aan de wetgeving.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 03:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe komt dit in de media dan als de ING geen uitspraken doet?
zoals ik het lees, ging het via een klantenonderzoek van een 3de partij, het is niet zo dat hij brieven heeft gekregen van de ING of zelfs aangetekend.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 02:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat banken aan nogal veel regeltjes moeten voldoen ter voorkoming van witwassen, maar ook terrorismefinanciering en dergelijke. Weten wie je klant is is daar een belangrijk element in. En hij komt niet over de brug. Dus daarom.
Deze bank.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 02:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |