hij zal het weten met zijn economie opleidingquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:14 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
hEt iS gEwOoN lEvEnSgEvAaRliJk, oeeehhhh *bibber*
Hopen dat het een minder grote shitshow zal gaan worden dan AstraZeneca en dat ze direct een redelijke hoeveelheid kunnen leverenquote:
Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hopen dat het een minder grote shitshow zal gaan worden dan AstraZeneca en dat ze direct een redelijke hoeveelheid kunnen leveren
In Q2 hopelijk 3 miljoen dosissen. Dat schiet dan lekker op.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hopen dat het een minder grote shitshow zal gaan worden dan AstraZeneca en dat ze direct een redelijke hoeveelheid kunnen leveren
Ferd heeft toen een boete gehad. Als je zo breed gaat uitventen dat je aan strafbare dingen doet snap ik wel dat het OM daar achter aan gaat. Dat is toch wat anders dan een onhandigheid.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Dit vind ik dan weer redelijk bijzonder eigenlijk. Ik ben geen fan van Baudet (meer), ga niet op het FVD stemmen want ik wil op geen enkele manier iets met viruswaanzin te maken hebben, maar we hebben inmiddels een aantal blunderende politici gehad;
Jetten in de sportschool.
De Jonge zonder mondkapje in de winkel.
Hoekstra aan het schaatsen op de ijsbaan.
Ferd en z'n bruiloft.
Baudet doet iets wat waarschijnlijk niet mag, en prompt staat het OM klaar voor een onderzoek.
J&J zegt dat ze in juli al 700 miljoen dosissen hebben geproduceerd. Dat is natuurlijk niet alleen voor de EU.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zou kunnen,quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zonder het kamerdebat (waarbij Rutte nog opriep tot mildheid en genade) en alle ophef in de media niet was gebeurt (denk ik).
Dat zei ik van de week ook al.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Hij kan zich nog altijd onverwinnelijk verklaren, door over 2 weken alles flink te versoepelen.
Hij heeft minstens 2 goede redenen daarvoor: kijk ons beleid was zo goed dat corona verslagen is, en door het net voor de verkiezingen te doen kan hij een gevoel van euforie tot stand brengen dat tot meer stemmen leidt.
Wat zou er bedoeld worden met "ze doen zichzelf geen plezier hiermee"?quote:
Vorig jaar meldde J&J al dat er in Leiden 'at risk' geproduceerd werd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:21 schreef ipa84 het volgende:
[..]
J&J zegt dat ze in juli al 700 miljoen dosissen hebben geproduceerd. Dat is natuurlijk niet alleen voor de EU.
[ twitter ]
Ik dacht dat AstraZeneca dat ook deed... Maarjaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vorig jaar meldde J&J al dat er in Leiden 'at risk' geproduceerd werd.
Wil zeggen dat je al de taart begint te bakken terwijl de smaakcommissie er nog een mening over moet hebben en de voedselwaakhond het nog moet controleren.
Vandaar dat zij het wel zo snel kunnen.
Vergeet Fred. Er waren meer voorbeelden. Waarom stond het OM daarbij niet vooraan om tot onderzoek over te gaan?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zou kunnen,
Maar als het eenmaal wel gebeurd is, kun je het van een ander die open en bloot de maatregelen aan zijn laars lapt en dit op social media deelt niet negeren en laten gaan.
Kleine dingen inderdaad. Waar men een jaar terug hartelijk voor had bedankt, neemt men nu al genoegen met een kruimel. Er moet gewoon wel iets te bedenken zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:25 schreef Luke83 het volgende:
Ik weet niet zo goed of ik dat dreigen van politici in de media nu zo verstandig vind. Er ontstaat nu wel een heel erg wij-zij sfeertje. Hoe strenger de taal van politici wordt, hoe meer mensen zich denk ik gaan verzetten.
Ik weet ook niet hoe het anders moet overigens. Ik houd me zelf nog steeds aan de maatregelen, heb er tot een maand geleden ook all begrip voor gehad. Ik spreek in mijn omgeving steeds meer mensen die de huidige situatie niet meer trekken, waardoor ik denk: kijk nu eens wat er wel mogelijk is. Kleine dingen in de buitenlucht kunnen echt een enorme opluchting zijn.
Oh, ik weet dat wel hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:25 schreef Luke83 het volgende:
Ik weet niet zo goed of ik dat dreigen van politici in de media nu zo verstandig vind.
Waarschijnljik volgen er nu nog wel een paar rechtszaken, dus blijft het voorlopig in de publiciteit.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat zou er bedoeld worden met "ze doen zichzelf geen plezier hiermee"?
Ik heb dan een en ander gemist. Mij staat Grapperhaus bij, en Hoekstra onlangs bij het schaatsen, hoewel hij niet per se de maatregelen niet aanhield, maar ergens was waar hij als niet topsporter niet hoorde te zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vergeet Fred. Er waren meer voorbeelden. Waarom stond het OM daarbij niet vooraan om tot onderzoek over te gaan?
In een aantal gevallen is het best dubieus of er in juridische zin wel een overtreding is. In een aantal andere gevallen is er sprake van een onhandigheid.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vergeet Fred. Er waren meer voorbeelden. Waarom stond het OM daarbij niet vooraan om tot onderzoek over te gaan?
Persoonlijk vond ik een dagje schaatsen al een enorme boost voor het humeur. Maar misschien ben ik te makkelijk te pleasenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:33 schreef galantis het volgende:
[..]
Kleine dingen inderdaad. Waar men een jaar terug hartelijk voor had bedankt, neemt men nu al genoegen met een kruimel. Er moet gewoon wel iets te bedenken zijn.
We wachten het onderzoek wel af.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In een aantal gevallen is het best dubieus of er in juridische zin wel een overtreding is. In een aantal andere gevallen is er sprake van een onhandigheid.
Dit is opzettelijk, dit is met het doel het coronabeleid te ondermijnen. Dat is het verschil met die andere zaken.
Dat was inderdaad een lekkere boost, maar ook weer het ervaren van het 'oude normaal', het leven voor corona. En ik denk dat dat gevoel ook het e.e.a. heeft versterkt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik een dagje schaatsen al een enorme boost voor het humeur. Maar misschien ben ik te makkelijk te pleasen
Wat ik niet snap... Waarom zou je wachten tot je de goedkeuring, voordat je de vaccins verstuurd?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:21 schreef ipa84 het volgende:
[..]
J&J zegt dat ze in juli al 700 miljoen dosissen hebben geproduceerd. Dat is natuurlijk niet alleen voor de EU.
[ twitter ]
Misschien simpelweg opslagcapaciteit bij klanten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wat ik niet snap... Waarom zou je wachten tot je de goedkeuring, voordat je de vaccins verstuurd?
Vond ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik een dagje schaatsen al een enorme boost voor het humeur. Maar misschien ben ik te makkelijk te pleasen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |