Vreselijk irritant. Zit Thomas achter de knoppen vandaag?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:25 schreef woveleed het volgende:
Ugh, de enige stream die je via goplay kan zien is nu echt al anderhalf uur Jill-TV™.
Al dagen last dat stream 1 hapert, ineens terug de tijd in gaat. Heel irritant. Via IPad.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:28 schreef Tourniquet het volgende:
Oh, ik ben dus niet de enige waar stream 1 aan het bokken is?
Nick is compleet verbaasd dat hij Mike niet door heeft gehad, ondanks al zijn menselijk inzicht.
Zo raar! Stream 2 werkt perfect. Stream 1 niet meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:29 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Videoland op firefox en glasvezel.
oh moet die ook weer aandacht hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
goplay.be dan maar aangeslingerd voor stream 1... maar ja.. nog steeds Jill die uitpakt. En Matt die kiespijn heeft 'het is niet best' zegt ie
Heb ik ook gedaan, maar vindt het heel raar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
goplay.be dan maar aangeslingerd voor stream 1... maar ja.. nog steeds Jill die uitpakt. En Matt die kiespijn heeft 'het is niet best' zegt ie
Ja is ook bij mij. Stream 2 werkt nog wel, stream 1 op.zwart.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zo raar! Stream 2 werkt perfect. Stream 1 niet meer.
zo nick omgeslagen zegquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick wil Jill deze week niet nomineren, dat wil hij haar niet aandoen.
Naomi stemt 1 iemand 100% op gevoel.
Nick : 'Ik ben benieuwd wie de sterkste is van Mike en Matt'
Nick : 'Ik zou de finale het liefst spelen tegen Michel, omdat hij het dichtst met opdrachten bij mij zit. Maar Jill gun ik het ook, heb alleen nog niet zo'n klik met haar'
Naomi : 'Jill gaat 100% de finale spelen'
videoland stream 1 sneeuwbeeld 1e keer sinds de streams lopen dat ik storing hebquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:28 schreef Tourniquet het volgende:
Oh, ik ben dus niet de enige waar stream 1 aan het bokken is?
Nick is compleet verbaasd dat hij Mike niet door heeft gehad, ondanks al zijn menselijk inzicht.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:38 schreef woveleed het volgende:
Iedereen zijn koffer pakken, HAHAHAHA JILL, net uitgepakt!
ze hoeft iig dr koffer niet meer te halenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:39 schreef Tourniquet het volgende:
Jill net alles uitgepakt. Kan ze haar koffer weer inpakken.
straks in arm kamp kan dat niet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:42 schreef Angelflush het volgende:
Liese gaat nog ff smincken en Julie ook.
Alle spullen? Ook van al de lades in de badkamer?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
"Deze week verandert alles. De halve finale is bijna in zicht. Mijn experiment wordt meer en meer individueel. Vandaag wordt alles beslissend. Vanaf vandaag is er geen huismeester meer. Vanaf nu zullen jullie het met mij moeten doen. Jullie koffers staan klaar in de voorraadkamer. Pak al jullie spullen en wacht verder op mijn instructies."
en dat met weer der koffer inpakken hahaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:40 schreef Benny het volgende:
Jill de afgelopen 48 uur nog niet zo blij gezien
Die denken dat ze op vakantie gaan naar Benidormquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:43 schreef spapaars het volgende:
Stream 1 zwart.
Stream 2, daar gaan ze, allemaal koffer pakken, ze weten nog niets van rijk en arm.
[ afbeelding ]
Scheelt dat ze alles nog wel netjes is opgevouwen. Ze heeft het gemakkelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en dat met weer der koffer inpakken haha
Een hek meen ikquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:43 schreef viseenoptie het volgende:
Mn geheugen laat mij in de steek, maar je had toch ook met BB3 of 4 zo'n rijk en arm kamp met glas er tussen?
En dan is het een paar meter verder op. Of zelfs op dezelfde plek.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Die denken dat ze op vakantie gaan naar Benidorm
Ja, want zelfs aanraken mocht niet. Sommige maatjes zaten dan aan beide kanten tegen het hek aan.quote:
Nog wel ... zal snel veranderen in armquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
Volgens mij zien ze allemaal de humor er wel van in
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nog wel ... zal snel veranderen in arm
Echt he. gewoon een hutje buiten met aansluiting op de voorraadkamer. Slapen op een matje.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Die denken dat ze op vakantie gaan naar Benidorm
Of in de tuin aangezien ze de gordijnen enzo dicht moesten doen en geen aandacht mochten schenken eraan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:51 schreef spapaars het volgende:
Kan zijn dat ze een poosje bij Endemol in de kantine moeten zitten, tijdens een verbouwing in het huis.
Denk niet dat ze het huis uit mogen. We hebben nog steeds te maken met coronaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:51 schreef spapaars het volgende:
Kan zijn dat ze een poosje bij Endemol in de kantine moeten zitten, tijdens een verbouwing in het huis.
Ze denken teveel rijk en beroemd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:49 schreef Benny het volgende:
Nick: "Misschien gaan we wel met de helikopter"
Zoey: "Private jet, oke. Maar helikopter..."
Matt heeft gewoon in zijn kamer geslapen en Jill was niet van plan te verhuizen naar de andere kamer. Ze vertelde ook vannacht dat ze mogelijk verliefd is op Thomas.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben jullie even antwoord voor me
matt waar heeft die geslapen en gaat jill nog na de andere kant (weet zal niet veel uitmaken nu maar wil beslissing toch even weten)
haha, "zie je wel, dat ik erop sta"quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Echt he, terwijl ook Matt gewoon weg had kunnen zijn.![]()
Ja dat zeker. Hij had dit echt leuk gevonden. Je zag al aan zn gezicht gister in de live dat hij daarvan baalde dat hij eruit was.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:55 schreef Toweler het volgende:
Dit was waarom Thomas erin wilde blijven
ja ze zei wel houden van ofzo maar dat was nog als vriend zei ze ik heb tot half 3 gekeken dus ze heeft het nu toch uitgesproken dus?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:53 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Matt heeft gewoon in zijn kamer geslapen en Jill was niet van plan te verhuizen naar de andere kamer. Ze vertelde ook vannacht dat ze mogelijk verliefd is op Thomas.
yepquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:55 schreef Angelique61 het volgende:
Kom er net in wat gaat er gebeuren zie iedereen inpakken?
idd, ik hoop voor hem dat hij z'n gezond dieet wat aanhoud want het was vooral dat die hem goed deed, dat halfuurtje sporten was een kleine extraquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
die zal bijna thuis zijn en snel de streams aan knallen
incl dikke vreetsels .. lkkr eigen plekje
ja why nutquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:57 schreef Kinga het volgende:
Thomas heeft zijn mobiel terug want had me geaccepteerd op insta. Zal ik hem de weg wijzen naar fok?
JAAA!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:57 schreef Kinga het volgende:
Thomas heeft zijn mobiel terug want had me geaccepteerd op insta. Zal ik hem de weg wijzen naar fok?
is dit on stream?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:55 schreef renevanlaaren het volgende:
vandaag 2 jaar en 10 maanden gestopt met roken , maar nu trek in een sigaret.al die weken niet gekeken maar krijg er opeens zin in
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:57 schreef Kinga het volgende:
waaromquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:57 schreef Kinga het volgende:
Heeft ie geleerd bij de defensiequote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:59 schreef Harry het volgende:
Michel voltooid natuurlijk als eerste de drill.
Deed ie het nog rustig aan volgens mijquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:59 schreef Harry het volgende:
Michel voltooid natuurlijk als eerste de drill.
Bij de "marine"quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heeft ie geleerd bij de defensie
heeft vast andere dingen te doenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heeft ie geleerd bij de defensie
Ah is dat wat ik meende te horen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:59 schreef viseenoptie het volgende:
Hmm.. ze zijn aan het boren buiten het huis... last-minute verbouwingen voor het arme deel?
vibesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop maar 1 ding. Dat Zoey in arm komt.
uhu, uhu , mhuhu, uhuu...nja, huhu uhuuuquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey , Julie,Mike nick.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ziko afgeschreven?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:02 schreef Jockari het volgende:
Beste bewoners: "Veel succes buiten het huis, maak nu plaats voor Theo, Patje, Els, Nathalie, Daan,Jerrel, Thomas, Jowie, ..."
Omdat het gezellig is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
waarom willen we hun naar fok zijn geen bekende ofzo
Denk dat zij het moeilijkst heeft in arm met haar issues . Slapen op hooi, dingen niet op vaste plek, geen gevouwen handdoeken precies zo als ze wil.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja haar hoofd schiet op errorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat zij het moeilijkst heeft in arm met haar issues . Slapen op hooi, dingen niet op vaste plek, geen gevouwen handdoeken precies zo als ze wil.
Alles mag maar niet diegene die zelf op gestapt zijn....Denk het ook niet. Zelf zou ik dan voor geen goud terug gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:02 schreef Jockari het volgende:
Beste bewoners: "Veel succes buiten het huis, maak nu plaats voor Theo, Patje, Els, Nathalie, Daan,Jerrel, Thomas, Jowie, ..."
Of het is een basicvermaak buiten. Ze moeten wel in beweging blijven.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:07 schreef renevanlaaren het volgende:
er staat een korf voor korfballen als ik het goed begrijp, dus spelen om welke ruimte ze moeten
Hij denkt nog steeds in groeps verband....Michel ga voor jezelf .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:07 schreef Harry het volgende:
Michel gaat bij Julie en Nick langs: kan je goed een bal in een korf gooien?
daarom moet ze in arm komenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:08 schreef Blackprinces het volgende:
Lekker belangrijk je haar julie.
Pak je zooi in.
Ieder voor zich werd er toch gezegd door BBquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat ze hem en zijn groepje uit elkaar willen halen, kwam het zo'n beetje op neer
Ja, daarom. Dat is de bedoeling.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ieder voor zich werd er toch gezegd door BB
Liefst de mensen in arm die daar het minste tegen kunnen.quote:
Oh, ja iedereen is aan het gissen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat ze hem en zijn groepje uit elkaar willen halen, kwam het zo'n beetje op neer
Hij weet het wel mooi te vertellenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:09 schreef Tourniquet het volgende:
Exitboodschap van Thomas:
https://www.instagram.com/p/CLv13NUICGU/
Kan niet wachten op de verhalen van Michel dat hij een basic leefstijl wel gewend is bij de mariniers.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Liefst de mensen in arm die daar het minste tegen kunnen.
Zoey, Julie, Mike, Naomi (wordt ruzie met Mike), Jill
Michel denkt aan ZIJN groep , 4 Belgen 1 Nederlander. Zo weet hij zich verzekerd van de finale.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij denkt nog steeds in groeps verband....Michel ga voor jezelf .
Mooie boodschap van Thomas. Het gaat hem goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:09 schreef Tourniquet het volgende:
Exitboodschap van Thomas:
https://www.instagram.com/p/CLv13NUICGU/
echt knap werd ze er niet vanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een zooi toiletspullen zeg bij zoey haah
is dus wel zo. bij elke oefening eten ze uit een blik mega koud eten. ( bonen bijvb en soep)quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de verhalen van Michel dat hij een basic leefstijl wel gewend is bij de mariniers.
(verhalen kun jij vast ook alvast wel invullen)
Jill lukt dat wel hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Liefst de mensen in arm die daar het minste tegen kunnen.
Zoey, Julie, Mike, Naomi (wordt ruzie met Mike), Jill
Haha ja!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de verhalen van Michel dat hij een basic leefstijl wel gewend is bij de mariniers.
(verhalen kun jij vast ook alvast wel invullen)
Nee ze was niet gegaan vandaag vertelde ze. Maar nu is toch alles veranderdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ze zei wel houden van ofzo maar dat was nog als vriend zei ze ik heb tot half 3 gekeken dus ze heeft het nu toch uitgesproken dus?
maar ze zou dus vanaf vandaag niet naar die meiden gaan, jammer ze zou nog 1 nacht daar slapen en dan naar de andere. dat was zoveel beter geweest
Mag jij van Michel wel mariniers-woorden gebruiken?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:15 schreef danilel het volgende:
[..]
zelfs dat mag je niet zeggen, het is Mariniers!!!
Me hond zit vol koffie nuquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha ja!
Over toen hij met een kamelendarm een waterzak moest maken. Hij heeft 1,5 dag achter die kameel aangerend tot het beest dodelijk vermoeid ter aarde storte. En dat alles terwijl hij een bom van 6 kilo omhoog hield die anders zou ontploffen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:14 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
klopt, Lise zal daar wel meer problemen mee hebben dan Jill
Maar hij heeft ook al tegen Naomi gezegd dat hij niet op Jill gaatquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Nick al vanaf vanmorgen bezig met de volgende nominatie. Nu weer tegen Michel dat diegene die tegen de populairste staat eruit gaat.
Omdat hij weet dat zij er niet uitgestemd gaat worden ... maar door BB eruit gegooid worden??? Dat mag wel van hemquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook al tegen Naomi gezegd dat hij niet op Jill gaat
??quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Nick al vanaf vanmorgen bezig met de volgende nominatie. Nu weer tegen Michel dat diegene die tegen de populairste staat eruit gaat.
tuurlijk wel, ik ben zeer submissive daar houdt ie vanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mag jij van Michel wel mariniers-woorden gebruiken?
Nick wil dus in een spel het Jill lastig maken zodat zij weg moet....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:18 schreef woveleed het volgende:
[..]
??
Hij zei dat op deze manier de populairste eruit zou kunnen gaan (ze denken dat ze een spel gaan moeten spelen waarbij iemand eruit gaat gaan)
Je verdraaid zijn woorden .
Dat kon ik ook al haast niet geloven....dat ze zou verhuizen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:15 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Nee ze was niet gegaan vandaag vertelde ze. Maar nu is toch alles veranderd
Hij niet alleenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:19 schreef danilel het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ik ben zeer submissive daar houdt ie van
Matt zei zequote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:20 schreef Don_Pesto het volgende:
nick, kom naar de dagboekkamer
2 min later
Julie: waar is nick?
Mike: ik denk in de wc
waarom mensen in 1 bed gaan doen? zulke dingen gaan te ver. gelukkig waagt bb zich hier niet aanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:20 schreef Whuzz het volgende:
Of je doet:
Mike, Naomi, Matt en Michel in arm en geeft ze maar 1 (1,5 persoons) bed.
Denk niet dat Naomi met Mike in bed wil....
Julie gaat flippen als Michel met Naomi in bed slaapt...
nee maar wel de baasquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:22 schreef Benny het volgende:
Mike: "Ik ben gewoon de laatste huismeester"
Michel: "Ik ben nooit huismeester geweest"
Ja maar ik heb ook heus een mooie ui hoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
rare ideeën heeft men hier beetje ongezond ook
Ze hoeven niet in 1 bed hoor. Mag ook op de grond. Er is niets gedwongen aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waarom mensen in 1 bed gaan doen? zulke dingen gaan te ver. gelukkig waagt bb zich hier niet aan
Is dat op stream?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nee, ben bang dat hij zich dan teveel op Julli focust......laat hem lekker voor zichzelf gaan....dan maar met een Naomi of Liese.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Juist niet. De laatste kans op romantiek!
Van Ex-bewoners. Spullen die nog in de was zaten toen ze vertrokken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:26 schreef Benny het volgende:
Wow. Er liggen nog allemaal kledingstukken in de kast van de voorraadkamer. Van wie zijn die dan?
freddyquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:26 schreef Benny het volgende:
Wow. Er liggen nog allemaal kledingstukken in de kast van de voorraadkamer. Van wie zijn die dan?
Hoelang zal dat duren.....Je bent ook zo weer vergeten hoor. Dat zie je aan Uto.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:20 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas heeft zijn IG nu open gezet. Gelijk van een paar honderd naar 12,4K volgers.![]()
https://www.instagram.com/nagels_thomas/
Liese is nog volop bezig?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:26 schreef Benny het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:29 schreef Tourniquet het volgende:
Uhm, Liese denkt dat het een "populariteitswedstrijd" is en vind het daarom gek dat er misschien iemand n.a.v. een spel naar huis zou moeten gaan.
ja, ik hoorde Rene in een interviewquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:29 schreef Tourniquet het volgende:
Uhm, Liese denkt dat het een "populariteitswedstrijd" is en vind het daarom gek dat er misschien iemand n.a.v. een spel naar huis zou moeten gaan.
Niemand weet ietsquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:30 schreef Krambo het volgende:
Gaat dat arm/rijk gebeuren de rest van deze BB duren of is het maar voor een week, weert iemand dat?
daan els nathalie ze hadden zo een haast om weg te gaanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:26 schreef Benny het volgende:
Mies zal daar wel de leider wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:27 schreef Clasientje het volgende:
Ik ben benieuwd op wat de arme gaan leven.
Zal niet mogen denk ik, zo dicht bij Schiphol.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:31 schreef viseenoptie het volgende:
Iemand een drone daar in de buurt?
Tot het eind mag ik hopen.......Voor een paar dagen heeft geen effect.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:30 schreef Krambo het volgende:
Gaat dat arm/rijk gebeuren de rest van deze BB duren of is het maar voor een week, weert iemand dat?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:30 schreef Krambo het volgende:
Op 1 of 2?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:32 schreef Benny het volgende:
Jill is ervan overtuigd dat Thomas opduikt
Er stond komende week. Weet niet hoe dat te interpreteren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:30 schreef Krambo het volgende:
Spriet!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:31 schreef espri het volgende:
[..]
Liever niet, arrogante kwal is het geworden.
Dat is het toch ook?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:29 schreef Tourniquet het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Ik hoop écht dat BB ze even flink aanpakt. Even dat arrogante en naïeve er af.
Hoeft echt geen 6 weken lang hoor. Maar een weekje of 2 even wat "hardship" zou ze goed doen.
Ja, maar anders overleefd niemand het daarquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:31 schreef espri het volgende:
[..]
Liever niet, arrogante kwal is het geworden.
is dat die K5 die de hele dag in bed lag?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]beginnen bij dat saaie K5
Ik zet mijn geld op optie 2quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is multi-interpretabel dus.
"alleen komende week" of "vanaf komende week".
Denkt hij ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar anders overleefd niemand het daar
valt best wel mee hoor met zo dichtbij denk 20 min rijdenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zal niet mogen denk ik, zo dicht bij Schiphol.
Oh, oké.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:34 schreef woveleed het volgende:
[..]
Dat is het toch ook?
Als de makers zelf het al zeggen dat Big Brother een populariteitswedstrijd is:
https://www.broadcastmagazine.nl/tag/rob-van-der-vleugel/
[ afbeelding ]
Ik heb boxbal gestemd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is multi-interpretabel dus.
"alleen komende week" of "vanaf komende week".
Je kunt niet meer overleggen als je niet meer samen kunt zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:35 schreef Li0nHeart het volgende:
BB zei dat het spel nu individueel wordt. Zou nominatie overleg nu ook eindelijk verboden worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |