Op FIFA managerscarriere kreeg ik 105 miljoen euro premie voor de CL-winst. Voor de EL-winst kreeg ik maar 5 miljoen premie.quote:
Zijn probleem.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:44 schreef Coco het volgende:
Daar post iemand door het slotje heen.
Football Manager > FIFAquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Op FIFA managerscarriere kreeg ik 105 miljoen euro premie voor de CL-winst. Voor de EL-winst kreeg ik maar 5 miljoen premie.
Als dit afgeleid is van het echie (niet de exacte bedragen maar de verhouding tussen die 2 premies) snap ik het wel
Ja waarom wissel je dan niet, Schmidt malootquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dat zat er wel in. PSV was echt op.
Sow die goal zal ik nooit vergeten, en ik ben niet eens voor Ajaxquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:45 schreef Adames het volgende:
Nu weer een heldenrol voor viergever?
WAT HAD IK NOU GEZEGD JONGENSquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:41 schreef Erasmus het volgende:
Ik hoop dat mijn Brabantse vrienden de komende 10 minuten hun verdediging kunnen dichthouden.
Don't be like Feyenoord.
Typisch Nederlandsquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Tiefusdomme Nederlandse tiefusclubs altijd
Echt een procentteam ja.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:46 schreef yats het volgende:
PSV is toch ook een #%%@:team ook. Choken tegen een team van het niveau Heerenveen.
Ik snap niet dat Schmidt niet wordt gewisseld. Die bakt er niets van.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:46 schreef franklop het volgende:
Had Schmidt toch eerder moeten wisselen
Laat @Team hierbuiten svpquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:46 schreef yats het volgende:
PSV is toch ook een #%%@:team ook. Choken tegen een team van het niveau Heerenveen.
Snap 't ook niet. Heel die medische staf bij PSV zijn prutsers volgens mij. Niemand is ooit fit en altijd ziek zwak en misselijk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:46 schreef VEM2012 het volgende:
PSV oogt keer op keer niet fit. En het wisselbeleid van Schmidt is geen peil op te trekken.
Vermoeiend wel.
Maar volgens PSVCL is PSV een top team. Echt waar hoor...quote:
Blijf dromen vriendquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:48 schreef Erasmus het volgende:
Ik ga hardop lachen als uitgerekend Malen de winnende maakt in de 94ste minuut.
Waar is hij?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Maar volgens PSVCL is PSV een top team. Echt waar hoor...
De tijden van de goal in de laatste minuten zijn voorbij sinds Luuk weg is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:48 schreef Erasmus het volgende:
Malen is eruitquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:48 schreef Erasmus het volgende:
Mvogo doet het straks.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:48 schreef Saekerhett het volgende:
PSV mist een type Luuk de Jong die de bal altijd in de laatste seconde in de goal kopt.
Volgende ronde gaat Ajax net zo spelen als Getafe dus.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Hou op
Las je de reacties op lille? Ajax was een geslepen europese ploeg als atletico
Geen idee waarom fok uit zichzelf een persoon ging quoten.quote:
Die is WoW gaan spelen na Ajax.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:49 schreef Zipportal het volgende:
Nu post @:karina niet meer hier.
Karina laat PSV als een baksteen vallen.
Volgens PSVCL is dit vast expres zodat PSV vol voor de titel kan gaan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Maar volgens PSVCL is PSV een top team. Echt waar hoor...
Doe kont vast komend weekend weer te voorschijn als PSV weer onterecht on de eredivisie wint. Dat doet hij immers altijd.quote:
Doe maar nietquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende ronde gaat Ajax net zo spelen als Getafe dus.
quote:
Dit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mvogo gaat de coefficientpunten ook nog verputsen
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:50 schreef VEM2012 het volgende:
Eind september het seizoen al voorbij.
Zo voelt het dus om Feyenoord supporter te zijn.
Welkom bij de club kerelquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:50 schreef VEM2012 het volgende:
Eind februari het seizoen al voorbij.
Zo voelt het dus om Feyenoord supporter te zijn.
Als ik niet wist dat je gelijk had zou ik hier hard om lachen. Ajax word gewoon met 2 vingers in de n er is kampioen. Dit PSV wint (te) vaak dankzij de arbitrage.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens PSVCL is dit vast expres zodat PSV vol voor de titel kan gaan.
Je hebt het aan jezelf te danken vriendquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ga anders eventrekken voor dat achterlijke tijdrekken
Zijn van ongeveer hetzelfde niveau als PSV.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:45 schreef TLC het volgende:
Uitgeschakeld worden door zo'n middelmatige ploeg
Madquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ga anders eventrekken voor dat achterlijke tijdrekken
Willen jullie er ook uit ja?quote:
Dat worden dubbele cijfers a la VVV.quote:
Hoop dat de achterlijke klootzak Olympiakos al zn benen breekt, ik had het de zeer sympathieke Gotze gegund.quote:
Dit Olympiakos zou in Nederland gewoon een subtopper zijn. Gelijk aan PSV dus inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zijn van ongeveer hetzelfde niveau als PSV.
Moeten ze maar normaal doen. Je zag dit kilometers ver aankomen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nah, is toch gewoon kut joh. Totaal onnodig.
Toch beter gedaan dan feyenoordquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
Nou PSV, bedankt maar weer voor je bijdrage.
Tuurlijk. Maar maakt het niet minder klotequote:Op donderdag 25 februari 2021 22:53 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Moeten ze maar normaal doen. Je zag dit kilometers ver aankomen.
Ik vind ze in ieder geval niet sympathiek.quote:
Eens, klopt en tevens correct.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar maakt het niet minder klote
Aan die tegengoal kan Schmidt niet zoveel doen hè.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:53 schreef VEM2012 het volgende:
Nou, hopelijk dat het nu dan eindelijk bij de leiding van PSV doordringt dat Schmidt niet bij PSV past.
Wat een kutseizoen weer.
TYPISCH NEDERLANDSquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Ok..het is maar een spelletje..maar je wordt toch schijtziek het telkens weer weggeven van wedstrijden in de slotfase..wat is dat toch met die Nederlandse hoerenclubs, trek het gvd nou eens over de streep.
Mad nummer 2quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:55 schreef Coco het volgende:
Ik ga even met deuren en ramen gooien.
Pak de buurvrouw gewoon ff joh, maakt jou 't uitquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:55 schreef Coco het volgende:
Ik ga even met deuren en ramen gooien.
100% gelijkquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:54 schreef Zorro het volgende:
Ronald de Boer zegt het heel goed: Schmidt wisselt altijd om redenen die niemand snapt, en nu zijn er een aantal spelers helemaal op en laat ie ze staan.
En ook gewoon niet zo goed is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aan die tegengoal kan Schmidt niet zoveel doen hè.
Het probleem is dat PSV de EL al jaren niet serieus neemt, dit probleem is niet ontstaan onder Schmidt.
Coco is geen feederquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Pak de buurvrouw gewoon ff joh, maakt jou 't uit
woestquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom hep ESPN wel al analyse en RTL niet? Wat een aidslange reclamebreak
Dikke prins voor een stukje duiding?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eens met Ronald.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:54 schreef Zorro het volgende:
Ronald de Boer zegt het heel goed: Schmidt wisselt altijd om redenen die niemand snapt, en nu zijn er een aantal spelers helemaal op en laat ie ze staan.
Als je voor ESPN betaalt hebben ze geen reclame nodig zoals RTL.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Omdat je voor ESPN betaalt en RTL gratis is dus moet je daar ook de neveneffecten van accepteren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel beter dan Olympiakos, alleen de inzet, beleving, discipline en wil om te winnen ontbreekt bij een aantal PSV-spelers.quote:
Hij doet daar gewoon wat hij overal deed, choken zodra de prijzen verdeeld gaan worden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Peter Bosz gaat ook wel lekker bij Leverkusen he?
Ik was er iets eerder hi hiquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat je voor ESPN betaalt en RTL gratis is dus moet je daar ook de neveneffecten van accepteren.
Ik mis nogquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel beter dan Olympiakos, alleen de inzet, beleving, discipline en wil om te winnen ontbreekt bij een aantal PSV-spelers.
Van jou kan ik het accepteren.quote:
Nouja in zijn verdediging heeft hij maar bij één club gezeten waar je prijzen kan winnen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:59 schreef yats het volgende:
[..]
Hij doet daar gewoon wat hij overal deed, choken zodra de prijzen verdeeld gaan worden.
Maccabi Haifa jaquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja in zijn verdediging heeft hij maar bij één club gezeten waar je prijzen kan winnen.
Dank voor de aanvulling.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik mis nog
PASSIE
WINNAARSMENTALITEIT
GROOT STERK
DUELKRACHT
GOGME
En Baumgartl neem ik aan?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dank voor de aanvulling.
Maar even serieus, PSV was allang bezig met die wedstrijd tegen Ajax. Die winnen ze overigens wel als Götze meedoet.
Kwaad. Woedend.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
komt omdat het forum soms zo mokertraag is en ik al begin te typen voor de quote geladen is.
Nee joh, Nederlandse clubs worden in Nederland altijd schromelijk overschat. De top in Nederland (min Ajax) is minder dan die in Zwitserland,Oostenrijk, Belgie en Griekenland.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel beter dan Olympiakos, alleen de inzet, beleving, discipline en wil om te winnen ontbreekt bij een aantal PSV-spelers.
Zou jij met zo'n avatar toch moeten kunnen waarderenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zandbak kan je niet echt serieus nemen.
Ik kan mijn frustraties niet botvieren bij Hax, dus dan pak ik jou.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat ben jij vervelend zeg vanavond
Jammer.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:02 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik kan mijn frustraties niet botvieren bij Hax, dus dan pak ik jou.
Neen, niet zo.
Belgiëquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee joh, Nederlandse clubs worden in Nederland altijd schromelijk overschat. De top in Nederland (min Ajax) is minder dan die in Zwitserland,Oostenrijk, Belgie en Griekenland.
Zo zit ik ook achter de laptopquote:
Ach, welnee.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dank voor de aanvulling.
Maar even serieus, PSV was allang bezig met die wedstrijd tegen Ajax. Die winnen ze overigens wel als Götze meedoet.
Nee Dumfriesquote:
Ho ho PSV schijnt met afstand de beste selectie van Nederland te hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, welnee.
PSV mag blij zijn als het 3e wordt in de competitie. Het is gewoon slecht en het wordt alleen maar slechter naar mate het seizoen vordert.
Nee, Brugge is beter dan PSV, Antwerp ongeveer zelfde niveau en Genk en Anderlecht draaien normaalgesproken Feijenoord helemaal dol, laat staan de rest van de eredivisie.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
België![]()
![]()
De top 3 van België zou in de eredivisie nog moeite hebben om te eindigen in het linkerrijtje.
Genkquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, Brugge is beter dan PSV, Antwerp ongeveer zelfde niveau en Genk en Anderlecht draaien normaalgesproken Feijenoord helemaal dol, laat staan de rest van de eredivisie.
Rangers was niet zo onder de indruk van Antwerp.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, Brugge is beter dan PSV, Antwerp ongeveer zelfde niveau en Genk en Anderlecht draaien normaalgesproken Feijenoord helemaal dol, laat staan de rest van de eredivisie.
Zwitserland? Serieus? Na de ineenstorting van Fc Basel stelt alleen Young Boys nog iets voor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee joh, Nederlandse clubs worden in Nederland altijd schromelijk overschat. De top in Nederland (min Ajax) is minder dan die in Zwitserland,Oostenrijk, Belgie en Griekenland.
Na Ajax hebben ze de beste selectie, maar ze hebben een trainer die niet bij PSV past.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ho ho PSV schijnt met afstand de beste selectie van Nederland te hebben.
Ik heb ergens op FOK! vernomen dat PSV zelfs in potentie de CL kan winnen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Adri Koster, John Stegeman, Hans de Kooning, Erik vd Venquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Na Ajax hebben ze de beste selectie, maar ze hebben een trainer die niet bij PSV past.
Misschien dat komend seizoen Koeman weer beschikbaar is.
Hoe dacht je dat ze in het buitenland tegen Nederlandse ploegen aankijken?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Zwitserland? Serieus? Na de ineenstorting van Fc Basel stelt alleen Young Boys nog iets voor.
Uit Oostenrijk zouden enkel LASK en Salzburg om de prijzen in Nederland mee doen.
België stelt buiten Brugge ook weinig meer voor.
Dit Olympiakos is al jaren DE topploeg van Griekenland maar schat ik echt niet hoger in dan AZ/Feyenoord/Vitesse. Het is dat PSV gewoon (wederom) een wanprestatie leverde in Athene.
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb ergens op FOK! vernomen dat PSV zelfs in potentie de CL kan winnen.
Geen idee of die user toerekeningsvatbaar was of niet.
AZ word 2e, let maar op.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, welnee.
PSV mag blij zijn als het 3e wordt in de competitie. Het is gewoon slecht en het wordt alleen maar slechter naar mate het seizoen vordert.
Waarom overschat jij PSV zo? Heb jij de afgelopen 2 maanden geen eredivisie gekeken? Had Vitesse niet in de eerste helft afgelopen zondag met 4-1 voor moeten staan?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Zwitserland? Serieus? Na de ineenstorting van Fc Basel stelt alleen Young Boys nog iets voor.
Uit Oostenrijk zouden enkel LASK en Salzburg om de prijzen in Nederland mee doen.
België stelt buiten Brugge ook weinig meer voor.
Dit Olympiakos is al jaren DE topploeg van Griekenland maar schat ik echt niet hoger in dan AZ/Feyenoord/Vitesse. Het is dat PSV gewoon (wederom) een wanprestatie leverde in Athene.
Thomas moest er ook uitquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:06 schreef Zorro het volgende:
Maar waarom, kan iemand me vertellen waarom van Ginkel niet voor Rosario kwam?
Daar zien ze hoe het marginale Wolfsberger topclub Feyenoord met 1-4 verslaat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoe dacht je dat ze in het buitenland tegen Nederlandse ploegen aankijken?
Ik proef wat emotiequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom overschat jij PSV zo? Heb jij de afgelopen 2 maanden geen eredivisie gekeken? Had Vitesse niet in de eerste helft afgelopen zondag met 4-1 voor moeten staan?
Je overschat PSV hier. Een goed PSV met meer fitte spelers had het wel beter gedaan tegen dit Olympiakos. Maar vorig jaar wist ditzelfde Olympiakos Arsenal nog uit te schakelen. Op een paar posities na gewoon dezelfde spelers. Maar goed.
Eindelijk zie je het. Als spelers als Götze, Gakpo, Ihattaren, Malen, Zahavi, etc. topfit zijn, is hun selectie beter dan die van Ajax.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze bang zijn als ze mijn club loten nee. Maar wij stellen dan ook niet een topclub te zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoe dacht je dat ze in het buitenland tegen Nederlandse ploegen aankijken?
Spursquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Molde, Zagreb, Slavia of Rangers graag
Denk ik ook. Het zou mij niet eens verbazen als PSV terug zakt naar de 4e of 5e plaats.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eindelijk zie je het. Als spelers als Götze, Gakpo, Ihattaren, Malen, Zahavi, etc. topfit zijn, is hun selectie beter dan die van Ajax.
Wie nog niet overtuigd is, zal dat na zondag wel zijn. En dit is overigens de schuld van Marc Overmars, hij is goed in het verkopen van matige spelers (Promes) voor grote bedragen, maar met het vele geld slaagt hij er niet in om een goede verdediger te kopen. Als je het in je verdediging moet hebben van Rensch, Timber, Schuurs, Martinez, Klaiber, dan doe je echt iets fout als technisch directeur van een club die 100+ miljoen euro heeft.
Ik vind het gewoon vermoeiend dat mensen doen alsof PSV een wonderploeg is. Als je thuis in ronde 1 tegen Osijek verliest, dan is het weer 'kansloos PSV', maar hier kun je gewoon van verliezen. Het was niet nodig, zeker niet.quote:
Dit gold in zo veel wedstrijden in seizoenen dat PSV gewoon kampioen werd. PSV Is er meester in om wedstrijden die ze mokerslecht spelen toch winnend af te sluiten, vaak in blessuretijd. Dat is geen geluk (zoals sommige hier denken), dat is een kwaliteit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom overschat jij PSV zo? Heb jij de afgelopen 2 maanden geen eredivisie gekeken? Had Vitesse niet in de eerste helft afgelopen zondag met 4-1 voor moeten staan?
Granada lijkt me ook wel te doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Molde, Zagreb, Slavia of Rangers graag
Beter dan Rangersquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Granada lijkt me ook wel te doen.
Feyenoord bakt er momenteel anders ook weinig van en Vitesse heeft het teveel laten liggen de laatste weken. Al kan de strijd om plaats 3/4/5 inderdaad best nog interessant worden als PSV zo door gaat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Denk ik ook. Het zou mij niet eens verbazen als PSV terug zakt naar de 4e of 5e plaats.
En Ajax kan zo met 0-5 winnen zondag. PSV is niet fit, er zit geen lijn in en vertrouwen is nu ook wel compleet weg.
'Listig maar niet ondoenbaar' zou ik zeggen. Smerig effectief ploegje ondanks dat ze voor geen meter draaien in de competitie.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Granada lijkt me ook wel te doen.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:13 schreef GGMM het volgende:
Geen Spaanse club loten aub, ik heb zo'n hekel aan dat irritante gedoe daar
(sorry @:el-stinho)
Meid.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:13 schreef GGMM het volgende:
Spanje is een prachtig land.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:13 schreef GGMM het volgende:
Dit PSV is gewoon heel matig, mede dankzij de idiote tactieken van die Duitser. Maar dit Olympiacos stelt ook echt minder voor dan je het wil laten lijken. Als je ziet hoe PSV verdedigd ligt daar vooral het probleem. Ze schieten de ballen er nog net niet zelf in achterin.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vermoeiend dat mensen doen alsof PSV een wonderploeg is. Als je thuis in ronde 1 tegen Osijek verliest, dan is het weer 'kansloos PSV', maar hier kun je gewoon van verliezen. Het was niet nodig, zeker niet.
Het was ook wel een beetje de lamme tegen de blinde, ik snap ook niet zo goed hoe dit team vorig jaar van Arsenal kon winnen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dit PSV is gewoon heel matig, mede dankzij de idiote tactieken van die Duitser. Maar dit Olympiacos stelt ook echt minder voor dan je het wil laten lijken. Als je ziet hoe PSV verdedigd ligt daar vooral het probleem. Ze schieten de ballen er nog net niet zelf in achterin.
#altijdtegenbotmanquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:16 schreef GGMM het volgende:
Blij dat we die waardeloze gozer weggedaan hebben
Niet tegen mijn Gerard, he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
Als Atlético Gerard Moreno zondag verrot trapt zou ik Villarreal ook niet erg vinden.
Lijkt me wel een leuk affiche ja.quote:
Heeft hij kennelijk nodig om 's nachts beter te slapenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Botman was vorige week ook de werkelijkheid al een beetje kwijt. "We hadden de wedstrijd onder controle en verdienden niet te verliezen."
Oneerbiedige post van me, inderdaad. Prachtige speler.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet tegen mijn Gerard, he.
Als het meezit worden ze gewoon 2e natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:12 schreef yats het volgende:
[..]
Feyenoord bakt er momenteel anders ook weinig van en Vitesse heeft het teveel laten liggen de laatste weken. Al kan de strijd om plaats 3/4/5 inderdaad best nog interessant worden als PSV zo door gaat.
Ik heb zo af en toe wel een specifieke speler waar ik fan van ben. Deze mag ook wel naar PSV komen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oneerbiedige post van me, inderdaad. Prachtige speler.
Dat zeg je nu...maar van tevoren was het helemaal niet zo zeker in de Eredivisiequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als het meezit worden ze gewoon 2e natuurlijk.
Maar goed, de Nederlandse competitie is al net zo spannend als F1. Voordat het seizoen begonnen is weet je al wie kampioen is.
Geen donder aan. Net als Formule 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |