Zijn van ongeveer hetzelfde niveau als PSV.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:45 schreef TLC het volgende:
Uitgeschakeld worden door zo'n middelmatige ploeg
Madquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ga anders eventrekken voor dat achterlijke tijdrekken
Willen jullie er ook uit ja?quote:
Dat worden dubbele cijfers a la VVV.quote:
Hoop dat de achterlijke klootzak Olympiakos al zn benen breekt, ik had het de zeer sympathieke Gotze gegund.quote:
Dit Olympiakos zou in Nederland gewoon een subtopper zijn. Gelijk aan PSV dus inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zijn van ongeveer hetzelfde niveau als PSV.
Moeten ze maar normaal doen. Je zag dit kilometers ver aankomen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nah, is toch gewoon kut joh. Totaal onnodig.
Toch beter gedaan dan feyenoordquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
Nou PSV, bedankt maar weer voor je bijdrage.
Tuurlijk. Maar maakt het niet minder klotequote:Op donderdag 25 februari 2021 22:53 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Moeten ze maar normaal doen. Je zag dit kilometers ver aankomen.
Ik vind ze in ieder geval niet sympathiek.quote:
Eens, klopt en tevens correct.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar maakt het niet minder klote
Aan die tegengoal kan Schmidt niet zoveel doen hè.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:53 schreef VEM2012 het volgende:
Nou, hopelijk dat het nu dan eindelijk bij de leiding van PSV doordringt dat Schmidt niet bij PSV past.
Wat een kutseizoen weer.
TYPISCH NEDERLANDSquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Ok..het is maar een spelletje..maar je wordt toch schijtziek het telkens weer weggeven van wedstrijden in de slotfase..wat is dat toch met die Nederlandse hoerenclubs, trek het gvd nou eens over de streep.
Mad nummer 2quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:55 schreef Coco het volgende:
Ik ga even met deuren en ramen gooien.
Pak de buurvrouw gewoon ff joh, maakt jou 't uitquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:55 schreef Coco het volgende:
Ik ga even met deuren en ramen gooien.
100% gelijkquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:54 schreef Zorro het volgende:
Ronald de Boer zegt het heel goed: Schmidt wisselt altijd om redenen die niemand snapt, en nu zijn er een aantal spelers helemaal op en laat ie ze staan.
En ook gewoon niet zo goed is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aan die tegengoal kan Schmidt niet zoveel doen hè.
Het probleem is dat PSV de EL al jaren niet serieus neemt, dit probleem is niet ontstaan onder Schmidt.
Coco is geen feederquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Pak de buurvrouw gewoon ff joh, maakt jou 't uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |