Ja waarom wissel je dan niet, Schmidt malootquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dat zat er wel in. PSV was echt op.
Sow die goal zal ik nooit vergeten, en ik ben niet eens voor Ajaxquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:45 schreef Adames het volgende:
Nu weer een heldenrol voor viergever?
WAT HAD IK NOU GEZEGD JONGENSquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:41 schreef Erasmus het volgende:
Ik hoop dat mijn Brabantse vrienden de komende 10 minuten hun verdediging kunnen dichthouden.
Don't be like Feyenoord.
Typisch Nederlandsquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Tiefusdomme Nederlandse tiefusclubs altijd
Echt een procentteam ja.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:46 schreef yats het volgende:
PSV is toch ook een #%%@:team ook. Choken tegen een team van het niveau Heerenveen.
Ik snap niet dat Schmidt niet wordt gewisseld. Die bakt er niets van.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:46 schreef franklop het volgende:
Had Schmidt toch eerder moeten wisselen
Laat @Team hierbuiten svpquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:46 schreef yats het volgende:
PSV is toch ook een #%%@:team ook. Choken tegen een team van het niveau Heerenveen.
Snap 't ook niet. Heel die medische staf bij PSV zijn prutsers volgens mij. Niemand is ooit fit en altijd ziek zwak en misselijk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:46 schreef VEM2012 het volgende:
PSV oogt keer op keer niet fit. En het wisselbeleid van Schmidt is geen peil op te trekken.
Vermoeiend wel.
Maar volgens PSVCL is PSV een top team. Echt waar hoor...quote:
Blijf dromen vriendquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:48 schreef Erasmus het volgende:
Ik ga hardop lachen als uitgerekend Malen de winnende maakt in de 94ste minuut.
Waar is hij?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Maar volgens PSVCL is PSV een top team. Echt waar hoor...
De tijden van de goal in de laatste minuten zijn voorbij sinds Luuk weg is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:48 schreef Erasmus het volgende:
Malen is eruitquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:48 schreef Erasmus het volgende:
Mvogo doet het straks.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:48 schreef Saekerhett het volgende:
PSV mist een type Luuk de Jong die de bal altijd in de laatste seconde in de goal kopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |