Wtfquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:KingRoland is daar een groot liefhebber van.
Erg kansloos.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:02 schreef leolinedance het volgende:
Zahavi met Ronaldo vergelijken
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg kansloos.
Nouja, die Ronaldo mag zich wel vereerd voelen.
Erg lafquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:46 schreef Tagliano het volgende:
GGMM verwijderde zijn eigen post
Dit ter informatie
Breng dat soort mensen ook gewoon niet meer in tijdens de gamequote:Op donderdag 25 februari 2021 22:05 schreef Coco het volgende:
Tering @:ChevyCaprice verpest de wedstrijd
Eensquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Breng dat soort mensen ook gewoon niet meer in tijdens de game
Stop eens met die nativiteit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, de goede helft van PSV is geweest. Jammer, wij feliciteren Olympiakos
Indekken!!quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, de goede helft van PSV is geweest. Jammer, wij feliciteren Olympiakos
v Ginkel voor Rosario lijkt me nog altijd een uitstekend idee.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet ineens spelers gaan inbrengen,
En dan zondag tegen Ajax kansloos eraf zekerquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:12 schreef leolinedance het volgende:
Dit PSV is kampioenskandidaat nummer 1
technici*quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:14 schreef Erasmus het volgende:
De geluidstechnicussen bij Europese wedstrijden worden wel scherper qua reacties.
dat was een beetje dom zoals maxima zou zeggenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bedankt voor de correctie beste Chevy
Die kun je wel onder een sneltoets zetten helaas.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:16 schreef Zorro het volgende:
"Rosario. Bal kwijt."
Treffend stukje tekst van de commentator
Jawel, maar hij doet er niks mee.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:17 schreef Monolith het volgende:
Zou Schmidt het ook zien, dat voetbal op het middenveld?
Dat krijg je ervan met al dat verengelsing in het onderwijs en op kantoor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat was een beetje dom zoals maxima zou zeggen
Voordeel dat Sangare zondag ook geschorst is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:17 schreef Monolith het volgende:
Zou Schmidt het ook zien, dat voetbal op het middenveld?
Ik vind dat niet direct een voordeel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voordeel dat Sangare zondag ook geschorst is.
Coronaproof?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:19 schreef Coco het volgende:
Als PSV ook doorgaat, zal er een haxball feest sessie na de wedstrijd plaatsvinden.
Pics van je tante.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als mijn tante een pik had dan was het nu mijn oom
Dit vindt Toto leuk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:19 schreef Coco het volgende:
Als PSV ook doorgaat, zal er een haxball feest sessie na de wedstrijd plaatsvinden.
Oriente ook denk ikquote:
Pas zodra de gemeente haar geslacht heeft gewijzigd in het GBAquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als mijn tante een pik had dan was het nu mijn oom
Doe dit nou niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV redt dit gewoon. Het moet.
IJdele hoop ben ik bang.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Schmidt NOOIT MEER Sangaré en Rosario op 1 veld laat spelen.
Zo. Beter.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog beter zo.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niks mis met ebony.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mijn reactie toen ik op ebony zocht op xvideos
Woeste Fransjes zijn sowieso leukquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]
Die Fransjes zijn echt woest.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zag al een paar apen op het veld haha
Wat een huilies.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]
Die Fransjes zijn echt woest.
genki genki dusquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zoek altijd op 'Japanese' 'tentacle' of 'Korean'
Aldus iemand met zo'n rare UIquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:25 schreef Coco het volgende:
Laten we het niet ordinair maken jongens.
Iets met croissantjes.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Woeste Fransjes zijn sowieso leuk
Jammer dat ik er niks van snap
Jij houdt niet van katten?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:25 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Aldus iemand met zo'n rare UI
Hopelijk kopen die grieken 'mquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gelukkig kan Bruma nog steeds niet voetballen.
Kan je gewoon goal zeggenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit toch wat beter bij een derde golaso
Kun je gewoon doelpunt zeggenquote:
Sorry, ik liet mij even meeslepen.quote:
nog betje gezet vandaag? ik heb wel heerlijk gewonnen hoor gisteren toen real de 1-0 maakte bogghhhhquote:
goooooooool gol gol gol gol gol, que golásoquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit toch wat beter bij een derde golaso
Met een zak chips er bij zeker?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:28 schreef Erasmus het volgende:
Ik trek net een blikske Coca-Cola Zero open
@:KingRoland
We roddelen hier niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:28 schreef KingRoland het volgende:
Mexicanobakker is de Asensio van VBL
Lekker, ik heb een Grimbergen tripel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:28 schreef Erasmus het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met een zak chips er bij zeker?
Geniet er lekker vanquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:28 schreef Erasmus het volgende:
Ik ben tegen Coca-Colaquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:28 schreef Erasmus het volgende:
Nee dat niet, heb een uurtje gesport vanmiddag dus moet niet gaan snacken. Straks word ik obees en gaat mijn vriendin mij verlaten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met een zak chips er bij zeker?
Het kan ook om je karakter gaan hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee dat niet, heb een uurtje gesport vanmiddag dus moet niet gaan snacken. Straks word ik obees en gaat mijn vriendin mij verlaten.
omgebouwde thai?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb wel zin in een thai sweet chili.
@Coco en ik zijn teleurgesteld in Coca-Colaquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben tegen Coca-Cola
NWS / Coca-Cola tegen werknemers: Probeer minder wit te zijn
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb wel zin in een thai sweet chili.
Ik stap per direct over naar Pepsi Max.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:coco en ik zijn teleurgesteld in Coca-Cola
Dit kan wel een mooi eindresultaat opleveren:quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nog betje gezet vandaag? ik heb wel heerlijk gewonnen hoor gisteren toen real de 1-0 maakte bogghhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord wint toch niet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Die denkwijze werkt over het algemeen niet echt bij latina's, true story.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het kan ook om je karakter gaan hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die denkwijze werkt over het algemeen niet echt bij latina's, true story.latina's zijn materialistischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit kan wel een mooi eindresultaat opleveren:Oregon DucksgodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord wint toch niet
@OrienteWhat can change the nature of a man?
"Laat die Braddie toch eens met rust. Mensen die zich steeds met hem bezighouden zijn zelf erg triest"quote:
Werd ie geduwd zekerquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg een VI-pushmelding dat Botman mimimimi doet.
Erg leuk.
Het lukt me nog steeds niet alleen Ajaxnieuws te filterenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg een VI-pushmelding dat Botman mimimimi doet.
Erg leuk.
Ja dat is bijna hetzelfde als het posten van een gifjequote:Op donderdag 25 februari 2021 22:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
"Laat die Braddie toch eens met rust. Mensen die zich steeds met hem bezighouden zijn zelf erg triest"
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit kan wel een mooi eindresultaat opleveren:KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord wint toch nietgraag op anoniem
De nativiteit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat is bijna hetzelfde als het posten van een gifje
Jij snapt er niks van he
Ik ben origineel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
WIe is Oriente nou weer een kloon van?
ik heb dit ook even gemistquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
WIe is Oriente nou weer een kloon van?
Fijn dat PSV die lat en paal zo lekker groot gemaakt hebben vandaag.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat is bijna hetzelfde als het posten van een gifje
Jij snapt er niks van he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik ben de afgelopen jaren iets te vaak meegeweest naar de verjaardagen van mijn schoonfamilie en de vriendinnen van mijn vriendin die ook latina's zijn.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:35 schreef Coco het volgende:
[..]Dat matras ziet er erg uitgewoond uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door Dumfries versierd?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wachten op de onterechte pingel.
Voor wie?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet nog 1 bij. Anders gaat het fout.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:35 schreef Coco het volgende:
[..]Saus bovenop je patatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Die van Lille gingen ook steeds liggenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:37 schreef Erasmus het volgende:
Pingel versieren, altijd een goede plan C.
Not.
Welkom Davyquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet nog 1 bij. Anders gaat het fout.
Hij is er al een tijdje tochquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welkom Davy@:coco @:ggmm en ik hebben je gemist.
huh?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welkom Davy@:coco @:ggmm en ik hebben je gemist.
Ah dit hadden we nog even nodig.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:37 schreef bianconeri het volgende:
Alle geluk van de wereld is al naar Ajax gegaan, dan zou je zeggen dat het bij PSV wel mis moet gaan.
Zeker, maar voorlopig gaat het nog goedquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:37 schreef bianconeri het volgende:
Alle geluk van de wereld is al naar Ajax gegaan, dan zou je zeggen dat het bij PSV wel mis moet gaan.
@capuchon_jongenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:38 schreef Tagliano het volgende:
Brugge ook achter
Bijzonder slechte avond voor de Belgjes
Had niet het idee dat die bal had gepast.quote:
Nu die Russen nog inhalen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:38 schreef Tagliano het volgende:
Brugge ook achter
Saus is echt een achterlijk woord. Saus.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel saus.
Maar niet bovenop.
Corona'edquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:38 schreef Tagliano het volgende:
Brugge ook achter
Getuige de tweet van @JR-Style-93 en jouw anekdote kunnen we concluderen dat voetballers van Franse clubs grote huilies zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die van Lille gingen ook steeds liggen
Ik was hier niet blij mee
Oh dat heb ik dan even gemist. Ga ik hier eens even af als een gieter zeg! Ik zal even het onderwerp snel veranderenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is er al een tijdje toch
Maar leuk dat davy er is ja
Bedankt weer voor je unieke inzichten Edwinquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Saus is echt een achterlijk woord. Saus.
Hallo, Bianconeriquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:37 schreef bianconeri het volgende:
Eric Addoquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef Adames het volgende:
Heeft psv nog een alternatief voor malen?
Ik verwacht nog wel een schot op de keeperquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan even gemist. Ga ik hier eens even af als een gieter zeg! Ik zal even het onderwerp snel veranderen![]()
Zal Malen zometeen een doelpunt maken?
Geen dankquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt weer voor je unieke inzichten Edwin
Ik hoop het!quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan even gemist. Ga ik hier eens even af als een gieter zeg! Ik zal even het onderwerp snel veranderen![]()
Zal Malen zometeen een doelpunt maken?
Hele seizoen al kut toch. Net zo'n blind paard als boadu, als je er dan nog een paar in legt is veel vergeven.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:38 schreef VEM2012 het volgende:
Malen is wel een enorme eigenheimer vandaag.
Ik wist niet dat hij Edwin heette,quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt weer voor je unieke inzichten Edwin
Mooi.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Krasnodar lijkt er ook uit te gaan
ik ook nietquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij Edwin heette,
Zeer zeker welquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ook niet
jij wel? @:tagliano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, hij zal er niet omquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:41 schreef Coco het volgende:
We kunnen toch wel stellen dat het definitief einde tijdperk Malen is.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Martine Bijl knijpt een bil, Omroep Max
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:41 schreef Oriente het volgende:
leicesterHeerlijk toch de EUROPA LIEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Eric zekerquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ken iemand die zn kind onlangs Addo heeft genoemd.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:42 schreef Zorro het volgende:
LeverkusenBosz RAUSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leicesterlijsjesterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leicesterIk ben érg benieuwd naar de loting voor de laatste 16.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat vanavond of morgen?
leicesterEngelse clubs haten de EL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
knotsgekquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijk toch de EUROPA LIEK
Morgenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben érg benieuwd naar de loting voor de laatste 16.
Maandag?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben érg benieuwd naar de loting voor de laatste 16.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |