Hopelijk kopen die grieken 'mquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gelukkig kan Bruma nog steeds niet voetballen.
Kan je gewoon goal zeggenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit toch wat beter bij een derde golaso
Kun je gewoon doelpunt zeggenquote:
Sorry, ik liet mij even meeslepen.quote:
nog betje gezet vandaag? ik heb wel heerlijk gewonnen hoor gisteren toen real de 1-0 maakte bogghhhhquote:
goooooooool gol gol gol gol gol, que golásoquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit toch wat beter bij een derde golaso
Met een zak chips er bij zeker?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:28 schreef Erasmus het volgende:
Ik trek net een blikske Coca-Cola Zero open
@:KingRoland
We roddelen hier niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:28 schreef KingRoland het volgende:
Mexicanobakker is de Asensio van VBL
Lekker, ik heb een Grimbergen tripel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:28 schreef Erasmus het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met een zak chips er bij zeker?
Geniet er lekker vanquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:28 schreef Erasmus het volgende:
Ik ben tegen Coca-Colaquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:28 schreef Erasmus het volgende:
Nee dat niet, heb een uurtje gesport vanmiddag dus moet niet gaan snacken. Straks word ik obees en gaat mijn vriendin mij verlaten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met een zak chips er bij zeker?
Het kan ook om je karakter gaan hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee dat niet, heb een uurtje gesport vanmiddag dus moet niet gaan snacken. Straks word ik obees en gaat mijn vriendin mij verlaten.
omgebouwde thai?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb wel zin in een thai sweet chili.
@Coco en ik zijn teleurgesteld in Coca-Colaquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben tegen Coca-Cola
NWS / Coca-Cola tegen werknemers: Probeer minder wit te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |