Powervrouwquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
Zoey en Liese waren aan het stoeien en Zoey lazert zo Liese uit haar bed.
Ze heeft wel humorquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
Jill heeft haar teenhaar wel eens geschoren.
Liese heeft wel pijn nu zegt ze, was een goede val ja.quote:
ik vind het niet raar.. als je daar haar hebt.. dan haal je het toch wegquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:28 schreef suzi1 het volgende:
is dat raar om je teenhaar er af te halen?
Beetje geil dames gevecht doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Zijn ze weer opgehokt in de slaapkamers?
Denk het niet maar scheren lijkt me gewoon wat lastig voor die paar haartjes, tenzij Jill hele bossen heeft daar, je weet het niet he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:28 schreef suzi1 het volgende:
Ja vast wie heeft er haar tussen de tenenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij meende ze het bloedserieus.
met je pincet is best pijnlijk hoor, dat brom ik jouquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk het niet maar scheren lijkt me gewoon wat lastig voor die paar haartjes, tenzij Jill hele bossen heeft daar, je weet het niet he.
Geen idee ik heb het nietquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:28 schreef suzi1 het volgende:
Op de tenen, ik heb er inderdaad een paar zitten op mijn grote teen maar lijkt me vet onhandig om die weg te halen met een scheermesje.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vast wie heeft er haar tussen de tenen
Ahh jaaquote:
Ik vind er ook niks raars aan eigenlijk ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het niet raar.. als je daar haar hebt.. dan haal je het toch weg
Ben je een aap of zo?quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
met je pincet is best pijnlijk hoor, dat brom ik jou
Ik heb het nog nooit geprobeerd daar, gebruik mijn pincet wel voor mijn wenkbrauwen, soms doet dat pijn maar niet heel heftig of zo.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
met je pincet is best pijnlijk hoor, dat brom ik jou
Ok ik ga even weg van teen haarquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:31 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks raars aan eigenlijk ...
ik ga er gewoon overheen met de epileerappquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd daar, gebruik mijn pincet wel voor mijn wenkbrauwen, soms doet dat pijn maar niet heel heftig of zo.
Je scheert je voeten ????!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
[..]
ik ga er gewoon overheen met de epileerapp
maar wenkbrauw doet idd niet zeer meer na tig jaren eruit trekken
Klopt, na jaren voel ik het nog nauwelijks. Zo'n epileerding lijkt me trouwens verschrikkelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
[..]
ik ga er gewoon overheen met de epileerapp
maar wenkbrauw doet idd niet zeer meer na tig jaren eruit trekken
En wat betekend dat?quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:34 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
Nee dan zit ze op jou kwezel!
ja weet jij wel hoe harig die anders zijn?!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je scheert je voeten ????!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja en soms ook mijn wanten!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Effebeffequote:
Sommige mensen zullen daar haar hebben... Vind het niet heel vreemd om dat dan weg te halen...quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:35 schreef MissyZ het volgende:
Ik heb gestemd.......
was een groepsbeslissing.
Jill mag blijven.
Scheer opquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:35 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen daar haar hebben... Vind het niet heel vreemd om dat dan weg te halen...
Zooooo mee eens... tis dat er nog voetbal op isquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe maar niet googlen, heb ik net gedaan want mijn Belg wist het ook niet.
Precies, ben alleen bang dat als jill blijft het de M en T bedroomshow gaat worden... verder heb ik geen voorkeur mbt wie eruit gaatquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:37 schreef Magean het volgende:
Vind de show T en J nu wel genoeg hoor
Je krijgt bijval van je vriendinnetje.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heb tactisch gestemd.
Bye bye Jill.
Nou?quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:42 schreef M.Ritcher het volgende:
Hee raad eens wie er nu weer binnenkomt.
Sinterklaas?quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:42 schreef M.Ritcher het volgende:
ok een roos konijn!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:42 schreef M.Ritcher het volgende:
Nee hij ging weg. Voor een minuut.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sinterklaas?
Als je Matt bedoelde, die zat er al de hele tijd toch.
effe gepompt aan de haar gel slang! mooi mooiquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
Stream 2 nu op Mike die in de badkamer zijn haartjes glad naar achteren doet.
Aha, ja dat is ook wel erg lang natuurlijk, zag hem wel drinken, was die dat gaan halen vermoed ik.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:44 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Nee hij ging weg. Voor een minuut.
Iest van wie wint is het topje en verliest is het hoedje!!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zie dat Nick en Michel aan het schaken zijn.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:44 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
effe gepompt aan de haar gel slang! mooi mooi
Gadverdamme.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:46 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
Iest van wie wint is het topje en verliest is het hoedje!!
Opa!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:45 schreef MissyZ het volgende:
Geraldine mag het alleen doen. Ik hoop dat ze dan eens laat zien wat ze waard is zonder die sexloze belg naast haar.
Die 2 hebben ook echt geen enkele klik met elkaar.
Geraldine is grappig dus hoop op betere tv.
Vraag me dus wel af wie de afvaller dan gaat ophalen>
Ja ik zeg ook graag zwijg en z...quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Stream 2 weer op de vlaamse dames. Zoey heeft beer in haar armen nu. Liese wil 10 minuten haar ogen dicht doen. En dat iedereen zijn bek houd, haar woorden he.
Amaiquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:48 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook graag zwijg en z...
Amai zeg, kus m'n kloten eh.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:49 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
Tja zwijg nu maar en beff...
Ja ze wachten lang, ik vermoed totdat BB omroept dat ze nog een uur of zo tot de live uitzending hebben, dan zullen ze pas weer wat gaan doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze mogen onderhand wel in de schmink, anders zijn ze niet op tijd klaar.
Die muts doet ook de voice over, dat was juist het grappige in de uitzendingen van BB DGK UTO Enig cynisme en humorquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:45 schreef MissyZ het volgende:
Geraldine mag het alleen doen. Ik hoop dat ze dan eens laat zien wat ze waard is zonder die sexloze belg naast haar.
Lol, ja echt he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:52 schreef Hznootje het volgende:
Het Mies zullen we `Mike negeren..Ja man..
Die lacht zich rotquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:54 schreef Sunflower01 het volgende:
Ik heb Michel nog nooit zo lang stil gezien...
MIchel wel, maar ben zeer benieuwd wat er in het hoofd van Mighty Mike omgaatquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:54 schreef Sunflower01 het volgende:
Ik heb Michel nog nooit zo lang stil gezien...
Helemaal kutstreams nuquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:54 schreef Soury het volgende:
Die sullige Mat zit er als een zoutzak bij
Die denk nog effe Thomas straks is ben je weg!! mijn haar zit goed en we geven een feestjequote:Op donderdag 25 februari 2021 19:54 schreef Soury het volgende:
Die sullige Mat zit er als een zoutzak bij
Ik ben het eens, die is blijquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:55 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
Die denk nog effe Thomas straks is ben je weg!! mijn haar zit goed en we geven een feestje
Ik zag een paar weken geleden een keer stukje op tv van Gilles - massa is kassa oid - en daar deed Frank Lammers de voice over. Dat was echt goed. Die hadden ze moeten vragen;)quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die muts doet ook de voice over, dat was juist het grappige in de uitzendingen van BB DGK UTO Enig cynisme en humor
Ook in de slaapkamerquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:58 schreef Soury het volgende:
Ik vind het wel raar dat ze zich terug trekken in de slaapkamer en de rest zit te schaken of is ergens anders
Stilte voor de storm. Stream 2 dan toch, stream 1 heb ik geen geluid aan, wil dat ff niet horen, dat geklier. Zien is voor nu al voldoende.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:58 schreef Soury het volgende:
Ik vind het wel raar dat ze zich terug trekken in de slaapkamer en de rest zit te schaken of is ergens anders
Die van Love Island is leuk. Die had er meer van gemaakt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:58 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik
[..]
Ik zag een paar weken geleden een keer stukje op tv van Gilles - massa is kassa oid - en daar deed Frank Lammers de voice over. Dat was echt goed. Die hadden ze moeten vragen;)
Vreselijke irritante lachquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:00 schreef Benny het volgende:
Die lach van Thomas is wel aanstekelijk
Het zijn de voiceovers die de uitzending makenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die van Love Island is leuk. Die had er meer van gemaakt.
maar Matt heeft het hem voor gedaan!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:58 schreef cobain1994 het volgende:
Thomas houd van vingeren..
[ afbeelding ]
Zeg dat nou niet..quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:00 schreef Benny het volgende:
Die lach van Thomas is wel aanstekelijk
Die andere dames liggen ook op bed .quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:58 schreef Soury het volgende:
oei die kan beter nog een paar weken blijven.. goedkoper dan naar een dieet tent te gaan!quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:01 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet..
[ afbeelding ]
Zo die is wel wat kilo's kwijtquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:01 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet..
[ afbeelding ]
Holy cow... De beste man is gehalveerd in formaatquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:01 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet..
[ afbeelding ]
OHHHH Tja dan weet ik het ook niet Ik heb dat nl met Naomi's lach dan ga ik ook naar de andere streamquote:
ja die zal mijn terug in alles passen om maar te zwijgen van dat hij daar beneden oook iets zien hangen !quote:
Dat, maar hij baalt ook vreselijk. Hij voelt de bui al hangen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:04 schreef rinardo het volgende:
Wat zal er door dat hoofd van Mike heengaan ?
ik denk, Zo daar heb ik me weer lekker uitgeluld vanmiddag!
Topje !!!quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
Potje schaken is afgelopen, volgens mij heeft Michel gewonnen.
Dat klinkt heel vaag, kweet ook niet of ik meer wil weten over die docu.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:05 schreef Benny het volgende:
Over kietelen en kietelwedstrijden gesproken... Tickled
De meest vage, onverwachte, rare docu die ik heb gezien
Die heb ik ook gezien, was heel maf.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:05 schreef Benny het volgende:
Over kietelen en kietelwedstrijden gesproken... Tickled
De meest vage, onverwachte, rare docu die ik heb gezien
Ik kan maar beter WC potten gaan verkopenquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:04 schreef rinardo het volgende:
Wat zal er door dat hoofd van Mike heengaan ?
ik denk, Zo daar heb ik me weer lekker uitgeluld vanmiddag!
Heerlijk!quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Oh, wat ben ik blij dat ik nog maar maximum 2 uurtjes naar Thomas, Jill en Matt in deze BB kinderopvang edition moet kijken
Mocht Thomas weg moeten, heb je nog minimaal 2 weken* Jill en Matt die weinig anders zullen doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Oh, wat ben ik blij dat ik nog maar maximum 2 uurtjes naar Thomas, Jill en Matt in deze BB kinderopvang edition moet kijken
33 % minder erg, teken ik voorquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Mocht Thomas weg moeten, heb je nog minimaal 2 weken* Jill en Matt die weinig anders zullen doen.
*ivm Mike die vermoedelijk wel weg moet
wat zeg je nu .. Jill moet nee matt moet van de oven van Jill blijven!!quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:08 schreef Benny het volgende:
Thomas draagt even de tijdaanpassing op de oven over aan Jill en Matt
Dat zou wel leuk zijn. Valt Jill door de mandquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Mocht Thomas weg moeten, heb je nog minimaal 2 weken* Jill en Matt die weinig anders zullen doen.
*ivm Mike die vermoedelijk wel weg moet
Sexloze belg die Peter ? How how how ! Is de meest oversexte belg van vlaanderen. Is eind verleden jaar samen met 2 andere BV's (Van Samang en Dhont) betrapt op rim-foto's verspreiden op social media. Weg met die vieze gast met vrouw en dochters, die zogezegd zijn gedrag vergoeilijken. Nooit meer Peter Van de Veire op mijn scherm (maar de TV laat niet toe dat ik hem kan scramblen op de live-show). Hopelijk leest BB mee...quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:45 schreef MissyZ het volgende:
Vreselijk kinderachtig gedoe met die oven.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:10 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
wat zeg je nu .. Jill moet nee matt moet van de oven van Jill blijven!!
Toegegeven... Het klinkt wel vetter dan als een je moeder dat zegtquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:11 schreef M.Ritcher het volgende:
Michel heeft het weer over dat hij zijn sokken bij defensie ook altijd kwijt was.
Is toch GRAPPIG. Wat hebben we al LOL gehad met Thomas z'n klok-grapje johquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vreselijk kinderachtig gedoe met die oven.
Ja we weten dat Michel je toyboy is en geen fan bent.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
sorry alles voor de kijkcijfers!! als je wil neu... wil zijn moet durven springen.....quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sexloze belg die Peter ? How how how ! Is de meest oversexte belg van vlaanderen. Is eind verleden jaar samen met 2 andere BV's (Van Samang en Dhont) betrapt op rim-foto's verspreiden op social media. Weg met die vieze gast met vrouw en dochters, die zogezegd zijn gedrag vergoeilijken. Nooit meer Peter Van de Veire op mijn scherm (maar de TV laat niet toe dat ik hem kan scramblen op de live-show). Hopelijk leest BB mee...
Huh?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:13 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ja we weten dat Michel je toyboy is en geen fan bent.
Niets wat moet toch.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Oh, wat ben ik blij dat ik nog maar maximum 2 uurtjes naar Thomas, Jill en Matt "BB kinderopvang editie" moet kijken
Ik vind dat juist leuk, zouden veel meer dingetjes moeten zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Een week was het leuk. Nu is het triest.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Is toch GRAPPIG. Wat hebben we al LOL gehad met Thomas z'n klok-grapje joh![]()
![]()
![]()
doem ze het dan in het donker?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:13 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ja we weten dat Michel je toyboy is en geen fan bent.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:15 schreef Yolk het volgende:
Mij om het even wie er wint..Toch maar gestemd op Jill, hopelijk krijgt zij Michel er wel uit.
lekker glurenquote:
alle 24 ?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:17 schreef suzi1 het volgende:
zo nu ga ik even alles klaarzetten voor een mooie avond met mijn beste vrienden alhier
Ik vind het knap van haar dat ze gewoon met Mike praat nog.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:17 schreef odie22 het volgende:
Mick wil nog ff gluren naar Jill nu het nog kan
Nee gewoon doen! itsie pitsie meer drank... wat muziek. 25 Graten in de stakaravan ( chalet) en gaan met de banaanquote:
geen hond boeit het, maar veel plezierquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:17 schreef suzi1 het volgende:
zo nu ga ik even alles klaarzetten voor een mooie avond met mijn beste vrienden alhier
Matt moet zijn frustratie over Jill kwijt. Hij rent het er uitquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
lekker gluren
Zie nu dus ook dat Mike inderdaad zijn haar wast, waarom deed ie een uur geleden dan gel in zijn haar, mafketel.
Lol op stream 2 zie ik Matt hysterisch op dat loopapparaat doen.
Zeg mak he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
geen hond boeit het, maar veel plezier
Het mag niet eensquote:
Wie weet ja. Ben toch zo benieuwd als Jill blijft hoe dat gaat verlopen dan, gaat ze dan alles doen met Matt wat ze met Thomas deed, waar Matt op hoopt of scheld ze hem de tyfus iedere keer als ie in haar buurt komt, ik vermoed dat ze beide gaat doen eigenlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:19 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Matt moet zijn frustratie over Jill kwijt. Hij rent het er uit
En toen?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:20 schreef rinardo het volgende:
OMG Thomas had al zn kleding in de koffer gepropt en kwam er nu achter dat zn witte overhemd in de koffer zat. Koffer open alles puilt uit en vist ergens tussen de zooi het kledingstuk wat hij zoekt voor de liveshow.
Da's hetzelfde gelijk die vrouwen zich ieder uur van de liggen plamuren. Waarom ? Geen man die het weet, maar verveling. Tot ze 1 puist zien, want dan beginnen ze te janken. Arme Liese.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
lekker gluren
Zie nu dus ook dat Mike inderdaad zijn haar wast, waarom deed ie een uur geleden dan gel in zijn haar, mafketel.
Lol op stream 2 zie ik Matt hysterisch op dat loopapparaat doen.
Ja ja alleen COS hiero, iedereen wijkt wel eens af he.quote:
En alles mooi opgeplooid zoals hij van zijn welstellende moeder heeft geleerd natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:20 schreef rinardo het volgende:
OMG Thomas had al zn kleding in de koffer gepropt en kwam er nu achter dat zn witte overhemd in de koffer zat. Koffer open alles puilt uit en vist ergens tussen de zooi het kledingstuk wat hij zoekt voor de liveshow.
Oh echt, tja ik plamuur niet dus weet dat niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Da's hetzelfde gelijk die vrouwen zich ieder uur van de liggen plamuren. Waarom ? Geen man die het weet, maar verveling. Tot ze 1 puist zien, want dan beginnen ze te janken. Arme Liese.
die doet toch echt ook alles daar in huis. zo iemand wil je niet kwijtquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Michel heeft de was er netjes bijhangen
Gohquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef Benny het volgende:
Mike is ook wel een tikkeltje stiller geworden
Geen idee. Heb hem wel met Liese gezien.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef snetje het volgende:
Heeft Naomi al met Mike gepraat? ...
Die heeft een lading shit over zich heen gekregen. Terwijl er meer valse kutten daar rondlopen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef Benny het volgende:
Mike is ook wel een tikkeltje stiller geworden
Ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:26 schreef engine het volgende:
Nick doet ook zijn jurkje aan voor de liveshow
ja dat roep ik al weken, toppertje is hetquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die doet toch echt ook alles daar in huis. zo iemand wil je niet kwijt
Hangt de vuile was binnenquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat roep ik al weken, toppertje is het
Mag ook wel. Hij eet ook 4x zoveel als de restquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
alles was er werkelijk ingepropt , niets opgevouwen ook, Jill zal wel weer met het stoomapp er over heen gaanquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
En alles mooi opgeplooid zoals hij van zijn welstellende moeder heeft geleerd natuurlijk.
Jawel ik wil chaos zien. Voor orde en netheid stem ik wel af op een woonprogramma.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik gun hem 10 diepe borden vol!quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mag ook wel. Hij eet ook 4x zoveel als de rest
als je veel doet , moet je veel etenquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mag ook wel. Hij eet ook 4x zoveel als de rest
Bij So You Think You Can Huishoud (lees je mee, John de Mol?) stem ik zéker op Michel. Hier boeit het me niets.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:29 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Jawel ik wil chaos zien. Voor orde en netheid stem ik wel af op een woonprogramma.
Zag ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:31 schreef Benny het volgende:
Thomas heeft z'n spullen wel netjes ingepakt... Propt nu ook gewoon een shirt ergens tussen
weekje nog maarquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
omg vanaf nu gaat Zoey elke dag pruiken aandoen
Ik stem op hemquote:
Waarom zou je het netjes inpakken om het vervolgens weer dezelfde dag uit te pakken? Als het niets is dat echt kreukt...quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:31 schreef Benny het volgende:
Thomas heeft z'n spullen wel netjes ingepakt... Propt nu ook gewoon een shirt ergens tussen
Ja, constant dominant en bemoeizuchtig lopen zijn kost ook bakken met energiequote:Op donderdag 25 februari 2021 20:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
als je veel doet , moet je veel eten
in begin droeg ze der pruiken ookquote:
nou denk die overhemden wel hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:33 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Waarom zou je het netjes inpakken om het vervolgens weer dezelfde dag uit te pakken? Als het niets is dat echt kreukt...
Als je van gisteren was was je SuziWan?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:32 schreef suzi1 het volgende:
als ik een pruik draag ben ik een andere suzi, suzi2. nou dan weetjetwel
Ff strijken, dat had hij vast niet van tevoren al gedaan toe hij het spul in de kast hing.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou denk die overhemden wel haha
Was vanmiddag samen met Naomi en Zoey op de slaapkamer ook los aan het gaan, toch?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:35 schreef engine het volgende:
Heb Nick eigenlijk nog altijd niet gehoord over Mike?
momentopname.quote:
Hardstyle plaatquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
Nick wil een haarstanplaat hij hoopt dat ze die krijgen, wtf is dat nou weer of versta ik hem niet goed of zo.
hardstyle plaatquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
Nick wil een haarstanplaat hij hoopt dat ze die krijgen, wtf is dat nou weer of versta ik hem niet goed of zo.
vroeger zeiden ze dat dat vooral hip was in china, voor de publieke harenquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb alleen het filmpje terug kunnen zien. Dat zat daar niet echt in.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Was vanmiddag samen met Naomi en Zoey op de slaapkamer ook los aan het gaan, toch?
Natuurlijk niet, die hebben een afspraakquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:35 schreef engine het volgende:
Hebben wel gepraat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:35 schreef engine het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
Heb je mijn haar nog niet gezien sinds de sluiting van de kappers in november verleden jaar. Durf nog amper buiten te komen. Eerste afspraak ten vroegste na half maart...quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Toch geen gezicht dat haar van Nick![]()
Het was een hard style plaat, gelukkig begrepen andere het wel. Ik dacht meer zoiets als wat jij zegt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vroeger zeiden ze dat dat vooral hip was in china, voor de publieke haren
Jawel. Hij vroeg wat zei hij over mij? Niets was het antwoord.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:35 schreef engine het volgende:
Ik moet nog bellen , en ik lijk wel een beatlequote:Op donderdag 25 februari 2021 20:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb je mijn haar nog niet gezien sinds de sluiting van de kappers in november verleden jaar. Durf nog amper buiten te komen. Eerste afspraak ten vroegste na half maart...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi ik ben Miep
Jij hebt toch een muts op!quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik moet nog bellen , en ik lijk wel een beatle
Ja hoor die zijn nog vriendjes Nick heeft Mike nog nodig Hij heeft zich nog niet echt geuitquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb alleen het filmpje terug kunnen zien. Dat zat daar niet echt in.
Zijn ze nog vriendjes?
Saai of drama?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:40 schreef Sunflower01 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie ik moet kiezen...
Ja en daarom wilde hij ook vandaag niet dat Mike er uit zou stappen. Hij denkt bingo dan weet ik zeker dat ik als enige nederlander erin blijf.t Daarom hoop ik dat Jill mag blijven en hem eruit speelt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:39 schreef Joyce-43 het volgende:
lul niet zo slap michel je hebt zelf op ze gestemt met je het is de raarste exit tot nu toe 2 prominente personen van het huis tegen elkaar, dat wou je toch
Is verdacht stil. Weet nu na zijn combine met Mike, dat ieder woord van hem een verkeerd woord kan zijn in de groep. Mike heeft hem nog gespaard in dat groepsgesprek.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:35 schreef engine het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Het filmpje waar Nick en Mike het net over hadden:Sjezus wtf heb ik net gezien dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Het filmpje waar Nick en Mike het net over hadden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een margies. Lijkt precies dat koppel van MaaskantjeIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Jill. Met Thomas wordt het te saai.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:40 schreef Sunflower01 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie ik moet kiezen...
Jill blijvenquote:
Een muts is geen capuchon.quote:
Voor de hollanders betekent een "muts" iets totaal anders ;-)quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een muts is geen capuchon.
Ahhhquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:39 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja hoor die zijn nog vriendjes Nick heeft Mike nog nodig Hij heeft zich nog niet echt geuit
Wel benieuwd hoe Nick hier mee omgaat. Naomi was goed boos vanmiddag, die zal niet snel weer met Mike knuffelen denk ik zoquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is verdacht stil. Weet nu na zijn combine met Mike, dat ieder woord van hem een verkeerd woord kan zijn in de groep. Mike heeft hem nog gespaard in dat groepsgesprek.
Stel dat het volgende week Mich-Nick zou zijn... weet niet wie er dan nog in zit van beiden. Nick gaat deze week ook in de brokken delen.
Nee hoor, gewoon 2 betekenissen, een muts voor op je hoofd en een foef.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voor de hollanders betekent een "muts" iets totaal anders ;-)
Steek het in een stopcontactquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
Zoey heeft hulp nodig, iemand die krullen wil maken in haar pruik.
Welnee ook iets voor op je hoofdquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voor de hollanders betekent een "muts" iets totaal anders ;-)
mke is ook nederlander toch?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en daarom wilde hij ook vandaag niet dat Mike er uit zou stappen. Hij denkt bingo dan weet ik zeker dat ik als enige nederlander erin blijf.t Daarom hoop ik dat Jill mag blijven en hem eruit speelt.
Oeh dat is nog sneller, alhoewel, gaat het dan niet gewoon recht omhoog staan? Hmmm vragen vragen vragen.quote:
Mja wellicht...quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jill. Met Thomas wordt het te saai.
Echt bij alles ook, net toen ze aan het stoeien was met Thomas zat ie er ook naast te kijken, krijg beetje stalkervibes erbij.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Matt legt der helemaal af echt niet normaal helemaal kijken hoe ze der op maakt
Ah, ik dacht aan het leven van een loser, of dagboek van muts.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon 2 betekenissen, een muts voor op je hoofd en een foef.
nou hij heeft het zowat uitgevondenquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt bij alles ook, net toen ze aan het stoeien was met Thomas zat ie er ook naast te kijken, krijg beetje stalkervibes erbij.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:48 schreef Soury het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen, ze zijn 24 uur per dag op camera en nu doen ze alsof ze naar de Oscar uitreiking gaan. Ik zou mijn joggingbroek aan houden
best wel mooie capquote:
Neuh, zover ik het weet betekend het dat niet iig. Maar wie weet in bepaalde delen van NL misschien wel, ik ken niet alle dialecten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ah, ik dacht aan het leven van een loser, of dagboek van muts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |