Powervrouwquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
Zoey en Liese waren aan het stoeien en Zoey lazert zo Liese uit haar bed.
Ze heeft wel humorquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
Jill heeft haar teenhaar wel eens geschoren.
Liese heeft wel pijn nu zegt ze, was een goede val ja.quote:
ik vind het niet raar.. als je daar haar hebt.. dan haal je het toch wegquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:28 schreef suzi1 het volgende:
is dat raar om je teenhaar er af te halen?
Beetje geil dames gevecht doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Zijn ze weer opgehokt in de slaapkamers?
Denk het niet maar scheren lijkt me gewoon wat lastig voor die paar haartjes, tenzij Jill hele bossen heeft daar, je weet het niet he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:28 schreef suzi1 het volgende:
Ja vast wie heeft er haar tussen de tenenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij meende ze het bloedserieus.
met je pincet is best pijnlijk hoor, dat brom ik jouquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk het niet maar scheren lijkt me gewoon wat lastig voor die paar haartjes, tenzij Jill hele bossen heeft daar, je weet het niet he.
Geen idee ik heb het nietquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:28 schreef suzi1 het volgende:
Op de tenen, ik heb er inderdaad een paar zitten op mijn grote teen maar lijkt me vet onhandig om die weg te halen met een scheermesje.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vast wie heeft er haar tussen de tenen
Ahh jaaquote:
Ik vind er ook niks raars aan eigenlijk ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het niet raar.. als je daar haar hebt.. dan haal je het toch weg
Ben je een aap of zo?quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
met je pincet is best pijnlijk hoor, dat brom ik jou
Ik heb het nog nooit geprobeerd daar, gebruik mijn pincet wel voor mijn wenkbrauwen, soms doet dat pijn maar niet heel heftig of zo.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
met je pincet is best pijnlijk hoor, dat brom ik jou
Ok ik ga even weg van teen haarquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:31 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks raars aan eigenlijk ...
ik ga er gewoon overheen met de epileerappquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd daar, gebruik mijn pincet wel voor mijn wenkbrauwen, soms doet dat pijn maar niet heel heftig of zo.
Je scheert je voeten ????!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
[..]
ik ga er gewoon overheen met de epileerapp
maar wenkbrauw doet idd niet zeer meer na tig jaren eruit trekken
Klopt, na jaren voel ik het nog nauwelijks. Zo'n epileerding lijkt me trouwens verschrikkelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
[..]
ik ga er gewoon overheen met de epileerapp
maar wenkbrauw doet idd niet zeer meer na tig jaren eruit trekken
En wat betekend dat?quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:34 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
Nee dan zit ze op jou kwezel!
ja weet jij wel hoe harig die anders zijn?!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je scheert je voeten ????!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja en soms ook mijn wanten!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Effebeffequote:
Sommige mensen zullen daar haar hebben... Vind het niet heel vreemd om dat dan weg te halen...quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:35 schreef MissyZ het volgende:
Ik heb gestemd.......
was een groepsbeslissing.
Jill mag blijven.
Scheer opquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:35 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen daar haar hebben... Vind het niet heel vreemd om dat dan weg te halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |