quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat krijg je als je Maarten en Daley met elkaar kruist?LeukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat krijg je als je Maarten en Daley met elkaar kruist?GGMM en ik moesten een klein beetje glimlachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
We roddelen hier niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM en ik moesten een klein beetje glimlachen
Dries Boussatta vindt dit niet leukquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:21 schreef fetX het volgende:
Weten we trouwens zeker dat dat Akwasi niet is?
Eens.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het nu nog 1-2 wordt mag je het jezelf aanrekenen
jij mag tegenwoordig ook een keertje erg blij zijn voor Ajax zeg manquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het nu nog 1-2 wordt mag je het jezelf aanrekenen
Hee man. Alles goed?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij mag tegenwoordig ook een keertje erg blij zijn voor Ajax zeg man
Hij kijkt tegen de wedstrijd van PSV op.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wil je zondag bidden voor Feyenoord? We moeten tegen het altijd vervelende AZ.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben al in de 'ik ben doodsbang voor de afgang van PSV'-modusquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef KingRoland het volgende:
ik ga douchen
de vorige keer toen ik ging douchen viel er een goal.
Joden lopen altijd weg.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef KingRoland het volgende:
ik ga douchen
de vorige keer toen ik ging douchen viel er een goal.
Wanneer gaan we asians hosselen in Amstelveen?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beetje hoesten maar alles oke verder
Ik vind het wel een beetje vermakkelijk maar ik heb veel goede feyenoordvrienden, dus vooruit dan maar!quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Wil je zondag bidden voor Feyenoord? We moeten tegen het altijd vervelende AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |