Eens.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het nu nog 1-2 wordt mag je het jezelf aanrekenen
jij mag tegenwoordig ook een keertje erg blij zijn voor Ajax zeg manquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het nu nog 1-2 wordt mag je het jezelf aanrekenen
Hee man. Alles goed?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij mag tegenwoordig ook een keertje erg blij zijn voor Ajax zeg man
Hij kijkt tegen de wedstrijd van PSV op.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wil je zondag bidden voor Feyenoord? We moeten tegen het altijd vervelende AZ.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben al in de 'ik ben doodsbang voor de afgang van PSV'-modusquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef KingRoland het volgende:
ik ga douchen
de vorige keer toen ik ging douchen viel er een goal.
Joden lopen altijd weg.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef KingRoland het volgende:
ik ga douchen
de vorige keer toen ik ging douchen viel er een goal.
Wanneer gaan we asians hosselen in Amstelveen?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beetje hoesten maar alles oke verder
Ik vind het wel een beetje vermakkelijk maar ik heb veel goede feyenoordvrienden, dus vooruit dan maar!quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Wil je zondag bidden voor Feyenoord? We moeten tegen het altijd vervelende AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |