Lijkt wel een rugbyscheids zoveel als ie doorlaat. Trekt ook meteen een kaart bij protesterenquote:
woestquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:44 schreef PSVCL het volgende:
Ongelofelijk dat Ajax elke keer weer de scheids en VAR mee heeft .. gaat nergens meer over
@Lenny_Leonard en ik zijn het met je eens. Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:44 schreef PSVCL het volgende:
Ongelofelijk dat Ajax elke keer weer de scheids en VAR mee heeft .. gaat nergens meer over
Nee, dit kan nietquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:44 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Schmidt is de weg kwijt.
Eens.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:44 schreef PSVCL het volgende:
Aandachtshoerquote:
Ajax is de enige club die pro VAR is.. hebben em 9 van de 10 keer meequote:Op donderdag 25 februari 2021 19:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens.
En ik kijk niet eens. Juist daarom. Ik ga me daar niet meer aan ergeren.
Ze harken wel de cooficienten binnen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:44 schreef PSVCL het volgende:
Euh, twee goals van Lille en je gaat verlengen. 'Is er toch al wel' vind ik wat overdreven.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
Het zit Ajax inderdaad erg mee, het lijkt haast een saaie wedstrijd te worden want Ajax is er toch al wel. Van mij mogen er nog wel wat goals vallen als het uiteindelijk maar in het voordeel is van Ajax.
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax is de enige club die pro VAR is.. hebben em 9 van de 10 keer mee
Zondag weer, let maar op
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax is de enige club die pro VAR is.. hebben em 9 van de 10 keer mee
Zondag weer, let maar op
Dit is leuk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax 3 goals tegen krijgt in de komende helft en zelf niet scoort liggen ze eruit.
Gelukkig gebeurt dat Ajax nooit in Europa.
Pics van je oudersquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders hadden niet eens door dat de scheids al floot voordat de overtreding gebeurde.
Altijd toch?quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:55 schreef -XOR- het volgende:
Er zijn hier veel mensen die ajax graag zien verliezen begrijp ik?
Als je @PSVCL omschrijft als ‘veel mensen’ is dit wel redelijk accuraat ja.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:55 schreef -XOR- het volgende:
Ik kan je zeggen dat user @Scrummie mokerslecht was.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:56 schreef PicoMMP het volgende:
Ben benieuwd wie er gewonnen hebben met haxball @:coco
Geniet ervan maat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:57 schreef PicoMMP het volgende:
Plankje kaas, leverworst en gerookte worst gemaakt.
Ik niet (maar wilde de feiten wel graag benoemen)quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:55 schreef -XOR- het volgende:
Ook als ze zelf nog een keer scoren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax 3 goals tegen krijgt in de komende helft en zelf niet scoort liggen ze eruit.
Gelukkig gebeurt dat Ajax nooit in Europa.
Ietwat gezetquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:57 schreef PicoMMP het volgende:
Plankje kaas, leverworst en gerookte worst gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |