Ik heb ook een fiks aantal dagen niet gekeken, dus ik kan nog opbouwen en heb dus nog wat makkelijk pratenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoor dan alleen blah blah blah, dat heb ik al weken bij Michel, lukt me niet om goed te luisteren naar hem, ik lees hier wel wat er gezegd wordt dan, dat kan ik beter verdragen dan.
Ah, dan ben je hem nog niet helemaal zat, alhoewel, ik was hem eigenlijk snel zat hoor, in het begin al, daarom roep ik ook al heel lang om ductape bij Michel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:00 schreef Ebinas het volgende:
Heb
[..]
Ik heb ook een fiks aantal dagen niet gekeken, dus ik kan nog opbouwen en heb dus nog wat makkelijk praten
Ik bedoelde niet eens ons maar de anderen in het huis.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze TT
Spreek voor jezelf
#Team Mike![]()
![]()
Ik zet me vast schrap, want ik denk dat ik snel volgquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah, dan ben je hem nog niet helemaal zat, alhoewel, ik was hem eigenlijk snel zat hoor, in het begin al, daarom roep ik ook al heel lang om ductape bij Michel.
het is nu wel heel extreem. dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:02 schreef Mrsloveable het volgende:
waarom lopen stream 1 en 2 nooit gelijk?
Sterkte alvast.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zet me vast schrap, want ik denk dat ik snel volg
quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:02 schreef Benny het volgende:
Jill: "Zoey, wil jij goed op Thomas passen?"
Zoey: "Ik ga op jullie beide goed passen"
Ja ik keek op stream 1 daar zat zoey al en op stream 2 nog nietquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:02 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
het is nu wel heel extreem. dacht dat het aan mij lag
quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:03 schreef snetje het volgende:
He bah! Vanavond Jill eruit en volgende week Mike ... Michel al in de finale dan ...
Ik denk dat Jill blijft.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:03 schreef snetje het volgende:
He bah! Vanavond Jill eruit en volgende week Mike ... Michel al in de finale dan ...
Ja dat is wel een reële kans.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:03 schreef snetje het volgende:
Doet ze ook wel, maar daarom mag je toch wel verdrietig zijnquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:02 schreef Juan_Roman het volgende:
Draag je nominatie nu eens.
Good riddance.
Ja, dit vraag ik me ook af, zit echt te veel tijdsverschil tussen, belachelijk gewoon.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:02 schreef Mrsloveable het volgende:
waarom lopen stream 1 en 2 nooit gelijk?
Ik ook. Polls wijzen die kant op.quote:
Kan me voorstellen als je al die tijd dacht dat je de finale zou halen.....quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:01 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik heb mij zo lang niet zo kut gevoeld"
Dat is wel heel goed om in deze fase al zo te kunnen denken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:04 schreef Benny het volgende:
Thomas over Mike: "Ik hoop oprecht dat hij met een goed gevoel naar zichzelf terug kan kijken"
Straks de Michel en Julie showquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat zal het een opluchting zijn dat we vanaf morgen ook gewoon andere bewoners kunnen volgen en niet alleen de T & J show.
Ik denk eigenlijk dat Jill gaat blijven en dat we dan de Jill en Matt show gaan krijgen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat zal het een opluchting zijn dat we vanaf morgen ook gewoon andere bewoners kunnen volgen en niet alleen de T & J show.
Een weekje Jill & Matt show.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat denk ik niet, waarom alleen zijn naam. Er is nog een Mike en een Mat en een jill of thomas en Zoey en een Liese en Julli en vooral niet te vergeten een Naomi en Nic.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:03 schreef snetje het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:07 schreef Benny het volgende:
Zoey: "Ik weet echt niet wat hij hiermee heeft proberen te bereiken"
Ik snap dat heel goed. Terecht.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
De dag dat Zoey erop komt vliegt ze er meteen uit. Dat wijf is in Vlaanderen niet zo populair
Klopt geen idee hoe of waarom, viel mij een tijd terug ook ineens opquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, dit vraag ik me ook af, zit echt te veel tijdsverschil tussen, belachelijk gewoon.
Iets accurater gemaakt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
De dag dat Zoey erop komt vliegt ze er meteen uit. Dat wijf is in Vlaanderen niet zo populair
Oh ja ... Matt is er ook nog ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, waarom alleen zijn naam. Er is nog een Mike en een Mat en een jill of thomas en Zoey en een Liese en Julli en vooral niet te vergeten een Naomi en Nic.
Ja, Mike zei dat. Is dus niet waar.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:09 schreef Rockiejj het volgende:
Ik lees net dat Mike vrijwillig op wilt stappen.. Wat is hiervan waar?
akkoord, maar waar ga je dan de twee stemmen van mike zetten?quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even verduidelijjjken dit zijn de stemmen zonder mike:
Jill (5)
Thomas (5)
Michel (4)
Nick (3)
(Naomi (1)
Wat is het probleem van Zoeymet of zonder Mike stonden ze sowieso op de bank.
Hij is een pathologische leugenaar . dus zo waar zijn dingen die hij zegt..quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:09 schreef Rockiejj het volgende:
Logisch wel jaquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, Mike zei dat. Is dus niet waar.
BB wil dat hij blijftquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:09 schreef Rockiejj het volgende:
Op de schaal vanquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:09 schreef Rockiejj het volgende:
Om zichzelf te verschonen en alle focus op Mike te zetten en weer op opgenomen te worden bij het andere groepje.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even verduidelijjjken dit zijn de stemmen zonder mike:
Jill (5)
Thomas (5)
Michel (4)
Nick (3)
(Naomi (1)
Wat is het probleem van Zoeymet of zonder Mike stonden ze sowieso op de bank.
de finale zal een Belg tegen een Nederlander worden, dus als Jill er deze week uitgaat en Mike de volgende week zijn alleen Mat en Michel nog van het Nederlandse kamp, de andere zijn allemaal Belgen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, waarom alleen zijn naam. Er is nog een Mike en een Mat en een jill of thomas en Zoey en een Liese en Julli en vooral niet te vergeten een Naomi en Nic.
Is al vanaf het begin volgens mij, net als dat de Streams in Belgie ook voorlopen op ons. Snap niet dat het zo kneuzerig is. Maar ja ik begrijp wel vaker iets niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt geen idee hoe of waarom, viel mij een tijd terug ook ineens op
quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Op de schaal van
Waar--Niet waar---------leugens van Mike,
ligt hij op de voor de hand liggende plek
Wees gerust... ½Belg en ½ Ned houdt die dikke knuffelsukkel er in ..quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:10 schreef MissyZ het volgende:
Je leuke spontane beetje kinderlijke dochter zit in het BB huis.
Eerst word ze ziek.
Dan weer terug.
Dan draait ze door als ze hoort de populairste te zijn.
Dan bijt ze Matt in zijn nek.
Dan staat in alle kranten dat je dochter sex heeft gehad in het BB huis, en dat dat niet met Thomas was.
Dan is ze genomineerd en huilt alleen maar.
Als ik de moeder van Jill was.......had ik gehoopt dat ze vanavond thuis kwam.
Maar, ik ben een andere moeder en ik zie Thomas vanavond vertrekken.
Misschien dat Jill dan eindelijk volwassen gaat worden als ze wel naar de andere groep toe moet.
Hoe is het eigenlijk met haar broer....Daar was toch wat mee.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:07 schreef Jockari het volgende:
Zoey weer smerig. Zegt tegen Thomas iets van "als ze je zo niet herkennen, dan hoeft het niet meer". Die familie van Zoey denkt net "zo kennen we haar maar al te goed, vandaar heel die familieruzie momenteel".
tussen willn en gaan kan een worst van verschil zittenquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:09 schreef Rockiejj het volgende:
Huh? Liese en Ziko hebben in zo'n kamer gezeten, dus alles wijst er op dat ze die wel hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:12 schreef MissyZ het volgende:
Ik hoop op de geheime kamer scenario.......
Thomas die alles in huis kan zien en over een paar dagen dan terug komt.
Maar helemaal, niets wijst erop dat ze die hebben gebouwd.
Je bedoelt Thomas.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wees gerust... ½Belg en ½ Ned houdt die dikke knuffelsukkel er in ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |