Ik heb ook een fiks aantal dagen niet gekeken, dus ik kan nog opbouwen en heb dus nog wat makkelijk pratenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoor dan alleen blah blah blah, dat heb ik al weken bij Michel, lukt me niet om goed te luisteren naar hem, ik lees hier wel wat er gezegd wordt dan, dat kan ik beter verdragen dan.
Ah, dan ben je hem nog niet helemaal zat, alhoewel, ik was hem eigenlijk snel zat hoor, in het begin al, daarom roep ik ook al heel lang om ductape bij Michel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:00 schreef Ebinas het volgende:
Heb
[..]
Ik heb ook een fiks aantal dagen niet gekeken, dus ik kan nog opbouwen en heb dus nog wat makkelijk praten
Ik bedoelde niet eens ons maar de anderen in het huis.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze TT
Spreek voor jezelf
#Team Mike![]()
![]()
Ik zet me vast schrap, want ik denk dat ik snel volgquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah, dan ben je hem nog niet helemaal zat, alhoewel, ik was hem eigenlijk snel zat hoor, in het begin al, daarom roep ik ook al heel lang om ductape bij Michel.
het is nu wel heel extreem. dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:02 schreef Mrsloveable het volgende:
waarom lopen stream 1 en 2 nooit gelijk?
Sterkte alvast.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zet me vast schrap, want ik denk dat ik snel volg
quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:02 schreef Benny het volgende:
Jill: "Zoey, wil jij goed op Thomas passen?"
Zoey: "Ik ga op jullie beide goed passen"
Ja ik keek op stream 1 daar zat zoey al en op stream 2 nog nietquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:02 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
het is nu wel heel extreem. dacht dat het aan mij lag
quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:03 schreef snetje het volgende:
He bah! Vanavond Jill eruit en volgende week Mike ... Michel al in de finale dan ...
Ik denk dat Jill blijft.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:03 schreef snetje het volgende:
He bah! Vanavond Jill eruit en volgende week Mike ... Michel al in de finale dan ...
Ja dat is wel een reële kans.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:03 schreef snetje het volgende:
Doet ze ook wel, maar daarom mag je toch wel verdrietig zijnquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:02 schreef Juan_Roman het volgende:
Draag je nominatie nu eens.
Good riddance.
Ja, dit vraag ik me ook af, zit echt te veel tijdsverschil tussen, belachelijk gewoon.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:02 schreef Mrsloveable het volgende:
waarom lopen stream 1 en 2 nooit gelijk?
Ik ook. Polls wijzen die kant op.quote:
Kan me voorstellen als je al die tijd dacht dat je de finale zou halen.....quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:01 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik heb mij zo lang niet zo kut gevoeld"
Dat is wel heel goed om in deze fase al zo te kunnen denken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:04 schreef Benny het volgende:
Thomas over Mike: "Ik hoop oprecht dat hij met een goed gevoel naar zichzelf terug kan kijken"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |