Ja!quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:31 schreef Declan-Harp het volgende:
Hebben jullie Fitbits ook storing?
Hij synchroniseert niet meer, pakt de bluetooth niet en na het uitloggen kan ik niet meer inloggen.
Ligt het gelukkig niet aan mijquote:
Samequote:Op woensdag 3 maart 2021 17:57 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ligt het gelukkig niet aan mijDikke paniek hier
Hij doet het weerquote:
Ik eet 's ochtends op de automatische piloot, dus wat er open is gaat op de boterhamquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:09 schreef minilot het volgende:
Geen oordeel verder hoor @:Hupje, louter oprechte verbazing over zo vaak de dag beginnen met een boterham met hagelslag
Ik geloof je!quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:14 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik eet 's ochtends op de automatische piloot, dus wat er open is gaat op de boterhamEn hagelslag = chocola dus lekker
En geloof het of niet, ik heb vandaag een grote bak kwark gekocht om een paar keer met kwark te kunnen ontbijten komende week.![]()
Ha!quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:02 schreef Declan-Harp het volgende:
@:minilot volgende keer even goed met je arm schudden![]()
Lekker, prima in te nemen, geeft ook wel een verzadigd gevoel. Maar heb er wel echt iets te kauwen bij nodig, anders red ik het niet tot 1700quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha!Hoe beviel je maaltijdvervanger?
SaaiLijst:
B: Boodschappen en huishouden
T: Zwarte koffie en elektrolytenbruistabletje
Vastendagje beviel weer primaTot dusver in elk geval.
Morgen weer eten en weer hardlopen!
Ja ik was kerngezond, dus ik mag er weer een jaar tegenaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:01 schreef minilot het volgende:
Ha, leuk @:Pinuts! Verder alles ook goed bij de keuring, hoop ik?
Hi mark,quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:16 schreef MarkIII het volgende:
Hallo ik ben nieuw.
Ik kan maar niet afvallen en ik weet niet waardoor dit komt. Zelf gebruik ik geen speciaal dieet alleen caloriëen tellen. Ik ben dus tijdens 2020 maarliefst 17 kg aangekomen en dit wil ik nu weg.
Vóór 2020 hield de kilos weg met veel fietsen. Nu fiets ik me rot en nog houd ik een opgeblazen buik. Ik snap dit niet! Help kunnen jullie inzichten met mij delen?
Nou de meest voor de hand liggende reden waarom je niet afvalt is omdat je minstens net zoveel calorieën binnenkrijgt als dat je verbrandt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:16 schreef MarkIII het volgende:
Hallo ik ben nieuw.
Ik kan maar niet afvallen en ik weet niet waardoor dit komt. Zelf gebruik ik geen speciaal dieet alleen caloriëen tellen. Ik ben dus tijdens 2020 maarliefst 17 kg aangekomen en dit wil ik nu weg.
Vóór 2020 hield de kilos weg met veel fietsen. Nu fiets ik me rot en nog houd ik een opgeblazen buik. Ik snap dit niet! Help kunnen jullie inzichten met mij delen?
Jammer! De mijne raakt alweer aardig leeg, dus ik sla een beetje in.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:50 schreef Hupje het volgende:
^ Ik baalde een beetje toen ik de folder zag, mijn diepvries is vol!
O: brood met hagelslag![]()
B: half uur hardlopen
L: brood met kaas, selleriesalade
B: half uur wandelen
T: waspeen
D: sla paprika stamppot met falafel, kwarktaart
B: half uur Wii Fit
Nice!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:33 schreef Declan-Harp het volgende:
Volgende week kunnen ''we'' weer inslaan bij de AH, alle A-merk vega producten 1+1 gratis.
Vrijdag maar een broodje Vivera kroketburger proberen
Oh dat trekt mij dan weer helemaal nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nice!
Ik zag dat de ah nieuwe dingen heeft in de vega. Zoals kibbeling en spareribs. Die laatste moet ik uitproberen!!Gister niet kunnen vinden maar zag bij de Jumbo dat die iig ook vegan kibbeling had dus is meebesteld voor de bezorging maandag.
Haha nee dat is ook niks voor jou denk ik. Ik mis spare ribs (kan er niet meer tegen) dus ik ben er wel heel nieuwschierig naar hoe een vegan variant smaaktquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:47 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Oh dat trekt mij dan weer helemaal niet![]()
O: 2 reepjes kruidkoek
L: Flesje mvv en een peer
D: 2 Italiaanse bollen met boter en vega snijworst + bakje tomatencrème soep + kwark met jam en banaan
B: Wandelen, huishouden en hometrainer
Callowfit zijn die sausjes toch ? Ik zie die vaker bij mensen voorbij komen en klinkt wel ideaal. Smaken zo ook echt lekker?quote:
Klopt inderdaad. Ik ben niet zo´n fan van de hartige sausjes, al hoewel ik net wel de mayo variant heb besteld omdat ze het recept hebben veranderd en volgens reviews in de buurt komen van zaanse mayo , dus die wil ik wel weer uitproberen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:31 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Callowfit zijn die sausjes toch ? Ik zie die vaker bij mensen voorbij komen en klinkt wel ideaal. Smaken zo ook echt lekker?
Ah dan toch maar een keer uitproberen dan. Chocolade sausje is wel ideaal voor op pannekoeken of aardbeien ofzo in de zomer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik ben niet zo´n fan van de hartige sausjes, al hoewel ik net wel de mayo variant heb besteld omdat ze het recept hebben veranderd en volgens reviews in de buurt komen van zaanse mayo , dus die wil ik wel weer uitproberen.
Maar ik ben wel enorm fan van de zoete varianten! Vooral de cookies en cream en aardbei variant. Je doet ook best lang met een flesje, je hebt niet veel nodig.
Jah, ze hebben ook een probeerbox voor 7 euro, zitten een heleboel sausjes enzo in om uit te proberen. Qua zoete variant zit de chocolade en salty caramel erin. Dan hoef je niet gelijk zon flesje te kopen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:40 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ah dan toch maar een keer uitproberen dan. Chocolade sausje is wel ideaal voor op pannekoeken of aardbeien ofzo in de zomer.
Thanks voor de tip !quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah, ze hebben ook een probeerbox voor 7 euro, zitten een heleboel sausjes enzo in om uit te proberen. Qua zoete variant zit de chocolade en salty caramel erin. Dan hoef je niet gelijk zon flesje te kopen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:23 schreef Declan-Harp het volgende:
Oh het is blijkbaar de Nationale week zonder vlees komende week, want de Coop heeft de Vivera weer voor 99ct. Max 10 pakken per klantDie regel hebben ze vast voor mij bedacht
Beterschap!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:58 schreef MeisPluis het volgende:
Zo, ik heb nu weer lang genoeg zielig gedaan (sinds afgelopen donderdag is mijn hernia weer terug na een jaar of 2 😕 denk door te weinig sporten, of iig niet afwisselend genoeg en de dyclo werkt niet echt goed ... )! Vanaf morgen maar weer echt netjes eten, proberen voorzichtig te sporten / meer wandelen (iig opbouwen) en schouders eronder 😉
Planning:
O: alpro met granola
T: fruit
L: 2 zelfgebakken boterhammen met pindakaas
T: fruit
D: jackfruit Peking eend
B: grote ronde in het bos, Pilates als de pijn niet te erg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |