Alweer?quote:
Echt typisch zo'n Michel-Mod-actie.quote:
Zoey is alweer de volgende slachtoffers aan het manipuleren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:04 schreef Flow3r het volgende:
Het gaat och helemaal niet over Nick nu ? hou je kop man
Mike heeft nooit kans gehad, dat was een hardnekkige mythe.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:06 schreef Whuzz het volgende:
Naomi: IK PRAAT DAAR NIE MEER TEGEN EH!?
Ik denk dat Mike's kansen bij Naomi zijn verkeken
Dan moet ze ook eens even naar Nick kijkenquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:06 schreef Tourniquet het volgende:
Naomi vergelijkt Mike met een psychopaat.
Precies dit dus haha.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:07 schreef aswesleep het volgende:
Deze 3 zijn ook weer heerlijk in het gezicht van Mike aan het praten over hem.
Wel man. Hij zei het zelf tegen Naomi:quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mike heeft nooit kans gehad, dat was een hardnekkige mythe.
Dat weet ik was van Zoey!quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:06 schreef Benny het volgende:
Nick: "Ik kan manipuleren als de beste. Dat weet ik"
Ze had voor mij punten gescoord als ze deze uitbarstingen gedaan had in de volledige groep, en niet nu achteraf los tegen Zoey en Nick in een veilige omgeving.quote:
Wat moet Naomi zeggen, dat hij gebruikt is om hem binnen te hengelen en daarom dingen hebben beloofd???quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen Naomi en Zoey moeten dit eigenlijk in het gezicht van Mike zeggen... maar dat kan niet... want Michel wil kumbaya'en
naomi heeft hem nooit vertrouwdquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat moet Naomi zeggen, dat hij gebruikt is om hem binnen te hengelen en daarom dingen hebben beloofd???
Ze hebben de streamlock op de veranda gezet ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:10 schreef Ebinas het volgende:
Stream 2 zijn ze nog in gesprek, alleen het geluid staat uit
Owja, want gameroom natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben de streamlock op de veranda gezet ...
Nee... maar denk niet dat dat helpt... want K5 had besproken dat ze Mike zouden inpalmenquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb even pauze qua werk, maar heeft Mike al gedropt dat Nick en Naomi met hem naar de finale wilden?
Gaat niet meer werken, Zoey heeft al op iedereen ingepraat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb even pauze qua werk, maar heeft Mike al gedropt dat Nick en Naomi met hem naar de finale wilden?
Nee, Mike was eventjes niet in de positie om iets te droppen, behalve zijn emmer vol honing.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:11 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses dat ik de eerste 30seconden gemist heb :x
Nu slapen![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:11 schreef woveleed het volgende:
Groepsgesprek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu slapendank
ja stom dat BB niet een uurtje had kunnen wachtenquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:11 schreef Benny het volgende:
Echt jammer dat Thomas en Jill hier niet bij zitten
Maar iedereen is daar super oprecht.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:12 schreef Ang3l het volgende:
Nick, ik vind je leuker dan in t begin.
Je speelt hard, maar aardig.
Maar hou eens op over die 100% eerlijkheid.... want dat is bullshit, and you know it!
Ja, en zelfs dan toch geprobeerd he. Het was een gok met hem en nu het goed heeft uitgepakt mag hij weer weg. Hoeven ze zich niet meer aan hun woord te houden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:10 schreef danilel het volgende:
[..]
naomi heeft hem nooit vertrouwd
Nee, er was een door Michel gereguleerde monoloog van eerst Mike, en toen hemzelf.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:11 schreef Paul het volgende:
Is het groepsgesprek inmiddels al geweest
donderdag 25 februari 2021 12:03 schreef magnaal24 het volgende:[/b]quote:
Kumbaya.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:13 schreef Flow3r het volgende:
er wordt alweer geknuffeld met Mike door Liese, Julie en Michel
vraagt het me af ... ze hebben Mike kunnen gebruiken om hun eigen hachie te reddenquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:12 schreef greysbones het volgende:
man3
jullie vliegen door de COS..
Hard aan het werk en oortjes in..
wat een gezever.. Nick en Naomi zullen zich mooi kut voelen
Ik zou ook wel met Michel knuffelenquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:13 schreef Flow3r het volgende:
er wordt alweer geknuffeld met Mike door Liese, Julie en Michel
quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:11 schreef woveleed het volgende:
Groepsgesprek:Dit is wel popcornwaardig, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses dat ik de eerste 30seconden gemist heb :x
Nu slapen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja precies.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:15 schreef dorkie94 het volgende:
Kan je dat ook in het gezicht zeggen Naomi?
Ze wordt er mottig van!quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:15 schreef puzziepie het volgende:
Naomi is daar heel allergisch aan
Ik zit hier alleen BB te vieren.quote:
Ze zullen hem missen als een boer met kiespijn!quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt heeft kiespijn ... gaatje of zo .. of vulling die los zit... ai ai
Ja. Was ze mee bezig. Vol erin, vol geexposed. Maar werd onderbroken door Zoey en omdat Michel het voortouw nam nam hij het gesprek weer over.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:15 schreef dorkie94 het volgende:
Kan je dat ook in het gezicht zeggen Naomi?
Ik denk dat ze even aan moet sterken met een bloemkoolsoepje, en dan aan ronde 2 moet beginnenquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Was ze mee bezig. Vol erin, vol geexposed. Maar werd onderbroken door Zoey en omdat Michel het voortouw nam nam hij het gesprek weer over.
Dus die confrontatie tussen Mike en Naomi gaat nog wel komen vermoed ik
Vanavond. Feestje.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ze even aan moet sterken met een bloemkoolsoepje, en dan aan ronde 2 moet beginnen
Nee, want mies heeft duidelijk aangegeven (nadat mike zn koffers wou pakken...oprecht) dat hij niet vrijwillig hoeft te vertrekken en dat het hiermee dan ook afgerond was.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Was ze mee bezig. Vol erin, vol geexposed. Maar werd onderbroken door Zoey en omdat Michel het voortouw nam nam hij het gesprek weer over.
Dus die confrontatie tussen Mike en Naomi gaat nog wel komen vermoed ik
Naomi is hypocrietquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:20 schreef snetje het volgende:
De ware aard van Naomi komt naar voren nu ... ik weet nog dat Nick met Mike wilde praten om over te halen en dat iemand zei "Neem Naomi mee want hij is gek op haar"... iemand afstraffen waar je jezelf schuldig aan hebt gemaakt ...
Beetje drank er in.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Vanavond. Feestje.
Of wanneer Mike toenadering bij haar zoekt
Dat doet hij hoor!quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou ook wel met Michel knuffelen
Maar de enige plek waar hij de baas over mij zou mogen spelen is het bed.
Verder moet ie z'n bek echt leren dichthouden
Dan krijgen ze dingen te zien/lezen die gezegd zijn bij het stemmenquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:21 schreef jameshond7 het volgende:
Wat moeten de genomineerden eigenlijk in de gameroom?
Kaartjes lezen met nominatieredenen en een spelletje spelen voor een boodschap van buitenaf.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:21 schreef jameshond7 het volgende:
Wat moeten de genomineerden eigenlijk in de gameroom?
De Nick die Mike 100% gelijk gaf, toen Mike zei dat “Liese iemand is die een mes in de rug kan steken”?quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Nick die heerlijk nuchter constateert dat hij de inliktactiek van Mike niet (geheel) had gezien. Ik waardeer Nick enorm.
En wachten .. lang wachten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Kaartjes lezen met nominatieredenen en een spelletje spelen voor een boodschap van buitenaf.
Whahahahahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat doet hij hoor!
Heeft hij gisteren verteld in de sauna. Houdt niet van dominante vrouwen in bed!
Is dat niet Zoey's plek?quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike met al z'n vrienden in het huis
[ afbeelding ]
Ik vind dat nooit zo bijzonder eigenlijk. Voegt niet veel toe. Het is juist leuk om hier een effect mee te creëren die ze meenemen terug het huis in, maar dat komt nooit uit de verf.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan krijgen ze dingen te zien/lezen die gezegd zijn bij het stemmen
Hij zit in ieder geval niet in een bondjequote:Op donderdag 25 februari 2021 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat ie of gaat ie niet ?quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh, is daarna ook beetje raden voor ze wie wat gezegd heeft dan, ik zie het als stoken van BB iig, dat is wel weer geinig dan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind dat nooit zo bijzonder eigenlijk. Voegt niet veel toe. Het is juist leuk om hier een effect mee te creëren die ze meenemen terug het huis in, maar dat komt nooit uit de verf.
Hij houdt nergens van dominantie, buiten hemzelfquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat doet hij hoor!
Heeft hij gisteren verteld in de sauna. Houdt niet van dominante vrouwen in bed!
Roll the tapes!quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:22 schreef Fasil het volgende:
[..]
De Nick die Mike 100% gelijk gaf, toen Mike zei dat “Liese iemand is die een mes in de rug kan steken”?
Naomi gaf hem trouwens ook gelijk
Nee. Zoals een wijs man ooit zei:quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:07 schreef freaky40 het volgende:
Mike gaat echt nergens heen. Dit is zo'n luis in de pels, die moet er echt door eliminatie uit, die stapt nooit zelf op. Hij vind zichzelf helemaal geweldig namelijk en geloofd steeds meer in zichzelf hoelang hij daar zit. Ik ken dit soort types.
Als het echt stoken geweest zou zijn had BB ook wel de namen genoemd bij de quotes wie wat gezegd heeft. En dat gebeurd dan niet, gemiste kans.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, is daarna ook beetje raden voor ze wie wat gezegd heeft dan, ik zie het als stoken van BB iig, dat is wel weer geinig dan.
Wat een sneuneusquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat doet hij hoor!
En daarom blijft het mijn favoriet.....Michel weet ook wel dat iedereen hem binnen wilde hengelen...en dan misschien met open vuur (Michel weet niet van het bondje niet op elkaar stemmen van Naomi Mike en Nick)zoals hij denkt maar niet leuk als hij daarvoor zou moeten opstappen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, want mies heeft duidelijk aangegeven (nadat mike zn koffers wou pakken...oprecht) dat hij niet vrijwillig hoeft te vertrekken en dat het hiermee dan ook afgerond was.
The leader has spoken you know
Ik ben wel benieuwd bij wie hij zich nog kan inlikken. Opties lijken toch wel redelijk verspeeld. Gedane zaakquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike is z'n zonden aan het overdenken .. hij moet zich nu toch wel realiseren dat hij echt iedereen kwijt is geraakt in het huis ... ben benieuwd of hij nog tot een conclusie komt.
Hmm dat is ook wel weer waar. Ik weet het verder ook niet hoor, ik roep maar wat af en toe hoe ik erover denk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als het echt stoken geweest zou zijn hadden ze ook wel de namen genoemd bij de quotes wie wat gezegd heeft. En dat gebeurd dan niet, gemiste kans.
Letterlijkquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:25 schreef Ang3l het volgende:
Michel scheert weer alle zonden van zich af
Ze hebben hem straks weer nodig voor de nominaties hoor. :pquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike is z'n zonden aan het overdenken .. hij moet zich nu toch wel realiseren dat hij echt iedereen kwijt is geraakt in het huis ... ben benieuwd of hij nog tot een conclusie komt.
Ze?quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:26 schreef dorkie94 het volgende:
[..]
Ze hebben hem straks weer nodig voor de nominaties hoor. :p
Die kijker waar je het over hebt.. Ben je dat zelf?quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:25 schreef Oranos het volgende:
Mike is eerlijk en oprecht en wil gewoon beide groepjes helpen, en nu ze hem niet meer nodig hebben behandelen ze hem als grofvuil.
Arme jongen, gelukkig staat de kijker wel achter hem
Jerrel had echt wel gelijk met dat hoofd, lijkt op een muis/rat.quote:
Michel de realist.....niet met zijn allen door en door blijven gaan terwijl ze zelf ook schuld hebben.quote:
Hoezo ging hij dan het leger in?? (stiekem vind hij het lekkerquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij houdt nergens van dominantie, buiten hemzelf
Wijs ?quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Zoals een wijs man ooit zei:
[..]
Ik vind hem een engerdquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jerrel had echt wel gelijk met dat hoofd, lijkt op een muis/rat.![]()
Ik keek meestal ook niet naar zijn hoofd, tot Jerrel binnen kwam.
Echt he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Michel de realist.....niet met zijn allen door en door blijven gaan terwijl ze zelf ook schuld hebben.
laatstequote:Op donderdag 25 februari 2021 12:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Liese milder geworden, minder de Mean Girl queen van de middelbare school. Beetje op de achtergrond zelfs.
Of is de rest gewoon valser geworden en ben ik me daar meer aan gaan irriteren?
Omg een drinkspelletje, dat is wel heel geinig eigenlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:28 schreef Blackprinces het volgende:
Maar ik ben blij dat ze allemaal oprecht zijn daar.
Vanavond pak ik een fles whisky erbij en voor elke keer dat er oprecht gezegd word neem ik een shot
Michel's keuzes zijn allemaal voor eigen belang.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Echt Michel vind het dus dat Mike kan blijven ondanks dat hij met jill relatie wilde fake en ondanks dat hij naomi niets vond en toch ging aanpappen met haar. In mijn ogen is dit gedrag gewoon niet te waarderen van Mike en als moraalridder Michel san toch beslist van nee Mike je moet hier blijven en niet opstappen vind ik dat hij zijn eigen belang voor alles stelt en gewoon 2 in zijn ogen sterke spelers eruit wil hebben
Dat weet ik niet, we zijn wel gewisseld nu van stream dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen daar.quote:
Precies. Net zoals Mike het spel speelt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Michel's keuzes zijn allemaal voor eigen belang.
Wie dan wil hij eruit hebben?quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Echt Michel vind het dus dat Mike kan blijven ondanks dat hij met jill relatie wilde fake en ondanks dat hij naomi niets vond en toch ging aanpappen met haar. In mijn ogen is dit gedrag gewoon niet te waarderen van Mike en als moraalridder Michel san toch beslist van nee Mike je moet hier blijven en niet opstappen vind ik dat hij zijn eigen belang voor alles stelt en gewoon 2 in zijn ogen sterke spelers eruit wil hebben
Alles kan je mag niet tegen gehouden worden het is jou beslissing als je wil gaan ofnietquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:27 schreef Aggie46 het volgende:
Mies:"Mike kan echt niet opstappen, want er zijn al 4 Nederlanders opgestapt".
Maar een fatsoenlijke Nederlandse mag wel pleiten van hem. Gewoon eigenbelang. Makkelijker naar de finalequote:Op donderdag 25 februari 2021 12:27 schreef Aggie46 het volgende:
Mies:"Mike kan echt niet opstappen, want er zijn al 4 Nederlanders opgestapt".
Het is Whisky Weken bij Gall &Gall.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:28 schreef Blackprinces het volgende:
Vanavond pak ik een fles whisky erbij en voor elke keer dat er oprecht gezegd word neem ik een shot
Deze keer niet op nick meer gestemdquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:31 schreef Don_Pesto het volgende:
ben ik nou de enige die hoorde dat Zoe zei tegen nick
ik heb niks tegen u, ik heb niet op u gestemd
terwijl ze dit wel deed??
die Zoe mag snel onder de bus van mij!
Ging alleen over de laatste nominaties. Toen heeft ze idd niet op Nick gestemd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:31 schreef Don_Pesto het volgende:
Naja, al die kerels daar zijn zo onappetijtelijk als de pest met Nick voorop,quote:
Dat heeft ze deze week ook niet. Bewust voor naomi gekozen omdat die veilig zat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:31 schreef Don_Pesto het volgende:
oei dan heb ik dat gemist,quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ging alleen over de laatste nominaties. Toen heeft ze idd niet op Nick gestemd.
Juist en dat laatste zeg ik ook al vanaf het begin.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Naja, al die kerels daar zijn zo onappetijtelijk als de pest met Nick voorop,![]()
Michel is wel een lekkerdje, moet alleen zijn bek dicht houden
Je bedoelt toch niet Jill he??quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar een fatsoenlijke Nederlandse mag wel pleiten van hem. Gewoon eigenbelang. Makkelijker naar de finale
Naomi en michelquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:33 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
oei dan heb ik dat gemist,
wie had ze dan wel genomineerd?
Ja dat kun je van Julie ook zeggen maar heb je niks aanquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Naja, al die kerels daar zijn zo onappetijtelijk als de pest met Nick voorop,![]()
Michel is wel een lekkerdje, moet alleen zijn bek dicht houden
Je hoezo eigenlijk, er is niet éen vrouw lelijk, allemaal mooie meiden, maar die kerels, brrrquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist en dat laatste zeg ik ook al vanaf het begin.
Ja wel. Die manipuleert niet zoals Mike doet. En gebruikt geen mensen op zijn manier. Ze is grof in haar mond en ook dom. Maar heeft geen verrot karakter en dat vind ik dat Mike dat wel heeftquote:
Nee joh is alleen maar praten wat mensen willen horenquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:35 schreef Krambo het volgende:
Heeft Mike nu z'n 24-uur aangevraagd of niet?
Nee.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:35 schreef Krambo het volgende:
denk het niet, zit nog steeds buitenquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:35 schreef Krambo het volgende:
ik denk dat die daarmee blufte, om maar te horen dat de mede bewoners zouden zeggen, nee joh, je moet blijven je mag niet vertrekken ....quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
Nee
[..]
Nee joh is alleen maar praten wat mensen willen horen
Gaat mij om fatsoenlijk.....kan er niks fatsoenlijks aan ontdekken....vooral niet na gistermiddag. Met haar kont boven Thomas zijn gezicht.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja wel. Die manipuleert niet zoals Mike doet. En gebruikt geen mensen op zijn manier. Ze is grof in haar mond en ook dom. Maar heeft geen verrot karakter en dat vind ik dat Mike dat wel heeft
Ja, is niet goed over nagedacht voor de vrouwelijke kijkers. Foei BB niet goed gedaan. Bij de laatste die erbij kwamen zat ook wel een leuke kerel maar die is het niet geworden, toen kregen we Matt en Mike.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je hoezo eigenlijk, er is niet éen vrouw lelijk, allemaal mooie meiden, maar die kerels, brrr
Dat zei Michel ook een paar keer, dat Mike niet op moest stappen. (dan zou er wéér een Nederlander opstappen, dat werd zelfs Michel te gek).quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:36 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
ik denk dat die daarmee blufte, om maar te horen dat de mede bewoners zouden zeggen, nee joh, je moet blijven je mag niet vertrekken ....
Ik ben vooooorrrrquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik wacht op de dag dat "ik overleef het wel" Michel naast iemand staat bij de nominaties, vol zelfverzekerdheid op donderdag op de bank zit... en er uit vliegt. Dat ego mag echt een kopje kleiner.
Ik wacht daar echt nog meer op dan t uiteenvallen van K3.
Het maakt per saldo niets uit, want K5 heeft de mogelijkheid om Jill en Thomas weer op de bank te zetten volgende week, ze hebben sowieso de meerderheid.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Huh? Sinds wanneer zit er een oranje oempa loempa donald duckface in het BB huis?quote:
Ik gruwel echt van Nickquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, is niet goed over nagedacht voor de vrouwelijke kijkers. Foei BB niet goed gedaan. Bij de laatste die erbij kwamen zat ook wel een leuke kerel maar die is het niet geworden, toen kregen we Matt en Mike.![]()
Dit keer heeft ze enkel op Michel gestemdquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:31 schreef Don_Pesto het volgende:
Hij heeft niet zo'n grote ego, dat is Nick....hij wil niet nog een keer op de bank en dat is niet voor niks. Dus die ego valt wel mee.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik wacht op de dag dat "ik overleef het wel" Michel naast iemand staat bij de nominaties, vol zelfverzekerdheid op donderdag op de bank zit... en er uit vliegt. Dat ego mag echt een kopje kleiner.
Ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Denk dat ze dan hadden gekozen voor tegenover Mike. En trouwens Mike vliegt er volgende week zeker uit tegen wie hij ook komt te staan. En dat weet hij zelf ook wel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het maakt per saldo niets uit, want K5 heeft de mogelijkheid om Jill en Thomas weer op de bank te zetten volgende week, ze hebben sowieso de meerderheid.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huh? Sinds wanneer zit er een oranje oempa loempa donald duckface in het BB huis?
Ja, maar Zoey weet het altijd net even wat meer manipulatief te brengenquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:38 schreef Windhapper het volgende:
Wel opvallend dat het bommetje vanmorgen (volgens streamverslagen en COS) gebarsten is omdat Zoey tegen Julie heeft gezegd wat Mike over haar en Michel vond. Maar dit is al meerdere keren benoemd door verschillende mensen in dat huis oa door Liese en Jill.
Ja en die M & M's vinden zichzelf wel appetijtelijkquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, is niet goed over nagedacht voor de vrouwelijke kijkers. Foei BB niet goed gedaan. Bij de laatste die erbij kwamen zat ook wel een leuke kerel maar die is het niet geworden, toen kregen we Matt en Mike.![]()
Dit keer vorige keer heeft ze de andere weten te overtuigen op beide te gaan en zijzelf ook. Dus wie liegt er.....quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit keer heeft ze enkel op Michel gestemd
Gruwel ookquote:
Precies mijn punt ..die dialecten die mochten in andere rlsen niet die moesten normaal Nederlands proaten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:38 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ik ook
En ik heb het geluid maar weer uit gezet..Naast elkaar zitten en verschillende dialecten horen, trek ik niet..
Maar dan bestaat de kans weer dat degene die niet automatisch genomineerd is (Thomas of Jill), volgende week huismeester wordt of vrijstelling wint. Dan is het einde Matt, denk ik.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het maakt per saldo niets uit, want K5 heeft de mogelijkheid om Jill en Thomas weer op de bank te zetten volgende week, ze hebben sowieso de meerderheid.
Behalve tegen mooiboy dan gaat die eruitquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat ze dan hadden gekozen voor tegenover Mike. En trouwens Mike vliegt er volgende week zeker uit tegen wie hij ook komt te staan. En dat weet hij zelf ook wel.
Ja volgens mij doelt ze op zaterdagavond na het feest in de badkamer, toen begon Jill erover en Mike stemde ermee in en zei inderdaad 'als het mijn vriendin zou zijn.' Zoey stemde er ook flink mee in maar die grijpt alles aan om negatief over Michel te kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar Zoey weet het altijd net even wat meer manipulatief te brengen
Dan staan ze er volgende week weer op.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:41 schreef Lillfex het volgende:
Oh als Thomas en Jill eens terug mogen komen en Mike ging opstappen Wat zal er dan gebeuren
Waarom zouden die terug mogen komen, ja eentje dan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:41 schreef Lillfex het volgende:
Oh als Thomas en Jill eens terug mogen komen en Mike ging opstappen Wat zal er dan gebeuren
Daar zou je nog eens lelijk in kunnen vergissen.....quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:42 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Behalve tegen mooiboy dan gaat die eruit
Jowi dan?quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gruwel ook![]()
Bedenk me net dat Rene dan wel ok was maar ja die was er snel uit. Ook de andere die eruit zijn waren niets, pat en theo en ziko, gewoon niet allemaal.
Oei dan ben je in een half uur kacheltje lamquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:28 schreef Blackprinces het volgende:
Oh Jowi was wel cutequote:Op donderdag 25 februari 2021 12:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gruwel ook![]()
Bedenk me net dat Rene dan wel ok was maar ja die was er snel uit. Ook de andere die eruit zijn waren niets, pat en theo en ziko, gewoon niet allemaal.
Kan meteen de koffer inquote:
Ja cute ja, was hem gewoon vergeten al, ahw Jowi, ja die vond ik toch wel heel leuk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh Jowi was wel cute![]()
Maar Nick , ja, ik kan er niet over uit ,wat een lelijkerd, zum kotsen , echt
Ja dat zei hijquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike binnen tegen zichzelf : 'Niet normaal zeg' .. (denk ik)
Dan staan ze er volgende week op en komt Daan terug met 3 vaselinepotten en gaan we balletje balletje spelen met een immuniteitsknikker.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:41 schreef Lillfex het volgende:
Michel zei t letterlijk tegen Julie: Zet mij maar op de bank, tegen iemand.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft niet zo'n grote ego, dat is Nick....hij wil niet nog een keer op de bank en dat is niet voor niks. Dus die ego valt wel mee.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:17 schreef Oranos het volgende:
[..]
Jup, de karma komt ook nog wel voor haarzelf
Die had niet verwacht dat de boomerang zó groot zou zijnquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike binnen tegen zichzelf : 'Niet normaal zeg' .. (denk ik)
Dan staat de gene die vanavond naar huis moet er volgende week al zeker op was met Rene toen ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:41 schreef Lillfex het volgende:
klopt, ik gooi haar liever oprecht onder busquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:46 schreef tiki het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zoe gaat echt niet winnen.
Met haar tactiek zal ze ver komen (en is ook leuk voor het programma), maar de kijkers zullen haar daarvoor nooit belonen, maar juist afrekenen op het gestook en meelopen als het haar uitkomt.
Sterker nog, hij dacht zich bij Nick en co te kunnen voegen met deze actie.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die had niet verwacht dat de boomerang zó groot zou zijn
Dan is degene die vanavond de minste stemmen krijgt, automatisch genomineerd volgende week. Net als bij Els en René toen Theo die ochtend opstapte. De kans is dan wel groot dat verm. Jill opnieuw wordt genomineerd. Maar dan krijg je volgende week wel drie genomineerden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:41 schreef Lillfex het volgende:
je mag blij zijn dat mario er niet isquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huh? Sinds wanneer zit er een oranje oempa loempa donald duckface in het BB huis?
Bring it on!quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
je mag blij zijn dat mario er niet is
Het gekste was toch eigenlijk zijn mening over Julie en Michel, dat realiseer ik me nu pasquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Sterker nog, hij dacht zich bij Nick en co te kunnen voegen met deze actie.
Hahahahha
Inderdaad. Die heeft alleen Liese en Jill boven hem staan qua volgers op Insta en stijgt het hardst.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar zou je nog eens lelijk in kunnen vergissen.....
Nee, want het publiek heeft al gestemd, kunnen nu niet in ene een derde persoon bij zetten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb hier wel eens gelezen dat er blijkbaar op basis van het exitschema één persoon teveel in het huis zit, dus Mike kan prima opstappen naast een van de twee Thomas/Jill
Dan kunnen ze samen gaan vanavond!quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb hier wel eens gelezen dat er blijkbaar op basis van het exitschema één persoon teveel in het huis zit, dus Mike kan prima opstappen naast een van de twee Thomas/Jill
ze heeft deze keer niet op nick gestemd maar op michel en naomiquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:31 schreef Don_Pesto het volgende:
Ik hoop dan toch echt dat Nick Michel verslaat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:57 schreef Ebinas het volgende:
Als Jill vanavond gaat dan is Michel wel heel dicht bij de finale.
Ik kan niet geloven dat Matt of Mike ver zullen komen.
Sterker nog dat zullen de volgende zijn die mogen afzwaaien.
Dat hoop ik met je meequote:Op donderdag 25 februari 2021 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop dan toch echt dat Nick Michel verslaat.
Die gun ik t veel meer.
Dat deed ze zeker alleen deze nominatie niet. De vorige keer heeft ze 5keer op hem gestemd alleen onder andere namen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:56 schreef danilel het volgende:
[..]
ze heeft deze keer niet op nick gestemd maar op michel en naomi
maar zij hebben het ook recht in het gezicht van julie gezegd, dat ze moet oppassen dat het naar de buitenwereld niet verkeerd overkomtquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:38 schreef Windhapper het volgende:
Wel opvallend dat het bommetje vanmorgen (volgens streamverslagen en COS) gebarsten is omdat Zoey tegen Julie heeft gezegd wat Mike over haar en Michel vond. Maar dit is al meerdere keren benoemd door verschillende mensen in dat huis oa door Liese en Jill.
Dat is toch al duidelijk....Nick wint het maar gaat wel samen met Michel de finale in.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop dan toch echt dat Nick Michel verslaat.
Die gun ik t veel meer.
Puur om die reden denk ik dat jill blijft.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:57 schreef Ebinas het volgende:
Als Jill vanavond gaat dan is Michel wel heel dicht bij de finale.
Ik kan niet geloven dat Matt of Mike ver zullen komen.
Sterker nog dat zullen de volgende zijn die mogen afzwaaien.
dat zou best eens kunnen en aan Jill krijgen ze dan misschien wel een harde dobberquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:00 schreef engine het volgende:
[..]
Puur om die reden denk ik dat jill blijft.
Naomiquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:05 schreef Yolk het volgende:
Als Michel en Nick samen met een derde persoon in de finale staan, stem ik op de derde persoon.
Ik hoop echt dat ze beiden niet in de finale staat. Nick is de grootste slang die daar rondloopt. Net doen dat hij geen spel gespeelt heeft/speelt. (Eerst de Nederlanders eruit spelen zijn zijn woorden) en Michel is een persoon die denkt dat iedereen naar hem moet luisteren. En een derde persoon die er dan naast zou komen te staan zou zeker niet Zoei moeten zijn. Ondanks dat ze het spel wel weet te spelen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:05 schreef Yolk het volgende:
Als Michel en Nick samen met een derde persoon in de finale staan, stem ik op de derde persoon.
Nick is aan het proeven met Miesquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:15 schreef Harry het volgende:
Naomie (met Nick op de slaapkamer): ik ben echt heel pissed!!
30 seconden daarna, dat klopt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick is aan het proeven met Mies
Heel misschien ook later ... T+J naar gameroom was ook bijna 1,5 uur later.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Lijkt erop van niet. Ook niks gemeld op Instagram
Hij ging er niet echt op in.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:15 schreef Harry het volgende:
Naomie (met Nick op de slaapkamer): ik ben echt heel pissed!! Heel extreem.
Heb half meegekeken (zit in een kippengate!) Dus ff geen idee waarom Naomi boos is??quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:15 schreef Harry het volgende:
Naomie (met Nick op de slaapkamer): ik ben echt heel pissed!! Heel extreem.
Mike .... dat hij een manipulator isquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb half meegekeken (zit in een kippengate!) Dus ff geen idee waarom Naomi boos is??
quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb half meegekeken (zit in een kippengate!) Dus ff geen idee waarom Naomi boos is??
Ze zei dat ze in een relatie heeft gezeten met zo'n iemand. Daar nu absoluut geen contact meer mee heeft. Kan me dus voorstellen dat ze dit erg vindt.quote:
nah die uitspraken die hij over haar gedaan waren niet mals, en ondanks dat naomi hem niet vertrouwde komen deze wel binnen denk ik.quote:
Omdat Zoey zegt dat Mike haar heeft gebruikt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt niet kunnen wat Mike heeft gedaan. En dan vooral wat hij heeft gezegd over Jill en Naomi.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mike .... dat hij een manipulator is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat dus . Het erge is dat ik een paar dagen geleden postte wat hij over Jill had gezegd en dat jij toen reageerde dat hij precies hetzelfde over Naomi had gezegdquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:19 schreef danilel het volgende:
[..]
nah die uitspraken die hij over haar gedaan waren niet mals, en ondanks dat naomi hem niet vertrouwde komen deze wel binnen denk ik.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:21 schreef Ireth het volgende:
[..]AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik begrijp Naomi wel, dit bijna misbruik maakt mij ook boos. Over gevoelens moet men niet lopen.quote:
Nick gaat over lijken in dit spel en Naomi is zeker ook niet onschuldig. Naomi gebruikte ook Mike.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:04 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind het kwalijk wat Mike allemaal heeft gezegd over Jill , maar ook over Naomi .
Smerige spelletjes zijn dat.
Dat bedoel ik niet . Ik had het over Mike met zijn woorden over Jill en later bleek ook precies hetzelfde over Naomi heeft gezegd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:27 schreef Fasil het volgende:
[..]
Nick gaat over lijken in dit spel en Naomi is zeker ook niet onschuldig. Naomi gebruikte ook Mike.
Of de anderen dit ooit te weten gaan komen? Deju en Zoey heeft di niet door, normaal heeft Zoey dingen vlug door. Maar ja, het is bijna niet te geloven dat Nick en Naomi zo doen, zelfs al zie je het met je eigen ogen.
En wat doet Zoey zelf ?quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Omdat Zoey zegt dat Mike haar heeft gebruikt.
Naomi is ook hypocrietquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En wat doet Zoey zelf ?
Die gingen al zo met elkaar omquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:31 schreef Whuzz het volgende:
Zoey weer volop handtastelijk met Liese... die is weer helemaal ingelikt bij K3
Dat zijn we allemaalquote:
Heel vorige week is Zoey nauwelijks bij K5 in de buurt geweest. Die zat alleen met Jerrel, Thomas en soms met Mike.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die gingen al zo met elkaar om
Ongelooflijk maar waar, maar Nick is de grootste manipulator en nog een grotere leugenaar dan Mike.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mike .... dat hij een manipulator is
Liese weet daar gewoon van. Die hele tactiek was met zijn allen besproken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:35 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ongelooflijk maar waar, maar Nick is de grootste manipulator en nog een grotere leugenaar dan Mike.
Naomi weet van Nick zijn spel en speelt met hem mee.
Gemakkelijk om alles op Mike te steken, Naomi weet nu efkes niet hoe ze Liese en Zoey onder ogen moet koen, schrik dat hun vuil spel aan het licht komt
Raar, en jij kijkt dezelfde streams?quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Liese weet daar gewoon van. Die hele tactiek was met zijn allen besproken.
Zoey onder ogen komen? Die is zelf zo vals als een stafford en Noami weet dat ook, die hoeft zich daar echt niet te schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |