Alweer?quote:
Echt typisch zo'n Michel-Mod-actie.quote:
Zoey is alweer de volgende slachtoffers aan het manipuleren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:04 schreef Flow3r het volgende:
Het gaat och helemaal niet over Nick nu ? hou je kop man
Mike heeft nooit kans gehad, dat was een hardnekkige mythe.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:06 schreef Whuzz het volgende:
Naomi: IK PRAAT DAAR NIE MEER TEGEN EH!?
Ik denk dat Mike's kansen bij Naomi zijn verkeken
Dan moet ze ook eens even naar Nick kijkenquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:06 schreef Tourniquet het volgende:
Naomi vergelijkt Mike met een psychopaat.
Precies dit dus haha.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:07 schreef aswesleep het volgende:
Deze 3 zijn ook weer heerlijk in het gezicht van Mike aan het praten over hem.
Wel man. Hij zei het zelf tegen Naomi:quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mike heeft nooit kans gehad, dat was een hardnekkige mythe.
Dat weet ik was van Zoey!quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:06 schreef Benny het volgende:
Nick: "Ik kan manipuleren als de beste. Dat weet ik"
Ze had voor mij punten gescoord als ze deze uitbarstingen gedaan had in de volledige groep, en niet nu achteraf los tegen Zoey en Nick in een veilige omgeving.quote:
Wat moet Naomi zeggen, dat hij gebruikt is om hem binnen te hengelen en daarom dingen hebben beloofd???quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen Naomi en Zoey moeten dit eigenlijk in het gezicht van Mike zeggen... maar dat kan niet... want Michel wil kumbaya'en
naomi heeft hem nooit vertrouwdquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat moet Naomi zeggen, dat hij gebruikt is om hem binnen te hengelen en daarom dingen hebben beloofd???
Ze hebben de streamlock op de veranda gezet ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:10 schreef Ebinas het volgende:
Stream 2 zijn ze nog in gesprek, alleen het geluid staat uit
Owja, want gameroom natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben de streamlock op de veranda gezet ...
Nee... maar denk niet dat dat helpt... want K5 had besproken dat ze Mike zouden inpalmenquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb even pauze qua werk, maar heeft Mike al gedropt dat Nick en Naomi met hem naar de finale wilden?
Gaat niet meer werken, Zoey heeft al op iedereen ingepraat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb even pauze qua werk, maar heeft Mike al gedropt dat Nick en Naomi met hem naar de finale wilden?
Nee, Mike was eventjes niet in de positie om iets te droppen, behalve zijn emmer vol honing.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:11 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses dat ik de eerste 30seconden gemist heb :x
Nu slapen![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:11 schreef woveleed het volgende:
Groepsgesprek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu slapendank
ja stom dat BB niet een uurtje had kunnen wachtenquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:11 schreef Benny het volgende:
Echt jammer dat Thomas en Jill hier niet bij zitten
Maar iedereen is daar super oprecht.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:12 schreef Ang3l het volgende:
Nick, ik vind je leuker dan in t begin.
Je speelt hard, maar aardig.
Maar hou eens op over die 100% eerlijkheid.... want dat is bullshit, and you know it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |