Omdat jij een lastige klant was, met je geklaag dat je liever een zwarte had!quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
oplader????? waarom heb je die niet meegleverd aan mij
Wasn't mequote:
Ja, die is als de dood dat een kringgesprek tegen haar keert...quote:
Tribunaal bedoel je.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaat het beginnen de groepsgesprek?
Ja, Naomi heeft haar bedenkingen over Zoe.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zag Naomi ook een beetje bedenkelijk kijken dacht ik naar Zoey.
Gemistquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:29 schreef Benny het volgende:
Matt heeft best een goed onderbouwd verhaal
Eindelijk iemand die wakker wordt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, Naomi heeft haar bedenkingen over Zoe.
Hoop dat Naomi dat bespreekt met Nick, met wat Mike gezegd heeft er zijn hier personen die in het andere groepje zaten die nu nieuwe bondje probeert te maken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, Naomi heeft haar bedenkingen over Zoe.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:32 schreef Benny het volgende:
Mike: "Ik heb Jill en Thomas dingen in vertrouwen gezegd, die mijn vrienden niet eens weten"
Wat? Want hij blijft hier over doorsudderen
hoop ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:32 schreef Yolk het volgende:
Komt nog een tweede ronde hiervan, als Jill en Thomas terugkomen(hoop ik)
Nee... dat gaat ie niet doen ... want dat valt hij door de mand. En zometeen proberen het gesprek ergens anders heen te leidenquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:33 schreef aswesleep het volgende:
Mike zwijg eens en laat de rest praten.
Nou dan zijn de kaarten geschud en kan de heleboel naar huis......quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:32 schreef Yolk het volgende:
Het voelt wel als een soort verkooppraatje jaquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... dat gaat ie niet doen ... want dat valt hij door de mand. En zometeen proberen het gesprek ergens anders heen te leiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat kind toch intens bleek, pukkelig en papperig... besef ik me nu hij zo vol in de zon zitquote:
Ja, wat is nu precies de confrontatie?quote:
Dat dusquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, wat is nu precies de confrontatie?
Ik hoor een soort monoloog
Die kan zo slecht uit zijn woorden komen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:29 schreef Benny het volgende:
Matt heeft best een goed onderbouwd verhaal
Die doet dat alleen in het washok. Stiekem.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanneer gaat Zoey eens een boekje open doen? Anders is het zo weer kumbaya
Mike heeft tegen Matt verteld dat de dames van k5 hem niet mogen vandaar.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:37 schreef Oranos het volgende:
Matt is al vanaf zijn eerste dag achter Jill aan het aanlopen, is toch echt wel een beetje je eigen fout dat je geen contact met anderen gezocht hebt
Beetje lullig dat ze al begonnen zijnquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:32 schreef Yolk het volgende:
Een soort Mortal Kombat met de fatality van Els.quote:
DGK is weg. Dus neequote:Op donderdag 25 februari 2021 11:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is er iemand die dit opneemt ik moet zo weg verdorie
Wat zei Naomi? Die mistte ik ff door werk (en kijk hier via Twitch, dus kan niet terugspoelen)quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een soort Mortal Kombat met de fatality van Els.
"Sllllllliiiiiidiiiiiing!"
Thomas en Jill zaten er in het begin bij, zijn weg geroepen door BBquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Beetje lullig dat ze al begonnen zijn
Is Mike's "verliefdheid" nu kansloos dan?quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:34 schreef Tourniquet het volgende:
Oftewel, Mike is geconfronteerd met zijn eigen vooroordelen en kan daar moeilijk mee omgaan.
En nu lekker hypocriet doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:41 schreef zodeju het volgende:
Het feit is dat beide bondjes hebben geprobeerd hem binnen probeerde te hengelen.
Deed hij dat maar.....quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:41 schreef pecla het volgende:
Haha die Zoey beschuldigt Mike nu van wat ze zelf nog 10 keer meer doet, ze is gewoon bang dat Mike haar dubbelspel bloot legt
Mijn glazen bol zegt jaquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is Mike's "verliefdheid" nu kansloos dan?
Het is het Jerrel verhaal op herhaling nu.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:41 schreef Benny het volgende:
Michel: "Jij bent binnengekomen met alleen maar vooroordelen"
Zowel Naomi als Zoey confronteerde Mike direct met t feit dat ie mensen doelbewust tegen elkaar opzet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat zei Naomi? Die mistte ik ff door werk (en kijk hier via Twitch, dus kan niet terugspoelen)
ik hoop hetquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef Benny het volgende:
Naomi zit zich in te houden... Die gaat Mike slopen
vind ik ook niet kunnen.. laat iemand hier op zijn eigen manier ingaan.. laat Naomi boos worden..quote:
Nick houd wijselijk zijn muilquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef Fasil het volgende:
Sorry, ik vind in dit spel Nick erger dan Mike.
Ik ben het aan het opnemen, maar ik zou moeten gaan slapen. Laat aan het opblijven na nachtwerkquote:
Ja precies!!quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind ik ook niet kunnen.. laat iemand hier op zijn eigen manier ingaan.. laat Naomi boos worden..
Lijkt wel of alleen michel mooie woorden mag spreken
Ook dat. Dus nu zitten ze lekker hypocriet te doen. Maar nu blijkt dat Mike z'n eigen spel speelt is t ineens "foei".quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:41 schreef zodeju het volgende:
Het feit is dat beide bondjes hebben geprobeerd hem binnen probeerde te hengelen.
Alpha mannetje..quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo moet Michel dit weer doen? Vond Zoey en Naomi veel beter
dat zou in het voordeel van Mike kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Dubbele exit vanavond, zou ook nog kunnen.
Dit dus, bende hypocrietjes.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:41 schreef zodeju het volgende:
Ik heb jaren filmpjes opgenomen , ik doe het niet meer.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:43 schreef woveleed het volgende:
[..]
Ik ben het aan het opnemen, maar ik zou moeten gaan slapen. Laat aan het opblijven na nachtwerk
Ze laten het ook wel gebeuren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo moet Michel dit weer doen? Vond Zoey en Naomi veel beter
Werk ze.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Have fun al en geen ruzie maken hier. Laters
Is de baas hij, hij mag dat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind ik ook niet kunnen.. laat iemand hier op zijn eigen manier ingaan.. laat Naomi boos worden..
Verbaast t je?quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef Ebinas het volgende:
wel jammer dat Naomi zich de mond laat snoeren.
Michel haalt het gesprek naar hem toe.
zie ik anders, hij beschermt haar voor zichzelf omdat ze het wellicht in haar boosheid anders zal verwoorden dat ze eigenlijk wil.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat hij er een tyfus zooi van heeft gemaaktquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:44 schreef Aggie46 het volgende:
Waarom moet Mike zich verdedigen terwijl hij het spel speelt?
Omdat Naomi moet oppassen dat ze niet als object te boek gaat staan om Mike binnen te hengelen....als mike kwaad wil.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef Ebinas het volgende:
wel jammer dat Naomi zich de mond laat snoeren.
Michel haalt het gesprek naar hem toe.
Tijdens slapen blijven opnemen hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:43 schreef woveleed het volgende:
[..]
Ik ben het aan het opnemen, maar ik zou moeten gaan slapen. Laat aan het opblijven na nachtwerk
Mensen die het woord 'powervrouw' (quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:45 schreef Benny het volgende:
Mike: "Ik vind haar echt een supertoffe powervrouw. Dat is echt niet normaal."
Uhhh, ff wat verder uitleggen als je wil.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat Naomi moet oppassen dat ze niet als object te boek gaat staan om Mike binnen te hengelen....als mike kwaad wil.
Ja groeps gesprekquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Hier horen Thomas en jill ook bij pff
Die doet het ook meer sneaky, stilletjes.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:45 schreef Jockari het volgende:
Mike is nu ook niet echt mijn favoriet, maar is genaaid door de beide kampen op dit ogenblik. Zoey schuift er zo ongemerkt doorheen.
De Stier en de Slangquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die doet het ook meer sneaky, stilletjes.
De hele houding van beide is al een wereld van verschil.
Mike komt binnen denderen, en Zoey gaat als een snake
Het feit dat Michel dat zegt, zegt eigenlijk genoeg. Onderhuids prikje naar Zoey toequote:Op donderdag 25 februari 2021 11:46 schreef Whuzz het volgende:
Michel: Ik kan goede dingen over Zoey zeggen...
ORLY Michel!? I dare you! Doe dan? Geloof er geen zak van!
Is er een groepsgesprek?quote:
Nick en Naomi omdat ze wisten dat Mike haar leuk vindt samen Mike binnen hebben gehengeld en elkaar beloofd hebben voorlopig niet op elkaar zouden stemmen...Dus er is Mike een visje voor gehouden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Uhhh, ff wat verder uitleggen als je wil.
Ik vat hem nog niet
Dat is BB, voor de rest hebben ze niet veel te doen daar behalve zo af en toe een opdrachtje waar je je dag ook niet mee kunt vullen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:48 schreef DaMook het volgende:
Ik ben zo voor een verbod op nominatie gesprekken en dit soort gesprekken..
Die verscheurt in haar gedachten Mike als een soort vegan biefstukje, rauw!quote:
Tsja, meer opdrachten dan..quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is BB, voor de rest hebben ze niet veel te doen daar behalve zo af en toe een opdrachtje waar je je dag ook niet mee kunt vullen.
Oh ah helderquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nick en Naomi omdat ze wisten dat Mike haar leuk vindt samen Mike binnen hebben gehengeld en elkaar beloofd hebben voorlopig niet op elkaar zouden stemmen...Dus er is Mike een visje voor gehouden.
Pijama party in e tuin vannachtquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:49 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
vandaag geen vegan rawfood
heel slimquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:50 schreef Benny het volgende:
Naomi is wel lekker opgefuckt en loopt weg
Iedereen doet t, maar t is alleen erg als een ander t doet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:50 schreef aswesleep het volgende:
Wat een hypocriet gedoe dit. Het maken van bondjes om jezelf veilig te stellen hoort toch bij het spel.
maar ik vrees niet op de manier hoe ze het achteraf had willen doenquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Zo jammer dat steeds iemand zich ertussen wurmt, Naomi had echt vegan gehakt van Mike gemaakt anders.
Eerst Mike gebruiken en dan nu dit. Om te kotsen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:50 schreef aswesleep het volgende:
Wat een hypocriet gedoe dit. Het maken van bondjes om jezelf veilig te stellen hoort toch bij het spel.
Die is net weggelopen toch?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:51 schreef danilel het volgende:
[..]
maar ik vrees niet op de manier hoe ze het achteraf had willen doen
Ze krijgt de kans niet eensquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is net weggelopen toch?
Die kan geen confrontaties aan.
Slap kind. Lief, aardig, leuk. Maar slap.
Slappe hapquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook boos is ze schattigquote:
In de sauna zei Mike tegen Nick en Mike;quote:
Ja! Want och wat waren ze vorige week boos toen bleek dat Mike niet had gestemd wat zij hem hadden voorgekauwd. Toen ie z'n eigen plan trok. Maar schijnbaar is je plan trekken echt heel slecht. Want je moet met HUN plan meedoen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:51 schreef dorkie94 het volgende:
[..]
Eerst Mike gebruiken en dan nu dit. Om te kotsen.
Dat ze niet slap is heeft ze al eerder aangetoond.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms moet je een kans nemen.quote:
Michel doet het uitstekend. Hij pakt Mike vilein aan zonder te gaan schreeuwen.quote:
Dan moet ze ook even naar zichzelf kijken....kan er toch niet tegen zoveel tegen1...terwijl ze he allemaal graag bij zich wilde hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Zo jammer dat steeds iemand zich ertussen wurmt, Naomi had echt vegan gehakt van Mike gemaakt anders.
Want? Hij heeft zich tegenover haar het meest walgelijk gedragen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Naomi moet zich ook niet zo aanstellen
Mss komt dat nog.quote:
In de badkamer toen? Dat kattenlikje?quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat ze niet slap is heeft ze al eerder aangetoond.
Waste Jerrel aardig zijn oren.
Oh jee ik heb op de voetjes van Naomi fans gestaanquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Want? Hij heeft zich tegenover haar het meest walgelijk gedragen.
Zodra ze zijn stem weer nodig zouden hebben doen ze allemaal weer poesliefquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan moet ze ook even naar zichzelf kijken....kan er toch niet tegen zoveel tegen1...terwijl ze he allemaal graag bij zich wilde hebben.
Dat zijn gesprekstechnieken die hij heeft geleerd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:50 schreef magnaal24 het volgende:
Michel lost het allemaal weer op he...steeds inbreken en door kletsen, niet laten uitkletsen, dat helpt zo goed he
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Michel bepaalt dat t gesprek klaar is.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de badkamer toen? Dat kattenlikje?
Nee. Zie haar echt niet als een sterke persoonlijkheid.
Het spijt me, maar dat haalt juist de angel er niet uit..dan blijven dingen sudderen..Zie maar hiernaquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zijn gesprekstechnieken die hij heeft geleerd.
Dat haal je er niet meer uit.
De rust bewaren en de angel eruit halen.
Alberto Stegeman staat al in een geblindeerde auto voor het BB huis om hem te ontmaskeren met zijn gepeperde benadering...quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:56 schreef magnaal24 het volgende:
Mike is net een oplichter, hij draait alles steeds terug of om..
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:57 schreef Oranos het volgende:
En we gaan weer over op Michel bashen
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:57 schreef Fasil het volgende:
Nick is de GROOTSTE leugenaar. En Naomi doet blijkbaar mee
Kees v/d Spek staat er ook al.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alberto Stegeman staat al in een geblindeerde auto voor het BB huis om hem te ontmaskeren met zijn gepeperde benadering...
Zou zo maar kunnen zijn dat hij de bemiddelende rol ook toegespeeld heeft gekregen door BB en dat de andere daar ook min of meer van op de hoogte zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:57 schreef Ang3l het volgende:
Michel gaat me echt ZO enorm tegenstaan.
Of zijn intentie nou goed is of niet, hij meent zichzelf Judge, Jury and Executioner.
Of dat nu bij de spellen is ("Ja maar het gaat wel om de groepspot!") of bij een gesprek of conflict, hij meent t altijd te moeten regelen. En ja, hij is goed in de spellen, en conflicthantering heeft ie duidelijk een lesje in gehad. Maar het si een verstikkend leiderschap. Gun een anders eens gvd een kans, een word of ubethaupt adem man!
Jezus fuck.
Ik zou echt zo ontploffen tegen hem na weken
Inderdaadquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:58 schreef dorkie94 het volgende:
[..]
Speelt net zo hard zijn spel, om niet te zeggen harder.
Vanaf dag 1 speelt die z'n eigen spel. Met Theo gestart.quote:
Oh zo. Denk dat ze het prima kan zonder te tieren, maar opzich was dit ook een prima keus. Er valt toch niet te discussiëren met vredebewaker Miesjel erbij.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:56 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze het prettig vind om tierend te boek staat
Het was maar een grapje he, ik verbaas me altijd als ze oplichters of stalkers aanspreken. die doern dan altijd verbaasd en keren alles om..Wij voorspellen dat altijd alquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alberto Stegeman staat al in een geblindeerde auto voor het BB huis om hem te ontmaskeren met zijn gepeperde benadering...
laat hem nog maar blijven, volgende week hebben ze een slachtoffer en is het gemakkelijker stemmenquote:
Zo werkt het in het dagelijks leven ook vaak. Dus ik vermoed dat dit natuurlijk is gegroeidquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen zijn dat hij de bemiddelende rol ook toegespeeld heeft gekregen door BB en dat de andere daar ook min of meer van op de hoogte zijn.
Ik zou anders werkelijk niet weten waarom iedereen zich hier continue bij neerlegt.
Geiligheid.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen zijn dat hij de bemiddelende rol ook toegespeeld heeft gekregen door BB en dat de andere daar ook min of meer van op de hoogte zijn.
Ik zou anders werkelijk niet weten waarom iedereen zich hier continue bij neerlegt.
We weten van sowieso 1x dat BB hem idd die rol gaf. Tijdens de ontploffing met Jerrel is Michel in de DBK gevraagd alles te sussen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Losers zijn naomi en Nick die nu in het straatje van Zoey praten en precies zeggen wat ze wil horen. Op de slaapkamer.quote:
Zoey is erger dan Mike. Even leugenachtig, maar veel sluwer. (En smeriger)quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:00 schreef pecla het volgende:
Wat een secreet die Zoey zeg, die geeft nu Mike de schuld dat ze altijd op Nick en Michel heeft gestemd wat ze was paranoia gemaakt door hem over hun
Of hij met 1 van beide. Mooi moment dat BB vanavond live een dilemma er in gooit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:59 schreef Koos1958 het volgende:
Bah Michel wil Mike gewoon erin laten omdat hij er dan zeker van is dat jill of Thomas weg is.
Even naar Nick Naomi en Zoey luisteren.....quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:59 schreef Koos1958 het volgende:
Bah Michel wil Mike gewoon erin laten omdat hij er dan zeker van is dat jill of Thomas weg is.
Nope, maar daar komt ze makkelijk mee weg hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:01 schreef Oranos het volgende:
Heeft Zoey al verteld dat ze op Naomi gestemd heeft?
Jill zei het wel ergens na een spel, dat ze niet tegen Michels dominante gedrag kan..De rest blijkbaar wel..Mijn haren gaan ook altijd overeindquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, maar daarover heeft ze in de DBK gezegd, ik denk dat Naomi geen stemmen gaat krijgen, dus ik kies maar Naomi. Dus dat kan ze wel verklaren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:01 schreef Oranos het volgende:
De enige losers zijn de mensen die vrijwillig opstapten.quote:
Ja, hij is zo eerlijk, den Nickquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 speelt die z'n eigen spel. Met Theo gestart.
Z'n vriendin zei t zelfs in de boodschap, hij zou over lijken gaan.
Dat is: It takes one to know one.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:01 schreef Benny het volgende:
Zoey is de grootste/beste "Mike bullshit filter" in huis.
Logisch ook. Zij speelt een vergelijkbaar spel.
Begin Nick steeds toffer te vinden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:03 schreef Benny het volgende:
Nick: "Ik vind helemaal niet dat Michel dominant is. Ik vind het jusit wel fijn dat hij de leiding neemt. Omdat ik altijd de leidersrol toegewezen kreeg, op school, buiten, overal. Ik houd er wel van als iemand de leiding pakt. Als je pakt, moet je het ook wel bewijzen"
(niet letterlijk)
Ja, met de mededeling dat ze toch wel wist dat niemand anders het zou doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:01 schreef Oranos het volgende:
Dat is al vaker gebeurd, dat Michel werd gevraagd het op te lossen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik vind t prima als iemand een natuurlijke leider is. Ben ik zelf niet, ik volg wel (tot op zekere persoonlijke hoogte). Maar zoals Michel t doet?quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:03 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Jill zei het wel ergens na een spel, dat ze niet tegen Michels dominante gedrag kan..De rest blijkbaar wel..Mijn haren gaan ook altijd overeind
naomi heeft vanochtend al gezegd dat ze met mike is meegelopen om haar aan hen kant te krijgen om sterker te staan maar dat ze hem nooit vertrouwd heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Losers zijn naomi en Nick die nu in het straatje van Zoey praten en precies zeggen wat ze wil horen. Op de slaapkamer.
Dat zou wat zijn daar is de twist danquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:03 schreef Sestra666 het volgende:
mike wil de handdoek in de ring gooien?
Ik vind Mike geen loserquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De enige losers zijn de mensen die vrijwillig opstapten.
De rest zijn nog steeds spelers
Probleem is alleen dat Michel meestal zelf aan Michel vraagt of Michel het wil oplossenquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is al vaker gebeurd, dat Michel werd gevraagd het op te lossen.
Was ook na dat drama met die crosstrainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |