Omdat jij een lastige klant was, met je geklaag dat je liever een zwarte had!quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
oplader????? waarom heb je die niet meegleverd aan mij
Wasn't mequote:
Ja, die is als de dood dat een kringgesprek tegen haar keert...quote:
Tribunaal bedoel je.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaat het beginnen de groepsgesprek?
Ja, Naomi heeft haar bedenkingen over Zoe.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zag Naomi ook een beetje bedenkelijk kijken dacht ik naar Zoey.
Gemistquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:29 schreef Benny het volgende:
Matt heeft best een goed onderbouwd verhaal
Eindelijk iemand die wakker wordt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, Naomi heeft haar bedenkingen over Zoe.
Hoop dat Naomi dat bespreekt met Nick, met wat Mike gezegd heeft er zijn hier personen die in het andere groepje zaten die nu nieuwe bondje probeert te maken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, Naomi heeft haar bedenkingen over Zoe.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:32 schreef Benny het volgende:
Mike: "Ik heb Jill en Thomas dingen in vertrouwen gezegd, die mijn vrienden niet eens weten"
Wat? Want hij blijft hier over doorsudderen
hoop ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:32 schreef Yolk het volgende:
Komt nog een tweede ronde hiervan, als Jill en Thomas terugkomen(hoop ik)
Nee... dat gaat ie niet doen ... want dat valt hij door de mand. En zometeen proberen het gesprek ergens anders heen te leidenquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:33 schreef aswesleep het volgende:
Mike zwijg eens en laat de rest praten.
Nou dan zijn de kaarten geschud en kan de heleboel naar huis......quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:32 schreef Yolk het volgende:
Het voelt wel als een soort verkooppraatje jaquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... dat gaat ie niet doen ... want dat valt hij door de mand. En zometeen proberen het gesprek ergens anders heen te leiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat kind toch intens bleek, pukkelig en papperig... besef ik me nu hij zo vol in de zon zitquote:
Ja, wat is nu precies de confrontatie?quote:
Dat dusquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, wat is nu precies de confrontatie?
Ik hoor een soort monoloog
Die kan zo slecht uit zijn woorden komen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:29 schreef Benny het volgende:
Matt heeft best een goed onderbouwd verhaal
Die doet dat alleen in het washok. Stiekem.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanneer gaat Zoey eens een boekje open doen? Anders is het zo weer kumbaya
Mike heeft tegen Matt verteld dat de dames van k5 hem niet mogen vandaar.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:37 schreef Oranos het volgende:
Matt is al vanaf zijn eerste dag achter Jill aan het aanlopen, is toch echt wel een beetje je eigen fout dat je geen contact met anderen gezocht hebt
Beetje lullig dat ze al begonnen zijnquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:32 schreef Yolk het volgende:
Een soort Mortal Kombat met de fatality van Els.quote:
DGK is weg. Dus neequote:Op donderdag 25 februari 2021 11:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is er iemand die dit opneemt ik moet zo weg verdorie
Wat zei Naomi? Die mistte ik ff door werk (en kijk hier via Twitch, dus kan niet terugspoelen)quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een soort Mortal Kombat met de fatality van Els.
"Sllllllliiiiiidiiiiiing!"
Thomas en Jill zaten er in het begin bij, zijn weg geroepen door BBquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Beetje lullig dat ze al begonnen zijn
Is Mike's "verliefdheid" nu kansloos dan?quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:34 schreef Tourniquet het volgende:
Oftewel, Mike is geconfronteerd met zijn eigen vooroordelen en kan daar moeilijk mee omgaan.
En nu lekker hypocriet doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:41 schreef zodeju het volgende:
Het feit is dat beide bondjes hebben geprobeerd hem binnen probeerde te hengelen.
Deed hij dat maar.....quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:41 schreef pecla het volgende:
Haha die Zoey beschuldigt Mike nu van wat ze zelf nog 10 keer meer doet, ze is gewoon bang dat Mike haar dubbelspel bloot legt
Mijn glazen bol zegt jaquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is Mike's "verliefdheid" nu kansloos dan?
Het is het Jerrel verhaal op herhaling nu.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:41 schreef Benny het volgende:
Michel: "Jij bent binnengekomen met alleen maar vooroordelen"
Zowel Naomi als Zoey confronteerde Mike direct met t feit dat ie mensen doelbewust tegen elkaar opzet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat zei Naomi? Die mistte ik ff door werk (en kijk hier via Twitch, dus kan niet terugspoelen)
ik hoop hetquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef Benny het volgende:
Naomi zit zich in te houden... Die gaat Mike slopen
vind ik ook niet kunnen.. laat iemand hier op zijn eigen manier ingaan.. laat Naomi boos worden..quote:
Nick houd wijselijk zijn muilquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef Fasil het volgende:
Sorry, ik vind in dit spel Nick erger dan Mike.
Ik ben het aan het opnemen, maar ik zou moeten gaan slapen. Laat aan het opblijven na nachtwerkquote:
Ja precies!!quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind ik ook niet kunnen.. laat iemand hier op zijn eigen manier ingaan.. laat Naomi boos worden..
Lijkt wel of alleen michel mooie woorden mag spreken
Ook dat. Dus nu zitten ze lekker hypocriet te doen. Maar nu blijkt dat Mike z'n eigen spel speelt is t ineens "foei".quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:41 schreef zodeju het volgende:
Het feit is dat beide bondjes hebben geprobeerd hem binnen probeerde te hengelen.
Alpha mannetje..quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo moet Michel dit weer doen? Vond Zoey en Naomi veel beter
dat zou in het voordeel van Mike kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Dubbele exit vanavond, zou ook nog kunnen.
Dit dus, bende hypocrietjes.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:41 schreef zodeju het volgende:
Ik heb jaren filmpjes opgenomen , ik doe het niet meer.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:43 schreef woveleed het volgende:
[..]
Ik ben het aan het opnemen, maar ik zou moeten gaan slapen. Laat aan het opblijven na nachtwerk
Ze laten het ook wel gebeuren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo moet Michel dit weer doen? Vond Zoey en Naomi veel beter
Werk ze.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Have fun al en geen ruzie maken hier. Laters
Is de baas hij, hij mag dat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind ik ook niet kunnen.. laat iemand hier op zijn eigen manier ingaan.. laat Naomi boos worden..
Verbaast t je?quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef Ebinas het volgende:
wel jammer dat Naomi zich de mond laat snoeren.
Michel haalt het gesprek naar hem toe.
zie ik anders, hij beschermt haar voor zichzelf omdat ze het wellicht in haar boosheid anders zal verwoorden dat ze eigenlijk wil.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat hij er een tyfus zooi van heeft gemaaktquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:44 schreef Aggie46 het volgende:
Waarom moet Mike zich verdedigen terwijl hij het spel speelt?
Omdat Naomi moet oppassen dat ze niet als object te boek gaat staan om Mike binnen te hengelen....als mike kwaad wil.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef Ebinas het volgende:
wel jammer dat Naomi zich de mond laat snoeren.
Michel haalt het gesprek naar hem toe.
Tijdens slapen blijven opnemen hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:43 schreef woveleed het volgende:
[..]
Ik ben het aan het opnemen, maar ik zou moeten gaan slapen. Laat aan het opblijven na nachtwerk
Mensen die het woord 'powervrouw' (quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:45 schreef Benny het volgende:
Mike: "Ik vind haar echt een supertoffe powervrouw. Dat is echt niet normaal."
Uhhh, ff wat verder uitleggen als je wil.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat Naomi moet oppassen dat ze niet als object te boek gaat staan om Mike binnen te hengelen....als mike kwaad wil.
Ja groeps gesprekquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Hier horen Thomas en jill ook bij pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |