abonnement Unibet Coolblue
pi_198193751
pi_198193788
Laatste post was dat ik druk met hulpverleners aan het bellen ben, wat ik hier opgeschreven had is al van pas gekomen, en bedankt voor de lieve reacties.
@Lucky_Strike we hebben geen systeemtherapie, maar A en B komen soms mee naar afspraken als er iets is wat tussen ons speelt of iets waar ze wat over te zeggen hebben. Dus ik ga proberen om een afspraak in te plannen met de meest ervaren begeleider + A en B om het te hebben over wat nu.
pi_198193916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:15 schreef Tele6 het volgende:
Laatste post was dat ik druk met hulpverleners aan het bellen ben, wat ik hier opgeschreven had is al van pas gekomen, en bedankt voor de lieve reacties.
@:Lucky_Strike we hebben geen systeemtherapie, maar A en B komen soms mee naar afspraken als er iets is wat tussen ons speelt of iets waar ze wat over te zeggen hebben. Dus ik ga proberen om een afspraak in te plannen met de meest ervaren begeleider + A en B om het te hebben over wat nu.
Goed zo. Succes met je afspraken :*
Spoilers!
pi_198193952
Warme appeltaart. O+
  donderdag 25 februari 2021 @ 10:28:52 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198194021
Ik krijg nare gevoelens van de TT

@Tele, sterkte!
pi_198194039
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:15 schreef Tele6 het volgende:
Laatste post was dat ik druk met hulpverleners aan het bellen ben, wat ik hier opgeschreven had is al van pas gekomen, en bedankt voor de lieve reacties.
@:Lucky_Strike we hebben geen systeemtherapie, maar A en B komen soms mee naar afspraken als er iets is wat tussen ons speelt of iets waar ze wat over te zeggen hebben. Dus ik ga proberen om een afspraak in te plannen met de meest ervaren begeleider + A en B om het te hebben over wat nu.
je bent wel echt supergoed en constructief bezig.

Dat de daadwerkelijke uitwerking best nog wat voeten in aarde zal hebben daar twijfelt niemand aan.

Maar zeg ajb niet tegen jezelf dat je faalt.

Eerst wist je namelijk niet dat het speelde.
(Andere mensen kunnen ook geen gedachten lezen..)
En nu je het wel weet pak je het ondanks je moedeloosheid wel gewoon meteen goed aan.

Daar zouden een hoop mensen die zichzelf steviger in de schoenen voelen... nog een hoop van kunnen leren.

En als ze van je af hadden gewild... hadden ze je nu niet de kans gegeven dit zo te doen O+
pi_198194097
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:15 schreef Tele6 het volgende:
Laatste post was dat ik druk met hulpverleners aan het bellen ben, wat ik hier opgeschreven had is al van pas gekomen, en bedankt voor de lieve reacties.
@:Lucky_Strike we hebben geen systeemtherapie, maar A en B komen soms mee naar afspraken als er iets is wat tussen ons speelt of iets waar ze wat over te zeggen hebben. Dus ik ga proberen om een afspraak in te plannen met de meest ervaren begeleider + A en B om het te hebben over wat nu.
Goed van je, actie ondernemen en niet alles op z'n beloop laten _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_198194182
:* voor jou @Tele6

Ik denk dat er al veel gezegd is wat ik had willen zeggen. Maar wel even nog in de herhaling: hartstikke goed dat je de koe gelijk bij de horens vat!

;) :*
pi_198194196
En damn jullie, nu heb ik zin in appeltaart maar ik had juist beloofd de keuken op te ruimen }:|
pi_198194219
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:39 schreef Candaasje het volgende:
En damn jullie, nu heb ik zin in appeltaart maar ik had juist beloofd de keuken op te ruimen }:|
Dat moet ook gebeuren om daarna appeltaart te kunnen bakken :9~

Nu heb ik trouwens trek in de appelbroodpudding van G :{w
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198194240
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:39 schreef Candaasje het volgende:
En damn jullie, nu heb ik zin in appeltaart maar ik had juist beloofd de keuken op te ruimen }:|
Door appeltaart te maken, maak je wel weer wat spullen uit je kasten op = opruimen.
pi_198194363
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Door appeltaart te maken, maak je wel weer wat spullen uit je kasten op = opruimen.
:D puik staaltje omdenken!
pi_198194421
Eerst appeltaart maken, en als de taart in de oven staat keuken schoonmaken. Dan appeltaart eten in een schone keuken.

win/win/win.
pi_198194555
Succes lieve Tele :*
pi_198194557
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Eerst appeltaart maken, en als de taart in de oven staat keuken schoonmaken. Dan appeltaart eten in een schone keuken.

win/win/win.
Goed idee.... Maar onze keuken is niet zo groot, en ik heb nu geen werkruimte door de zooi :@
pi_198194565
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Goed idee.... Maar onze keuken is niet zo groot, en ik heb nu geen werkruimte door de zooi :@
goed excuus om eerst op te ruimen
en opruimen is een stuk leuker als je weet dat je daarna appeltaart mag bakken.
pi_198194587
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Goed idee.... Maar onze keuken is niet zo groot, en ik heb nu geen werkruimte door de zooi :@
Gewoon eerst wat spullen verplaatsen ^O^
pi_198194722
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:39 schreef Candaasje het volgende:
En damn jullie, nu heb ik zin in appeltaart maar ik had juist beloofd de keuken op te ruimen }:|
Deze SC is zo slecht he _O-
Paaseieren, roomijs, appeltaart...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198194733
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in paaseieren, roomijs of appeltaart. Ik heb wel zin in een panini ofzo. Oeh, of een Subway broodje. Ik weet niet waarom, maar ik heb al maanden zin in Subway. :')
pi_198194838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:15 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in paaseieren, roomijs of appeltaart. Ik heb wel zin in een panini ofzo. Oeh, of een Subway broodje. Ik weet niet waarom, maar ik heb al maanden zin in Subway. :')
Subway is 5 minuten lekker, maar daarna heb ik weer trek :')

Ik ga wel tosti's maken zo O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198194860
Weer eens zelf zo'n subway broodje maken O+ beetje jammer van alle suiker die er in gaat.
pi_198195136
Sterkte @Tele6 !
pi_198195719
Mijn buit voor op 't balkonbankje in de zon :9



Met in 't zakje een stokbroodje beenham :9~
pi_198195919
Zijn dat Espresso Karamel eitjes? :9
pi_198196327
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 12:10 schreef Aure het volgende:
Mijn buit voor op 't balkonbankje in de zon :9

[ afbeelding ]

Met in 't zakje een stokbroodje beenham :9~
Lekker hoor. Ik had spinazie met een snotterig gekookt eitje, ook lekker :9

Nog geen paasei gegeten trouwens, dit weekend maar eens op zoek...
pi_198196479
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2021 12:23 schreef Myraela het volgende:
Zijn dat Espresso Karamel eitjes? :9
Zeker :9
pi_198196709
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 12:10 schreef Aure het volgende:
Mijn buit voor op 't balkonbankje in de zon :9

[ afbeelding ]

Met in 't zakje een stokbroodje beenham :9~
Wat een verstandig en beheerst zakje _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 februari 2021 @ 13:43:03 #28
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198196908
Groeten uit Bloestreg :W
Grappig om eens via Papendorp de stad binnen te komen.

Wat was het heerlijk wandelen langs de Lange Linschoten 🤩. Bij Oudewater de bus naar Utreg gepakt.

Wellicht morgen of zaterdag door naar Schoonhoven en dan gaan we langzaam naar Minilot-gebied volgens mij.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198196911
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 13:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat een verstandig en beheerst zakje _O_
Tijdens het scheppen dacht ik wel, mm volgende keer een groter zakje. Het scheelt wel dat de Jamin dichtbij is :D
pi_198197165
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 12:10 schreef Aure het volgende:
Mijn buit voor op 't balkonbankje in de zon :9

[ afbeelding ]

Met in 't zakje een stokbroodje beenham :9~
Lekker! Weer is ook beter dan ik had gedacht.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198197171
Ik probeer een boek te lezen (in voorbereiding op sollicitatie). Gelukkig heeft mijn vriend weer de godganse dag overleg en is het op het balkon te koud.

Eerst zo maar eens 'kibbeling' eten en dan ergens buiten in de zon maar een plekje zoeken.
pi_198197211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 13:43 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Bloestreg :W
Grappig om eens via Papendorp de stad binnen te komen.

Wat was het heerlijk wandelen langs de Lange Linschoten 🤩. Bij Oudewater de bus naar Utreg gepakt.

Wellicht morgen of zaterdag door naar Schoonhoven en dan gaan we langzaam naar Minilot-gebied volgens mij.
Lekker Boor, ik gun het je :) Papendorp is mooi he (en klein).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198197217
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 13:43 schreef Aure het volgende:

[..]

Tijdens het scheppen dacht ik wel, mm volgende keer een groter zakje. Het scheelt wel dat de Jamin dichtbij is :D
Was het duur? Herinner me dat scheppen bij Jamin zo duur is.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198197261
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Was het duur? Herinner me dat scheppen bij Jamin zo duur is.
Dit zakje was 5 euro nog iets. Maar geen idee hoeveel gram het was.
pi_198197310
25 eitjes had ik er in zitten :9 nu nog 19 O-)
pi_198197325
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:03 schreef Aure het volgende:

[..]

Dit zakje was 5 euro nog iets. Maar geen idee hoeveel gram het was.
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:06 schreef Aure het volgende:
25 eitjes had ik er in zitten :9 nu nog 19 O-)
Niet goedkoop maar had erger verwacht. Als de smaak hopelijk heel goed is :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198197339
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 08:24 schreef Tele6 het volgende:
En ik ben hier even goed geschrokken en moedeloos.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poeh ik weet ook niet zo goed wat te zeggen. Ik kan alleen hopen dat je meer vrede met jezelf vind zodat de relatie met A en B weer beter gaat.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198197377
Door jullie heb ik een zakje pindakaas paaseitjes gehaald bij de Hema. En eerlijk is eerlijk. Ze zijn lekker 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198197483
Weer terug van praktijkondersteuner voor de jaarlijkse checkup. Helemaal (muv gewicht) goedgekeurd. Alle bloedwaardes prima en de bloeddruk is ook prima (tot laag). Eindelijk zit ik dus op een goed medicijnniveau.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198197541
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:06 schreef Aure het volgende:
25 eitjes had ik er in zitten :9 nu nog 19 O-)
Goed tempo, volgende keer groter zakje :+

Wat zijn je cijfers tot dusver?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198197563
Ik heb bij de eitjes soms trouwens best moeite met te weten welke smaak het is. De kleuren in de folder komen niet echt overeen met de kleuren in het echt.
pi_198197658
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb bij de eitjes soms trouwens best moeite met te weten welke smaak het is. De kleuren in de folder komen niet echt overeen met de kleuren in het echt.
Hou op, schei uit :') Ik voel me soms een halve detective.
En twee eitjes met kleur en symbooltjes erop lijken gewoon identiek.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198197744
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hou op, schei uit :') Ik voel me soms een halve detective.
En twee eitjes met kleur en symbooltjes erop lijken gewoon identiek.
Oh staat het in de doos ook niet beter aangegeven? Had hoop dat die misschien gewoon netjes in een vakje met de naam zouden zitten.

Dan zit er niets anders op dan in de Jamin alles direct proeven.
pi_198197777
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goed tempo, volgende keer groter zakje :+

Wat zijn je cijfers tot dusver?
Nog geen cijfers maar puur brownie en espresso caramel smaken goed :9
pi_198197787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh staat het in de doos ook niet beter aangegeven? Had hoop dat die misschien gewoon netjes in een vakje met de naam zouden zitten.

Dan zit er niets anders op dan in de Jamin alles direct proeven.
Nope, ik moet het ook doen met het briefje.

Kamperen in de Jamin om alles te proeven ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198197910
Omdat mijn auto ernstig stil staat en dat toch best slecht is schijnbaar, ga ik zaterdag een rondje NL doen *O* Kan ik gelijk wat zaken wegbrengen die ik verkocht heb en die ik niet aan de post toevertrouw :P

Dus zaterdag via Arnhem en Staphorst naar Isa *O* Die heb ik al veel te lang niet gezien :D Eens kijken of er ergens veilig te wandelen is bij haar :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198198191
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat mijn auto ernstig stil staat en dat toch best slecht is schijnbaar, ga ik zaterdag een rondje NL doen *O* Kan ik gelijk wat zaken wegbrengen die ik verkocht heb en die ik niet aan de post toevertrouw :P

Dus zaterdag via Arnhem en Staphorst naar Isa *O* Die heb ik al veel te lang niet gezien :D Eens kijken of er ergens veilig te wandelen is bij haar :D
Voor een kop koffie ben je welkom!
We have far more in common than that which devides us..
pi_198198305
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Voor een kop koffie ben je welkom!
Ik check even de planning vanavond ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198198412
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik check even de planning vanavond ^O^
Ik heb om 16 uur een afspraak, en wil (want zon) even gaan fotograferen hier in de buurt maar dat kan ieder moment dus vrij!
We have far more in common than that which devides us..
pi_198199199
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:15 schreef Tele6 het volgende:
Vanalles
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198199889
Als ik zo teruglees, wacht ik nog even met paaseitjes.

Kattenvervoer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Tele: :*
pi_198200095
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 16:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m'n psycholoog gesproken en die zegt dat ik tot ik hem maandag spreek rustig aan moet doen. A en B zie ik dit weekend niet, en ik heb wel met vriendin en broer afgesproken vrijdag en zondag. Hopelijk brengt dat wat rust zowel voor mij als voor A en B. Ze hebben iig van het geheen-en-weer tussen mij en psycholoog en begeleiding niets meegekregen vandaag.
pi_198200155
Ik heb mijzelf kunnen weerhouden tot het kopen van paaseitjes bij de HEMA.

Het was zo godsgruwelijk druk in het stadje dat ik maar buitenom ben gelopen. En eigenlijk moet ik ook heel niet teveel chocolade-eitjes kopen, want vriend eet ze niet en ik krijg er 9 van de 10 keer uitslag op m'n kont van (door de suikerrrrrrr) . :') Dus. Maar toch.

Inzake CUL: de 'vegan kibbeling' (ik weet eigenlijk niet eens of het nu echt zo heet, maar afijn) van de AH:
Qua smaak niet helemaal kibbeling zoals ik het me herinner, er zit een bijsmaakje aan die niet vies is, maar ik kan het ook niet helemaal thuisbrengen. Qua structuur echt behoorlijk goed gelukt!

En de vegan knoflooksaus (zie foto) vind ik als knoflooksaus zelf wat lafjes (goed, wij gooien ook gerust 6 teentjes knoflook in een eigen gemaakt schaaltje, dus misschien is dat niet helemaal eerlijk) maar hij smaakt lekker bij de 'kibbeling'. Dat sausje was bij de visboer ook nooit heel sterk qua look :)
pi_198200309
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 16:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m'n psycholoog gesproken en die zegt dat ik tot ik hem maandag spreek rustig aan moet doen. A en B zie ik dit weekend niet, en ik heb wel met vriendin en broer afgesproken vrijdag en zondag. Hopelijk brengt dat wat rust zowel voor mij als voor A en B. Ze hebben iig van het geheen-en-weer tussen mij en psycholoog en begeleiding niets meegekregen vandaag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 februari 2021 @ 17:54:55 #55
63722 z80
I fink you freaky
pi_198201070
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 16:50 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb mijzelf kunnen weerhouden tot het kopen van paaseitjes bij de HEMA.

Het was zo godsgruwelijk druk in het stadje dat ik maar buitenom ben gelopen. En eigenlijk moet ik ook heel niet teveel chocolade-eitjes kopen, want vriend eet ze niet en ik krijg er 9 van de 10 keer uitslag op m'n kont van (door de suikerrrrrrr) . :') Dus. Maar toch.

Inzake CUL: de 'vegan kibbeling' (ik weet eigenlijk niet eens of het nu echt zo heet, maar afijn) van de AH:
Qua smaak niet helemaal kibbeling zoals ik het me herinner, er zit een bijsmaakje aan die niet vies is, maar ik kan het ook niet helemaal thuisbrengen. Qua structuur echt behoorlijk goed gelukt!

En de vegan knoflooksaus (zie foto) vind ik als knoflooksaus zelf wat lafjes (goed, wij gooien ook gerust 6 teentjes knoflook in een eigen gemaakt schaaltje, dus misschien is dat niet helemaal eerlijk) maar hij smaakt lekker bij de 'kibbeling'. Dat sausje was bij de visboer ook nooit heel sterk qua look :)
Wanneer eet je de zeewier burgers? Ben wel benieuwd hoe die smaken. Zeewier eet ik in Azië bij het ontbijt indien beschikbaar. En dat zijn dan gedroogde geperste blaadjes.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator donderdag 25 februari 2021 @ 18:05:06 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198201242
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat mijn auto ernstig stil staat en dat toch best slecht is schijnbaar, ga ik zaterdag een rondje NL doen *O* Kan ik gelijk wat zaken wegbrengen die ik verkocht heb en die ik niet aan de post toevertrouw :P

Dus zaterdag via Arnhem en Staphorst naar Isa *O* Die heb ik al veel te lang niet gezien :D Eens kijken of er ergens veilig te wandelen is bij haar :D
Goed excuus, af en toe even losbranden is niet verkeerd. Hoewel echt los branden lukt met 100km/u niet.

Als je een stukje door rijdt bij Isa, kun je naar het Bargerveen. Genoeg ruimte en mogelijkheden om te wandelen daar. Misschien kun je zelfs al adders zien als het zonnig is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198201342
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 18:05 schreef derLudolf het volgende:

Goed excuus, af en toe even losbranden is niet verkeerd. Hoewel echt los branden lukt met 100km/u niet.

Als je een stukje door rijdt bij Isa, kun je naar het Bargerveen. Genoeg ruimte en mogelijkheden om te wandelen daar. Misschien kun je zelfs al adders zien als het zonnig is.
Het wandelen is puur bedoeld als 'bijkletsen in de buitenlucht' 8-) Ik kan nog niet zo ver.
Maar je kan daar idd ('s morgens vooral!) adders zien zonnen bij een mooi zonnetje.

@Tele6 ik weet dat je jezelf niet zo ziet, maar ik zie een sterk iemand die zoekt naar oplossingen, niet bang is om hulp te vragen en direct in actie is gekomen. Dat kunnen niet veel mensen zeggen na zo'n hartverscheurend gesprek. Verder heb ik al heel veel goede suggesties en opmerkingen gezien; ik hoop dat je daar iets aan hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198201359
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 17:54 schreef z80 het volgende:

[..]

Wanneer eet je de zeewier burgers? Ben wel benieuwd hoe die smaken. Zeewier eet ik in Azië bij het ontbijt indien beschikbaar. En dat zijn dan gedroogde geperste blaadjes.
Nog geen datum voor geprikt :D Ik heb ze al wel eens op aan het strand (Scheveningen was dat geloof ik), maar nu eens zelf klaarmaken :)
De zeewier-smaak was niet heel sterk kan ik me herinneren, maar wel enigszins aanwezig. (Maar niet zoals nori ofzo)
pi_198201453
Lurker meldt weer. Tele6, ik vind dat je goed bezig bent met wat A en B je hebben verteld. Je bent goed bezig. Ik ben trots op je.
pi_198201506
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 18:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het wandelen is puur bedoeld als 'bijkletsen in de buitenlucht' 8-) Ik kan nog niet zo ver.
Maar je kan daar idd ('s morgens vooral!) adders zien zonnen bij een mooi zonnetje.

@:Tele6 ik weet dat je jezelf niet zo ziet, maar ik zie een sterk iemand die zoekt naar oplossingen, niet bang is om hulp te vragen en direct in actie is gekomen. Dat kunnen niet veel mensen zeggen na zo'n hartverscheurend gesprek. Verder heb ik al heel veel goede suggesties en opmerkingen gezien; ik hoop dat je daar iets aan hebt.
Jij brengt het exact onder woorden. In vind @Tele6 zo’n krachtig mens. Weet wat er aan schort, kan het onder woorden brengen en werkt aan een goed leven en dus ook toekomst. Zo’n bewondering voor
We have far more in common than that which devides us..
pi_198202021
Complete chaos van de keuken gemaakt. Maar de samosa's zijn wel lekker. O+ Koriander chutney en aloo pakora waren ook lekker. :9
pi_198202163
@Isabeau @Leintjeuh @Kaatje1 jullie zijn lief. :)

@Myraela was dit weer een workshop? :9
pi_198202200
Ja! :D Workshop van eigenlijk dit weekend, maar toen had ik last-minute toch andere plannen. Maar zo teruggekeken was het eigenlijk nog even leuk.
  Moderator donderdag 25 februari 2021 @ 18:58:51 #64
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198202233
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 18:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het wandelen is puur bedoeld als 'bijkletsen in de buitenlucht' 8-) Ik kan nog niet zo ver.
Maar je kan daar idd ('s morgens vooral!) adders zien zonnen bij een mooi zonnetje.
Ik had niet begrepen dat jij ook mee zou lopen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198202442
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 18:55 schreef Tele6 het volgende:
@:Isabeau @:Leintjeuh @:Kaatje1 jullie zijn lief. :)

@:Myraela was dit weer een workshop? :9
Behalve wat andere mensen in de SC opmerken, vind ik het ķok zo goed dat jij betrokken blijft bij wat verder voorbij komt in de SC.
Zoals nu bij Myraela. (Dat was ik al weer kwijt nl.)
Neen, dat is niet logisch.
pi_198202801
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 18:47 schreef Myraela het volgende:
Complete chaos van de keuken gemaakt. Maar de samosa's zijn wel lekker. O+ Koriander chutney en aloo pakora waren ook lekker. :9
Ik stel me jou altijd voor als heel netjes en gestructureerd werkend in de keuken
We have far more in common than that which devides us..
pi_198202829
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik stel me jou altijd voor als heel netjes en gestructureerd werkend in de keuken
Mijn vriend zou je nu keihard in je gezicht uitlachen.
pi_198202972
quote:
10s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn vriend zou je nu keihard in je gezicht uitlachen.
Komt misschien door je foto’s, die zien er zo mooi uit. Mijn hoofd wil er dan niet bij dat een meter verderop een ontplofte keuken is
We have far more in common than that which devides us..
pi_198203070
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Komt misschien door je foto’s, die zien er zo mooi uit. Mijn hoofd wil er dan niet bij dat een meter verderop een ontplofte keuken is
Vaak ook ontplofte borden, alleen voor de foto doe ik het wat netter. :D En stap ik weg uit de keuken, vooral weg uit de keuken.
pi_198203199
quote:
10s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Vaak ook ontplofte borden, alleen voor de foto doe ik het wat netter. :D En stap ik weg uit de keuken, vooral weg uit de keuken.
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198203396
Dat vind ik echt het grote nadeel aan bakken. Ben er gek op. Maar mijn keuken is dan altijd een soort ground zero als ik klaar ben.

En het is een open keuken dus de rotzooi negeren lukt dan ook niet :’)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198203457
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat vind ik echt het grote nadeel aan bakken. Ben er gek op. Maar mijn keuken is dan altijd een soort ground zero als ik klaar ben.

En het is een open keuken dus de rotzooi negeren lukt dan ook niet :’)
Hier een halfopen keuken. Meeste mensen die hier komen zeggen “waarom heb je de muur laten zitten”. Dan neem ik ze mee naar de keuken en men zegt “duidelijk”
We have far more in common than that which devides us..
pi_198203587
Ik ben wat dat betreft ook wel echt blij met een half open keuken die net om een hoekje zit.

Pompoensoep was lekker :9

Niemand in het verzorgingshuis van oma verder positief getest *O*
pi_198203616
Zo blij met mijn U vormige woonkamer keuken combi. Waarbij de deur in het midden zit. Linksaf = redelijk nette woonkamer. Rechtsaf en het hoekje om = ontplofte keuken :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198203626
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:51 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben wat dat betreft ook wel echt blij met een half open keuken die net om een hoekje zit.

Pompoensoep was lekker :9

Niemand in het verzorgingshuis van oma verder positief getest *O*
*boks* en *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198203646
Ik ben ook wel blij dat ik geen open keuken heb. :D Ziet er tof uit op Funda, maar lijkt me echt verschrikkelijk.

Als je aan de eettafel zit kijk je wel de keuken in, maar vanaf de bank zie je niets. Ideaal. O+
pi_198203653
ook met een gesloten keuken zou ik weten dat het een rommel is in de keuken, en nog steeds geen rust hebben, denk ik....
pi_198203663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier een halfopen keuken. Meeste mensen die hier komen zeggen “waarom heb je de muur laten zitten”. Dan neem ik ze mee naar de keuken en men zegt “duidelijk”
Ja er stond hier zo’n muur. Zo’n mooie boog die ooit heel hip waren. Ja die hebben we er uit gemept haha.

Dit is mijn keuken .. dus echt open open

I solemnly swear i'm up to no good
pi_198203702
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:53 schreef Jagärtrut het volgende:
ook met een gesloten keuken zou ik weten dat het een rommel is in de keuken, en nog steeds geen rust hebben, denk ik....
Oh, daar heb ik geen moeite mee. Ik ruim het wel op na het koken. Maar ik heb nu bijvoorbeeld meer afwas dan er in de vaatwasser past. Dan laat ik de rest wel staat tot de volgende ronde vaatwasser. Dat zou ik met een open keuken niet kunnen.
pi_198203707
W
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:51 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben wat dat betreft ook wel echt blij met een half open keuken die net om een hoekje zit.

Pompoensoep was lekker :9

Niemand in het verzorgingshuis van oma verder positief getest *O*
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:51 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben wat dat betreft ook wel echt blij met een half open keuken die net om een hoekje zit.

Pompoensoep was lekker :9

Niemand in het verzorgingshuis van oma verder positief getest *O*
wat een goed nieuws *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 25 februari 2021 @ 19:58:00 #81
63722 z80
I fink you freaky
pi_198203771
Keuken met eethoek\eettafel zit achter 2 deuren. Ver weg uit zicht.

Tevens wat op de jijbuis aan het klikken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198203872
Ik ga zondag een high tea kookworkshop doen :D
Dat ze maar opschiet met haar boodschappenlijst, morgenmiddag wil ik alles in huis halen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198203938
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga zondag een high tea kookworkshop doen :D
Dat ze maar opschiet met haar boodschappenlijst, morgenmiddag wil ik alles in huis halen.
Oh leuk! Ben benieuwd. Ik zag haar net op Instagram reageren dat ze meteen het boodschappenlijstje ging sturen. En daarna die reactie weer verwijderen en een nieuwe reactie plaatsen. Denk dat ze dacht dat ik ook deze zondag al mee zou doen. Dus denk dat het boodschappenlijstje zo jouw kant opkomt. :D
pi_198203963
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh leuk! Ben benieuwd. Ik zag haar net op Instagram reageren dat ze meteen het boodschappenlijstje ging sturen. En daarna die reactie weer verwijderen en een nieuwe reactie plaatsen. Denk dat ze dacht dat ik ook deze zondag al mee zou doen. Dus denk dat het boodschappenlijstje zo jouw kant opkomt. :D
Haha, lollig!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198203981
Uhm... dit zal dan wel een zoom sessie zijn waarbij ik uit de joggingbroek moet? :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198204042
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja er stond hier zo’n muur. Zo’n mooie boog die ooit heel hip waren. Ja die hebben we er uit gemept haha.

Dit is mijn keuken .. dus echt open open

[ afbeelding ]
Ja, da’s wel echt open

K&W / Show je keuken # 3 Hier staan plaatjes van mijn keuken
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 25 februari 2021 @ 20:11:17 #87
63722 z80
I fink you freaky
pi_198204164
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uhm... dit zal dan wel een zoom sessie zijn waarbij ik uit de joggingbroek moet? :')
Wat voor een high tea party wordt dat?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198204176
quote:
11s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:11 schreef z80 het volgende:

[..]

Wat voor een high tea party wordt dat?
Vast heel interactief, het is ook nieuw voor me :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198204190
Het ging over zwaartekracht op tv.
Daar weet ik alles van, want ik mepte een maatbeker 350 cc bouillon omver over kookplaat (foutmelding piepjes) de vloer dweilen ( morgen komt de hulp).
De risotto met venkel was uiteindelijk smakelijk.

Ruime keuken TP 👍🏼
pi_198204290
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uhm... dit zal dan wel een zoom sessie zijn waarbij ik uit de joggingbroek moet? :')
Die kun je uit beeld houden. :D

Ik heb pas één keer een kookworkshop via Zoom gedaan. Dat was inclusief voorstelrondje en poging om het iets socialer te maken. Voor mij niet echt nodig, zeker niet met camera, maar ach. Werkte overigens ook niet echt, zat met 2 wat oudere vrouwtjes en het was de hele tijd gewoon stil. Zelfs toen iedereen alleen maar gnocchi aan het rollen was.
pi_198204323
Ik heb nu een dichte keuken, zo ongezellig -O- in het nieuwe huis zitten keuken en eethoek aan de voorkant, dan zo'n smal doorloopje waar de deur van de hal uitkomt en dan woonkamer. Dat lijkt me wel handig, eten in de keuken maar niet steeds vol zicht erop vanaf de bank. Maar ik kom hier over drie maanden op terug :P De huidige keuken is overigens erg klein, ik heb <2 kastjes breed aan werkblad, dus ik ben getraind in opruimen tijdens het koken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198204331
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, da’s wel echt open

K&W / Show je keuken # 3 Hier staan plaatjes van mijn keuken
Best een grote keuken, eigenlijk. Lekker veel kasten en werkruimte.
pi_198204369
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja er stond hier zo’n muur. Zo’n mooie boog die ooit heel hip waren. Ja die hebben we er uit gemept haha.

Dit is mijn keuken .. dus echt open open

[ afbeelding ]
Mooi!

Ik zou er dus zelf een hogere bar/half hoge muur voor plaatsen, want wij houden dat nooit zo mooi netjes :@ .
(Hoewel het ook wel weer zonde is natuurlijk, heb je zo'n mooi aanrecht, knal je er weer een muur voor....)

Anderzijds... het scheelt ook wel als je een vaatwasser hebt. Die hebben wij niet, dus de meeste rotzooi op het aanrecht is vaat. En nu door gewijzigd afvalscheidingsgedoe ook wel wat afval, want we moeten een nieuwe oplossing bedenken (prullenbak tekort).
pi_198204472
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:17 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb nu een dichte keuken, zo ongezellig -O- in het nieuwe huis zitten keuken en eethoek aan de voorkant, dan zo'n smal doorloopje waar de deur van de hal uitkomt en dan woonkamer. Dat lijkt me wel handig, eten in de keuken maar niet steeds vol zicht erop vanaf de bank. Maar ik kom hier over drie maanden op terug :P De huidige keuken is overigens erg klein, ik heb <2 kastjes breed aan werkblad, dus ik ben getraind in opruimen tijdens het koken.
Een helemaal dichte keuken zou ik ook niet willen, of het moet echt een 'leefkeuken' zijn waar je ook nog gezellig kunt zitten. Een beetje contact is toch wel fijn :Y

Ik ben wel benieuwd naar je nieuwe huis! Ook nog in de plaats waar je nu woont? (Z toch?)
pi_198204501
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die kun je uit beeld houden. :D

Ik heb pas één keer een kookworkshop via Zoom gedaan. Dat was inclusief voorstelrondje en poging om het iets socialer te maken. Voor mij niet echt nodig, zeker niet met camera, maar ach. Werkte overigens ook niet echt, zat met 2 wat oudere vrouwtjes en het was de hele tijd gewoon stil. Zelfs toen iedereen alleen maar gnocchi aan het rollen was.
Goed om te weten (en ik doe toch maar nette broek aan :+ )
Lijstje binnen! Voor de zekerheid maar naar een wat grotere supermarkt dit keer. En we gaan scones maken en ik heb al echte clotted cream in huis :9 :9 :9

Ben ook benieuwd hoe dat met het sociale aspect gaat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198204512
Whehhe, ik had het over een barretje....

was even wat rondsnuffelen op funda, eerste huis dat ik aanklikte heeft wel een vrij opmerkelijk barretje (en ook erg bijpassende barkrukken) :D

pi_198204587
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Best een grote keuken, eigenlijk. Lekker veel kasten en werkruimte.
Zeker voor een appartement. En op de laatste foto zie je nog een deur, daar zit een kast ven 1x2. Daar staat ook heel veel (eerstvolgende opruim project)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198204620
Haha @Candaasje

@Thinkk-Pinkk mooie keuken! Die spotjes in het plafond lijken me fijn.

Mijn huis kom je binnen door de keuken, dus ik doe wel een soort poging om het netjes te houden want anders begin je al in een bende. Ik heb één kastje breed aan aanrechtruimte, maar wel nog bovenop mijn dierbare combimagnetron om dingen neer te zetten, dus daar woont m'n vaat.
pi_198204665
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mooi!

Ik zou er dus zelf een hogere bar/half hoge muur voor plaatsen, want wij houden dat nooit zo mooi netjes :@ .
(Hoewel het ook wel weer zonde is natuurlijk, heb je zo'n mooi aanrecht, knal je er weer een muur voor....)

Anderzijds... het scheelt ook wel als je een vaatwasser hebt. Die hebben wij niet, dus de meeste rotzooi op het aanrecht is vaat. En nu door gewijzigd afvalscheidingsgedoe ook wel wat afval, want we moeten een nieuwe oplossing bedenken (prullenbak tekort).
Ik wilde echt geen muur meer daar. Dat kost is zoveel licht in huis gezien die kant het zuiden is. Bar hebben we aan gedacht hoor maar ik heb gekozen voor werkblad ruimte :)

Afval scheiden is hier ook een ding. Hebben een dubbele vuilnisbak onder de gootsteen zitten. En in het halletje naast de keuken naar de achterdeur een prullenbak staan voor plastic. Papier verzamel ik in een hoekje (hoek naast de koelkast) en als ik dan toch naar de garage loop neem ik het even mee.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198204854
Tele :*
Hoe je hierop reageert laat voor mij enorm zien hoe ver je al gekomen bent. Weten wat je nu nodig hebt en direct actie ondernemen om dat te regelen. En verder wat alle anderen allemaal ook al gezegd hebben. Je doet het goed :*

Verder heb ik weinig onthouden en ben ik net een beetje ingestort, lekker huilend met mama aan de telefoon gezeten. Luchtte wel op. Heb vanmiddag paar uur bij de buren gezeten en er ook wel fijn over kunnen praten met ze, en huiswerk meegekregen: voor het weekend de week vakantie inplannen die ik al twee weken wil plannen maar steeds niet doe en dan staan er alweer allerlei afspraken in de agenda. En voor het weekend orde in de chaos scheppen zodat ik goed overzicht heb op al m'n projecten en wat daarvoor moet gebeuren etc. Want dat is denk ik het grootste probleem, ik heb geen goed overzicht van wat er allemaal moet gebeuren en dan doe ik maar wat, of weet ik niet waar te beginnen en doe ik dan dus maar niks, maar dan moet ik vervolgens alsnog dingen doen in nog minder tijd. Dus vanmiddag begonnen met wat trello borden maken om overzicht te creëren, en m'n vakantie ingepland: vanaf volgende week woensdag een weekje. Eigenlijk zou vanaf de maandag daarna beter uit komen, want er zijn best wat dingen die ik dan daarvoor nog moet afmaken, maar volgende week is de buurvrouw ook vrij en dan kan ik met haar wat leuks doen af en toe, en ik zit er ook wel even zodanig doorheen dat hoe sneller hoe beter. Dus nog even doorbikkelen tot woensdag met de dingen die echt voor die tijd moeten, en dan echt mail uit en helemaal nul werk.
pi_198204861
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik wilde echt geen muur meer daar. Dat kost is zoveel licht in huis gezien die kant het zuiden is. Bar hebben we aan gedacht hoor maar ik heb gekozen voor werkblad ruimte :)

Afval scheiden is hier ook een ding. Hebben een dubbele vuilnisbak onder de gootsteen zitten. En in het halletje naast de keuken naar de achterdeur een prullenbak staan voor plastic. Papier verzamel ik in een hoekje (hoek naast de koelkast) en als ik dan toch naar de garage loop neem ik het even mee.
Begrijpelijk hoor. Wij hebben een smal muurtje van ongeveer 1.20 hoog. Maar daar staat dan onze eettafel ook weer tegenaan dus het kwam wel mooi uit.

We moeten hier even een oplossing vinden voor het GFT-afval. Maar goed, verzinnen we wel iets op.

Momenteel dus aan het rondneuzen op Funda maar het valt me op dat er echt énorm veel huizen zijn met hun woongedeelte aan de kant van de straat, en de keuken/eethoek aan de kant van de tuin. Het zal vast prima wonen, maar ik zie dat liever andersom (ben dat vanuit huis gewend) (Maar ja, vindt maar eens iets nu...)
pi_198204869
Afval, wat een gedoe ja, restafval in een afvalbak, moet met sensor omdat het in een minihoekje staat (geen rekening mee gehouden met ontwerp van de keuken). Plastic en papier verzamel ik die keukenkast
We have far more in common than that which devides us..
pi_198204917
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Tele :*
Hoe je hierop reageert laat voor mij enorm zien hoe ver je al gekomen bent. Weten wat je nu nodig hebt en direct actie ondernemen om dat te regelen. En verder wat alle anderen allemaal ook al gezegd hebben. Je doet het goed :*

Verder heb ik weinig onthouden en ben ik net een beetje ingestort, lekker huilend met mama aan de telefoon gezeten. Luchtte wel op. Heb vanmiddag paar uur bij de buren gezeten en er ook wel fijn over kunnen praten met ze, en huiswerk meegekregen: voor het weekend de week vakantie inplannen die ik al twee weken wil plannen maar steeds niet doe en dan staan er alweer allerlei afspraken in de agenda. En voor het weekend orde in de chaos scheppen zodat ik goed overzicht heb op al m'n projecten en wat daarvoor moet gebeuren etc. Want dat is denk ik het grootste probleem, ik heb geen goed overzicht van wat er allemaal moet gebeuren en dan doe ik maar wat, of weet ik niet waar te beginnen en doe ik dan dus maar niks, maar dan moet ik vervolgens alsnog dingen doen in nog minder tijd. Dus vanmiddag begonnen met wat trello borden maken om overzicht te creëren, en m'n vakantie ingepland: vanaf volgende week woensdag een weekje. Eigenlijk zou vanaf de maandag daarna beter uit komen, want er zijn best wat dingen die ik dan daarvoor nog moet afmaken, maar volgende week is de buurvrouw ook vrij en dan kan ik met haar wat leuks doen af en toe, en ik zit er ook wel even zodanig doorheen dat hoe sneller hoe beter. Dus nog even doorbikkelen tot woensdag met de dingen die echt voor die tijd moeten, en dan echt mail uit en helemaal nul werk.
:* Heel verstandig om even een rustmoment in te bouwen! En het komt waarschijnlijk nooit goed uit, zou je het nu uitstellen naar maandag dan zal je zien dat er in de tussentijd gewoon weer wat nieuws tussendoor komt fietsen.

Nu even orde scheppen, en daarna lekker uitrusten en leuke dingen doen! ^O^
pi_198204939
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Tele :*
Hoe je hierop reageert laat voor mij enorm zien hoe ver je al gekomen bent. Weten wat je nu nodig hebt en direct actie ondernemen om dat te regelen. En verder wat alle anderen allemaal ook al gezegd hebben. Je doet het goed :*

Verder heb ik weinig onthouden en ben ik net een beetje ingestort, lekker huilend met mama aan de telefoon gezeten. Luchtte wel op. Heb vanmiddag paar uur bij de buren gezeten en er ook wel fijn over kunnen praten met ze, en huiswerk meegekregen: voor het weekend de week vakantie inplannen die ik al twee weken wil plannen maar steeds niet doe en dan staan er alweer allerlei afspraken in de agenda. En voor het weekend orde in de chaos scheppen zodat ik goed overzicht heb op al m'n projecten en wat daarvoor moet gebeuren etc. Want dat is denk ik het grootste probleem, ik heb geen goed overzicht van wat er allemaal moet gebeuren en dan doe ik maar wat, of weet ik niet waar te beginnen en doe ik dan dus maar niks, maar dan moet ik vervolgens alsnog dingen doen in nog minder tijd. Dus vanmiddag begonnen met wat trello borden maken om overzicht te creëren, en m'n vakantie ingepland: vanaf volgende week woensdag een weekje. Eigenlijk zou vanaf de maandag daarna beter uit komen, want er zijn best wat dingen die ik dan daarvoor nog moet afmaken, maar volgende week is de buurvrouw ook vrij en dan kan ik met haar wat leuks doen af en toe, en ik zit er ook wel even zodanig doorheen dat hoe sneller hoe beter. Dus nog even doorbikkelen tot woensdag met de dingen die echt voor die tijd moeten, en dan echt mail uit en helemaal nul werk.
Jij ook _O_ :* dat je nu aan de slag bent gegaan met jouw problemen! Wat fijn dat je vakantie kunt nemen en wat goed dat je orde aan het scheppen bent in alle planningsgedoe.
pi_198205064
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Begrijpelijk hoor. Wij hebben een smal muurtje van ongeveer 1.20 hoog. Maar daar staat dan onze eettafel ook weer tegenaan dus het kwam wel mooi uit.

We moeten hier even een oplossing vinden voor het GFT-afval. Maar goed, verzinnen we wel iets op.

Momenteel dus aan het rondneuzen op Funda maar het valt me op dat er echt énorm veel huizen zijn met hun woongedeelte aan de kant van de straat, en de keuken/eethoek aan de kant van de tuin. Het zal vast prima wonen, maar ik zie dat liever andersom (ben dat vanuit huis gewend) (Maar ja, vindt maar eens iets nu...)
Wij hebben ook onze woonkamer aan straat kant nu en keuken achter. Ons vorige huis was nieuwbouw en die was andersom. Ik merk weinig verschil. Denk dat je het wel merkt aan een drukke doorgaande straat.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198205164
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Begrijpelijk hoor. Wij hebben een smal muurtje van ongeveer 1.20 hoog. Maar daar staat dan onze eettafel ook weer tegenaan dus het kwam wel mooi uit.

We moeten hier even een oplossing vinden voor het GFT-afval. Maar goed, verzinnen we wel iets op.

Momenteel dus aan het rondneuzen op Funda maar het valt me op dat er echt énorm veel huizen zijn met hun woongedeelte aan de kant van de straat, en de keuken/eethoek aan de kant van de tuin. Het zal vast prima wonen, maar ik zie dat liever andersom (ben dat vanuit huis gewend) (Maar ja, vindt maar eens iets nu...)
Ik ben opgegroeid met de keuken aan de tuinkant. Dat was logisch, want keuken --> bijkeuken --> tuin. In de bijkeuken stonden de wasmachine en de droger, hingen regenpakken en stonden vuile schoenen, en was een gootsteen voor het grovere schoonmaakwerk. Hartstikke handig, zeker toen broertje en ik klein waren en continu overal modder en zand hadden.

Hier kun je van de gemeente trouwens een schattig mini-klikootje krijgen voor in huis die je dan in de container buiten kunt legen, als je een appartement hebt. (Als je een huis hebt, heb je een gewoon formaat kliko.)
pi_198205268
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik ben opgegroeid met de keuken aan de tuinkant. Dat was logisch, want keuken --> bijkeuken --> tuin. In de bijkeuken stonden de wasmachine en de droger, hingen regenpakken en stonden vuile schoenen, en was een gootsteen voor het grovere schoonmaakwerk. Hartstikke handig, zeker toen broertje en ik klein waren en continu overal modder en zand hadden.

Hier kun je van de gemeente trouwens een schattig mini-klikootje krijgen voor in huis die je dan in de container buiten kunt legen, als je een appartement hebt. (Als je een huis hebt, heb je een gewoon formaat kliko.)
Hm, ja, nee, ik kijk graag vanaf de bank de tuin in. Dat hebben mijn ouders en dat vind ik echt heerlijk.
Een bijkeuken kan handig zijn, ook zeker als je bijvoorbeeld een hond hebt, maar die hoef ik niet aan de tuinkant.
(En ik heb geen kinderwens, dus dat scheelt ook :P )

Zag wel een mooi huis net, maar wel een vrij kleine tuin en nog redelijk ver van bos/heide.
(Maar ach, eerst nog eens ergens aangenomen worden, dus ik kijk nu toch meer voor inspiratie ;) )
pi_198205285
Gadver, after eight paaseitje is echt ranzig. :r
pi_198205374
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:49 schreef Myraela het volgende:
Gadver, after eight paaseitje is echt ranzig. :r
bbbr after eight vind ik sowieso echt smerig
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198205393
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hm, ja, nee, ik kijk graag vanaf de bank de tuin in. Dat hebben mijn ouders en dat vind ik echt heerlijk.
Een bijkeuken kan handig zijn, ook zeker als je bijvoorbeeld een hond hebt, maar die hoef ik niet aan de tuinkant.
(En ik heb geen kinderwens, dus dat scheelt ook :P )

Zag wel een mooi huis net, maar wel een vrij kleine tuin en nog redelijk ver van bos/heide.
(Maar ach, eerst nog eens ergens aangenomen worden, dus ik kijk nu toch meer voor inspiratie ;) )
Gaan Nox en Cas in de tuin als jullie een huis met tuin zouden hebben? Bij mijn tante loopt Snoepie (het arme beest, die naam) door de openslaande deuren van de woonkamer zo de tuin in als hij zin heeft O+
om dan meteen op m'n tantes vers geplante planten af te gaan en lekker te gaan graven, want nieuwe planten zijn het leukst om te vernielen *G*
pi_198205450
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Gaan Nox en Cas in de tuin als jullie een huis met tuin zouden hebben? Bij mijn tante loopt Snoepie (het arme beest, die naam) door de openslaande deuren van de woonkamer zo de tuin in als hij zin heeft O+
om dan meteen op m'n tantes vers geplante planten af te gaan en lekker te gaan graven, want nieuwe planten zijn het leukst om te vernielen *G*
Ik weet niet of onze helden op sokken durven, maar ik zou in elk geval wel een deel van de tuin toegankelijk voor ze willen maken ja :Y
(Ik denk niet dat ik ze zo gek krijg door een kattenluik te gaan, maar dat zou helemaal ideaal zijn, kunnen ze zelf kiezen :D )
pi_198205458
Ik had een raar soort liefde voor After Eight O+ :@
pi_198205482
Ik vond After Eight vroeger bij m'n oma niet echt smerig. Maar deze smaakte echt naar tandpasta in pure chocolade. In m'n herinnering was de vulling veel zoeter.
pi_198205486
Vlinder, goed dat je even tijd voor jezelf pakt :*

Leuk om te lezen over jullie keukens :) wij hadden een dichte keuken en dan kon je een rondje lopen door de gang - woonkamer - keuken - gang. Maar dat was echt zonde van ruimte in de keuken (2 deuren dus in een al kleine keuken). Dus toen wij dit kochten hebben we dat laten verbouwen en nu is het een open keuken, met een barretje. Het is nog steeds niet groot, maar echt ideaal ingericht, dat merk je pas goed als je er in aan het werk bent :P alleen op de bar is het wel altijd een troep :+ maar goed, we zijn gewoon rommelige types.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij ons kijkt de keuken uit op het parkeerhof en speeltuintje :P niet zo bijzonder, maar wel een stuk rustiger dan de straatkant.
pi_198205491
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik weet niet of onze helden op sokken durven, maar ik zou in elk geval wel een deel van de tuin toegankelijk voor ze willen maken ja :Y
(Ik denk niet dat ik ze zo gek krijg door een kattenluik te gaan, maar dat zou helemaal ideaal zijn, kunnen ze zelf kiezen :D )
Wat zou enger zijn, de tuin of het kattenluik? :s)
pi_198205521
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:55 schreef Aure het volgende:
Vlinder, goed dat je even tijd voor jezelf pakt :*

Leuk om te lezen over jullie keukens :) wij hadden een dichte keuken en dan kon je een rondje lopen door de gang - woonkamer - keuken - gang. Maar dat was echt zonde van ruimte in de keuken (2 deuren dus in een al kleine keuken). Dus toen wij dit kochten hebben we dat laten verbouwen en nu is het een open keuken, met een barretje. Het is nog steeds niet groot, maar echt ideaal ingericht, dat merk je pas goed als je er in aan het werk bent :P alleen op de bar is het wel altijd een troep :+ maar goed, we zijn gewoon rommelige types.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij ons kijkt de keuken uit op het parkeerhof en speeltuintje :P niet zo bijzonder, maar wel een stuk rustiger dan de straatkant.
Ik zie wel een taart!
pi_198205522
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

bbbr after eight vind ik sowieso echt smerig
+1
pi_198205552
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zie wel een taart!
Oude foto hoor, van vorig jaar. Appeltaart gebakken toen van appels van de Buytenhof zelfpluk :9
pi_198205595
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:55 schreef Aure het volgende:
Vlinder, goed dat je even tijd voor jezelf pakt :*

Leuk om te lezen over jullie keukens :) wij hadden een dichte keuken en dan kon je een rondje lopen door de gang - woonkamer - keuken - gang. Maar dat was echt zonde van ruimte in de keuken (2 deuren dus in een al kleine keuken). Dus toen wij dit kochten hebben we dat laten verbouwen en nu is het een open keuken, met een barretje. Het is nog steeds niet groot, maar echt ideaal ingericht, dat merk je pas goed als je er in aan het werk bent :P alleen op de bar is het wel altijd een troep :+ maar goed, we zijn gewoon rommelige types.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij ons kijkt de keuken uit op het parkeerhof en speeltuintje :P niet zo bijzonder, maar wel een stuk rustiger dan de straatkant.
Zo'n keuken met 2 deuren hadden wij hier ook ja. En dan is het een keukentje van 2,5 bij 2 (kleiner geloof ik zelfs). Hing nog een enorme boiler in ook. Was echt prachtig :')
pi_198205640
Oh wij aten gister trouwens allemaal dimsum meuk en ik had er die dipsausjes van amazing oriental gehaald, die kleine kuipjes en dan 3 soorten :D tering wat zijn ze zout! Maar we vonden het wel briljant bij de dimsum :D de rode hot en spicy ofzoiets was favoriet bij de rest. Bij mij was de seafood favoriet.
pi_198205687
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zo'n keuken met 2 deuren hadden wij hier ook ja. En dan is het een keukentje van 2,5 bij 2 (kleiner geloof ik zelfs). Hing nog een enorme boiler in ook. Was echt prachtig :')
Zo zonde van de ruimte, ik snap echt niet wie dat een goed idee vond :')
pi_198205723
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat zou enger zijn, de tuin of het kattenluik? :s)
Het kattenluik! Ze durven wel het balkon op. Mits het mooi weer is.
Maar het zijn geen echte durfals, dus ik weet niet hoe ik ze ooit een kattenluik door ga krijgen :D

Ik zag net wel een leuk huisje.... mogen alleen wel even zakken in de prijs, want echt alles mag eruit en netjes afgewerkt worden. En de badkamer zit beneden...die zou ik dan naar boven willen verplaatsen. Wel weer ruime tuin (ook alles eruit, want tegelparadijs).

Oh en keuken aan tuinkant, maar woonkamer ook. (En dan ook wel vrij breed) Dat vind ik dan wel een prima compromis 8-)
pi_198205778
En we hadden deze dingen gefrituurd:
https://www.orientalwebsh(...)etable-flav-500g-500

En dat is er wel eentje die ik vaker ga kopen :9
pi_198205831
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:49 schreef Myraela het volgende:
Gadver, after eight paaseitje is echt ranzig. :r
Niet :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 25 februari 2021 @ 21:07:32 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198205838
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:57 schreef Aure het volgende:

[..]

+1
+2
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198205842
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:02 schreef Aure het volgende:

[..]

Zo zonde van de ruimte, ik snap echt niet wie dat een goed idee vond :')
Ja echt. Dit was het idee (ander appartement hier in de straat):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ziet het er nog vrij ruim uit, maar dat is de foto die echt wel vertekent. Echt wie dit soort dingen verzint...
pi_198205891
Vroeger waren de meeste keukens dicht, toch? Scheelt wel in kookluchtjes, maar tegenwoordig doen afzuigkappen dat. Misschien wel minder last van geluid?
pi_198205907
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:55 schreef Aure het volgende:
Vlinder, goed dat je even tijd voor jezelf pakt :*

Leuk om te lezen over jullie keukens :) wij hadden een dichte keuken en dan kon je een rondje lopen door de gang - woonkamer - keuken - gang. Maar dat was echt zonde van ruimte in de keuken (2 deuren dus in een al kleine keuken). Dus toen wij dit kochten hebben we dat laten verbouwen en nu is het een open keuken, met een barretje. Het is nog steeds niet groot, maar echt ideaal ingericht, dat merk je pas goed als je er in aan het werk bent :P alleen op de bar is het wel altijd een troep :+ maar goed, we zijn gewoon rommelige types.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij ons kijkt de keuken uit op het parkeerhof en speeltuintje :P niet zo bijzonder, maar wel een stuk rustiger dan de straatkant.
Lekker zo, die ruimte.
Mijn ouders hadden ook een afgesloten twee drie deuren keuken. Wand naar de woonkamer eruit, scheelde meteen een eettafel (want uiteraard had zowel keuken als woonkamer een eettafel :7 ) en opeens zeeën van ruimte O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198205913
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:09 schreef Tele6 het volgende:
Vroeger waren de meeste keukens dicht, toch? Scheelt wel in kookluchtjes, maar tegenwoordig doen afzuigkappen dat. Misschien wel minder last van geluid?
Ja, maar waarom twee deuren? Dat had Aure dus ook :D
pi_198205949
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:09 schreef Tele6 het volgende:
Vroeger waren de meeste keukens dicht, toch? Scheelt wel in kookluchtjes, maar tegenwoordig doen afzuigkappen dat. Misschien wel minder last van geluid?
Misschien had het ook te maken met het idee van vroegah dat je in de keuken leefde en dat de woonkamer voor bezoek en voor zondagen was?

Want bij sommige ooms en tantes ben ik zelden in de woonkamer geweest. Alles werd in de keuken ontvangen en woonkamer was er voor de grotere feesten, als er een overflow van bezoekers was.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198205965
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:05 schreef Aure het volgende:
En we hadden deze dingen gefrituurd:
https://www.orientalwebsh(...)etable-flav-500g-500

En dat is er wel eentje die ik vaker ga kopen :9
Die heb ik! Zijn lekker inderdaad.
pi_198205989
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja echt. Dit was het idee (ander appartement hier in de straat):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ziet het er nog vrij ruim uit, maar dat is de foto die echt wel vertekent. Echt wie dit soort dingen verzint...
Daar zit weinig logica in :D

Bij ons was het zo (maar dan gespiegeld) :
pi_198206046
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:13 schreef Aure het volgende:

[..]

Daar zit weinig logica in :D

Bij ons was het zo (maar dan gespiegeld) :
[ afbeelding ]
Ook lekker veel deuren :D
pi_198206047
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, maar waarom twee deuren? Dat had Aure dus ook :D
Rechtstreeks van de gang naar de keuken en niet via de keuken naar de woonkamer hoeven? Of andersom.

Bij ons lag de keuken tussen woonkamer en gang naar de voordeur dus nog een extra deur erbij.

Achterdeur-halletje-keuken-woonkamer/gang naar de voordeur. En dan weer grappig dat ik vanaf de achterdeur kijk, want dat was De Toegangsdeur. Jarenlang een deur gehad tussen gang en woonkamer, maar die zat zo in de weg en werd nauwelijks gebruikt, dat daar aan beide kanten een kast tegenaan is gezet, tot hij dichtgemetseld werd. En toen konden we vanuit de woonkamer enkel nog naar de keuken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198206058
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die heb ik! Zijn lekker inderdaad.
Ik zie dat ze ook een pittige variant hebben, heb jij die toevallig ook geprobeerd en zo ja, is die ook de moeite waard? :D
pi_198206090
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Misschien had het ook te maken met het idee van vroegah dat je in de keuken leefde en dat de woonkamer voor bezoek en voor zondagen was?

Want bij sommige ooms en tantes ben ik zelden in de woonkamer geweest. Alles werd in de keuken ontvangen en woonkamer was er voor de grotere feesten, als er een overflow van bezoekers was.
Dat hangt wel erg af van het formaat keuken. In mijn oma's rijtjeshuis kun je je kont nét keren in de keuken. Zij heeft geen driedeurs keuken maar een doorgeefkast O+ O+

Maar bij een vriendin van me kwamen we ook nooit verder dan de keuken inderdaad. De mooie kamer was volgens mij al 30 jaar niet aangeraakt, we kwamen er alleen om de piano te mishandelen. O-)
pi_198206134
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:15 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik zie dat ze ook een pittige variant hebben, heb jij die toevallig ook geprobeerd en zo ja, is die ook de moeite waard? :D
Die ken ik nog niet, ook voor het eerst meegenomen.
pi_198206163
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die ken ik nog niet, ook voor het eerst meegenomen.
Nou dan zit er niets anders op dan binnenkort een zak pikante in de olie te gooien :+
pi_198206189
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Rechtstreeks van de gang naar de keuken en niet via de keuken naar de woonkamer hoeven? Of andersom.

Bij ons lag de keuken tussen woonkamer en gang naar de voordeur dus nog een extra deur erbij.

Achterdeur-halletje-keuken-woonkamer/gang naar de voordeur. En dan weer grappig dat ik vanaf de achterdeur kijk, want dat was De Toegangsdeur. Jarenlang een deur gehad tussen gang en woonkamer, maar die zat zo in de weg en werd nauwelijks gebruikt, dat daar aan beide kanten een kast tegenaan is gezet, tot hij dichtgemetseld werd. En toen konden we vanuit de woonkamer enkel nog naar de keuken.
Ja maar.... nu zit er dus zo'n maf gangetje tussen. Want er zit tussen dat gangetje en de hal dus ook nog een deur. Het enige wat ik kan bedenken is dat je makkelijk naar de voorraadkasten in dat gangetje loopt. Maar je verliest zo ontzettend veel werktuimte en het is allemaal al zo klein :D .

Wij hebben dus die deur naar de hal vanuit de keuken dichtgemaakt (zo konden we een L-vormige keuken maken) en de andere kant, dus aan de kant van de ramen, ook deels uitgebroken. Geen deuren meer.
pi_198206213
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat hangt wel erg af van het formaat keuken. In mijn oma's rijtjeshuis kun je je kont nét keren in de keuken. Zij heeft geen driedeurs keuken maar een doorgeefkast O+ O+

Maar bij een vriendin van me kwamen we ook nooit verder dan de keuken inderdaad. De mooie kamer was volgens mij al 30 jaar niet aangeraakt, we kwamen er alleen om de piano te mishandelen. O-)
Mijn tante heeft ook zo’n doorgeefkast keuken. Maar als je daar per se in wil leven prop je er basisschool meubilair in _O- :'(
Deuropening zo smal dat je met een normaal postuur nog net niet zijwaarts erdoor hoeft :')
En de woonkamer is een donker hol. Voor 1/4e gevuld met een kachel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198206238
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mijn tante heeft ook zo’n doorgeefkast keuken. Maar als je daar per se in wil leven prop je er basisschool meubilair in _O- :'(
En de woonkamer is een donker hol. Voor 1/4e gevuld met een kachel.
Zo'n buiskachel? Dat hadden mijn opa en oma in hun piepkleine huisje.
pi_198206254
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mijn tante heeft ook zo’n doorgeefkast keuken. Maar als je daar per se in wil leven prop je er basisschool meubilair in _O- :'(
Deuropening zo smal dat je met een normaal postuur nog net niet zijwaarts erdoor hoeft :')
En de woonkamer is een donker hol. Voor 1/4e gevuld met een kachel.
We missen de kachel bij mijn oma allemaal. Ze heeft toen opa overleed centrale verwarming genomen, daarvoor stond er een gigantische gaskachel middenin de kamer. Wij zaten altijd op het kleed ervoor lekker te blakeren O+
pi_198206290
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja maar.... nu zit er dus zo'n maf gangetje tussen. Want er zit tussen dat gangetje en de hal dus ook nog een deur. Het enige wat ik kan bedenken is dat je makkelijk naar de voorraadkasten in dat gangetje loopt. Maar je verliest zo ontzettend veel werktuimte en het is allemaal al zo klein :D .

Wij hebben dus die deur naar de hal vanuit de keuken dichtgemaakt (zo konden we een L-vormige keuken maken) en de andere kant, dus aan de kant van de ramen, ook deels uitgebroken. Geen deuren meer.
Slim inderdaad, levert je veel meer ruimte op.
pi_198206382
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zo'n buiskachel? Dat hadden mijn opa en oma in hun piepkleine huisje.
Was het maar zo’n bescheiden feest. Dit beest was twee meter lang en een meter diep in mijn beleving. Ben er nu al een poos niet meer geweest, dus waarschijnlijk een halve meter kleiner. Maar alsnog HUGE. Zonde van de ruimte en ze konden hem niet lekker opstoken want daarvoor leverde hij weer teveel warmte en smolt iedereen weg :')

Mijn ouders hadden een open haard, daarna kachel, daarna een decoratieve maar ook functionele kachel op gas. En dat is heerlijk O+ Als ik groot ben wil ik ook kachel op gas die levensecht is. Want geen zin om hout te sjouwen en kachelruitjes te poetsen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198206533
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat hangt wel erg af van het formaat keuken. In mijn oma's rijtjeshuis kun je je kont nét keren in de keuken. Zij heeft geen driedeurs keuken maar een doorgeefkast O+ O+

Maar bij een vriendin van me kwamen we ook nooit verder dan de keuken inderdaad. De mooie kamer was volgens mij al 30 jaar niet aangeraakt, we kwamen er alleen om de piano te mishandelen. O-)
Oh ja dat ken ik nog wel van vroeger. Bij die gezinnen waren de woonkamers een soort praalkamers.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198206640
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]

We missen de kachel bij mijn oma allemaal. Ze heeft toen opa overleed centrale verwarming genomen, daarvoor stond er een gigantische gaskachel middenin de kamer. Wij zaten altijd op het kleed ervoor lekker te blakeren O+
Niet aanraken!!

En dan toch doen ondanks 300 waarschuwingen. :X

En ze hadden ook een doorgeefkast ja.

Toen ik later groot werd kocht ik mijn eerste huis.
Hartje winter.. dus het eerste telefoontje was naar oma: Hoe doe ik de kachel aan? _O-

Nu... vele jaren later... 2 verhuizingen verder... weer een gaskachel maar dan een hip model.
Ik krijg hem nog steeds nauwelijks aan...
meestal time ik het jaarlijks onderhoud zo dat ie meteen weer aan kan voor de komende winter :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 februari 2021 @ 21:53:54 #147
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198207194
Morgen ga ik ook weer eens naar een grote toko. In Haarlem zijn alleen maar kleine zaken, dus morgenochtend naar Hoofddorp richting de AmazingToko.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198207404
Van mijn eerste huis/kamer mis ik nog wel de gaskachel. Je werd er zo snel warm van.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198207611
Mijn toekomstige keuken....over 7 dagen :7 Heeeeeel open O+





Dit lijkt me zo tof koken en eten :D Ik vermoed dat het grootste deel van ons leven aan de keukentafel gaat gebeuren _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198207655
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn toekomstige keuken....over 7 dagen :7 Heeeeeel open O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit lijkt me zo tof koken en eten :D Ik vermoed dat het grootste deel van ons leven aan de keukentafel gaat gebeuren _O-
Heeel open ^O^
Laat je die vuilnisbak ook recht voor de achterdeur staan :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198207683
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 22:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heeel open ^O^
Laat je die vuilnisbak ook recht voor de achterdeur staan :+
Dat is geen achterdeur :P Dat was de oude voordeur :D De gang zit daar rechts. De hele keuken kijkt uit op de straat en de woonkamer op de tuin O+ Een van de dingen in dit huis wat ik echt heel erg kan waarderen O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198207811
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 22:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat is geen achterdeur :P Dat was de oude voordeur :D De gang zit daar rechts. De hele keuken kijkt uit op de straat en de woonkamer op de tuin O+ Een van de dingen in dit huis wat ik echt heel erg kan waarderen O+
:D

Groot raam dus! Woonkamer op tuin, zou ik ook fan van zijn :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 25 februari 2021 @ 22:21:06 #153
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198207884
Dichte keuken hier. Leek me op zich niks maar uiteindelijk heeft het ook voordelen. Maar ons huis is ook zo klein dat je met deur open alsnog ongeveer in de woonkamer staat.
Belangrijker is wat je in de keuken hebt, een vaatwasser bijvoorbeeld *O* en 3 ovens O+
pi_198207914
Mijn paaseibevindingen tot nu toe:

Jumbo pindakaas: niet lekker
Jumbo brownie: geweldig

AH cookie dough: ok
AH speculaas: voor herhaling vatbaar
AH mango passievrucht: zou nogmaals eten

Ook belangrijk: Jumbo heeft rotpapiertjes die in vele kleine stukjes vallen. AH rol je in een keer in zijn geheel van je ei.
Spoilers!
pi_198208406
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:53 schreef Jagärtrut het volgende:
ook met een gesloten keuken zou ik weten dat het een rommel is in de keuken, en nog steeds geen rust hebben, denk ik....
Ook met een open keuken interesseert het me geen hol dat het een rommel is in de keuken.

Tot ik er weer in moet koken. Ik hoop gewoonlijk dat er voor die tijd door iemand anders opgeruimd is.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198208634
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 22:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ook met een open keuken interesseert het me geen hol dat het een rommel is in de keuken.

Tot ik er weer in moet koken. Ik hoop gewoonlijk dat er voor die tijd door iemand anders opgeruimd is.
Dat laatste komt hier helaas nooit meer voor. In mijn vroegere vriendenkring zat een poetser, die verdween aan het eind van een etentje richting de keuken (3stappen) en die maakte ze zo enorm schoon (ze was echt niet tegen te houden)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198209163
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn paaseibevindingen tot nu toe:

Jumbo pindakaas: niet lekker
Jumbo brownie: geweldig

AH cookie dough: ok
AH speculaas: voor herhaling vatbaar
AH mango passievrucht: zou nogmaals eten

Ook belangrijk: Jumbo heeft rotpapiertjes die in vele kleine stukjes vallen. AH rol je in een keer in zijn geheel van je ei.
De smaken klinken geweldig.
Dat gepullek aan die alu papiertjes is waaraan ik een vreselijke hekel heb.
Doe dan maar een tablet Tony bijv. of la Place met smaakje.
pi_198209248
Mijn megalomane keuken is trouwens de mooiste van de héle wereld. Ook na 4 jaar ben ik er nog dolblij mee.
Tegen de muur een werkblad van 2.25*65 met kookplaat erin en een eiland van 2.25*1.10 met de gootsteen.
.97 hoog O+

Alleen al daarom weet ik niet of ik ooit nog wil verhuizen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198209595
quote:
17s.gif Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef Vanyel het volgende:
Mijn megalomane keuken is trouwens de mooiste van de héle wereld. Ook na 4 jaar ben ik er nog dolblij mee.
Tegen de muur een werkblad van 2.25*65 met kookplaat erin en een eiland van 2.25*1.10 met de gootsteen.
.97 hoog O+

Alleen al daarom weet ik niet of ik ooit nog wil verhuizen.
Dit is de waarheid.
Spoilers!
pi_198209692
quote:
17s.gif Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef Vanyel het volgende:
Mijn megalomane keuken is trouwens de mooiste van de héle wereld. Ook na 4 jaar ben ik er nog dolblij mee.
Tegen de muur een werkblad van 2.25*65 met kookplaat erin en een eiland van 2.25*1.10 met de gootsteen.
.97 hoog O+

Alleen al daarom weet ik niet of ik ooit nog wil verhuizen.
Ohoh. Ik klaag niet, maar je omschrijft de keuken hemel
Ben ook zo benieuwd hoe de keuken van lucky gaat worden tzt
We have far more in common than that which devides us..
pi_198211745
Mogguh :O

Keuken van 97 hoog is trouwens wel fijn O+ Ben bang dat G dat minder fijn vind _O- Ik zie net op de tekeningen van de verkoper dat die van ons 93 hoog is. Wat is de standaardhoogte eigenlijk?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198211769
Dat is geloof ik ongeveer standaard P :)
pi_198211824
Onze huidige keuken is ook hoog, er zit nog een illegale lade boven de vaatwasser. Ik vind dat zo fijn O+ De nieuwe keuken is denk ik lager, helaas.

@Candaasje, we verhuizen hemelsbreed maar een paar honderd meter ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198211827
Ah paasei rolt inderdaad lekker af :D

Ik heb daar een espresso eitje oid van geprobeerd en die was prima.

Van de Jamin heb ik nu geprobeerd:

- Puur kers
- Puur brownie
- Melk crispy praline
- Latte macchiato
- Espresso caramel
- Wit pistache

Ik zou ze allemaal nog een keer kopen, brownie is m'n favoriet samen met espresso. Kers is lekker voor daar tussendoor. Ik had sowieso meer puur variaties willen zien.
pi_198211905
Mogge!
Mooie maan hadden we vanochtend :)


Het aanrechtblad is links 1.04m en rechts 1m hoog. Heerlijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198212003
Goedemorgen:)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198212020
Joe joe
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198212023
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 07:17 schreef Aure het volgende:
Dat is geloof ik ongeveer standaard P :)
Das dan wel weer teleurstellend :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198212047
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 07:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Das dan wel weer teleurstellend :P
Google zegt 90cm zie ik nu dus je zit er iets boven :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 februari 2021 @ 08:08:54 #170
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198212098
Mogge :W

twitter

Heerlijk filmpje over de nieuwe Australische mediawet. Conclusie de wet is goed voor de techboys en Rupert Murdoch.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198212125
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 07:11 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O

Keuken van 97 hoog is trouwens wel fijn O+ Ben bang dat G dat minder fijn vind _O- Ik zie net op de tekeningen van de verkoper dat die van ons 93 hoog is. Wat is de standaardhoogte eigenlijk?
Oh de mijne vindt het ook helemaal niks, maar die had niets te vertellen in dit geval. Ik kook minimaal 5 dagen per week, ik was keukenbaas.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198212128
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 08:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Oh de mijne vindt het ook helemaal niks, maar die had niets te vertellen in dit geval. Ik kook minimaal 5 dagen per week, ik was keukenbaas.
:D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198212133
Mini-G is hier aan het stuiteren want hij gaat spelen bij een vriendje en wordt zo opgehaald. Blijft daar ook lekker logeren dus vanavond hebben we een rustige avond O+ (of zoals hij zegt: een romantische avond O+ _O- ). De Switch moest ook mee dus dat is vanavond geen Tetris spelen voor ons -O- Nou ja, dan maar Cities Skylines :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198212217
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 08:13 schreef PdeHoog het volgende:
Mini-G is hier aan het stuiteren want hij gaat spelen bij een vriendje en wordt zo opgehaald. Blijft daar ook lekker logeren dus vanavond hebben we een rustige avond O+ (of zoals hij zegt: een romantische avond O+ _O- ). De Switch moest ook mee dus dat is vanavond geen Tetris spelen voor ons -O- Nou ja, dan maar Cities Skylines :+
Gezellig cities skylines spelen...

dat moet hier in de werkkamer want zonder groot scherm is dat niet fijn spelen.
en ik speel civ op de switch... dat kan gewoon in chillmodus op de bank :)
pi_198212512
Goedemorgen :W

9 uur geslapen O+ O+
pi_198212551
Wat fijn Tele, goed geslapen ook dus? O+
pi_198212582
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 08:51 schreef Aure het volgende:
Wat fijn Tele, goed geslapen ook dus? O+
Ik heb uitstekend geslapen. Raar gedroomd, maar ik kan me een halfuur later al niet meer herinneren waar het over ging dus ^O^

Heb jij lekker geslapen?
pi_198212818
Ik wil ook 9 uur slapen. Voor meer dan 3 uur aan een stuk zou ik al best wat overhebben.
Spoilers!
pi_198212833
Mogge!

Raar is dat, zo'n droom waarvan je denkt dat je die nooit zult vergeten, maar je kunt 'm niet navertellen.

Hier ook de WOZ binnengekregen...Ook flink omhoog gegaan maar wel in lijn met de prijzen hier in de buurt voor deze appartementen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198212972
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 08:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb uitstekend geslapen. Raar gedroomd, maar ik kan me een halfuur later al niet meer herinneren waar het over ging dus ^O^

Heb jij lekker geslapen?
Wat fijn, zeker na zo'n dag als gister :*

Ik heb mwaaaaah geslapen, zo'n trappelende baby in de buik is niet altijd ideaal voor je nachtrust :P maar ik hoef gelukkig niet zoveel vandaag O+
pi_198213003
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 09:28 schreef Aure het volgende:

[..]

Wat fijn, zeker na zo'n dag als gister :*

Ik heb mwaaaaah geslapen, zo'n trappelende baby in de buik is niet altijd ideaal voor je nachtrust :P maar ik hoef gelukkig niet zoveel vandaag O+
Vergeet het steeds te vragen, hoe lang nog ongeveer?
We have far more in common than that which devides us..
pi_198213061
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vergeet het steeds te vragen, hoe lang nog ongeveer?
15mrt uitgerekend, maar kan in principe vanaf nu elk moment komen :)
pi_198213080
Volgens mij kwam er zojuist een klimaatprotestding door m'n straat heen :P maar ik moet zeggen, super netjes op afstand en met mondkapjes op ^O^
pi_198213315
Ik ga dit weekend even een zeikmail sturen naar de gemeente. Gaat nergens over (1.60) maar als ze dat bij iedereen doen cashen ze lekker. Wij betalen voor iedere storting van restafval. 2x gehad dat het ding klem zat en dus ergens anders moest storten. Daar ook een klacht over ingediend, zou in mindering gebracht worden, maar die "niet gelukte storting" staat nu wel op het lijstje te betalen. En daarnaast staat op het aanslagbiljet dat ik 32 stortingen heb gedaan en volgens de website 30 (incl die 2 niet gelukte)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198214100
Mogguh. Heel fijne avond gehad, maar wel enorm slecht geslapen. Naar een onrustig gedroomd. Te warm en daardoor wakker worden....
Vandaag gaat het dubbele dekbed eruit. Mijn thermostaat kan er niks mee.

@Aure : ER is dat, Extinction Rebellion. Zelfde groep als vorig jaar met de protesten in London en ook in NL (kleiner weliswaar).

14 maart komt er een groter Klimaatalarm aan geloof ik, in elk geval in Amsterdam. Maar dan georganiseerd door meerdere groepen (o.a. Greenpeace)
pi_198214417
Goedemorgen! Ik heb al een uurtje gewandeld, verse broodjes gehaald, en een was gedraaid. Zo maar eens mijn rozenbogen in elkaar zetten (@Lonaa bij mij waren ze er dus wel) en in de tuin rommelen. Wat houd ik van mijn af-en-toe-vrije vrijdag O+.
pi_198214438
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 10:40 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh. Heel fijne avond gehad, maar wel enorm slecht geslapen. Naar een onrustig gedroomd. Te warm en daardoor wakker worden....
Vandaag gaat het dubbele dekbed eruit. Mijn thermostaat kan er niks mee.

@:Aure : ER is dat, Extinction Rebellion. Zelfde groep als vorig jaar met de protesten in London en ook in NL (kleiner weliswaar).

14 maart komt er een groter Klimaatalarm aan geloof ik, in elk geval in Amsterdam. Maar dan georganiseerd door meerdere groepen (o.a. Greenpeace)
Ik had al zo'n vermoeden ^O^ zag er allemaal heel gemoedelijk en kleurrijk uit O+
  vrijdag 26 februari 2021 @ 11:20:39 #188
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198214777
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 10:57 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Ik heb al een uurtje gewandeld, verse broodjes gehaald, en een was gedraaid. Zo maar eens mijn rozenbogen in elkaar zetten (@:Lonaa bij mij waren ze er dus wel) en in de tuin rommelen. Wat houd ik van mijn af-en-toe-vrije vrijdag O+.
Het is gewoon nog steeds super lekker weer he?

Ik had net hoepel zoomles en die lekker in de tuin gedaan. Heerlijk O+
pi_198215113
Ik moest net een pakketje wegbrengen, had er wel een fietstochtje aan vast willen plakken. Maar ja, er ligt wat te veel werk om te spijbelen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198215352
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 10:58 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik had al zo'n vermoeden ^O^ zag er allemaal heel gemoedelijk en kleurrijk uit O+
Ja, het zijn ook weliswaar soms 'hinderlijke', maar verder vreedzame acties. ER gebruikt nooit geweld.
In Utrecht zijn er al tientallen gearresteerd, omdat ze niet enkel op het Jaarbeursplein bleven.

Dat klinkt erg, maar tegelijkertijd is er weer een doel bereikt, want zo krijg je natuurlijk veel meer media-aandacht dan aan een demonstratie waarbij er niks gebeurt. (De keren dat wij media-aandacht krijgen is echt op 1 hand te tellen. Weinig sensatie namelijk. ) En het zijn ook geen echte geweldsdelicten natuurlijk, dus het blijft dan bij boetes.

Maar het is natuurlijk wel bijzonder dat 12 demonstranten in het park - op 1,5m van elkaar - die een beetje liedjes zingen en met een spandoek lopen wel gelijk afgevoerd worden terwijl als je met meer geweld komt, dit vaker niet dan wel het geval is.

Maar goed, tijd om mijn humeur niet te laten vergallen, ik ga skeeleren 8-)
  vrijdag 26 februari 2021 @ 11:54:19 #191
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198215390
Omg ik had net de vrolijkste pakketman ooit O+
Helemaal vrolijk en blij over het weer haha. Nu wil ik vaker iets via DPD
pi_198215441
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:54 schreef gcjoel het volgende:
Omg ik had net de vrolijkste pakketman ooit O+
Helemaal vrolijk en blij over het weer haha. Nu wil ik vaker iets via DPD
Leuk :D

Als postbode waren dit soort dagen ook wel écht heerlijk hoor. Niet te warm, niet te koud, geen regen, wind, ijzel... gewoon lekker wandelen in de zon O+
pi_198215491
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:56 schreef Candaasje het volgende:

Leuk :D

Als postbode waren dit soort dagen ook wel écht heerlijk hoor. Niet te warm, niet te koud, geen regen, wind, ijzel... gewoon lekker wandelen in de zon O+
Ik vind dit ook fantastisch weer _O_ Zo ook even stukje wandelen.

Ik ben nog maar een week 'vrij' :o En dan zijn de afgelopen 6 weken omgevlogen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:00:20 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198215514
Mijn benedenverdieping is nog nooit zo schoon geweest

Jezus man, goeie aankoop die stofzuigerrobot _O_

Paar dingen anders ingedeeld en nog wat shit naar de stort gebracht, en bammmmmm, shiny floor _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198215880
Geluncht met de IKEA balletjes. Het leven is mooi. :9
pi_198215995
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:00 schreef Molo het volgende:
Mijn benedenverdieping is nog nooit zo schoon geweest

Jezus man, goeie aankoop die stofzuigerrobot _O_

Paar dingen anders ingedeeld en nog wat shit naar de stort gebracht, en bammmmmm, shiny floor _O_
Oh, ik ga zo even met de hand stofzuigen, en dan ernaast DancingPhoebeën: lees: de muis af en toe een tik geven zodat ik online aan het werk lijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:38:25 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198216010
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:27 schreef Myraela het volgende:
Geluncht met de IKEA balletjes. Het leven is mooi. :9
Lekkah!

Ik had de Lidl dumplings, die met drie verschillende soorten.
Niet te eten en flikkerden ook uit elkaar bij het bereiden.

Gelukkig had ik ook nog piadine en peer in huis. Lang leve de voorraadkast ^O^

Dit weekend voor de tweede keer in mijn leven eckte dumplings maken, zin in :9~
Jij weleens gedaan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:42:58 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198216075
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, ik ga zo even met de hand stofzuigen, en dan ernaast DancingPhoebeën: lees: de muis af en toe een tik geven zodat ik online aan het werk lijk.
Maar, waarom moet dat laatste? 😅
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198216097
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Lekkah!

Ik had de Lidl dumplings, die met drie verschillende soorten.
Niet te eten en flikkerden ook uit elkaar bij het bereiden.

Gelukkig had ik ook nog piadine en peer in huis. Lang leve de voorraadkast ^O^

Dit weekend voor de tweede keer in mijn leven eckte dumplings maken, zin in :9~
Jij weleens gedaan?
Ik vind het zo kut dat de Lidl de geweldige gyoza's uit de vriezer heeft vervangen door de verse variant. Echt balen.

Ik heb het wel eens gemaakt, ja, maar dat was nog met vlees. Moet eigenlijk eens een vega variant proberen. Heb volgens de deegvelletjes al bijna een jaar in de vriezer liggen. :')

Ik ga binnenkort een kookworkshop lemper doen. Zij doet 8 april ook een workshop dumplings, lijkt me ook heel tof. Maar dan is m'n vriend jarig, dus beetje een onhandige datum. ;(
pi_198216120
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, ik ga zo even met de hand stofzuigen, en dan ernaast DancingPhoebeën: lees: de muis af en toe een tik geven zodat ik online aan het werk lijk.
Sigme, jij hebt vast verstand van kapucijners. Ik heb ze vorig jaar ingevroren. Ik proefde er laatst een van voor ze de pan in gingen. Ze waren extreem bitter, niet te doen. Heb jij enig idee hoe dat komt? Toen ik ze zo van de plant at, leken ze prima.
Spoilers!
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:49:07 #201
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198216146
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het zo kut dat de Lidl de geweldige gyoza's uit de vriezer heeft vervangen door de verse variant. Echt balen.

Ik heb het wel eens gemaakt, ja, maar dat was nog met vlees. Moet eigenlijk eens een vega variant proberen. Heb volgens de deegvelletjes al bijna een jaar in de vriezer liggen. :')

Ik ga binnenkort een kookworkshop lemper doen. Zij doet 8 april ook een workshop dumplings, lijkt me ook heel tof. Maar dan is m'n vriend jarig, dus beetje een onhandige datum. ;(
Lekker samen dumplings wrappen voor zijn verjaardag joh!

Heb je een linkje voor 8-4?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198216159
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:49 schreef Molo het volgende:
Lekker samen dumplings wrappen voor zijn verjaardag joh!

Heb je een linkje voor 8-4?
https://www.biancashomeco(...)orkshops/streetfood/
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:56:02 #203
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198216249
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198216265
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:00 schreef Molo het volgende:
Mijn benedenverdieping is nog nooit zo schoon geweest

Jezus man, goeie aankoop die stofzuigerrobot _O_

Paar dingen anders ingedeeld en nog wat shit naar de stort gebracht, en bammmmmm, shiny floor _O_
Heerlijk he O+ ik ben ook zo blij met dat ding.
pi_198217138
Ik heb het nog even uitgesteld, een robotzuiger. Kwam ook tot de ontdekking dat ik nog een draadloze steelstofzuiger had staan. Die opgeladen en dat werkt ook prima. Moet 'm natuurlijk wel zelf rondslingeren (en kan ook niet onder het bed).
We have far more in common than that which devides us..
pi_198218466
Zomer'schaatsen' O+



Over schaatsen gesproken, ik zie echt veel mensen met rolschaatsen. Dat is kennelijk ook weer helemaal hip. Lijkt me ook wel leuk :)
pi_198218480
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:06 schreef Candaasje het volgende:
Zomer'schaatsen' O+

[ link | afbeelding ]

Over schaatsen gesproken, ik zie echt veel mensen met rolschaatsen. Dat is kennelijk ook weer helemaal hip. Lijkt me ook wel leuk :)
Dat lijkt me ook veel veiliger aanvoelen, rolschaatsen. Ik heb wel skeelers, maar heel veilig voelt het niet. Ik was ook van de 'uitrollen of lantaarnpaal is stop' methode. Fijne foto trouwens O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198218503
Ik vind rolschaatsen lastiger dan skaten, eigenlijk. Al vind ik het allebei erg lastig, en zijn palen sowieso onmisbaar.
pi_198218773
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:06 schreef Candaasje het volgende:
Zomer'schaatsen' O+

[ link | afbeelding ]

Over schaatsen gesproken, ik zie echt veel mensen met rolschaatsen. Dat is kennelijk ook weer helemaal hip. Lijkt me ook wel leuk :)
Hmm ik ben na denk ik 20 jaar skeeleren weer eens op rolschaatsen gaan staan
de enige overeenkomst bleek dat je wieltjes onder je voeten hebt :)

inmiddels kan ik skateboarden...
en ook daarna weer een keer inline skates dragen.. bleek behoorlijk lastig.
ineens moeten je voeten recht vooruit op de wieltjes ipv overdwars :)

wel vermakelijk hoe je iets eigenlijk ontwend... verleert is het niet
maar in het begin is het wel echt heel raar.
pi_198218834
In het park hier lijkt het heel populair te zijn om op al die obstakels bedoeld voor skateboards met een soort steps te gaan. Het ziet er wel maf uit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198218845
Oh, ik zie dat het een Ding is. Stuntsteps:

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198218965
Het is een klusje en eigenlijk zo gepiept. De ramen gezeemd binnen en buiten van de achtergevel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De step minder, de skaters en rolschaatsen zou ik graag weer eens willen doen.
Alleen de straat is hárd! Dus niet.
Skiën zou ik wel weer aandurven, al is het jaren geleden.
pi_198218989
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:40 schreef AnneX het volgende:
Het is een klusje en eigenlijk zo gepiept. De ramen gezeemd binnen en buiten van de achtergevel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De step minder, de skaters en rolschaatsen zou ik graag weer eens willen doen.
Alleen de straat is hárd! Dus niet.
Skiën zou ik wel weer aandurven, al is het jaren geleden.
Kan je mooi van genieten met de zon op de ramen O+ Hier is erg goed te zien dat het al even geleden is.

En skiën is het beste van allemaal, want dan val je relatief zacht 8-) (als je niet super hard gaat tenminste).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198218994
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:32 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik zie dat het een Ding is. Stuntsteps:

[ afbeelding ]
Oja die dingen vielen me ook al op. Ziet er heel bijzonder uit.
pi_198219033
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:42 schreef Sarabi het volgende:

Oja die dingen vielen me ook al op. Ziet er heel bijzonder uit.
Wel geinig om te zien hoe er elke paar jaar bij jongeren weer een nieuwe rage is op het gebied van buiten bewegen :+

Alleen de hooverboards vond ik stom. Dat was stilstaan en bewogen worden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198219056
O God schoonfamilie stemt Baudet :X moeilijk om dan niets te zeggen.
Gewoon omdat ze geen zin meer hebben in de beperkingen.
Alsof iemand daar zin in heeft.
pi_198219068
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:46 schreef Sarabi het volgende:
O God schoonfamilie stemt Baudet :X moeilijk om dan niets te zeggen.
Gewoon omdat ze geen zin meer hebben in de beperkingen.
Alsof iemand daar zin in heeft.
En ze denken dat m dat gaat lukken met max 4 zetels _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198219095
Voor de randstadmensen onder ons:
https://honderdduizendballen.nl/

Gratis (tegen bezorgkosten wel) risottini bitterballen, ze zijn wel bijna uitverkocht en hebben alleen nog de tomaat mozzarella versie :P
pi_198219097
Zag net een filmpje van een van de wijkagenten in het park, daar hebben ze speeltoestellen waar volwassenen ook wat mee kunnen. Was een klein meisje die niet van de glijbaan durfde. Maar wel met de wijkagent (hij ook blij :D )
We have far more in common than that which devides us..
pi_198219221
Gut, en ik riep altijd 'maakt niet uit welke roomboter je koopt, boter is boter'. Ik zat dus compleet verkeerd met die mening :X

https://imgur.com/gallery/05KPCwW

Buttergate in Canda _O-

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198219242
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:46 schreef Sarabi het volgende:
O God schoonfamilie stemt Baudet :X moeilijk om dan niets te zeggen.
Gewoon omdat ze geen zin meer hebben in de beperkingen.
Alsof iemand daar zin in heeft.
Daar heeft idd niemand zin in :') Ik heb ook geen zin in overvolle ziekenhuizen of code zwart, maar als je dat prefereert boven alle beperkingen, dan moet je maar tegen stemmen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198219255
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Zag net een filmpje van een van de wijkagenten in het park, daar hebben ze speeltoestellen waar volwassenen ook wat mee kunnen. Was een klein meisje die niet van de glijbaan durfde. Maar wel met de wijkagent (hij ook blij :D )
Oh, ik moet met jou naar hat park *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198219295
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, ik moet met jou naar hat park *O*
Denk haast dat je het wel kent, tegenover winkelcentrum presikhaaf, vlakbij velp.

park presikhaaf
We have far more in common than that which devides us..
pi_198219313
Nu wel gelezen over Buttergate. Eerder langsgescrol’d op twitter.
Klinkt niet helemaal fris. Nee.

Zeg Isa, ga je na 6 weken dan weer reizen en werken? I.o.m. bedrijfsarts en werkgever cq teamleider? Hoe vind je dat zelf? Beetje vertrouwen erin?
pi_198219345
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:

Denk haast dat je het wel kent, tegenover winkelcentrum presikhaaf, vlakbij velp.

park presikhaaf
Daar kwam ik vroeger vaak met oma O+ Daar is ook de kinderboerderij, toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198219349
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:49 schreef Aure het volgende:
Voor de randstadmensen onder ons:
https://honderdduizendballen.nl/

Gratis (tegen bezorgkosten wel) risottini bitterballen, ze zijn wel bijna uitverkocht en hebben alleen nog de tomaat mozzarella versie :P
Oei lekker! Geen randstand hier.
Sympathieke actie.
pi_198219410
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En ze denken dat m dat gaat lukken met max 4 zetels _O-
Ik begin nu wel een beetje bang te worden eigenlijk
pi_198219411
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:04 schreef AnneX het volgende:
Nu wel gelezen over Buttergate. Eerder langsgescrol’d op twitter.
Klinkt niet helemaal fris. Nee.

Zeg Isa, ga je na 6 weken dan weer reizen en werken? I.o.m. bedrijfsarts en werkgever cq teamleider? Hoe vind je dat zelf? Beetje vertrouwen erin?
Ik ga woensdag koffie drinken op het werk en samen met mijn leidinggevende kijken naar het rooster. Eerst ga ik samen met een collega werken en gedeeltelijk. Dus niet direct 3 nachten op rij of zo :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198219415
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook veel veiliger aanvoelen, rolschaatsen. Ik heb wel skeelers, maar heel veilig voelt het niet. Ik was ook van de 'uitrollen of lantaarnpaal is stop' methode. Fijne foto trouwens O+
Ik ben ook team 'vouw om de paal heen'- methode 8-) . Of als een debiel een soort wijde stapjes nemen (beetje de pizzapunt van het skiën). Verder voelt het inmiddels wel weer vertrouwd. Maar daarom is dit park zo ideaal; 9km 6 meter breed asfalt door heel het Maximapark waar enkel fietsers, wandelaars, skaters, steppers... mogen komen en waar je dus voorrang hebt op de paar punten dat je een weg over moet steken.

Eigenlijk zijn fietsers in het park en mensen met wandelwagens nog de grootste uitdaging, die snappen nooit dat je ook even een beetje aan de kant kunt op drukke stukken, of dan niet per se met z'n 2 naast elkaar moet blijven rijden. Ook al is het zelfs over jouw helft van de weg heen. }:|

Oh en vandaag had ik wel ruzie met een stukje boomschors dat op de weg lag :') Ik was even afgeslagen en had net een idioot bruggetje overleefd, ging ik bijna op m'n plaat door zo'n stukje dooie boom.
(maar reflexen jonguh!)
pi_198219439
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:12 schreef Candaasje het volgende:

Ik ben ook team 'vouw om de paal heen'- methode 8-) . Of als een debiel een soort wijde stapjes nemen (beetje de pizzapunt van het skiën). Verder voelt het inmiddels wel weer vertrouwd. Maar daarom is dit park zo ideaal; 9km 6 meter breed asfalt door heel het Maximapark waar enkel fietsers, wandelaars, skaters, steppers... mogen komen en waar je dus voorrang hebt op de paar punten dat je een weg over moet steken.

Eigenlijk zijn fietsers in het park en mensen met wandelwagens nog de grootste uitdaging, die snappen nooit dat je ook even een beetje aan de kant kunt op drukke stukken, of dan niet per se met z'n 2 naast elkaar moet blijven rijden. Ook al is het zelfs over jouw helft van de weg heen. }:|

Oh en vandaag had ik wel ruzie met een stukje boomschors dat op de weg lag :') Ik was even afgeslagen en had net een idioot bruggetje overleefd, ging ik bijna op m'n plaat door zo'n stukje dooie boom.
(maar reflexen jonguh!)
Ik snap je helemaal met het stukje boomschors :D Maar dat park klinkt idd ideaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198219492
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar kwam ik vroeger vaak met oma O+ Daar is ook de kinderboerderij, toch?
Ja, kinderboerderij, maar ook de heemtuin. Beiden helaas momenteel gesloten -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198219509
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik snap je helemaal met het stukje boomschors :D Maar dat park klinkt idd ideaal.
Ja, is wel een fijn park voor sportactiviteiten. Best veel afwisseling qua 'landschap' ook :Y

Stepjes ook wel veel gezien trouwens!

En skiën vind ik eigenlijk enger dan skaten. Althans, het asfalt is wel hard en je haalt jezelf wel open als je valt, maar bij skiën raak ik altijd in de knoop met mijn ski's en ben ik bang dat ik mijn benen breek of kruisbanden scheur doordat zo'n ski dan in de sneeuw blijft staan :P
pi_198219528
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:46 schreef Sarabi het volgende:
O God schoonfamilie stemt Baudet :X moeilijk om dan niets te zeggen.
Gewoon omdat ze geen zin meer hebben in de beperkingen.
Alsof iemand daar zin in heeft.
Ik vrees dat in mijn schoonfamilie er ook genoeg PVV/FvD stemmen. Het zou me echt niks verbazen. :X
pi_198219534
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik begin nu wel een beetje bang te worden eigenlijk
Geen van de grote, middelgrote en nauwelijks ook kleine partijen willen met hem werken. Misschien alleen wilders en krol
We have far more in common than that which devides us..
pi_198219566
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vrees dat in mijn schoonfamilie er ook genoeg PVV/FvD stemmen. Het zou me echt niks verbazen. :X
PVV wist ik al van mijn familie :')
  vrijdag 26 februari 2021 @ 16:26:46 #236
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198219597
Ik had een ijsje O+
Zo'n hoorntje met chocolade en spikkels en daarin een bolletje yoghurt amarene O+
En net toen ik betaalde zag ik dat ze myreala ijs hadden :D
Van de zomer maar eens proeven

En voor vanavond een monchou tompouce, want daarvoor was ik eigenlijk bij de bakker. Ik kwam er veel te laat achter dat ze tompouce festival hadden afgelopen weken dus kan nu alleen deze laatste proeven ;(

Alles lopend dus inmiddels de 10.000 stappen weer eens gehaald *O*
pi_198219601
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:24 schreef Sarabi het volgende:

PVV wist ik al van mijn familie :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198219619
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga woensdag koffie drinken op het werk en samen met mijn leidinggevende kijken naar het rooster. Eerst ga ik samen met een collega werken en gedeeltelijk. Dus niet direct 3 nachten op rij of zo :+
Goed plan!

En als ik Thierry-van-god-los-Baudet hoor, dan vraag ik mij af: hķe dan?
Wat is je plan.? Heb je een plan?
pi_198219645
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga woensdag koffie drinken op het werk en samen met mijn leidinggevende kijken naar het rooster. Eerst ga ik samen met een collega werken en gedeeltelijk. Dus niet direct 3 nachten op rij of zo :+
Klinkt goed :*
pi_198219663
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef Candaasje het volgende:

Klinkt goed :*
uwv belde deze week ook en die waren ook heel erg van het 'doe vooral rustig aan' 8)7
Ik ken die instanties vooral als organisaties die je zsm weer op het werk willen hebben, helemaal beter of niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 februari 2021 @ 16:32:54 #241
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198219664
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:29 schreef AnneX het volgende:

[..]

Goed plan!

En als ik Thierry-van-god-los-Baudet hoor, dan vraag ik mij af: hķe dan?
Wat is je plan.? Heb je een plan?
Gewoon overal tegen zijn is toch genoeg?
Dat valt me op bij veel van dat soort partijen, alleen maar tegen zijn en geen oplossing bieden.
Maar helaas vallen er genoeg mensen voor.
pi_198219681
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:32 schreef gcjoel het volgende:

Gewoon overal tegen zijn is toch genoeg?
Dat valt me op bij veel van dat soort partijen, alleen maar tegen zijn en geen oplossing bieden.
Maar helaas vallen er genoeg mensen voor.
Ik leerde ooit op school dat dat ook een kenmerk is van fascisme. Overal tegen zijn en nergens echt voor of oplossingen voor hebben. Mensen trappen daar nog steeds in, want zijn ook 'tegen een boel dingen'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198219685
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

uwv belde deze week ook en die waren ook heel erg van het 'doe vooral rustig aan' 8)7
Ik ken die instanties vooral als organisaties die je zsm weer op het werk willen hebben, helemaal beter of niet.
Oh nee ik ken het UWV gelukkig anders, maar ik ken het via mijn vader die daar werkt :D (Dus ik hoor ook de goede verhalen ;) )
pi_198219689
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik.....
pi_198219813
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:26 schreef gcjoel het volgende:
Ik had een ijsje O+
Zo'n hoorntje met chocolade en spikkels en daarin een bolletje yoghurt amarene O+
En net toen ik betaalde zag ik dat ze myreala ijs hadden :D
Van de zomer maar eens proeven

En voor vanavond een monchou tompouce, want daarvoor was ik eigenlijk bij de bakker. Ik kwam er veel te laat achter dat ze tompouce festival hadden afgelopen weken dus kan nu alleen deze laatste proeven ;(

Alles lopend dus inmiddels de 10.000 stappen weer eens gehaald *O*
Pure chocolade sorbet? Waar?
pi_198219830
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

uwv belde deze week ook en die waren ook heel erg van het 'doe vooral rustig aan' 8)7
Ik ken die instanties vooral als organisaties die je zsm weer op het werk willen hebben, helemaal beter of niet.
Karmapunten :Y
Ik vond ze ook erg begripvol. Wilde net wat te snel weer starten en toen ik merkte dat hem dat niet ging worden was het prima om nog wat tijd te nemen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198219970
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
We have far more in common than that which devides us..
pi_198220092
Lasagne voor in de vriezer gemaakt. :9 En daarna nog een restje van de saus met een beetje bechamel erbij los gegeten. Nu weet ik waarom ik zo van kant en klare cheap-ass lasagne hou. Dat ik ook zo'n zachte soep met veel te veel saus. :9~
  vrijdag 26 februari 2021 @ 17:13:08 #249
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198220134
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Pure chocolade sorbet? Waar?
Ja! Nijmegen, beetje ver dus :D
pi_198220436
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja! Nijmegen, beetje ver dus :D
Welke? Strik? Vincenzo?
pi_198220482
@Candaasje Rollerskate je dan vanaf jouw stadje naar Máximāpark? _O_ en terug?
  vrijdag 26 februari 2021 @ 17:39:40 #252
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198220499
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Welke? Strik? Vincenzo?
Strik ja O+
pi_198220504
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Strik ja O+
Die zijn goed O+
pi_198220525
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:20 schreef Candaasje het volgende:

En skiën vind ik eigenlijk enger dan skaten. Althans, het asfalt is wel hard en je haalt jezelf wel open als je valt, maar bij skiën raak ik altijd in de knoop met mijn ski's en ben ik bang dat ik mijn benen breek of kruisbanden scheur doordat zo'n ski dan in de sneeuw blijft staan :P
Snowboard :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198220685
Even geheel wat anders, over eten.
Ben ik nou gek of zijn zij het?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198220693
Ik vind snowboarden enger dan skiën :Y Ik kan lezen en schrijven met ski’s.

Mijn bedrijfsarts was enorm plezierig toen ik herstelde van een hernia. En ik heb 2 keer een maand WW gehad en toen vond ik het UWV prima te pruimen.

Oh jongens, we kwamen vanmiddag op Ameland aan en het is zo fijn O+ stralend blauwe lucht, lekker langs het strand gelopen, fijn huisje en net vis gehaald. Het is wel gierend koud, gelukkig heb ik onlangs het weer afgelopen week wel mutsen, handschoenen en winterjassen ingepakt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198220701
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:55 schreef sigme het volgende:
Even geheel wat anders, over eten.
Ben ik nou gek of zijn zij het?
[ afbeelding ]
Zij :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 18:09:50 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198220850
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:55 schreef sigme het volgende:
Even geheel wat anders, over eten.
Ben ik nou gek of zijn zij het?
[ afbeelding ]
_O-

Oh heerlijk dit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 26 februari 2021 @ 18:18:06 #259
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198220982
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:55 schreef sigme het volgende:
Even geheel wat anders, over eten.
Ben ik nou gek of zijn zij het?
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat deze schaal gebaseerd is op getallen van het voedingscentrum?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198221013
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 18:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat deze schaal gebaseerd is op getallen van het voedingscentrum?
Dat was denk ik niet het punt :)
pi_198221026
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:38 schreef AnneX het volgende:
@:Candaasje Rollerskate je dan vanaf jouw stadje naar Máximāpark? _O_ en terug?
Nu niet, want er stond flink wat wind en dan is het echt een rotend langs de provinciale weg. (En het is wel een uur skaten, zelfs iets langer denk ik). Maar heb wel een aantal keer gedaan, ook naar mijn werk toentertijd daar vlakbij. (Was niet echt een succes, want ik moest door woonwijken....klinkerstraatjes enzo...ugh!)

Dus nu enkel in het park. Wel 2 rondes, dus toch 18km. Dan vond ik de rit ernaartoe met de auto nog enigszins de moeite waard. :)
pi_198221038
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:55 schreef sigme het volgende:
Even geheel wat anders, over eten.
Ben ik nou gek of zijn zij het?
[ afbeelding ]
:D
pi_198221332
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 18:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat deze schaal gebaseerd is op getallen van het voedingscentrum?
~60 gram droge pasta per persoon? Ik ken anorexiapatienten die dat nog geen maaltijd zouden noemen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198221358
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 18:40 schreef sigme het volgende:

[..]

~60 gram droge pasta per persoon? Ik ken anorexiapatienten die dat nog geen maaltijd zouden noemen.
:W
We have far more in common than that which devides us..
pi_198221384
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:W
Jij bent geen anorexiapatient dus jij telt niet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198221427
Lief was vandaag uit werken, dus ik heb de plee geschrobt. En gestofzuigd, gedweild, kachel schoongemaakt.
En een gat voor een nieuwe appelboom gegraven en twee meter geul voor een haagje.

Hij is nu thuis en zometeen nemen we nog linzensoep met bitterbal van de krokettenkunstenaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198221507
Omg omg omg
Portobello-olie gemixt met mayo in je burger :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198221514
500 gedeeld door 6 is iets meer dan 80. Dat is wel ongeveer wat ik meestal maak. Maar ik ben zo'n rare Hollander die heel veel groenten en dingen door de saus gooit, waardoor ik ongeveer meer saus dan pasta eet. :s)
pi_198221522
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 18:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij bent geen anorexiapatient dus jij telt niet.
Het tegenovergestelde. Maar dit is wel (ook wel minder) wat ik eet (al gaat er nog wel saus/groenten/vlees etc bij
We have far more in common than that which devides us..
pi_198221530
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 18:51 schreef Tele6 het volgende:
500 gedeeld door 6 is iets meer dan 80. Dat is wel ongeveer wat ik meestal maak. Maar ik ben zo'n rare Hollander die heel veel groenten en dingen door de saus gooit, waardoor ik ongeveer meer saus dan pasta eet. :s)
Dat dus
We have far more in common than that which devides us..
pi_198221591
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 18:51 schreef Tele6 het volgende:
500 gedeeld door 6 is iets meer dan 80. Dat is wel ongeveer wat ik meestal maak. Maar ik ben zo'n rare Hollander die heel veel groenten en dingen door de saus gooit, waardoor ik ongeveer meer saus dan pasta eet. :s)
Bij 6 is er al wat uit hč? Ze lijken de zak groot genoeg te vinden voor iets standaard-achtigs voor een persoon of 8.
Of voor 8 keer voor 1 persoon.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198221597
Ik vind 500 gram pasta voor 6 porties ook wel normaal, eigenlijk. Ik heb net van 500 gram bladen in ieder geval 8 porties lasagne gemaakt en die zijn hartstikke machtig.

Ik dacht dat de opmerking ging over de streepjes. Ik begrijp namelijk niet waarom de streepjes niet tot bovenaan de verpakking lopen. Zit daar dan nog een portie in? Verwarrend.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 18:57:27 #273
63722 z80
I fink you freaky
pi_198221602
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik leerde ooit op school dat dat ook een kenmerk is van fascisme. Overal tegen zijn en nergens echt voor of oplossingen voor hebben. Mensen trappen daar nog steeds in, want zijn ook 'tegen een boel dingen'.
Stem tegen. Stem (vul rode tomaat in).
Jaren hun strijdkreet geweest.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 19:02:23 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198221670
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 18:57 schreef Myraela het volgende:
Ik vind 500 gram pasta voor 6 porties ook wel normaal, eigenlijk. Ik heb net van 500 gram bladen in ieder geval 8 porties lasagne gemaakt en die zijn hartstikke machtig.

Ik dacht dat de opmerking ging over de streepjes. Ik begrijp namelijk niet waarom de streepjes niet tot bovenaan de verpakking lopen. Zit daar dan nog een portie in? Verwarrend.
Check op eerste stuk.
Ik vind het vooral gek dat de portie voor één persoon niet gedefinieerd is.


En, zo'n zak is doorgaans niet tot de bovenkant gevuld toch?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 26 februari 2021 @ 19:04:28 #275
63722 z80
I fink you freaky
pi_198221712
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 19:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Check op eerste stuk.
Ik vind het vooral gek dat de portie voor één persoon niet gedefinieerd is.

En, zo'n zak is doorgaans niet tot de bovenkant gevuld toch?
Hoe vaak kom je 1 persoons-verpakkingen of aanbiedingen tegen? Als einselganger tel je in deze maatschappij niet mee. Los ik op door te eten voor twee. :Y)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198221896
Volgens mij is het rare toch dat de zak verkeerd om geportioneerd is? :D

Edit: ik las 'nodig' ipv 'nog' :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 19:19:33 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198221913
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 19:04 schreef z80 het volgende:

[..]

Hoe vaak kom je 1 persoons-verpakkingen of aanbiedingen tegen? Als einselganger tel je in deze maatschappij niet mee. Los ik op door te eten voor twee. :Y)
Regelmatig wel, op voedingsvlak iig ook, porties staan toch meestal wel aangegeven?

Hoe kom je erbij dat je dan niet meetelt in deze maatschappij? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 26 februari 2021 @ 19:20:08 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198221919
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 19:18 schreef Clubsoda het volgende:
Volgens mij is het rare toch dat de zak verkeerd om geportioneerd is? :D

Edit: ik las 'nodig' ipv 'nog'
Jij bent van de omgekeerde zwaartekracht?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198221952
Spuit 11 over pasta porties. Gisteravond pasta gegeten, 3 volwassenen (ok, waaronder 2 fietskoeriers) en een kind van bijna 2. 350 gram, schoon op! #my2cents
pi_198221956
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 18:51 schreef Tele6 het volgende:
500 gedeeld door 6 is iets meer dan 80. Dat is wel ongeveer wat ik meestal maak. Maar ik ben zo'n rare Hollander die heel veel groenten en dingen door de saus gooit, waardoor ik ongeveer meer saus dan pasta eet. :s)
En dit. Ik vind gedroogde pasta dusdanig saai dat ik er niet zoveel van maak. 83 gram de man is prima wat mij betreft.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198221986
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 18:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij 6 is er al wat uit hč? Ze lijken de zak groot genoeg te vinden voor iets standaard-achtigs voor een persoon of 8.
Of voor 8 keer voor 1 persoon.
Er staat op dat er 6 porties inzitten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 19:25:08 #282
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_198221992
80 klinkt wel op zich genoeg. Ik houd het voedingscentrum aan. Dat is officieel 100 - 120 gram pasta per persoon. Daar blijft genoeg van over (en dat gaat de vriezer in voor Marijn).
  vrijdag 26 februari 2021 @ 19:26:58 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198222013
Wij eten denk ik drie of vier keer van zo'n zak pasta.
Maar ja, ik heb een maagverkleining gehad en mijn kind is vier dus dat is ook niet echt vergelijkbaar met gemiddelde huishouden :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 februari 2021 @ 19:27:46 #284
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198222028
Met een pak Linguine doe ik 4x.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 26 februari 2021 @ 19:38:16 #285
63722 z80
I fink you freaky
pi_198222239
Een pan pasta + saus gaat 3 dagen mee. Dat is 500 pasta, 500 gehakt, 500 groente en een zooi tomatenpuree.
Aangevuld met een voet knoflook, een zooi kruiden en een blik kokosmelk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198222387
Goh. Wij eten veel pasta dus. Wist ik niet.
Spoilers!
pi_198222480
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 19:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goh. Wij eten veel pasta dus. Wist ik niet.
Wij aten vroeger altijd 1 pak voor 2 personen. Tegenwoordig houden we een beetje over.
We eten niet vaak pasta trouwens.

Oh ja, over kapucijners. Bittere kapucijners komt me totaal niet bekend voor, ik zal nog eens kijken in m'n naslagwerken. Maar niet opeten!! Bitter is (een indicatie voor) gif, mensen zijn niet heel bitterresistent. Courgettes, komkommer, augurk, pompoen, ook altijd een beetje mee uitkijken; lees: als ze bitter zijn, niet opeten!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198222676
Voor het koken 60gram rijst pp en 70gr pasta pp :D
Aardappelen maak ik nooit dus geen idee.
pi_198222796
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 19:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Wij aten vroeger altijd 1 pak voor 2 personen. Tegenwoordig houden we een beetje over.
We eten niet vaak pasta trouwens.

Oh ja, over kapucijners. Bittere kapucijners komt me totaal niet bekend voor, ik zal nog eens kijken in m'n naslagwerken. Maar niet opeten!! Bitter is (een indicatie voor) gif, mensen zijn niet heel bitterresistent. Courgettes, komkommer, augurk, pompoen, ook altijd een beetje mee uitkijken; lees: als ze bitter zijn, niet opeten!
Ik kon er ook weinig over vinden via Google. Maar ik eet ze zeker niet op.
Spoilers!
  vrijdag 26 februari 2021 @ 20:04:49 #290
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198222859
Skypen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198222941
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 20:04 schreef Barreltje het volgende:
Skypen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij (?) wil ook wat duidelijk maken! “Ik mis je”
  vrijdag 26 februari 2021 @ 20:20:38 #292
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198223189
Tevens kookten we allebei hetzelfde vandaag.. otto. Kip marbella :9~ en aubergine met ansjovis :9~

Goed gegeten! ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 26 februari 2021 @ 21:01:40 #293
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198224020
Ik eet blijkbaar weinig pasta. Normaal 50gr p.p. :D

Net de monchou tompouce op, lekker :9
pi_198224181
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:46 schreef Sarabi het volgende:
O God schoonfamilie stemt Baudet :X moeilijk om dan niets te zeggen.
Gewoon omdat ze geen zin meer hebben in de beperkingen.
Alsof iemand daar zin in heeft.
O god inderdaad. Begrijp niet dat je op hem mag stemmen eigenlijk -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198224222
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 16:26 schreef gcjoel het volgende:
Ik had een ijsje O+
Zo'n hoorntje met chocolade en spikkels en daarin een bolletje yoghurt amarene O+
En net toen ik betaalde zag ik dat ze myreala ijs hadden :D
Van de zomer maar eens proeven

En voor vanavond een monchou tompouce, want daarvoor was ik eigenlijk bij de bakker. Ik kwam er veel te laat achter dat ze tompouce festival hadden afgelopen weken dus kan nu alleen deze laatste proeven ;(

Alles lopend dus inmiddels de 10.000 stappen weer eens gehaald *O*
Monchou tompouce wil ik proberen! Tompouce mwoah maar monchou O+
Zaten er ook kersen tussen/op?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198224326
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:55 schreef sigme het volgende:
Even geheel wat anders, over eten.
Ben ik nou gek of zijn zij het?
[ afbeelding ]
Ik vind het vooral vervelend dat bovenaan 6 personen staat en onderaan 2. Je schenkt van bovenaf.
Had dit jaren geleden al eens aan Heinz doorgegeven maar helaas niks mee gedaan.

Ik doe 4 of 5x met 500g gedroogd, plus aardig wat groenten en wat vlees. Kan toch niet de enige zijn denk?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198224374
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 19:27 schreef borisz het volgende:
Met een pak Linguine doe ik 4x.
*O*
Wel gedroogd he? :D
Verse (250g) precies 2x.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198224410
Van Tortellini eten wij 500 gram met z'n 4en. Gewone pasta zo'n 400 gram.. :o
pi_198224446
Blij dat het weekend is *O*

Hopelijk morgen niet weer om half 6 klaarwakker zoals vorige 2 nachten.
Hopelijk hele weekend mooi weer en morgenavond een pan vol pasta maken na een stevige wandeling. Mafaldine (denk 350g voor 2 grote eters waarvan 1 een heeeel grote eter) met wodkasaus en kipdijfilet :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198224482
Voor de stats 75 gram pasta of rijst p.p.
Tevens vandaag even op locatie gewerkt en meteen maar Flavour meegenomen :7 Engelse versie, de NL-versie heeft collega.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_198224491
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik vind het vooral vervelend dat bovenaan 6 personen staat en onderaan 2. Je schenkt van bovenaf.
Had dit jaren geleden al eens aan Heinz doorgegeven maar helaas niks mee gedaan.


Maar dat is toch niet zo gek? Je schenkt er een hoeveelheid uit en kijkt hoeveel je nog over hebt. Dat aftrekken van het aantal personen waar je mee begon. Is niet de moeilijkste wiskunde.
En als je de zak een volgende keer uit de kast pakt zie je in een oogopslag voor hoeveel personen (hun berekening) je nog over hebt. Ik zou het juist raar vinden als een bijna lege zak ogenschijnlijk nog ‘voor zes personen’ bevat.

Geen idee hoeveel ik per keer eet. Gaat vanuit de zak in een bus en daar schenk ik een handje uit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')